Staat allemaal op 10quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Raar. Kun je in de settings van het spel niets vinden?
Hij is nu aan het installeren. Dat is iig al gruwelijk saaiquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:42 schreef Jivis het volgende:
Iemand al gespeeld inmiddels? Eerste indrukken?
Jep, hier. Ik heb al een e-mail gehad.quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:20 schreef BDIL het volgende:
Heeft iemand toevallig AC 3 bij bol.com besteld ?
Die download kan ik niet vindenquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:45 schreef Pheno het volgende:
Ook zonder koptelefoon zal het geen feest zijn neem ik aan? Patch is al geïnstalleerd, dus dat zal het niet zijn.
ZIt je niet gewoon in het installatiescherm?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:48 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Die download ik net opnieuw
Maar ik kan ook niks anders..niet springen... En ook niet terug in het menu
Weetje toevalig welke editie die special edition was ? Als je bij zoek resultaten freedom edition deed kwam die eruitquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:47 schreef AthCom het volgende:
[..]
Jep, hier. Ik heb al een e-mail gehad.
Sta bij de je weet wel om vervolgens naar binnen te gaanquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
ZIt je niet gewoon in het installatiescherm?
Echt heel wazig. Dat je niet kan springen klopt, in het begin ren en spring je nog niet, dat komt nog. Maar als je wacht in het menu hoor je de intro te krijgen, ook geen geluid?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:51 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Sta bij de je weet wel om vervolgens naar binnen te gaan
niks nada nothing at allquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 18:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Echt heel wazig. Dat je niet kan springen klopt, in het begin ren en spring je nog niet, dat komt nog. Maar als je wacht in het menu hoor je de intro te krijgen, ook geen geluid?
heb je al gezocht naar medeslachtoffers op het web?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:19 schreef -CRASH- het volgende:
Nog niks
Geen geluid in intro, menu en spel
Kan niet skippen en in de pauze menu of kaart komen
Alleen de PS knop doet het
kan wel rondlopen maarja een spel zonder geluid
not yetquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
heb je al gezocht naar medeslachtoffers op het web?
Gaat automatischquote:
Al gedaan ( lees deze pagina eens door)quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hmmn ondervoorbehoudt maar probeer hem eens te verwijderen en opnieuw te installeren.
kan gebeurenquote:
Het kan ook iets met je hardware zijn... Werken andere games wel goed of heeft de bluray misschien een krasje?quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 20:02 schreef -CRASH- het volgende:
In multiplayer kan ik wel springen en de andere knoppen gebruiken.
Maar er is nog altijd geen geluid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |