Ja ja, gelijk weer downplayen hè. Terwijl de Turken in het grensgebied het zwaar te verduren hebben.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:27 schreef De_Guidance het volgende:
De beschietingen zijn allang opgehouden mensen.
Schijnt dat het erg stil is bij de grens , stiller dan de afgelopen weken/maanden toen de gevechten wel te horen waren bij grensplaatsen.
Ik zag het op HaberTürk vriend.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:30 schreef waht het volgende:
[..]
Ja ja, gelijk weer downplayen hè. Terwijl de Turken in het grensgebied het zwaar te verduren hebben.
Volgens al-jazeera is het Turks leger voor de tweede dag op rij bezig met artilleriebeschietingen op Syrisch grondgebied.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:27 schreef De_Guidance het volgende:
De beschietingen zijn allang opgehouden mensen.
Schijnt dat het erg stil is bij de grens , stiller dan de afgelopen weken/maanden toen de gevechten wel te horen waren bij grensplaatsen.
Alles van het Syrisch leger wat zich binnen een strook 10 km langs de grens bevindt, wordt beschoten zodat er een bufferzone bij Turkije ontstaat.quote:turkish military strikes targets inside syria for second day after family of five killed by a mortar in turkish border region of akcakale
Turkije mag nog van geluk spreken dat Israel zorgedragen heeft voor het feit dat Syrie geen kernwapens heeft, maar ze hebben zat andere wapens die er wel voor zullen zorgen dat die extremist van een Erdogan geen volledige invasie zal starten.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Israël heeft die zandhappers elke keer nog verslagen.
Oké.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:41 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik zag het op HaberTürk vriend.
Zo'n reporter liep vrolijk door het grensdorp en zei dat het verbazingwekkend rustig was over de grens, in tegenstelling tot vannacht en de afgelopen weken toen je de gevechten makkelijk kon horen.quote:
Bijzondere manier heb jij altijd van dingen interpreteren.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:43 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Turkije mag nog van geluk spreken dat Israel zorgedragen heeft voor het feit dat Syrie geen kernwapens heeft, maar ze hebben zat andere wapens die er wel voor zullen zorgen dat die extremist van een Erdogan geen volledige invasie zal starten.
Dank voor je accurate observatie, ik doe mijn best.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:46 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Bijzondere manier heb jij altijd van dingen interpreteren.
http://en.wikipedia.org/wiki/Operation_Orchardquote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:46 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Bijzondere manier heb jij altijd van dingen interpreteren.
Geen dank. Je kan hier zo aan de slag bij het Iraakse ministerie van informatie.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:47 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dank voor je accurate observatie, ik doe mijn best.
Noem eens eigenlijk één niet-extremistische regeringsleider in het Midden-Oosten.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:43 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Turkije mag nog van geluk spreken dat Israel zorgedragen heeft voor het feit dat Syrie geen kernwapens heeft, maar ze hebben zat andere wapens die er wel voor zullen zorgen dat die extremist van een Erdogan geen volledige invasie zal starten.
Die van Libanon valt toch wel mee?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Noem eens eigenlijk één niet-extremistische regeringsleider in het Midden-Oosten.
Dat zal best.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:48 schreef waht het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Operation_Orchard
Die Iraakse schurken zijn niks beter dan een extremist als Erdogan, nee voor zo'n regime zou ik nimmer werken.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:49 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Geen dank. Je kan hier zo aan de slag bij het Iraakse ministerie van informatie.
Lijkt me logisch. Maar het lijkt me ook logisch dat ze heel blij zijn dat Assad geen kernwapen heeft.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:59 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat zal best.
Maar het gaat mij om de andere insinuaties.
Erdogan heeft er geen baat bij als extremisten de dienst gaan uitmaken in Syrië. In Turkije worden dat soort extremisten immers ook opgepakt en berecht. Volgens mij doen ze juist hun best om een duidelijk onderscheid te maken tussen het FSA en de extremistische figuren.
En de reden dat Turkije niet binnenvalt heeft niet veel te maken met de kracht van de Syrische troepen denk ik. Die kunnen ze wel aan. En anders sluiten ze wel de stroom af of doen ze iets leuks met de Eufraat en de Tigris.
Als je zo de officiële Turkse instanties aanhoort zijn dat vrijwel allemaal downplayreacties. Denk vooral dat ze geen zin hebben in een grootschalige oorlog met een buurland en niet dat ze bang zijn voor Assad.
Dat denk ik ook.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:00 schreef waht het volgende:
[..]
Lijkt me logisch. Maar het lijkt me ook logisch dat ze heel blij zijn dat Assad geen kernwapen heeft.
Het gaat ook niet zozeer om de Syrische troepen als om de raketten met gas die richting Turkije zouden gaan.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:59 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat zal best.
Maar het gaat mij om de andere insinuaties.
En de reden dat Turkije niet binnenvalt heeft niet veel te maken met de kracht van de Syrische troepen denk ik. Die kunnen ze wel aan. En anders sluiten ze wel de stroom af of doen ze iets leuks met de Eufraat en de Tigris.
Je had figuren als Rafiq en Barak, die waren keurig.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Noem eens eigenlijk één niet-extremistische regeringsleider in het Midden-Oosten.
Dat zou inderdaad vreselijk zijn , maar het zou meteen ook het einde zijn van Assad.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:02 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Het gaat ook niet zozeer om de Syrische troepen als om de raketten met gas die richting Turkije zouden gaan.
Ik denk nog niet nee, ze zijn er wel mee bezig. Of waren er tot kort geleden mee bezig.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:01 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.
Heeft Iran er één denk je?
Abdullah 2 van Jordanie?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |