En dan ACIII: Liberationquote:
must have titelquote:
Als het goed is wel.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ziet er wel leuk uit, zelfde engine toch?
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:26 schreef Rickazio het volgende:
welke bestellen jullie?
-Assassins Creed® III -
-Assassins Creed® III - Special Edition
-Assassins Creed® III - Collector Edition (Join or Die Edition)
-Assassins Creed® III - Freedom Edition
Heeft die Collector Edition ook de extra digitale content van de special?
De enige limited edition die hier uit komt; http://www.amazon.com/Ass(...)ox-360/dp/B008GUBTX8quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:26 schreef Rickazio het volgende:
welke bestellen jullie?
-Assassins Creed® III -
Ik woon in de VS, hier komen alleen de standaard versie en de Limited Edition uit (die uit het linkje wat ik eerder heb gepost). Hier komen de Special / Collector (Join or Die) / Freedom Editions niet uit.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:01 schreef Rickazio het volgende:
Wat bedoel je met hier? En er is dus ook nog een limited edition?
de ubiworkshop-editie heeft nog een extra missie als ik het goed hebquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:26 schreef Rickazio het volgende:
welke bestellen jullie?
-Assassins Creed® III -
Hier een overzichtje van wat er bij alle edities zit; http://en.wikipedia.org/wiki/Assassin%27s_Creed_3#Retail_editionsquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
de ubiworkshop-editie heeft nog een extra missie als ik het goed heb
Nee, zoals ik al zei, pers heeft al discs. Dus hij heeft blijkbaar ook zo'n disc of kent iemand.quote:
Hij zei wel "ac3 is already out" vandaarquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 08:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, zoals ik al zei, pers heeft al discs. Dus hij heeft blijkbaar ook zo'n disc of kent iemand.
Ik ben alleen benieuwd of Ubisoft er toestemming voor gegeven heeft, gezien het wereldwijde embargo
31ste pas, ik neem aan dat alle winkels hem nog niet binnen hebbenquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 14:02 schreef Greenpeas het volgende:
Hij is hier in Nederland nog nergens te koop?
Ik ben duurder uit voor 30 ekkies. Beaten.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 02:51 schreef Doublepain het volgende:
Die van mij heb ik voor 45, beat that
Zonder ingeleverde games of iets dergelijks?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:02 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik ben duurder uit voor 30 ekkies. Beaten.
Yup.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zonder ingeleverde games of iets dergelijks?
Hmm dan van de week maar eens even kijken bij de MediaMarkt in Heerlen.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 16:29 schreef DaFrenk het volgende:
Volgens de folder van Media Markt Heerlen zal hij ¤47,- gaan kosten. De prijs van Maastricht is nog niet bekend.
Volgens Butdgetgaming nietquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:15 schreef Evi_90 het volgende:
De Special Edition heeft bijna overal dezelfde prijs (¤ 60,-) als de normale uitgave als je pre-order.
Huhquote:Op zondag 28 oktober 2012 00:00 schreef Zolder het volgende:
Hij is nu op 60% met downloaden voor de xbox. Kan ik m denk morgen wel spelen. Is mn eerste ac
Is die GameDumper beetje te doen? Heb jij een preorder daar?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Volgens Butdgetgaming niet
[ afbeelding ]
Inderdaad, mensen die AC1 niet speelden toen het de nieuwste was. Lutsers zijn hetquote:Op zondag 28 oktober 2012 01:57 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Mensen die AC1 niet hebben gespeeld
Nope, kijk naar de cijfers ernaast. Ik neem gewoon een 9+quote:Op zondag 28 oktober 2012 01:51 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Is die GameDumper beetje te doen? Heb jij een preorder daar?
wel vreemd, een nieuwe game onder de 50eu en dan ook nog de special edition
Volgens mij wel. Maar dan tientje duurder volgens mij.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:59 schreef Burnedgamer het volgende:
Ik vroeg me trouwens af of die special edition, join or die edition en freedom edition later ook nog gewoon verkrijgbaar zijn in de winkel of nu alleen als pre-order?
Tuurlijk welquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:46 schreef CoExist het volgende:
Dit weekend zijn er dus geen embargo's gebroken?
Helaas niet, wel even geprobeerd nog vandaag.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:23 schreef CoExist het volgende:
Ja leuk! Maar ik bedoelde of een user de game op de kop heeft getikt bij een Media-Markt, Bart Smit, GameMania enz...
Zonde, want zonder de eerste delen krijg je echt veel minder mee.quote:
Tja, het is toch niet het gevoel dan wanneer je het echt gespeeld hebtquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:10 schreef Romanus het volgende:
Daarvoor is dit:
t
Mét spoilers uiteraard. Zo krijg je nog iets mee voor als je de andere delen niet hebt gespeeld
Ik heb revelations alleen niet gespeeld, wat walktrough en einde bekeken.. Ben er weer helemaal bijquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:10 schreef Romanus het volgende:
Daarvoor is dit:
Mét spoilers uiteraard. Zo krijg je nog iets mee voor als je de andere delen niet hebt gespeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |