Hij heeft een MILF van een vrouw maar zo'n modern land is Jordanië niet hoor.quote:
Ik heb geen zin om kinderachtig te doen of te bashen hoor, dus excuseer me als ik verkeerd overkom.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:14 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Hij heeft een MILF van een vrouw maar zo'n modern land is Jordanië niet hoor.
Oka, sorryquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:18 schreef IPA35 het volgende:
Ik vroeg je niks, dat was iemand anders. Ik maakte enkel een onschuldige opmerking.
ach en dan weer een zooi aanslagen van de undergrounds krijgen en zeggen dat de turken het gedaan hebben , ach als ze echt oorlog willen hadden ze het allang gedaan .. maar niemand wil zich er in mengenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:27 schreef IPA35 het volgende:
Rusland zou wat troepen kunnen sturen naar gebieden die stevig in handen van het Assad regime zijn, dan hoeven ze niet deel te nemen aan de gevechten maar dan ik het wel een zeer duidelijke boodschap van hier en niet verder. Dat zou een interventie in ieder geval voorkomen.
Vergeleken met de rest v/d omringende landen is Jordanie zeker wel een modern land.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:14 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Hij heeft een MILF van een vrouw maar zo'n modern land is Jordanië niet hoor.
ja wat parachutisten op het vliegveld belangrijkste vliegveld laten bivakeren ... misschien dat de Turken dan wat rantsoenen met ze kunnen delen als ze daar aangekomen zijn want het eten zal tegen die tijd wel op zijn net als toen in Kosovoquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:27 schreef IPA35 het volgende:
Rusland zou wat troepen kunnen sturen naar gebieden die stevig in handen van het Assad regime zijn, dan hoeven ze niet deel te nemen aan de gevechten maar dan ik het wel een zeer duidelijke boodschap van hier en niet verder. Dat zou een interventie in ieder geval voorkomen.
denk dat er tegen de tijd dat ze genoeg parachutisten gemobiliseerd hebben er geen enkel punt meer stevig in handen van Assad isquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:33 schreef IPA35 het volgende:
Ik zeg toch niet dat ze dat gaan doen, dat zouden ze kunnen doen als ze een interventie willen voorkomen.
Nederland ook.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:23 schreef Peunage het volgende:
Koeweit is ook democratisch, ondanks dat ze ook een vorst hebben.
Hopen dat Liveleak op scherp staat, altijd feest met oorlog en Liveleak.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nou, wanneer vallen die turken binnen?
Heb me popcorn al klaar liggen.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:02 schreef Keyos het volgende:
[..]
Hopen dat Liveleak op scherp staat, altijd feest met oorlog en Liveleak.
Niet.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit dus ja. Wat verwacht je dan als je rebellen troepen een veilige plek biedt op je eigen grondgebied?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:06 schreef IPA35 het volgende:
Als de Turken de rebellen niet hadden bewapend, gefinancierd en getraind en ze geen onderdak hadden gegeven dan hadden ze recht tot klagen.
Maak er maar 4 keer van: Armenie.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:54 schreef WammesWaggel het volgende:
Wel opmerkelijk dat Erdogan begon als leider die claimde dat Turkije met alle buren goede banden te willen hebben, dit is nu al de derde keer dat hij met geweld aan het dreigen is... Eerst Cyprus en Israel en nu Syrie.
Als de Turkse oppositie niet of suf was of in het gevang zat zou hij niet langer kunnen regeren, heeft hij dan toch knap voor elkaar die Erdogan.
Move along people.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:32 schreef De_Guidance het volgende:
Volgens jullie het nieuws wel heren?
Erdogan: geen oorlog met Syrië
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)og-tegen-Syrie.dhtml
Grote anti-oorlogsdemonstratie in Istanbul
http://www.bndestem.nl/re(...)atie-in-Istanbul.ece
Denk dat geen van beiden zin heeft in oorlog met elkaar. Maarrrrrr.... als Turkije echt een voluit invasie zou starten zouden ze wel een kwart miljoen ervaren Syrische troepen tegenover zich zien die al maanden aan oorlogsgevechten gewend zijn. Die Syrische troepen zullen er zonder moeite keihard tegenin gaan lijkt mij waar de Turkse onervaren zijn. Plus de Koerden zullen hun kans schoon zien en zich in Turkije en Noord-Syrie ermee gaan bemoeien.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:59 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat zal best.
Maar het gaat mij om de andere insinuaties.
Erdogan heeft er geen baat bij als extremisten de dienst gaan uitmaken in Syrië. In Turkije worden dat soort extremisten immers ook opgepakt en berecht. Volgens mij doen ze juist hun best om een duidelijk onderscheid te maken tussen het FSA en de extremistische figuren.
En de reden dat Turkije niet binnenvalt heeft niet veel te maken met de kracht van de Syrische troepen denk ik. Die kunnen ze wel aan. En anders sluiten ze wel de stroom af of doen ze iets leuks met de Eufraat en de Tigris.
Als je zo de officiële Turkse instanties aanhoort zijn dat vrijwel allemaal downplayreacties. Denk vooral dat ze geen zin hebben in een grootschalige oorlog met een buurland en niet dat ze bang zijn voor Assad.
Ja want hoe meer je vecht hoe sterker je wordt ? Het Syrische leger is juist zwak nu.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:50 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Denk dat geen van beiden zin heeft in oorlog met elkaar. Maarrrrrr.... als Turkije echt een voluit invasie zou starten zouden ze wel een kwart miljoen ervaren Syrische troepen tegenover zich zien die al maanden aan oorlogsgevechten gewend zijn. Die Syrische troepen zullen er zonder moeite keihard tegenin gaan lijkt mij waar de Turkse onervaren zijn. Plus de Koerden zullen hun kans schoon zien en zich in Turkije en Noord-Syrie ermee gaan bemoeien.
Ervaring en gehardheid is belangrijk hoor in een oorlog, vergis je niet.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:53 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ja want hoe meer je vecht hoe sterker je wordt ? Het Syrische leger is juist zwak nu.
Tevens is er een groot moraalverschil tussen beide legers denk ik zo. Het Turkse leger is niet in een oorlog verwikkeld met haar eigen bevolking bijvoorbeeld.
Maar goed, waarom zou je ooit Syrië binnenvallen met grondtroepen als Turkije ? Niets te winnen.
Ik denk eerder dat de soldaten van de oorlog gebruik maken om massaal over te lopen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:50 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Denk dat geen van beiden zin heeft in oorlog met elkaar. Maarrrrrr.... als Turkije echt een voluit invasie zou starten zouden ze wel een kwart miljoen ervaren Syrische troepen tegenover zich zien die al maanden aan oorlogsgevechten gewend zijn. Die Syrische troepen zullen er zonder moeite keihard tegenin gaan lijkt mij waar de Turkse onervaren zijn. Plus de Koerden zullen hun kans schoon zien en zich in Turkije en Noord-Syrie ermee gaan bemoeien.
Als Assad geen moordende dictator was...quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:06 schreef IPA35 het volgende:
Als de Turken de rebellen niet hadden bewapend, gefinancierd en getraind en ze geen onderdak hadden gegeven dan hadden ze recht tot klagen.
Assad is altijd al een moordende dictator geweest, maar dat scheen nooit een probleem te zijn.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als Assad geen moordende dictator was...
Ja zeker wel.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als Assad geen moordende dictator was...
Sowieso is Rusland episch. Even die mafkees van Qatar op zijn plaats zetten tijdens een VN vergaderingquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:42 schreef kedge het volgende:
Ik vond Rusland als de vader optreden tegen de vechtende broertjes. Voor zover ik mij de quote kan herinneren: "Rusland zegt dat Syrië heeft gesproken van een tragisch ongeluk en moet zich volgens Rusland publiekelijk verschuldigen" Eigenlijk zegt Rusland: het is een ongeluk er wordt excuses aangeboden en daarmee af.
Dit dus. En iedereen weet dat radicale moslims erger zijn dan seculiere dictators.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:55 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja zeker wel.
Echter de rebellen willen een moordende theist als dictator.
Waarmee hebben ze gereageerd? Weer beschietingen?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:51 schreef De_Guidance het volgende:
Zojuist op TRT: weer Syrische bom gevallen op Turkije en Turkije heeft meteen gereageerd.
Twee volken die nie kunnen vechten nie die met elkaar op de vuist gaanquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
http://www.destentor.nl/n(...)na-granaatinslag.ecequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarmee hebben ze gereageerd? Weer beschietingen?
Ah ok thanks, er zal straks wel meer nieuws naar buiten komen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:11 schreef Automatisch het volgende:
[..]
http://www.destentor.nl/n(...)na-granaatinslag.ece
Turken kunnen niet vechten?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:10 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Twee volken die nie kunnen vechten nie die met elkaar op de vuist gaan.
Gaat leuk worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |