Volgens mij wel. Maar dan tientje duurder volgens mij.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 23:59 schreef Burnedgamer het volgende:
Ik vroeg me trouwens af of die special edition, join or die edition en freedom edition later ook nog gewoon verkrijgbaar zijn in de winkel of nu alleen als pre-order?
Tuurlijk welquote:Op zondag 28 oktober 2012 20:46 schreef CoExist het volgende:
Dit weekend zijn er dus geen embargo's gebroken?
Helaas niet, wel even geprobeerd nog vandaag.quote:Op zondag 28 oktober 2012 21:23 schreef CoExist het volgende:
Ja leuk! Maar ik bedoelde of een user de game op de kop heeft getikt bij een Media-Markt, Bart Smit, GameMania enz...
Zonde, want zonder de eerste delen krijg je echt veel minder mee.quote:
Tja, het is toch niet het gevoel dan wanneer je het echt gespeeld hebtquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:10 schreef Romanus het volgende:
Daarvoor is dit:
t
Mét spoilers uiteraard. Zo krijg je nog iets mee voor als je de andere delen niet hebt gespeeld
Ik heb revelations alleen niet gespeeld, wat walktrough en einde bekeken.. Ben er weer helemaal bijquote:Op zondag 28 oktober 2012 22:10 schreef Romanus het volgende:
Daarvoor is dit:
Mét spoilers uiteraard. Zo krijg je nog iets mee voor als je de andere delen niet hebt gespeeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waar hebben jullie 'm besteld btw? en waarom daar?
[ Bericht 24% gewijzigd door Rickazio op 29-10-2012 16:28:17 ]♔ KoningenUitGroningen ♔
quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:23 schreef Rickazio het volgende:
gameplay screenshots, kan niet wachten!
[ afbeelding ]Bij de Media-Markt. Bestel daar altijd mijn multi-media omdat ze prijs technisch altijd wel wat voor mij kunnen betekenen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waar hebben jullie 'm besteld btw? en waarom daar?
GameMania laat ik in ieder geval links liggen. Te duur, en te onbeschoft personeels hier bij de vestiging in mijn woonplaats. Ik breng daar geen stuiver meer naar toe.You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
Tsja, ik koop daar al circa 12 jaar mijn multi-media. Helaas ook wel 'ns een onbeschofte medewerker getroffen. Maar dat regel ik dan wel weer met de afdelings manager. Verder zijn ze altijd zeer goed voor mij geweest. Vandaar dat mijn "Assassin's Creed III - Join Or Die Edition" daar in bestelling staat.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:31 schreef Rickazio het volgende:
die kwalificatie heeft de mediamarkt ook meestal: duur en onbeschoft personeel.
naar mijn mening ook terecht. Ik heb daar wel mijn PS3 vandaan, maar eerst wel even online
gekeken of het ergens anders niet goedkoper werd aangeboden wat vaak het geval is
Of die site is niet volledig of die zoekfunctie werkt voor geen meter, kan 'm niet vinden op de site van MM.quote:Op maandag 29 oktober 2012 16:35 schreef CoExist het volgende:
[..]
Vandaar dat mijn "Assassin's Creed III - Join Or Die Edition" daar in bestelling staat.
Sowieso, ik sla geen een overquote:Op maandag 29 oktober 2012 16:57 schreef HL_Dog43 het volgende:
beter dan die engelse releasedag van vrijdag
Het was oorspronkelijk donderdag voor europa en vrijdag voor de engelse. Nu moeten we allemaal wachten op die kut engelse. Maar wacht maar, ik pak ze dinsdag/woensdag wel met Conner.![]()
ik ga nog even snel proberen hier te pre-orderenquote:Hallo Rick,
zo lang als de games op de site staan zijn ze te pre-orderen. Op het moment dat mijn pre-order aantal uitverkocht is kun je hem ook niet meer bestellen.
Assassins Creed heb ik vandaag geleverd gekregen dus die gaan morgen op de post.
--
Vriendelijke groet,
Welke winkel?quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:15 schreef Rickazio het volgende:
[..]
ik ga nog even snel proberen hier te pre-orderen
Die van mij is UK, maar hopelijk zit in alle versies NLsub inquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:36 schreef Rickazio het volgende:
maakt het wat uit of de uitvoering NL of UK is?
Kijk youtube eens voor de grap, steeds meer vidsquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:37 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
Wacht. Wacht, Wie heeft hem al?! Hij is goddomme nog niet eens internationaal gereleased
Winkeliers/webshops hebben ze al!quote:Op maandag 29 oktober 2012 17:37 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
Wacht. Wacht, Wie heeft hem al?! Hij is goddomme nog niet eens internationaal gereleased
Ik twijfel tussen zo'n louche site of dixonsquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die van mij is UK, maar hopelijk zit in alle versies NLsub in
Ik heb ook de retailversie binnengekregen vandaagquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:37 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
Ik kijk gewoon naar de cijfers en reviewsquote:Op maandag 29 oktober 2012 17:40 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen zo'n louche site of dixons
denk dat ik maar een tientje meer ga betalen voor het meer betrouwbare dixons
http://www.dixons.nl/cata(...)_code=4#.UI6xWYYfzAg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |