quote:In dit programma bezoekt Peter van der Vorst nationale en internationale sterren thuis en achter de schermen.
Natuurlijk komt ook de wereld van de nationale en internationale royalty uitgebreid aan bod. Een programma vol bijzondere ontmoetingen met beroemdheden uit binnen- en buitenland.
Step right up...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:39 schreef ato het volgende:
"Plaything"blijft 1 van de beste talentenjacht singles..
Hoe oud is die vrouw dan, toch ook geen 40 meer?quote:
Lak, lak, lak!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:44 schreef MissJ het volgende:
hoeveel gel zal er in haar haar gaan om het zo omhoog te krijgen?
Toen dat liedje voorbij kwam met Will i am dacht ik : ooooooooow die! Maar ik ken haar ook niet verdersquote:
Dan lag ik niet ergens onder een steen. Dat scheeltquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:47 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Toen dat liedje voorbij kwam met Will i am dacht ik : ooooooooow die! Maar ik ken haar ook niet verders
Jullie muziekkennis is gewoon kut.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:48 schreef Natalie het volgende:
[..]
Dan lag ik niet ergens onder een steen. Dat scheelt
't Is moeilijk tegenwoordig. Er is iedere week wel ergens een jong grietje dat íneens een hit heeft. Ik houd het inderdaad niet meer bij.quote:
begrijp ik jaquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ken ook iemand die zo heet, moet elke keer van binnen weer lachen als ik z'n naam hoor
Rimmer? Zonder de t ook nog?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:01 schreef Apotheose het volgende:
Ik ken een aantal lui die Rimmer heten...... Whats in a name
nog steeds na wat?quote:
geil kapselquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:04 schreef Cee het volgende:
YES, GTST toen er nog op hoog niveau werd geacteerd en gestyled.
quote:
ik ben gelijk afgeknapt nu jaquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:06 schreef kwiwi het volgende:
nou, nu lijkt het me sterk dat iemand 'm nog wil.... hij zou niet kunnen zeggen dat ie niet vreemd zou gaan
Nou... Hij mag bij mij altijd aanbellen voor een beschuitje hoor.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:06 schreef kwiwi het volgende:
nou, nu lijkt het me sterk dat iemand 'm nog wil.... hij zou niet kunnen zeggen dat ie niet vreemd zou gaan
Hij gaat er even aan voorbij dat Kluun voor de ziekte ook niet altijd even monogaam wasquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:06 schreef kwiwi het volgende:
shit hihi, zag pas daarna dat het een afgeschermde foto wasquote:
inderdaad, onterecht!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:28 schreef kwiwi het volgende:
zonde dat zij zó weinig geld krijgt voor een toernooi winnen
Yupquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:28 schreef kwiwi het volgende:
zonde dat zij zó weinig geld krijgt voor een toernooi winnen
Wat zou het toch mooi zijn als dat ooit een keer om zou draaienquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup
We betalen liever miljoenen aan mannetjes die bij elk tikje tegen de schenen schreeuwen van de pijn
quote:Op de dag dat de publieke omroep een interview uitzendt met 's lands meest besproken crimineel, gaat Peter van der Vorst langs bij de man die al talloze onthullingen over hem deed: John van den Heuvel. De misdaadverslaggever vertelt uitgebreid over zijn vaak spannende leven.
Peter praat uitgebreid met Kylie Minogue over haar geringe lengte, haar succesvolle carriere en de periode waarin ze tegen borstkanker vocht. Het werd een bijzondere ontmoeting, waarin de zangeres openhartiger is dan ooit tevoren.
En Peter gaat op bezoek bij de 3J's. Gitarist Jaap Kwakman vertelt onder meer hoe hij zijn overgewicht in zijn jeugd de baas werd en leadzanger Jan Dulles doet ook enkele onthullende uitspraken.
ik wist het wel, maar ze hebben het bijna nooit over hem... Vaag!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:37 schreef Deisyy het volgende:
Ik wist niet dat Michael al een zoon heeft.
Mwah, kan natuurlijk goed dat zijn ex dat liever niet heeftquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:39 schreef MissJ het volgende:
[..]
ik wist het wel, maar ze hebben het bijna nooit over hem... Vaag!
hmm ja das wel weer waarquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mwah, kan natuurlijk goed dat zijn ex dat liever niet heeftJe moet er maar trek in hebben dat je zoontje zoveel op tv komt.
Nou inderdaad, daarom verbaast het me dat hij er nu wel is.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 22:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mwah, kan natuurlijk goed dat zijn ex dat liever niet heeftJe moet er maar trek in hebben dat je zoontje zoveel op tv komt.
echt he. Het is zo goed te zien dat zij het isquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:05 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een koe ook, die Peter.
"Je bent écht onherkenbaar".
Brilletje nodig?
Ja, en ook op praktisch alle foto's is ze goed herkenbaar.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:06 schreef MissJ het volgende:
[..]
echt he. Het is zo goed te zien dat zij het is
Ja, maar ook echt op de foto's uit de kleuterklas is ze al herkenbaar, hij zat ongetwijfeld te plagen...quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 23:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, en ook op praktisch alle foto's is ze goed herkenbaar.![]()
Maar er zit bij veel foto's 20 jaar tussen, logisch dat ze daar wat anders is.
Idd jaquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:44 schreef MissJ het volgende:
alleen even "Laura" kijken en de rest kan me echt niet boeien.
Een lieverd is het. En dan wordt hij ook nog elke keer zo gepest. Maar goed, dat hoort er een beetje bij. Het is nooit kwaadaardig.quote:
Is allemaal show inderdaad.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een lieverd is het. En dan wordt hij ook nog elke keer zo gepest. Maar goed, dat hoort er een beetje bij. Het is nooit kwaadaardig.
Het zag er toch wat ongemakkelijk uit daar op de bank bij Johan. Ik denk dat ze honderd keer liever achter de tafel van VI zitten.quote:
vond het al niks voor gijp ditquote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het zag er toch wat ongemakkelijk uit daar op de bank bij Johan. Ik denk dat ze honderd keer liever achter de tafel van VI zitten.
Hij bedoelt dat de ruzies en irritaties echt zijn en dat hij dat niet acteert. Dat hij aan tafel dan normaal doet heeft niks met die opmerking te maken toch.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 21:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
Leuk hoe Johan zich tegenspreekt. Hij zegt eerst dat ze slechte acteurs zijn terwijl hij even later dat verhaal vertelde over dat hij een hele periode geen goedenavond zei tegen Wilfred, terwijl ze op tv normaal tegen elkaar deden. Dan ben je een vrij goede acteur lijkt me
Die opmerking heeft daar niets mee te maken nee, maar hij kan blijkbaar dus wel acteren.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:55 schreef Donnis het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat de ruzies en irritaties echt zijn en dat hij dat niet acteert. Dat hij aan tafel dan normaal doet heeft niks met die opmerking te maken toch.
Vaak wordt VI verweten dat ze de ruzies acteren dus ging ie weer zijn standaard riedeltje over slechte acteurs af. Al deze uitspraken en verhalen al een keer eerder gehoord ook.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 23:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die opmerking heeft daar niets mee te maken nee, maar hij kan blijkbaar dus wel acteren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |