Bron.quote:Gisteren plaatsten wij een bericht over een grote aankondiging in de Assassin's Creed-reeks. Echter blijkt dat er vandaag al iets interessants is binnengekomen bij game-site Kotaku: een afbeelding met daarin hints naar de setting van de volgende game in de reeks.
Een medewerker van Best Buy vond deze afbeelding tussen de memo's van het bedrijf en heeft deze naar Kotaku opgestuurd.
Op de afbeelding zien we een man in iets dat lijkt op de welbekende kleding die gedragen wordt door de hoofdpersonage in de eerdere games uit de Assassin's Creed-reeks. Het karakter heeft op zijn rug een boog en een aantal pijlen, daarnaast draagt hij sieraden om zijn nek die doen vermoeden dat het om een indiaan gaat. Op de achtergrond van het plaatje is de Amerikaanse vlag te zien zoals hij eruit zag aan het einde van de 18e eeuw.
Volgens planning zou Assassin's Creed III eind oktober in de winkels moeten liggen.
Bron.quote:De setting en het nieuwe hoofdpersonage van Assassin's Creed III zijn uitgelekt. Het spel speelt zich af in het Amerika ten tijde van de Amerikaanse Revolutie. Het hoofdpersonage is van native Amerikaanse afkomst. Zijn naam is nog onbekend.
Nadat er op internet al geruchten waren verschenen die er op wezen dat Assassin's Creed III zich in de Verenigde Staten zou afspelen, lijkt Kotaku het eerste harde bewijs daarvoor opgedoken te hebben. De website heeft een afbeelding bemachtigd waar een figuur op staat die kleding draagt waarin zowel invloeden van indianen als van de Assassins Guild te zien zijn. Het logo van Assassin's Creed III staat groot vermeld boven het personage.
In de kleding van het personage is het herkenbare logo dat de Assassins in vorige Assassin's Creed-games gebruiken tweemaal te zien. Ook lijkt op de linkerarm van de persoon het voor de spelserie kenmerkende hidden blade zichtbaar te zijn. De bekleding van zijn verdere kostuum, de aanwezigheid van de tomahawk in zijn rechterhand en de veren aan de uiteinden van de pijlen op zijn rug wijzen op zijn native american afkomst. Tweakers.net heeft de informatie over het hoofdpersonage en de setting bevestigd gekregen van een betrouwbare anonieme bron.
Het uitlekken van de informatie gebeurt enkele dagen voor de officiële aankondiging van Ubisoft. Volgens Kotaku is de afbeelding naar hen verstuurd door een medewerker van de Amerikaanse winkelketen Best Buy. Diezelfde werknemer wist te vertellen dat Ubisoft de game op 5 maart officieel zal aankondigen. Op de Facebookpagina van de spelserie liet Ubisoft weten dat er binnen enkele dagen een grote aankondiging aan zat te komen.
Bron.quote:Uitgever Ubisoft heeft het actiespel Assassin's Creed III officieel aangekondigd. Het spel speelt zich af tijdens de Amerikaanse Revolutie en draait om het nieuwe hoofdpersonage Connor. De game is het grootste project van Ubisoft ooit.
Ubisoft heeft maandag officieel bevestigd dat Assassin's Creed III later dit jaar zal verschijnen. Het spel speelt zich af ten tijde van de Amerikaanse Revolutie. Het hoofdpersonage, genaamd Connor, is van half Britse, half indiaanse afkomst. Connor belandt in zijn strijd met de Tempeliers tussen de vechtende Britse troepen en Amerikaanse legers, die aangevoerd worden door George Washington.
Uit de trailer blijkt dat Washington zelf ook in het spel zit. Ook is te zien hoe Connor over takken rent en zich via bomen razendsnel voortbeweegt. Daarnaast is in de video te zien dat Connor, in tegenstelling tot voorgangers Ezio en Altaïr, met een wapen in elk van zijn handen kan vechten. Connor richt zich in de trailer op de Britse soldaten, wat zou kunnen betekenen dat hij in het spel aan de kant van de Amerikanen staat. In een verklaring stelt Ubisoft dat Connor in zijn avonturen zowel aan het front als in de koloniale steden zal rondwandelen. De uitgever heeft nog niet verteld welke steden dat zijn.
Ubisoft heeft bekendgemaakt dat Assassin's Creed III op 31 oktober in de winkels zal liggen. Behalve voor de pc, Xbox 360 en de PlayStation 3 verschijnt het spel ook voor Nintendos nieuwe console WiiU. Assassin's Creed III is al bijna drie jaar in ontwikkeling en wordt door Ubisoft Montréal samen met zes andere studio's gemaakt. Het bedrijf spreekt in de verklaring van zijn 'grootste project ooit'.
Bron.quote:Ubisoft is hard aan het werk om Assassin's Creed III naar de Wii U te brengen. Ook hebben ze bekend gemaakt dat Assassin's Creed III in het bezit is van een dubbele productiewaarde vergeleken met de rest van hun spellen.
Assassin's Creed III wat hoofdzakelijk bij Ubisoft Montreal in ontwikkeling is met de hulp van 6 kleinere interne studio's, zal met een nieuwe engine genaamd 'Ubisoft-Anvilnext' een doorbraak betekenen op het gebied van graphics, betere modellen en artificiële intelligentie.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:14 schreef ardi het volgende:
[..]
Eens, ook al is het niet wat ik het liefst gezien had, ik ga het gewoon proberen zonder vast te houden aan vooroordelen over de setting. Wordt het toch niet leuker van.
Afgaande op z'n accent is die dat toch ookquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:57 schreef Doublepain het volgende:
Klopt namelijk wel dat het WEER Amerika is. Nu vecht je voor de Amerikanen. Zoals alle andere spellen is de setting altijd 9 van de 10 keer in Amerika. Zou me niet verbazen als Desmond een Amerikaan is
Ik heb al een tijdje geleden de Freedom editie besteld, voor PCquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:10 schreef CoExist het volgende:
Weten jullie al welke versie je van de game gaat aanschaffen?
Normal/Join Or Die/Freedom ?
Bij de speciale edities zit ook extra game-contentquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:25 schreef Devv het volgende:
Ik ga geen pre order plaatsen en koop alleen het spel zonder extra's. Aan al die extra meuk heb je toch niets. Het gaat mij om het spel.
Ik verheug me er wel op, maar aangezien ik al een tijdje terug de Freedom edition heb besteld en omdat de pc versie een maand later komt (quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:33 schreef DaFrenk het volgende:
Kijkt men wel een beetje uit naar deze game? Met hun marketing campagne met al die filmpjes had ik eigenlijk wel meer discussie/"ik heb er zin in"-posts verwacht.
Vraag me zelf bijvoorbeeld wel af of de game niet zal tegenvallen, ik kijk best uit naar de setting en het verhaal. Maar hopelijk is het wel een bevredigend en lang verhaal. Er zijn volgens mij nog geen reviews die die vraag kan beantwoorden, of wel soms?
Ik wacht nietquote:
Nee, er is een embargo tot 30 oktober, dan mag ik ook pas mijn klep inhoudelijk opendoenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:33 schreef DaFrenk het volgende:
Kijkt men wel een beetje uit naar deze game? Met hun marketing campagne met al die filmpjes had ik eigenlijk wel meer discussie/"ik heb er zin in"-posts verwacht.
Vraag me zelf bijvoorbeeld wel af of de game niet zal tegenvallen, ik kijk best uit naar de setting en het verhaal. Maar hopelijk is het wel een bevredigend en lang verhaal. Er zijn volgens mij nog geen reviews die die vraag kan beantwoorden, of wel soms?
Dat vind ik ook echt lelijk, de PC versie een maand laterquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 23:03 schreef Romanus het volgende:
[..]
Ik verheug me er wel op, maar aangezien ik al een tijdje terug de Freedom edition heb besteld en omdat de pc versie een maand later komt () ben ik er niet heel veel mee bezig
Hoevaak post jij nou berichten dat je meer weet dan anderen, zo op een dag? 10? 50? 100?quote:
Minderquote:
Voor de rest eigenlijk nooit, maar bij deze titel wel want blij.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:43 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Hoevaak post jij nou berichten dat je meer weet dan anderen, zo op een dag? 10? 50? 100?
Je liegt ons voor!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Voor de rest eigenlijk nooit, maar bij deze titel wel want blij.
Laat mij nou ook eens blij zijn dat ik eens een spel ruim van te voren mag spelen
Nee hoor. Er viel vorige week een prachtige perskit op de mat. Nou ja, een karige DVD in een plastic hoesje, maar dat is altijd zo.quote:
Ja okee, maar ik hou mezelf gewoon voor dat je liegt omdat ik er anders niet mee om kan gaan.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee hoor. Er viel vorige week een prachtige perskit op de mat. Nou ja, een karige DVD in een plastic hoesje, maar dat is altijd zo.
Ik kan er ook niet mee omgaan, want de achievements tellen niet op de machine. Kan ik alsnog straks alles weer opnieuw doen als ik de winkelversie zelf heb gehaaldquote:Op donderdag 25 oktober 2012 17:10 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ja okee, maar ik hou mezelf gewoon voor dat je liegt omdat ik er anders niet mee om kan gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Ik gebruikte die inderdaad ook maar weinig in Revelations. Wel tof hoor, daar niet van, maar niet echt een nodige toevoeging.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:43 schreef Tchock het volgende:
Ik heb in elk geval nog nergens het woord 'bombs' gehoord dus dat kan niet anders dan een goed teken zijn
Het was meer dat het spel daar zo hilarisch makkelijk van werdquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:29 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik gebruikte die inderdaad ook maar weinig in Revelations. Wel tof hoor, daar niet van, maar niet echt een nodige toevoeging.
Ik vond bij die Templar Dens altijd eerst de ingang van het gebouw en legde daar dan zo'n tripwire bom op, voor het geval dat die Templar Captain me ontsnaptequote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het was meer dat het spel daar zo hilarisch makkelijk van werd
Dat, ja. En als er enorme groepen Janissaries waren waar je langs moest sneaken gewoon een bom er in, dan kwam de rest kijken, nog een bom en klaarquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:30 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik vond bij die Templar Dens altijd eerst de ingang van het gebouw en legde daar dan zo'n tripwire bom op, voor het geval dat die Templar Captain me ontsnapte
Ik vocht daar altijd gewoon mee, die waren best uitdagend in grote groepenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat, ja. En als er enorme groepen Janissaries waren waar je langs moest sneaken gewoon een bom er in, dan kwam de rest kijken, nog een bom en klaar
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:28 schreef truedestiny het volgende:
Morgen even 3 games inleveren voor een pre-order!
Zal wel Red dead redemption zijn, call of duty spel (waarom ik die heb gekochtquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:28 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]welke games offer je op?
reken er niet op dat je 20 voor call of duty zal krijgenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:30 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Zal wel Red dead redemption zijn, call of duty spel (waarom ik die heb gekocht) en Borderlands denk ik. Als ze die accepteren tenminste.
Die actie is van Gamamania. 3 games inleveren en 20 euro betalen voor AC3. Zal wel de normale editie zijn.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:31 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
reken er niet op dat je 20 voor call of duty zal krijgeneither way, welke ga je pre orden?
hm oke, bij een site die ik zag, kostte de normal edition evenveel als de special editionquote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:32 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Die actie is van Gamamania. 3 games inleveren en 20 euro betalen voor AC3. Zal wel de normale editie zijn.
Het was inderdaad nog al zinloos. De enige reden dat ik ze gebruikte was om die 'uitdagingen' met bommen te voltooien. Voor de rest voelde het nogal geforceerd in het spel geplempt.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 20:29 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik gebruikte die inderdaad ook maar weinig in Revelations. Wel tof hoor, daar niet van, maar niet echt een nodige toevoeging.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 22:27 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
HALLO IEDEREEN NOG MAAR 4 DAGEN HOOR!! EINZ111!!!11!!!11!!11!!1
En dan ACIII: Liberationquote:
must have titelquote:
Als het goed is wel.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ziet er wel leuk uit, zelfde engine toch?
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:26 schreef Rickazio het volgende:
welke bestellen jullie?
-Assassins Creed® III -
-Assassins Creed® III - Special Edition
-Assassins Creed® III - Collector Edition (Join or Die Edition)
-Assassins Creed® III - Freedom Edition
Heeft die Collector Edition ook de extra digitale content van de special?
De enige limited edition die hier uit komt; http://www.amazon.com/Ass(...)ox-360/dp/B008GUBTX8quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:26 schreef Rickazio het volgende:
welke bestellen jullie?
-Assassins Creed® III -
Ik woon in de VS, hier komen alleen de standaard versie en de Limited Edition uit (die uit het linkje wat ik eerder heb gepost). Hier komen de Special / Collector (Join or Die) / Freedom Editions niet uit.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:01 schreef Rickazio het volgende:
Wat bedoel je met hier? En er is dus ook nog een limited edition?
de ubiworkshop-editie heeft nog een extra missie als ik het goed hebquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:26 schreef Rickazio het volgende:
welke bestellen jullie?
-Assassins Creed® III -
Hier een overzichtje van wat er bij alle edities zit; http://en.wikipedia.org/wiki/Assassin%27s_Creed_3#Retail_editionsquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
de ubiworkshop-editie heeft nog een extra missie als ik het goed heb
Nee, zoals ik al zei, pers heeft al discs. Dus hij heeft blijkbaar ook zo'n disc of kent iemand.quote:
Hij zei wel "ac3 is already out" vandaarquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 08:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, zoals ik al zei, pers heeft al discs. Dus hij heeft blijkbaar ook zo'n disc of kent iemand.
Ik ben alleen benieuwd of Ubisoft er toestemming voor gegeven heeft, gezien het wereldwijde embargo
31ste pas, ik neem aan dat alle winkels hem nog niet binnen hebbenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:02 schreef Greenpeas het volgende:
Hij is hier in Nederland nog nergens te koop?
Ik ben duurder uit voor 30 ekkies. Beaten.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 02:51 schreef Doublepain het volgende:
Die van mij heb ik voor 45, beat that
Zonder ingeleverde games of iets dergelijks?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:02 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik ben duurder uit voor 30 ekkies. Beaten.
Yup.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zonder ingeleverde games of iets dergelijks?
Hmm dan van de week maar eens even kijken bij de MediaMarkt in Heerlen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:29 schreef DaFrenk het volgende:
Volgens de folder van Media Markt Heerlen zal hij ¤47,- gaan kosten. De prijs van Maastricht is nog niet bekend.
Volgens Butdgetgaming nietquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:15 schreef Evi_90 het volgende:
De Special Edition heeft bijna overal dezelfde prijs (¤ 60,-) als de normale uitgave als je pre-order.
Huhquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:00 schreef Zolder het volgende:
Hij is nu op 60% met downloaden voor de xbox. Kan ik m denk morgen wel spelen. Is mn eerste ac
Is die GameDumper beetje te doen? Heb jij een preorder daar?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Volgens Butdgetgaming niet
[ afbeelding ]
Inderdaad, mensen die AC1 niet speelden toen het de nieuwste was. Lutsers zijn hetquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:57 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Mensen die AC1 niet hebben gespeeld
Nope, kijk naar de cijfers ernaast. Ik neem gewoon een 9+quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:51 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Is die GameDumper beetje te doen? Heb jij een preorder daar?
wel vreemd, een nieuwe game onder de 50eu en dan ook nog de special edition
Volgens mij wel. Maar dan tientje duurder volgens mij.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:59 schreef Burnedgamer het volgende:
Ik vroeg me trouwens af of die special edition, join or die edition en freedom edition later ook nog gewoon verkrijgbaar zijn in de winkel of nu alleen als pre-order?
Tuurlijk welquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:46 schreef CoExist het volgende:
Dit weekend zijn er dus geen embargo's gebroken?
Helaas niet, wel even geprobeerd nog vandaag.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:23 schreef CoExist het volgende:
Ja leuk! Maar ik bedoelde of een user de game op de kop heeft getikt bij een Media-Markt, Bart Smit, GameMania enz...
Zonde, want zonder de eerste delen krijg je echt veel minder mee.quote:
Tja, het is toch niet het gevoel dan wanneer je het echt gespeeld hebtquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:10 schreef Romanus het volgende:
Daarvoor is dit:
t
Mét spoilers uiteraard. Zo krijg je nog iets mee voor als je de andere delen niet hebt gespeeld
Ik heb revelations alleen niet gespeeld, wat walktrough en einde bekeken.. Ben er weer helemaal bijquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:10 schreef Romanus het volgende:
Daarvoor is dit:
Mét spoilers uiteraard. Zo krijg je nog iets mee voor als je de andere delen niet hebt gespeeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waar hebben jullie 'm besteld btw? en waarom daar?
[ Bericht 24% gewijzigd door Rickazio op 29-10-2012 16:28:17 ]♔ KoningenUitGroningen ♔
quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:23 schreef Rickazio het volgende:
gameplay screenshots, kan niet wachten!
[ afbeelding ]Bij de Media-Markt. Bestel daar altijd mijn multi-media omdat ze prijs technisch altijd wel wat voor mij kunnen betekenen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waar hebben jullie 'm besteld btw? en waarom daar?
GameMania laat ik in ieder geval links liggen. Te duur, en te onbeschoft personeels hier bij de vestiging in mijn woonplaats. Ik breng daar geen stuiver meer naar toe.You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
Tsja, ik koop daar al circa 12 jaar mijn multi-media. Helaas ook wel 'ns een onbeschofte medewerker getroffen. Maar dat regel ik dan wel weer met de afdelings manager. Verder zijn ze altijd zeer goed voor mij geweest. Vandaar dat mijn "Assassin's Creed III - Join Or Die Edition" daar in bestelling staat.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:31 schreef Rickazio het volgende:
die kwalificatie heeft de mediamarkt ook meestal: duur en onbeschoft personeel.
naar mijn mening ook terecht. Ik heb daar wel mijn PS3 vandaan, maar eerst wel even online
gekeken of het ergens anders niet goedkoper werd aangeboden wat vaak het geval is
Of die site is niet volledig of die zoekfunctie werkt voor geen meter, kan 'm niet vinden op de site van MM.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:35 schreef CoExist het volgende:
[..]
Vandaar dat mijn "Assassin's Creed III - Join Or Die Edition" daar in bestelling staat.
Sowieso, ik sla geen een overquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:57 schreef HL_Dog43 het volgende:
beter dan die engelse releasedag van vrijdag
Het was oorspronkelijk donderdag voor europa en vrijdag voor de engelse. Nu moeten we allemaal wachten op die kut engelse. Maar wacht maar, ik pak ze dinsdag/woensdag wel met Conner.![]()
ik ga nog even snel proberen hier te pre-orderenquote:Hallo Rick,
zo lang als de games op de site staan zijn ze te pre-orderen. Op het moment dat mijn pre-order aantal uitverkocht is kun je hem ook niet meer bestellen.
Assassins Creed heb ik vandaag geleverd gekregen dus die gaan morgen op de post.
--
Vriendelijke groet,
Welke winkel?quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:15 schreef Rickazio het volgende:
[..]
ik ga nog even snel proberen hier te pre-orderen
Die van mij is UK, maar hopelijk zit in alle versies NLsub inquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:36 schreef Rickazio het volgende:
maakt het wat uit of de uitvoering NL of UK is?
Kijk youtube eens voor de grap, steeds meer vidsquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:37 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
Wacht. Wacht, Wie heeft hem al?! Hij is goddomme nog niet eens internationaal gereleased
Winkeliers/webshops hebben ze al!quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:37 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
Wacht. Wacht, Wie heeft hem al?! Hij is goddomme nog niet eens internationaal gereleased
Ik twijfel tussen zo'n louche site of dixonsquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die van mij is UK, maar hopelijk zit in alle versies NLsub in
Ik heb ook de retailversie binnengekregen vandaagquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:37 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
Ik kijk gewoon naar de cijfers en reviewsquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:40 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen zo'n louche site of dixons
denk dat ik maar een tientje meer ga betalen voor het meer betrouwbare dixons
http://www.dixons.nl/cata(...)_code=4#.UI6xWYYfzAg
Kan je al wat vertellen over multiplayer?quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb ook de retailversie binnengekregen vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♔ KoningenUitGroningen ♔
Dan heb ik hem hopelijk zelf alquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:46 schreef Pheno het volgende:
Nee, morgen om 18:00 mag je me alles vragen. Ik neem liever geen risicoMaar gezien ik mijn eigen bestelling niet heb geannuleerd snap je dat het geen slechte game is
quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:46 schreef Rickazio het volgende:
wat is dit nou weer, nog een editie erbijDat is al een half jaartje bekend of zo dat de PS3 sowieso meer content heeft. Ik gok dat Sony iets meer met een zak geld heeft gerammeld dan MicrosoftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Tja, daar kan ik niets aan doen. 31 oktober is de officiële release, het embargo loopt tot 30 oktober 18:00. Dat geen winkel er zich aan houdt zal mij roesten.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dan heb ik hem hopelijk zelf al
Dat mensen überhaupt nog die console van microsoft kopenquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is al een half jaartje bekend of zo dat de PS3 sowieso meer content heeft. Ik gok dat Sony iets meer met een zak geld heeft gerammeld dan Microsoft
Die hebben weer meer geld uitgegeven voor Call of Duty, die zijn veel eerder met expansies bv.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:48 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Dat mensen überhaupt nog die console van microsoft kopen
Niet dit weerquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:48 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Dat mensen überhaupt nog die console van microsoft kopen![]()
lekker betalen straks om multiplayer te mogen spelen
de beperkte gegevens van mij die in het PS network staan mogen best openbaar zijnquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Niet dit weer![]()
Maar ik maak me geen zorgen dat me gegevens gejat worden en dan 2 maanden niet online kan
Maar de game die je nu hebt moet je ook weer inleveren?quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja, daar kan ik niets aan doen. 31 oktober is de officiële release, het embargo loopt tot 30 oktober 18:00. Dat geen winkel er zich aan houdt zal mij roesten.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja, daar kan ik niets aan doen. 31 oktober is de officiële release, het embargo loopt tot 30 oktober 18:00. Dat geen winkel er zich aan houdt zal mij roesten.
Nadruk lag vooral op officieel.quote:
Nee, dat hoeft niet. Dat is een digitaal ongetekende, dus daar kan voor de rest niemand wat mee, die draaien niet op normale consolesquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maar de game die je nu hebt moet je ook weer inleveren?
Volgens mij waren het zeeslagmissies. geen idee, ik heb de XBox 360-versie gespeeld. Daar zitten ze sowieso dan niet inquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:52 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Maar die +60min is nog beter dan de special neem ik aan?
Zo dat is mooi dan, hoef je hem ook niet te bestellenquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft niet. Dat is een digitaal ongetekende, dus daar kan voor de rest niemand wat mee, die draaien niet op normale consoles
Nou ja, ik kan met zo'n apparaat dan weer niet online, dus dat is dan weer jammer. Het ding is er puur om previews en ruim van te voren reviews te schrijven. Al komt dat laatste niet vaak voor. Nou ja, nu weer eens een keer. Maar ik heb nu de ps3-versie binnen. Die wel op een normale werktquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zo dat is mooi dan, hoef je hem ook niet te bestellen
Ah nice, wij als Nederlanders weten wel raad met Engelsen op het waterquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgens mij waren het zeeslagmissies. geen idee, ik heb de XBox 360-versie gespeeld. Daar zitten ze sowieso dan niet in
ah zo, alsnog mooi dat je hem eerder hebt.quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan met zo'n apparaat dan weer niet online, dus dat is dan weer jammer. Maar ik heb nu de ps3-versie binnen. Die wel op een normale werkt
Ja, nu kan ik alles weer opnieuw doen, savegames van xbox zullen niet op ps3 werkenquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
ah zo, alsnog mooi dat je hem eerder hebt.
Ach, dan weet je iig dat je niks van het verhaal gemist hebt.quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, nu kan ik alles weer opnieuw doen, savegames van xbox zullen niet op ps3 werken
Nu ga ik wel voor alle achievements/trophies, omdat het kan. En dan nog Liberation ergens kopen, dan heb ik Connor ook op de Vita (is een bonusmissie als je en PS3 en Vita-versie hebt).quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ach, dan weet je iig dat je niks van het verhaal gemist hebt.![]()
Dat had ik wel bij AC2 en BH
op naar morgenquote:Bedankt voor je bestelling!
Beste Rick,
Jouw bestelling is voltooid!
Dat heb ik dus moet woensdagquote:Op maandag 29 oktober 2012 18:08 schreef Rickazio het volgende:
ik ben morgen van 12:30 tot 22:00 weg
dus woensdag bezorgen is ook prima
Heb jij trouwens zelf een winkel Pheno?quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, hoezo?quote:Op maandag 29 oktober 2012 18:28 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Heb jij trouwens zelf een winkel Pheno?
nee, pre-order 'mquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:08 schreef David_ het volgende:
Is die morgen al ergens te koop, heren?
Die indruk dacht ik even te krijgen, maar nvmquote:
waarom wil je zo'n beeldje erbijquote:Op maandag 29 oktober 2012 21:27 schreef VulpX het volgende:
Bedankt voor uw bestelling bij Ubisoft op 19 oktober 2012. De volgende producten zijn verstuurd. Indien u per creditcard hebt betaald, is het betreffende bedrag nu afgeboekt.
Productnaam: Assassin’s Creed® III - Freedom Edition
Omdat 't gaaf is.quote:
quote:Delivery Estimate: Tuesday October 30, 2012
Shipped
Ik ben een verzamelaar, vind dat soort dingen tof. Heb Ezio van AC2 ook al weer 3 jaar in de kast staanquote:
ik heb nog een action man voor je, haha. nee ik hoef dat soort dingen niet.quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:15 schreef VulpX het volgende:
[..]
Ik ben een verzamelaar, vind dat soort dingen tof. Heb Ezio van AC2 ook al weer 3 jaar in de kast staan.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:52 schreef Rickazio het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Amerikaanse_Onafhankelijkheidsoorlog
hoezo heb jij 'm alquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:36 schreef Zolder het volgende:
Ben wel benieuwd hoe lang deze game is. Ben nu net in de wintertijd in boston. Je gaat toch ook nog naar New york en nog een regio toch?
wtfquote:Op maandag 29 oktober 2012 22:36 schreef Zolder het volgende:
Ben wel benieuwd hoe lang deze game is. Ben nu net in de wintertijd in boston. Je gaat toch ook nog naar New york en nog een regio toch?
Heb een gemodde xbox 360quote:Op maandag 29 oktober 2012 22:51 schreef Rickazio het volgende:
[..]
hoezo heb jij 'm al
Geen idee, ik speel bij games met een vrije wereld niet enorm snel dus maak me daar geen zorgen om
maar PS3-versie is dus minstens een uur langer fun
Laat Dixons site zien en je hebt hemquote:Op maandag 29 oktober 2012 23:26 schreef SoldMayor het volgende:
Ik heb AC3 vandaag gewoon al vastgehouden.![]()
Al heel wat binnen gekeregen.
Maar mogen ze pas woensdag verkopen.![]()
Hoop dat een andere winkel hem morgen wel verkoopt dan moeten wij er wel in mee en kan ik hem zelf morgenavond mee nemen,
Grappig dat er nog embargo's zijn voor reviews/meningen van échte reviewers nadat de game al is gelekt. Zo krijg je juist de schreeuwers die het spel even spelen en dan snel een mening vormen en daarmee mensen beïnvloeden in plaats van gefundeerde opmerkingen.quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:46 schreef Pheno het volgende:
Nee, morgen om 18:00 mag je me alles vragen. Ik neem liever geen risicoMaar gezien ik mijn eigen bestelling niet heb geannuleerd snap je dat het geen slechte game is
Ik werk bij dixons,quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:27 schreef Doublepain het volgende:
Laat Dixons site zien en je hebt hem
ohquote:Op maandag 29 oktober 2012 23:32 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ik werk bij dixons,![]()
Er kwam vandaag nog een mailtje binnen van het hoofdkantoor dat de game hoe dan ook nog niet verkocht mocht worden.
quote:
Mwa zo erg is het ook weer niet.quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:33 schreef MacorgaZ het volgende:
Heb je geen aardige manager dan? Gewoon met hem regelen dat je hem nu meeneemt en dan op de releasedatum even inscant en aan jezelf verkoopt..
Ach ja..quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:36 schreef MacorgaZ het volgende:
Review-embargo. Niet het verkoopembargo.
ik verwacht morgen een pakketje van je richting Groningenquote:Op maandag 29 oktober 2012 23:37 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ach ja..
Hier staat trouwens ook gewoon 31st..
http://www.dixons.nl/game(...)ii.html#.UI8FBsWZT14
Soms wordt er een mailtje achteraan gestuurd dat het eerder mag, maar in dit geval blijkbaar niet. Er is ook geen winkel geweest dat hem verkocht. Piraterij, tja, treurig. Dat zijn van die mensen die schreeuwen dat ze goede spellen toch wel kopen. En dan alsnog alles wat los en vastzit download. Want dat vinden hun 'recht' om alles gratis te hebben, zelfs al is er drie jaar door een vrij groot team aan gewerkt. Erg aparte insteek.quote:Op maandag 29 oktober 2012 23:29 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Grappig dat er nog embargo's zijn voor reviews/meningen van échte reviewers nadat de game al is gelekt. Zo krijg je juist de schreeuwers die het spel even spelen en dan snel een mening vormen en daarmee mensen beïnvloeden in plaats van gefundeerde opmerkingen.
Maar ja.
Officieel is het ook de 31ste. Ik ben benieuwd welke winkel er weer schijt aan gaat hebben. Of beter gezegd, welke winkel er geen schijt aan heeftquote:Op maandag 29 oktober 2012 23:37 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ach ja..
Hier staat trouwens ook gewoon 31st..
http://www.dixons.nl/game(...)ii.html#.UI8FBsWZT14
Game mania verkoopt het altijd een dag van te voren.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 06:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Officieel is het ook de 31ste. Ik ben benieuwd welke winkel er weer schijt aan gaat hebben. Of beter gezegd, welke winkel er geen schijt aan heeft
Vaak wel ja, want uitgevers gaan de grote retailers echt niet straffen. Daar hebben ze alleen zichzelf mee.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 09:10 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Game mania verkoopt het altijd een dag van te voren.
je moet er op wachten. Er is ook al een patch van 37 mb.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:53 schreef DaFrenk het volgende:
Is dat een installatie in de achtergrond of moet je er op wachten? Kan me het niet meer herinneren van Brotherhood terwijl die toch ook 4,5 GB op de HDD had staan.
Nouja, bij GT5 kon je de installatie overslaan en installeerde hij pas op het moment dat hij iets ging laden. Nu is dat bij zo'n game natuurlijk praktischer dan bij een open world gamequote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:56 schreef AthCom het volgende:
Installaties zijn – dacht ik – toch nooit op de achtergrond? Downloads natuurlijk wel.
Daarentegen is het al wel een lange tijd geleden dat ik een spel geïnstalleerd heb op de PS3.
Leuk als je in Maastricht woont.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:41 schreef Greenpeas het volgende:
Ik las op het XBW forum dat MM Leeuwarden hem schijnt te verkopen, kan dit trouwens niet zelf bevestigen.
Vraag me af of er mensen echt zo gek zijn om dat te doen.quote:
Ik heb de MM Leeuwarden rond 11.00 uur nog gebeld en de afdelingschef manager die ik ken had nog niets binnen...quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 11:41 schreef Greenpeas het volgende:
Ik las op het XBW forum dat MM Leeuwarden hem schijnt te verkopen, kan dit trouwens niet zelf bevestigen.
Bij de release van New Super Mario Bros. 2 voor de 3DS hielden ze zich ook strak aan het door Nintendo oplegde embargo. Dat was echt balen want op de dag van release zat ik in een vliegtuig richting China. Had graag in die saaie uurtjes de game willen spelen.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:33 schreef Laat77 het volgende:
Haha knap dan, als dat ze allemaal ook echt aan de verkoopdatum houden. Komt niet vaak voor ofwel dan?
Ik heb de bonus edition (alleen voor PS3) gekocht ipv de special edition, deze was iets duurder. Dus ga er vanuit dat deze ook meer extra bevat. En inderdaad, teveel editions, denk +/-8quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 10:13 schreef DaFrenk het volgende:
Hoe zit het nu met de PS3 versie? Je kreeg er 4 missies bij, maar zit die op alle PS3 versies? Dus ook op de special edition die ze op dag 1 verkopen? Je wordt echt gek van al die versies
Als ik het zo lees hebben de winkels het nog niet binnen, zodat het zich wel moeten houden aan de datum? Op zich een goede zaak hoor, die ene dag doet het 'm ook niet meer.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:33 schreef Laat77 het volgende:
Haha knap dan, als dat ze allemaal ook echt aan de verkoopdatum houden. Komt niet vaak voor ofwel dan?
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ik het zo lees hebben de winkels het nog niet binnen, zodat het zich wel moeten houden aan de datum? Op zich een goede zaak hoor, die ene dag doet het 'm ook niet meer.
Grmbl, dus dan moet ik goed opletten in de winkel. En even bekijken welke extra missie leuker lijkt. Wel vreemd, op een nieuwssite las ik dat de day 1 edition voor PS3 zowel de special-edition-content als de bonus-edition-content hadquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:51 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Ik heb de bonus edition (alleen voor PS3) gekocht ipv de special edition, deze was iets duurder. Dus ga er vanuit dat deze ook meer extra bevat. En inderdaad, teveel editions, denk +/-8
quote:The special edition for Xbox 360 will included an unlockable content called a Dangerous Secret; and the PS3 version contains the same content along with 60 minutes of exclusive gameplay missions.
Nou, waar wacht je dan op?quote:
De Day 1 edition, dat is edition nummer 9? Geloof niet dat ze die in NL verkopen danquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:59 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Grmbl, dus dan moet ik goed opletten in de winkel. En even bekijken welke extra missie leuker lijkt. Wel vreemd, op een nieuwssite las ik dat de day 1 edition voor PS3 zowel de special-edition-content als de bonus-edition-content had
Zie mijn edit of hieronderquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:01 schreef Rickazio het volgende:
[..]
De Day 1 edition, dat is edition nummer 9? Geloof niet dat ze die in NL verkopen dan
Ze noemen het dus wel een special edition.quote:The special edition for Xbox 360 will included an unlockable content called — a Dangerous Secret; and the PS3 version contains the same content along with 60 minutes of exclusive gameplay missions.
Read more at http://gamingbolt.com/ass(...)by-e-xpress-software
Waarom dan toch dat PEGI-stickertje, Amerika heeft toch ESRB?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 12:59 schreef Rickazio het volgende:
[..]
grapje, is foto van iemand uit de VS
mja, zal wel Azië zijn ofzo, ook gezien het bedrag 75 en dat beetje absurd zou zijn voor de valuta die we in de VS kennenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom dan toch dat PEGI-stickertje, Amerika heeft toch ESRB?
Zul je net zien dat ze over halfjaartje komen met een allesomvattende edition, net zoals bij mafia 2quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:02 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Zie mijn edit of hieronder
[..]
Ze noemen het dus wel een special edition.![]()
GotY-Editionquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:05 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Zul je net zien dat ze over halfjaartje komen met een allesomvattende edition, net zoals bij mafia 2
quote:Vanaf morgen ligt één van de grootste releases van dit jaar dan eindelijk in de winkel: Assassin's Creed III. Nu gaat het maken van een game met een dergelijke omvang uiteraard niet zonder de nodige bugs en glitches. Daarom heeft Ubisoft al meteen een patch klaar staan die je kunt downloaden. Het wordt sterk aangeraden door het Franse bedrijf om de patch meteen te downloaden.
Hieronder zie je de meeste verbeteringen die de update met zich meebrengt. Aangezien de voltallige lijst enkele spoilers bevat, kun je deze hier teruglezen:
Bug Fix
- Animus Synching tutorial, fixed an issue where the player could think he’s stuck in an infinite loading when getting to Boston after the end credits
- Fixed a bug where counter-killing with the bow does not always work
- NPCs spawned too far away could end up being of the wrong type
- Camera could remain stuck after the player being respawned
- Player could remain stuck after diving from a waterfall
- Player could remain stuck if he exits a slopped hay stack at a certain angle
- player would always get immediately detected when performing an unarmed stealth assassination in another guard’s back
- Under rare circumstances, the crowd would stop spawning
- Fixed an animation glitch when interrupting the reception from high profile jump
- Fixed various occurrences of missing sounds
- In some cases, the Animus Database sound ambiance was not stopped when exiting
- Various stats and leaderboards were not showing up properly
- Online shop could sometimes appear empty if fetching the data from Xbox Live is taking too long
Crash Fix
- Possible crash that could happen if the player blends in a crowd group where some NPCs haven’t spawned yet, and while blended performs a kill.
- Possible crash that could happen if the player triggered a loading while being in a covert escort formation with his brotherhood trainees
- Possble crash that could happen when calling a brotherhood trainee with the snipe ability
Naval Missions
- Possible crash if the player spams the swivel guns with the semi-automatic cheat enabled
Ik word ook een beetje winderig van al dat wachtenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 13:12 schreef OMG het volgende:
Hopelijk waait 'ie niet weg als de UPS meneer 'em achterlaat. Sandy maakt het ook hier winderig dan het normaal is.
quote:
Ik haal hem morgenochtend wel bij de MM, scheelt me ¤ 15quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:07 schreef PsYkOfOoL het volgende:
Schijnt dat game mania en free record shop verkopen. Heel nederland.
net bij ff geweest in Eindhovenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:07 schreef PsYkOfOoL het volgende:
Schijnt dat game mania en free record shop verkopen. Heel nederland.
Net bij de FRS's stores geweest Utrecht zonder resultaat. Ook Game Mania verkoopt hier nog niks.quote:
OK... MM Utrecht verkoopt hem wel!quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 17:37 schreef peleetje het volgende:
[..]
Net bij de FRS's stores geweest Utrecht zonder resultaat. Ook Game Mania verkoopt hier nog niks.
LOLquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:06 schreef Pheno het volgende:
Ik mag
http://games.fok.nl/revie(...)sin-s-creed-iii.html
wat een slecht geschreven verhaal.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:06 schreef Pheno het volgende:
Ik mag
http://games.fok.nl/revie(...)sin-s-creed-iii.html
Op eerste pagina, 2x 'ik'quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:15 schreef byah het volgende:
[..]
wat een slecht geschreven verhaal.
Ik dit, ik dat.
Die start ik net op, de servers zijn nu ook leuk open.quote:
muteknop.quote:
quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op eerste pagina, 2x 'ik'Je wilde een handleiding lezen, die krijg je er al bij hoor?
stuk of 5xquote:Een minpunt van Assassin’s Creed III is ook wanneer je sterft tijdens een missie. Vaak hangen er optionele uitdagingen aan, zoals niet gezien worden tijdens een opdracht. Zo moet ik een landhuis in een bos benaderen om een belangrijk persoon uit te schakelen die voor zijn huis met een zooi soldaten aan het praten is. Ik sneak me overal mooi doorheen, ben bijna bij het huis en val dood van een hoogte. Fail van mij. Het spel laadt opnieuw en nu sta ik aan de zijkant van het huis en word ik meteen gespot. Fijn, deze missie moet dus eigenlijk opnieuw als ik het met alle optionele doelen wil halen.
Dat is pagina twee gekkie. Review = mening. Mijn mening. En dit is een situatie die ik tegenkwam. Niet jij.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:33 schreef byah het volgende:
[..]
Een minpunt van Assassin’s Creed III is ook wanneer je sterft tijdens een missie. Vaak hangen er optionele uitdagingen aan, zoals niet gezien worden tijdens een opdracht. Zo moet ik een landhuis in een bos benaderen om een belangrijk persoon uit te schakelen die voor zijn huis met een zooi soldaten aan het praten is. Ik sneak me overal mooi doorheen, ben bijna bij het huis en val dood van een hoogte. Fail van mij. Het spel laadt opnieuw en nu sta ik aan de zijkant van het huis en word ik meteen gespot. Fijn, deze missie moet dus eigenlijk opnieuw als ik het met alle optionele doelen wil halen.
stuk of 5x
Overigens maakt het me niet uit, maar het komt zwaar amateuristisch over.
Oeh toch nog even die steek geven dat jij de almachtige eerder mocht spelen dan de rest.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is pagina twee gekkie. Review = mening. Mijn mening. En dit is een situatie die ik tegenkwam. Niet jij.
Ah, zit dat je dwars. Raar. Er is namelijk geen steek. Gewoon een situatiebeschrijving waarin de bug zich openbaarde.Meld je het ook bij de andere sites die "ik" en "we" gebruiken? Succes ermee, dat zijn er nogal wat. Want men beschrijft een mening met argumenten in een review, het is geen handleiding.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:36 schreef byah het volgende:
[..]
Oeh toch nog even die steek geven dat jij de almachtige eerder mocht spelen dan de rest.
Heb Sharkoon Xstatic headphone aangesloten.quote:
Raar. Kun je in de settings van het spel niets vinden?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:38 schreef -CRASH- het volgende:
Heb Sharkoon Xstatic headphone aangesloten.
Hoor wel hoe het geluidslevel omhoog en omlaag gaat.
Mic doet het wel..
ff opnieuw opgestart nog niks
Als ik een ander spel (from dus)
aanzet hoor ik wel geluid
Staat allemaal op 10quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Raar. Kun je in de settings van het spel niets vinden?
Hij is nu aan het installeren. Dat is iig al gruwelijk saaiquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:42 schreef Jivis het volgende:
Iemand al gespeeld inmiddels? Eerste indrukken?
Jep, hier. Ik heb al een e-mail gehad.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:20 schreef BDIL het volgende:
Heeft iemand toevallig AC 3 bij bol.com besteld ?
Die download kan ik niet vindenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:45 schreef Pheno het volgende:
Ook zonder koptelefoon zal het geen feest zijn neem ik aan? Patch is al geïnstalleerd, dus dat zal het niet zijn.
ZIt je niet gewoon in het installatiescherm?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:48 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Die download ik net opnieuw
Maar ik kan ook niks anders..niet springen... En ook niet terug in het menu
Weetje toevalig welke editie die special edition was ? Als je bij zoek resultaten freedom edition deed kwam die eruitquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:47 schreef AthCom het volgende:
[..]
Jep, hier. Ik heb al een e-mail gehad.
Sta bij de je weet wel om vervolgens naar binnen te gaanquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
ZIt je niet gewoon in het installatiescherm?
Echt heel wazig. Dat je niet kan springen klopt, in het begin ren en spring je nog niet, dat komt nog. Maar als je wacht in het menu hoor je de intro te krijgen, ook geen geluid?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:51 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Sta bij de je weet wel om vervolgens naar binnen te gaan
niks nada nothing at allquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Echt heel wazig. Dat je niet kan springen klopt, in het begin ren en spring je nog niet, dat komt nog. Maar als je wacht in het menu hoor je de intro te krijgen, ook geen geluid?
heb je al gezocht naar medeslachtoffers op het web?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:19 schreef -CRASH- het volgende:
Nog niks
Geen geluid in intro, menu en spel
Kan niet skippen en in de pauze menu of kaart komen
Alleen de PS knop doet het
kan wel rondlopen maarja een spel zonder geluid
not yetquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
heb je al gezocht naar medeslachtoffers op het web?
Gaat automatischquote:
Al gedaan ( lees deze pagina eens door)quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hmmn ondervoorbehoudt maar probeer hem eens te verwijderen en opnieuw te installeren.
kan gebeurenquote:
Het kan ook iets met je hardware zijn... Werken andere games wel goed of heeft de bluray misschien een krasje?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:02 schreef -CRASH- het volgende:
In multiplayer kan ik wel springen en de andere knoppen gebruiken.
Maar er is nog altijd geen geluid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |