Hij heeft een MILF van een vrouw maar zo'n modern land is Jordanië niet hoor.quote:
Ik heb geen zin om kinderachtig te doen of te bashen hoor, dus excuseer me als ik verkeerd overkom.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:14 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Hij heeft een MILF van een vrouw maar zo'n modern land is Jordanië niet hoor.
Oka, sorryquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:18 schreef IPA35 het volgende:
Ik vroeg je niks, dat was iemand anders. Ik maakte enkel een onschuldige opmerking.
ach en dan weer een zooi aanslagen van de undergrounds krijgen en zeggen dat de turken het gedaan hebben , ach als ze echt oorlog willen hadden ze het allang gedaan .. maar niemand wil zich er in mengenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:27 schreef IPA35 het volgende:
Rusland zou wat troepen kunnen sturen naar gebieden die stevig in handen van het Assad regime zijn, dan hoeven ze niet deel te nemen aan de gevechten maar dan ik het wel een zeer duidelijke boodschap van hier en niet verder. Dat zou een interventie in ieder geval voorkomen.
Vergeleken met de rest v/d omringende landen is Jordanie zeker wel een modern land.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:14 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Hij heeft een MILF van een vrouw maar zo'n modern land is Jordanië niet hoor.
ja wat parachutisten op het vliegveld belangrijkste vliegveld laten bivakeren ... misschien dat de Turken dan wat rantsoenen met ze kunnen delen als ze daar aangekomen zijn want het eten zal tegen die tijd wel op zijn net als toen in Kosovoquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:27 schreef IPA35 het volgende:
Rusland zou wat troepen kunnen sturen naar gebieden die stevig in handen van het Assad regime zijn, dan hoeven ze niet deel te nemen aan de gevechten maar dan ik het wel een zeer duidelijke boodschap van hier en niet verder. Dat zou een interventie in ieder geval voorkomen.
denk dat er tegen de tijd dat ze genoeg parachutisten gemobiliseerd hebben er geen enkel punt meer stevig in handen van Assad isquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:33 schreef IPA35 het volgende:
Ik zeg toch niet dat ze dat gaan doen, dat zouden ze kunnen doen als ze een interventie willen voorkomen.
Nederland ook.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:23 schreef Peunage het volgende:
Koeweit is ook democratisch, ondanks dat ze ook een vorst hebben.
Hopen dat Liveleak op scherp staat, altijd feest met oorlog en Liveleak.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nou, wanneer vallen die turken binnen?
Heb me popcorn al klaar liggen.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:02 schreef Keyos het volgende:
[..]
Hopen dat Liveleak op scherp staat, altijd feest met oorlog en Liveleak.
Niet.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nou, wanneer vallen die turken binnen?
Heb me popcorn al klaar liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |