abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117592163
De beschietingen zijn allang opgehouden mensen.

Schijnt dat het erg stil is bij de grens , stiller dan de afgelopen weken/maanden toen de gevechten wel te horen waren bij grensplaatsen.
pi_117592272
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 16:27 schreef De_Guidance het volgende:

Schijnt dat het erg stil is bij de grens , stiller dan de afgelopen weken/maanden toen de gevechten wel te horen waren bij grensplaatsen.
Ja ja, gelijk weer downplayen hè. Terwijl de Turken in het grensgebied het zwaar te verduren hebben.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_117592636
quote:
8s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 16:30 schreef waht het volgende:

[..]

Ja ja, gelijk weer downplayen hè. Terwijl de Turken in het grensgebied het zwaar te verduren hebben.
Ik zag het op HaberTürk vriend.
  donderdag 4 oktober 2012 @ 16:41:44 #179
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_117592654
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 16:27 schreef De_Guidance het volgende:

Volgens al-jazeera is het Turks leger voor de tweede dag op rij bezig met artilleriebeschietingen op Syrisch grondgebied.

quote:
turkish military strikes targets inside syria for second day after family of five killed by a mortar in turkish border region of akcakale
Alles van het Syrisch leger wat zich binnen een strook 10 km langs de grens bevindt, wordt beschoten zodat er een bufferzone bij Turkije ontstaat.
Say what?
pi_117592714
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 16:11 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Israël heeft die zandhappers elke keer nog verslagen.
Turkije mag nog van geluk spreken dat Israel zorgedragen heeft voor het feit dat Syrie geen kernwapens heeft, maar ze hebben zat andere wapens die er wel voor zullen zorgen dat die extremist van een Erdogan geen volledige invasie zal starten.
pi_117592732
quote:
16s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 16:41 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Ik zag het op HaberTürk vriend.
Oké.
pi_117592816
quote:
8s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 16:43 schreef waht het volgende:

[..]

Oké.
Zo'n reporter liep vrolijk door het grensdorp en zei dat het verbazingwekkend rustig was over de grens, in tegenstelling tot vannacht en de afgelopen weken toen je de gevechten makkelijk kon horen.

Op die grenspost zag je trouwens de vlag wapperen van de FSA.
pi_117592844
Kurtlar Vadisi zal ook wel weer een nieuwe editie krijgen :D
pi_117592855
quote:
7s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 16:43 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Turkije mag nog van geluk spreken dat Israel zorgedragen heeft voor het feit dat Syrie geen kernwapens heeft, maar ze hebben zat andere wapens die er wel voor zullen zorgen dat die extremist van een Erdogan geen volledige invasie zal starten.
Bijzondere manier heb jij altijd van dingen interpreteren.
pi_117592897
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 16:46 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Dank voor je accurate observatie, ik doe mijn best.
pi_117592934
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 16:46 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

http://en.wikipedia.org/wiki/Operation_Orchard
pi_117592974
quote:
7s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 16:47 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Dank voor je accurate observatie, ik doe mijn best.
Geen dank. Je kan hier zo aan de slag bij het Iraakse ministerie van informatie.
pi_117593286
quote:
7s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 16:43 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Noem eens eigenlijk één niet-extremistische regeringsleider in het Midden-Oosten.
pi_117593332
quote:
10s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 16:57 schreef zarGon het volgende:

[..]

Noem eens eigenlijk één niet-extremistische regeringsleider in het Midden-Oosten.
Die van Libanon valt toch wel mee?

Cyprus hoort ook bij het Midden-Oosten trouwens, die kan je ook nog wel noemen :P
Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
pi_117593374
quote:
Dat zal best.

Maar het gaat mij om de andere insinuaties.

Erdogan heeft er geen baat bij als extremisten de dienst gaan uitmaken in Syrië. In Turkije worden dat soort extremisten immers ook opgepakt en berecht. Volgens mij doen ze juist hun best om een duidelijk onderscheid te maken tussen het FSA en de extremistische figuren.

En de reden dat Turkije niet binnenvalt heeft niet veel te maken met de kracht van de Syrische troepen denk ik. Die kunnen ze wel aan. En anders sluiten ze wel de stroom af of doen ze iets leuks met de Eufraat en de Tigris.

Als je zo de officiële Turkse instanties aanhoort zijn dat vrijwel allemaal downplayreacties. Denk vooral dat ze geen zin hebben in een grootschalige oorlog met een buurland en niet dat ze bang zijn voor Assad.
pi_117593395
quote:
12s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 16:49 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Geen dank. Je kan hier zo aan de slag bij het Iraakse ministerie van informatie.
Die Iraakse schurken zijn niks beter dan een extremist als Erdogan, nee voor zo'n regime zou ik nimmer werken.

Baghdad Bob was wel een patron, dat wel.
pi_117593410
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 16:59 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Dat zal best.

Erdogan heeft er geen baat bij als extremisten de dienst gaan uitmaken in Syrië. In Turkije worden dat soort extremisten immers ook opgepakt en berecht. Volgens mij doen ze juist hun best om een duidelijk onderscheid te maken tussen het FSA en de extremistische figuren.

En de reden dat Turkije niet binnenvalt heeft niet veel te maken met de kracht van de Syrische troepen denk ik. Die kunnen ze wel aan. En anders sluiten ze wel de stroom af of doen ze iets leuks met de Eufraat en de Tigris.

Als je zo de officiële Turkse instanties aanhoort zijn dat vrijwel allemaal downplayreacties. Denk vooral dat ze geen zin hebben in een grootschalige oorlog met een buurland en niet dat ze bang zijn voor Assad.
Lijkt me logisch. Maar het lijkt me ook logisch dat ze heel blij zijn dat Assad geen kernwapen heeft.
pi_117593431
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 17:00 schreef waht het volgende:

[..]

Lijkt me logisch. Maar het lijkt me ook logisch dat ze heel blij zijn dat Assad geen kernwapen heeft.
Dat denk ik ook.

Heeft Iran er één denk je?
pi_117593443
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 16:59 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Dat zal best.

Het gaat ook niet zozeer om de Syrische troepen als om de raketten met gas die richting Turkije zouden gaan.
pi_117593498
quote:

[..]

Je had figuren als Rafiq en Barak, die waren keurig.
Maar vroeger tijden komen niet terug.
pi_117593566
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 17:02 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Het gaat ook niet zozeer om de Syrische troepen als om de raketten met gas die richting Turkije zouden gaan.
Dat zou inderdaad vreselijk zijn , maar het zou meteen ook het einde zijn van Assad.

De internationale gemeenschap staat in ieder geval qua woorden duidelijk achter Turkije. Dat is de afgelopen dagen wel gebleken. Men gaat een verlengstuk van Iran niet zover laten gaan.

En alleen kunnen ze Syrië ook wel aan. Wel tegen een bepaalde prijs en daar hebben ze inderdaad geen zin in, wat mij logisch lijkt.
pi_117593621
quote:
1s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 17:01 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Dat denk ik ook.

Heeft Iran er één denk je?
Ik denk nog niet nee, ze zijn er wel mee bezig. Of waren er tot kort geleden mee bezig.
pi_117594922
Wel opmerkelijk dat Erdogan begon als leider die claimde dat Turkije met alle buren goede banden te willen hebben, dit is nu al de derde keer dat hij met geweld aan het dreigen is... Eerst Cyprus en Israel en nu Syrie.
Als de Turkse oppositie niet of suf was of in het gevang zat zou hij niet langer kunnen regeren, heeft hij dan toch knap voor elkaar die Erdogan.
pi_117595451
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_117597366
quote:

[..]

Abdullah 2 van Jordanie?
Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
Wat denk je dan dat een belasting op inkomen zou moeten doen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')