Ik wil weten waar ze de mortieren vandaan schoten. Welke stad/dorp?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Plaatsnaam? Irrelevant. De radar traceert de precieze plek, kan het specifieke stuk identificeren dat de granaat afschoot.
Als het nou uit een stuk woestijn kwam?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:07 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik wil weten waar ze de mortieren vandaan schoten. Welke stad/dorp?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:07 schreef Doodloper het volgende:
Die Sieren moeten wel hun best doen want volgens mij is er in Turkije nog weinig volk over om te raken.
Alles zit hier namelijk.
Dan heeft het ook een naam. Als Turkije aangevallen werd vertellen ze wel waar de mortieren vandaan zijn geschoten.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als het nou uit een stuk woestijn kwam?
Syrieus?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:09 schreef RickJamez het volgende:
Hmmm keb opeen zin in n Turkse pizza met shoarma .
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:07 schreef Doodloper het volgende:
Die Sieren moeten wel hun best doen want volgens mij is er in Turkije nog weinig volk over om te raken.
Alles zit hier namelijk.
ze ZIJN die Koerden met AK's de baas ...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:18 schreef IPA35 het volgende:
In de tussentijd kunnen de Turken een stel Koerden met AK's niet eens baas met hun incompetente dienstplichtigenleger...
False flag ja, Turkse truc.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:27 schreef Peunage het volgende:
Het is wel opmerkelijk dat Turkije claimt dat de mortieren geschoten zijn uit Tal Al-Abyad. Die is in september namelijk overgenomen door de FSA.
Dat is niet relevant.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:14 schreef sp3c het volgende:
[..]
ze ZIJN die Koerden met AK's de baas ...
wie runnen dat land nu, de Koerden of de Turken?
in deze context is dat juist relevantquote:
foutquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |