Pisc wat zitten we weer heerlijk op één lijn!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:53 schreef Pisces29 het volgende:
Het is wel een verdomd moeilijk nummer ook.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:56 schreef Cee het volgende:
Ik had Raffaela wel verwacht bij haar vriendenkring.
Ik drukte toen ze rapte, ik dacht dat vanVelzen erin traptequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:56 schreef kwiwi het volgende:
die 20.9% die thuis om was gedraaid keek naar d'r tetten zeker..
Jaquote:
Deze kan zingen, is dat ook leuk?quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik drukte toen ze rapte, ik dacht dat vanVelzen erin trapte
Nee, van Di-Rect. Je bedoelt Ed Sheeran?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
Oh hell is dit dat nummer van dat ene roodharige krullendingetje?
* Bos81 schrijft zich in voor volgend jaarquote:
Ja Di-rect, die nieuwe zanger kneus dingesquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, van Di-Rect. Je bedoelt Ed Sheeran?
Awwquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:57 schreef Kally het volgende:
Ik ben heen en weer aan het rennen, kitten gaat los hier
Krijg de tijd niet om te kijken
Ha, ik dacht al dat ik de enige was die dat hoorde ofzo.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:58 schreef Cee het volgende:
Ohhh nou weet ik het weer, hij ith die ene thlither!
Kittens zijn sowieso leuker dan The Voice.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:57 schreef Kally het volgende:
Dingetje dinges, inderdaad, hoe heet ie nou? Marcel! Ik dacht dat je een roodharige solo-zangert bedoelde, dus vandaar dat ik Ed Sheeran ook noemde.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja Di-rect, die nieuwe zanger kneus dinges
Ik wilde net zeggen, die trui is echt drie keer niks.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:58 schreef Kally het volgende:
Ik vind hem niks bijzonders, en kleding voor een 40 jarige
In bed heb je toch liever het licht aan dan een serenade ja?quote:
Kittensssss!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:57 schreef Kally het volgende:
Dat zegt Nick toch bij elke auditie?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een te gekke auditie
Tering Nick, is het kontlik-dag?
Oja, drinkenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe je op het podium staat, hoe je je beweegt
Wtf Nick, wat zat er in je drinken?
Neuh niet zo extreem, normaal sopt ie met zijn piempie. Maar ze monteren een beetje shit vanavondquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:59 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Dat zegt Nick toch bij elke auditie?
Ik hoor het hem elke aflevering anders zeggen!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Neuh niet zo extreem, normaal sopt ie met zijn piempie. Maar ze monteren een beetje shit vanavond
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
misschien wil ie wel een keer shit aan zijn pimpiequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Neuh niet zo extreem, normaal sopt ie met zijn piempie. Maar ze monteren een beetje shit vanavond
Geen idee, mijn Wendyfilter stond nog aanquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Wendy maakt een leuk grapje?! Ligt het aan haar of is mijn IQ gedaald?
Whehehequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:01 schreef Lutte het volgende:
Kal ik kan je status niet liken maar like
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
misschien wil ie wel een keer shit aan zijn pimpie
*eten voelt opkomenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
misschien wil ie wel een keer shit aan zijn pimpie
quote:
Bwoh zou ze bijna ophalenquote:Lotje is een gesteriliseerde poes van ongeveer 13 jaar.
Willie is een gesteriliseerde poes van ongeveer 19 jaar.
Lotje en Willie zijn altijd samen geweest, ze zijn bij ons gekomen i.v.m. overlijden van de eigenaar.
Zij zijn geen honden en kleine kinderen gewend, zij zoeken daarom een rustig huisje waar zij lekker hun oude dag kunnen doorbrengen. Beiden zijn een flatwoning gewend.
Sorriequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:02 schreef douche-eendje het volgende:
Dankzij dat kittengepraat hier zit ik niet naar de tv te kijken maar op de website van het asiel. En bedankt...
[..]
Bwoh zou ze bijna ophalen
19quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:02 schreef douche-eendje het volgende:
Dankzij dat kittengepraat hier zit ik niet naar de tv te kijken maar op de website van het asiel. En bedankt...
[..]
Bwoh zou ze bijna ophalen
Ninja editquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
welke heb jij? hier ligt bolognese
hey, net zei je dat je chips had
Bolognese, nomquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
welke heb jij? hier ligt bolognese
hey, net zei je dat je chips had
Dat is de enige smaak waarbij ik gelijk een hele zak moet opvretenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:04 schreef STING het volgende:
[..]
Bolognese, nom
Maar goed dat ik het voor de verandering niet in huis heb
I hear yaquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is de enige smaak waarbij ik gelijk een hele zak moet opvreten
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:05 schreef Cee het volgende:
[..]
MarlalalaIk was 'r even helemaal vergeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jonge asieldieren ookquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:05 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja ik vind oude asieldieren zo zielig
Oh nu herken ik hem pas echt weerquote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:06 schreef douche-eendje het volgende:
Mwoh die van 19 ook heLink werkt niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat ook hoor. Maar ik wil geen kitten of een jonge kat, mocht ik echt een of twee katten in huis nemen.quote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:06 schreef douche-eendje het volgende:
Mwoh die van 19 ook heHehe, het duurt volgens mij niet lang meer voordat je een kat in huis hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zeker dat het niet de 22 baco is?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:06 schreef iBenny het volgende:
Kotsmisselijk van de yoghurtgums![]()
...of Marly
.....of Rafaella v2.0
.......of de schoenen van Nick
..........of naar Nick en Simon!111!11!einz!!!11!
Hij verloor van Daniellequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh nu herken ik hem pas echt weerIs hij afgevallen?
Ik wil nu wel zo'n fluffenbal naast mij op de bank/op schoot hoor. Veel gezelliger.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:08 schreef STING het volgende:
[..]
Hehe, het duurt volgens mij niet lang meer voordat je een kat in huis hebt
Ik doe ook baco vanaaf, Razzquote:
Mijn fluffenbal is nog op het werkquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:08 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik wil nu wel zo'n fluffenbal naast mij op de bank/op schoot hoor. Veel gezelliger.
Ik snap hetquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:08 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik wil nu wel zo'n fluffenbal naast mij op de bank/op schoot hoor. Veel gezelliger.
quote:
Wowquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:11 schreef iBenny het volgende:
Ik zie nu pas dat ook die lijn naar de coach verkleurt als er wordt gedraaid
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik wil in de trui van Trijn snuiten. All the way.
nou meid oehoeoeoeoeoeoequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:12 schreef Kally het volgende:
Oh vetttttttttt ik heb met Ali B gezongen
en Ankke Gronlohquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:13 schreef Stickertje het volgende:
ali b zingt met elke 3rde rangs braderie artiest
Niet van die grijns al?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
Oh gos hier gaat ie bij mij toch echt van hangen
Pardon?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
quote:
Nee van die RRrrrr en het sjaaltje al welquote:
Haha, ja best welquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:15 schreef Kally het volgende:
Ze lijkt op Mariska van Kolk??? met die lach
JAquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:15 schreef Kally het volgende:
Ze lijkt op Mariska van Kolk??? met die lach
Hoe kan trein nu nog wat open hebben?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:16 schreef iBenny het volgende:
Plekken open
Nick en Simon: 1
Marco Borsato: 2
Trijntje Oosterhuis: 2
VanVelzen: 3
Dat kind is net zo gek als de positie van haar ogenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:16 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind je een fantastische stem hebben, dus dank je wel!
Heeft die schreeuwdame die de finale verloor van Idols IV van Nicky nog iets in de muziek gedaan?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:15 schreef Cee het volgende:
Wat een hoop binnen-de-lijntjes-kleuren-auditanten dit seizoen zeg.
Die is laatst bevallen in de auto. Alles om in het nieuws te komenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Heeft die schreeuwdame die de finale verloor van Idols IV van Nicky nog iets in de muziek gedaan?
Nathalie? Geen idee, google 't zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Heeft die schreeuwdame die de finale verloor van Idols IV van Nicky nog iets in de muziek gedaan?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:17 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Die is laatst bevallen in de auto. Alles om in het nieuws te komen
Voor al uw feesten en partijen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:17 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Met als baangarantie zangeres in de gemiddelde matige bruiloft en partijen-band?
Ja, dit dus ja. We zijn nu al helemaal bevooroordeeld..quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:18 schreef Karina het volgende:
Dan moeten ze haar helemaal niet laten horen en niet zeggen hoe oud ze is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die is toch telkens in beeld geweest in de reclame?
Open plekken?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:16 schreef iBenny het volgende:
Plekken open
Nick en Simon: 1
Marco Borsato: 2
Trijntje Oosterhuis: 2
VanVelzen: 3
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:18 schreef PatriQue89 het volgende:
Dit is d'rNATAS!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Music gives soul to the universe, wings to the mind and life to everything
Stond ze niet gewoon op de eerste rij met d'r rug naar het podium?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:20 schreef Kally het volgende:
Sta je dan voor 15000 man op festivals, vals te zingen
Nah, het hoort rauwerquote:
Dus datquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:21 schreef douche-eendje het volgende:
Ach er moet iets uit in the battles he
ja graag als eerstequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:21 schreef douche-eendje het volgende:
Het licht?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:21 schreef douche-eendje het volgende:
Gelukkig is ze nu niet op NL 3 te zienquote:
Waar dan?quote:
En lachtquote:
Oh mijn haren staan al overeindquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |