abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117630597

Welkom in het Grey's Anatomy (USA) topic!!
We volgen ze nog altijd op de voet: de dokters (in opleiding) van Seattle Grace!
Seizoen 8 is inmiddels in volle gang. Met elke donderdag een nieuwe aflevering... nou ja, élke donderdag?!

De cast

Ellen Pompeo - Meredith Grey | Sandra Oh - Cristina Yang

Justin Chambers - Alex Karev | Patrick Dempsey - Derek Shepherd

Chandra Wilson - Miranda Bailey | James Pickens Jr. - Richard Webber

Sara Ramirez - Calliope 'Callie' Torres | Eric Dane - Mark Sloan

| Kevin McKidd - Owen Hunt

Jessica Capshaw - Arizona Robbins |

Sarah Drew - April Kepner | Jesse Williams - Jackson Avery

Zij zijn er helaas niet meer bij

Isaiah Washington - Preston Burke (t/m S3)
Kate Walsh - Addison Montgomery-Shepherd (t/m S3)
T.R. Knight - George O'Malley (t/m S5)
Katherine Heigl - Izzie Stevens (t/m S6)
Chyler Leigh - Lexie Grey ( 4 t/m S8 )
Kim Raver - Teddy Altman ( 6 t/m S8 )

Links

Official site: http://abc.go.com/primetime/greysanatomy/index.html
Writers Blog: http://www.greyswriters.com/
Episode guide: http://www.tv.com/greys-a(...)ings.html?season=All
Het laatste nieuws: http://www.greysgabble.com

Kijken

De afleveringen zijn onder meer online terug te kijken via Project Free TV, Sidereel, Surfthechannel en iwatchgreysanatomy.com en te vinden via EZTV en rlslog.net (torrents). Vragen? In de Digital Corner kunnen ze je vast verder helpen!

Eerdere delen

Greys Anatomy (USA)
Grey's Anatomy (USA) #2 : Mama?!
Grey's Anatomy #3 (USA) : "Feel guilty about that"
Grey's Anatomy #4 (USA) : "You know the hammock?
Grey's Anatomy #5 (USA) : Stomme ferries!
Grey's Anatomy #6 (USA): We are not fine!
Grey's Anatomy #7 (USA): Mama took the eyebrows!
Grey's Anatomy #8 (USA): Strong women!
Grey's Anatomy (USA) #9 Met nieuwe aflevering op 24 april!
Grey's Anatomy (USA) #10 Season Premiere 25 september
Grey's Anatomy (USA) #11 You're a nice person
Grey's Anatomy (USA) #12 I'm here for YOU, Izzie
Grey's Anatomy (USA) # 13: teach me..teach me..teach me..
Grey's Anatomy (USA) # 14: Penile Fracture
Grey's Anatomy (USA) #15 - Don't try 15!
Grey's Anatomy [USA] #16 - We've met... three times.
Grey's Anatomy [USA] #17 - You can stop eating now.
Grey's Anatomy [USA] #18 - Double O seven
Grey's Anatomy [USA] #19 - Met bussen en liften
Grey's Anatomy [USA] #20: finally!!! all the waiting...
Grey's Anatomy [USA] #21 - You can't pray away the gay
Grey's Anatomy USA #22: Kiss my hardcore diaper-wearing ass!
Grey's Anatomy USA #23 - Fine, then take him
Grey's Anatomy USA #24 - I hate Valentine's Day
Grey's Anatomy USA #25
Grey's Anatomy USA #26
Grey's Anatomy USA #27 : Pick Me, Choose Me, Love Me!
Grey's Anatomy (US) #28 With You I'm Born Again
Grey's Anatomy (US) #29 THIS never happened.. say it!
Grey's Anatomy [USA] #30: How about now?
Grey's Anatomy [USA] #31 - If I lay here....
Grey's Anatomy [USA] #32 - [Sings] Yes,Yes, I'll Marry You
Grey's Anatomy [USA] #33 - Preparing for S8 with Contract issues....
Grey's Anatomy USA #37 - OMG OMG OMG Season finale!

De OP is hier te vinden

Ja doei.
pi_117630752
Geen snappy openingszin? :(

Ik lees trouwens net dat er volgende week geen aflevering is, vanwege een debat voor de Amerikaanse verkiezingen.
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 16:29:17 #3
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_117631490
Ik denk dat die openstaande vragen, zeker diegene rond Lexie, nog wel beantwoord zullen worden.

Kutverkiezingen... :r :(
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 19:06:41 #4
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_117636505
Wat een sterke aflevering. Ik vond de scenes van Yang en Yang/Hunt echt heel goed gedaan. En Mark ;(
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 5 oktober 2012 @ 19:13:47 #5
163650 Greys
pi_117636751
Toen ik Hunt nu zo met Yang zag dacht ik 'die moeten weer bij elkaar komen'.

Maar ik ben toch niet 'tevreden' met deze aflevering, hoe mooi ook gedaan in sommige scenes.
Veel te weinig antwoorden nog voor mij. Ik had gehoopt dat er qua het ongeluk toch wel wat meer dingen bekend zouden worden.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 19:15:34 #6
148689 Muis006
pi_117636800
quote:
14s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 19:13 schreef Greys het volgende:
Toen ik Hunt nu zo met Yang zag dacht ik 'die moeten weer bij elkaar komen'.

Maar ik ben toch niet 'tevreden' met deze aflevering, hoe mooi ook gedaan in sommige scenes.
Veel te weinig antwoorden nog voor mij. Ik had gehoopt dat er qua het ongeluk toch wel wat meer dingen bekend zouden worden.
True. Maar misschien dat het de rest van het seizoen nog komt - het is natuurlijk wel een goede manier om kijkers aan je te binden.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 5 oktober 2012 @ 19:19:11 #7
163650 Greys
pi_117636922
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 19:15 schreef Muis006 het volgende:

[..]

True. Maar misschien dat het de rest van het seizoen nog komt - het is natuurlijk wel een goede manier om kijkers aan je te binden.
Is ook zo. Al moeten ze er wel een beetje mee uitkijken. Tenminste, niet dat ze van 1 kijker minder wakker zouden liggen hoor ( :P ) maar ik vond het zó irritant kijken vandaag met dat heen en weer switchen in een aflevering die in zijn geheel ook al qua timeline anders lag tov de vorige aflevering.

Plus dan ook nog dat we kennelijk tot minimaal 3 afleveringen na de crash zelf moeten wachten tot we ook maar *iets* van een uitvaart/afscheid ofzo van Lexie zien (als we er al iets over te weten komen?) vind ik eigenlijk bespottelijk :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 19:37:43 #8
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_117637678
ik had gedacht dat het weer mega emotioneel zou worden,maar dat was toch niet zo vond ik. een beetje mwa
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 20:38:02 #9
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_117640230
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 19:37 schreef scrub_nurse het volgende:
ik had gedacht dat het weer mega emotioneel zou worden,maar dat was toch niet zo vond ik. een beetje mwa
Ja, dat had ik ook.

En ik verwacht eig. dat het hiermee gewoon klaar is, niks uitvaart lexie, gewoon moving on... Ben heel benieuwd.
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 20:44:20 #10
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_117640531
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 20:38 schreef Brighteyes het volgende:
En ik verwacht eig. dat het hiermee gewoon klaar is, niks uitvaart lexie, gewoon moving on... Ben heel benieuwd.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_117640662
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 oktober 2012 20:44 schreef babette21 het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
pi_117643094
Ik had er ook meer van verwacht.
Maar ik vind hoe ze het nu aanpakken, met die vreemde tijdlijn zeg maar, wel heel erg leuk en erg onverwacht wat er allemaal gaat gebeuren.
pi_117647352
Kreeg wel de rillingen toen Christina in bad aan t vertellen was dat er beesten vochten om het lijf van Lexie. Dus een iets waardiger afscheid van haar mag wel :P
Peace; it does not mean to be in a place where there is no noise or trouble. It means to be in the midst of those things and still be calm in your heart.
pi_117648712
Hij was wel ok, maar vond hem wel een beetje rommelig. Maar dat was niet eens het grootste ''probleem'' van de aflevering in mijn ogen. Het probleem was dat ik bij veel scenes vrij weinig voelde. Ik zag in dat dat een scene was wie de kijker eigenlijk als emotioneel zou moeten beschouwen maar die bepaalde scenes deden me helemaal niks. Terwijl sommige stukjes juist enorm goed waren uitgewerkt.

De Christina scene in de badkuip vond ik bijvoorbeeld erg sterk. Hoe ze vertelde over haar ervaringen..ik had niet verwacht dat het ZO erg was, maar het is op zich wel realistisch. En haar goodbye scene met Meredith vond ik ook erg sterk. Dat George zowaar genoemd werd joh! Vond ik eigenlijk wel fijn. En dat ze toch toegaf dat Meredith haar person was. Goedzo!
SPOILER
Callie vond ik ook erg fijn om naar te kijken. Die krijgt nog wel een grote uitbarsting denk ik. Zij is zo sterk deze afleveringen!

Over Arizona...erg dubbel. Hoe ze tegen Alex tekeer ging...dat vond ik zo laf! Dat had hij niet verdiend. Ik snap dat ze woede in zichzelf voelt, en ze heeft alle reden zich kut te voelen ; maar afreageren op Alex? Nee, dat vind ik niet netjes. Ik lees alleen op andere sites dat Arizona echt dik gehaat word omdat ze zich aanstelt omdat ze ''alleen maar'' haar been kwijtraakt ; maar dat vind ik dan weer niet kunnen. Zij heeft evenveel meegemaakt als de anderen. Iedereen reageert anders op stress en zulke situaties. Dus ik snap haar woede heel goed hoor. Erg dubbel dus.

Daarnaast vind ik April en Jackson erg leuk, maar hun scenes waren zeldzaam deze aflevering. Hopelijk word dat binnenkort weer wat beter.

Promo voor afl 3 ( volgens mij was die nog niet gepost ) voor over 2 weken :

SPOILER
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 00:37:12 #15
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_117649301
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 00:15 schreef AlwaysHappy het volgende:
Over Arizona...erg dubbel. Hoe ze tegen Alex tekeer ging...dat vond ik zo laf! Dat had hij niet verdiend. Ik snap dat ze woede in zichzelf voelt, en ze heeft alle reden zich kut te voelen ; maar afreageren op Alex? Nee, dat vind ik niet netjes.
Ze zei zelf toch ook tegen hem dat ze wist dat het niet fair was, maar dat ze dit nu eenmaal voelde (en "gevoelens zijn nooit hypocriet", zo leerde Phileine ons toch ooit?!). Ik vind het juist wel realistisch dat ze zo kwaad is, ook al is er niemand schuldig.
pi_117649638
Over het algemeen ben ik snel emotioneel maar ook bij mij raakte de aflevering net niet... Heel even toen Bailey en Richard met Zola binnenkwamen en toen ze het er heel dik oplegde met Mark dat de beademing na 30 dagen gestopt zou worden een beetje... Had meer verwacht zoals hierboven ook gezegd wordt en hoop dat het nog wel komt...

Wel moet ik eerlijk zeggen dat ik die reacties van anderen op Arizona ook wel snap... Natuurlijk heeft ze veel meegemaakt en is iedereen anders met verwerken en is het natuurlijk super heftig om je been kwijt te raken (en niet meer dan logisch dat je daarvan diep in de put zit) maar ze doet alsof ze niets meer kan doen nu maar dat is natuurlijk ook niet waar... Daar moet Derek zich meer zorgen overmaken met zijn hand... Sorry, ben een erg positief ingesteld persoon en heb gisteren de talkshow van Ellen gezien en daar liep een vrouw met 2 kunstbenen waardoor ik meteen aan Arizona moest denken. Ben wel erg benieuwd of het nog een staartje gaat krijgen dat Alex het been geamputeerd heeft...

Oh en stoor me er nog steeds aan dat we Sloan (de andere dochter van Mark) nog niet gezien of gehoord hebben... Al "bellen" ze haar maar even. Mochten ze de begravenis laten zien hoop ik wel dat ze erbij is.

Zo, nu weer terug in de echte wereld met echte mensen! ;-)
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 00:54:23 #17
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_117649699
Shonda over Arizona & Het Been:

SPOILER
Conclusie:

SPOILER
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 02:22:30 #18
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_117650911
Zo... Ik ga kijken :+
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 07:08:52 #19
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_117651896
Wel relaxed dat Marks haar goed zat toen hij dood ging ^O^
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_117654328
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 00:37 schreef babette21 het volgende:

[..]

Ze zei zelf toch ook tegen hem dat ze wist dat het niet fair was, maar dat ze dit nu eenmaal voelde (en "gevoelens zijn nooit hypocriet", zo leerde Phileine ons toch ooit?!). Ik vind het juist wel realistisch dat ze zo kwaad is, ook al is er niemand schuldig.
Daarom zei ik ook dat het nogal dubbel was. Ik snap Arizona namelijk ook erg goed.
pi_117654539
Arizona moet verdomd snel weer bubbly worden! :(

Naar hoor, dat je je been kwijt bent, ik zou er niet aan moeten denken, maar juist Arizona kan 1 been rocken like a mofo!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_117654935
Ik vond de aflevering ook een beetje tegenvallen.. Zodra ik een beetje in het verhaal kwam, werd er geswitcht naar iemand anders.
  Redactie Frontpage zaterdag 6 oktober 2012 @ 13:20:15 #23
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_117656774
Ik heb net 1 en 2 gekeken. Aflevering 1 deed me veel meer dan aflevering 2. Ben wel benieuwd hoe het verder gaat.

En Arizona is inderdaad wel iemand die het missen van een been zó goed kan handelen, maar niet direct. Dat zou echt nep zijn, dus vind het juist goed ze nu zo pissig en boos is.
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 14:01:49 #24
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_117657971
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 11:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
maar juist Arizona kan 1 been rocken like a mofo!
Ze moeten gewoon wieltjes onder dat kunstbeen zetten. Rollergirl is back before you know it! :D
pi_117658485
Ik kan er niets aan doen maar ik wil niet meer kijken sinds Mark stierf, hij was voor mij toch een beetje mijn reden waarom ik bleef kijken.
pi_117658936
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 14:19 schreef formerjellybean het volgende:
Ik kan er niets aan doen maar ik wil niet meer kijken sinds Mark stierf, hij was voor mij toch een beetje mijn reden waarom ik bleef kijken.
Nou ja. Shonda komt er wel over heen :Y
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 21:25:58 #27
208890 June.
Seriously?
pi_117671519
Had het al een tijd niet meer gezien, en vandaag even een marathon gehouden :P Ik wist dat Lexie doodging, maar Mark ook? :(

En Calzona ;( Ik wil weer happy times.
Shine bright like a diamond.
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 21:48:27 #28
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_117793765
Ik vind Arizona irritant. Niet alleen nu, maar altijd al.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 10 oktober 2012 @ 00:14:38 #29
163650 Greys
pi_117800743
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 21:48 schreef Vivi het volgende:
Ik vind Arizona irritant. Niet alleen nu, maar altijd al.
Het is ook mijn minst favoriete personage denk ik.
Ik vond Callie ook veel leuker (tenminste.. interessanter om naar te kijken in de serie) voordat zij een item werden.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 10 oktober 2012 @ 09:10:00 #30
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_117804438
Ik vond haar in het begin (S5/6) heel leuk, echt zo'n fris karakter (die als zo'n beetje de enige in dat hele ziekenhuis niet constant aan zichzelf dacht) en kick-ass dokter. Maar ze hebben het karakter daarna een beetje om zeep geholpen (vooral in S8 :O) . Ik vind de actrice erachter nog steeds wél heel goed (als ze niet zwanger en dus kwijt is :') ) en met zo'n grote verhaallijn voor de boeg ben ik wel echt benieuwd hoe zich dat gaat ontwikkelen & of Arizona daarmee ook weer wat boeiender wordt.
pi_117806914
Owen vind ik zelf het vervelendste, al vanaf begin van seizoen 5. Al moet ik wel heel eerlijk bekennen dat hij dit seizoen best wel oke is! Hoe hij voor Christina is enzo. Hopen dat dat zo blijft.

Arizona zie ik ook liever met rollerblades so to speak, maar hier moet ze nou eenmaal doorheen. Vind Callie tot nu toe dit seizoen ook erg sterk!

Meredith blijft mijn favoriete personage...die nu nog in de serie zit dan :)
  woensdag 10 oktober 2012 @ 11:33:11 #32
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_117807982
Owen vervelend?!
  woensdag 10 oktober 2012 @ 11:34:08 #33
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_117808012
Callie vond ik idd ook veel leuker voor Arizona. Ik heb heul niks tegen lesbiennes maar bij haar komt het ongeloofwaardig over vind ik.
pi_117808149
quote:
16s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 11:33 schreef Vivi het volgende:
Owen vervelend?!
Jup. Vond hem nooit echt in de serie passen. Dit seizoen kan ik hem wel wat beter hebben tot nu toe :)
pi_117808168
Ik vind Meredith by far het vervelendste personage. Irritant, egoïstisch en onaardig. Maakt Ellen Pompeo wel een goede actrice want ik kan mij flink aan haar ergeren.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_117808252
quote:
16s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 11:33 schreef Vivi het volgende:
Owen vervelend?!
Ik moet Owen ook niet. Hij blijft ook een beetje alleen staan, zeker nu Teddy weg is. Ik bedoel, met wie heeft hij nu nog echt persoonlijk contact, behalve Cristina? Hij heeft nooit echt eigen verhaallijnen.
  woensdag 10 oktober 2012 @ 11:43:44 #37
211083 Angelof9
I must go first
pi_117808286
Ik vond Teddy super-irritant, blij dat zij eruit is.
Owen vond ik in het begin heel leuk, maar hij werd al snel vervelend.
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
pi_117808305
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 11:42 schreef lunapuella het volgende:

[..]

Ik moet Owen ook niet. Hij blijft ook een beetje alleen staan, zeker nu Teddy weg is. Ik bedoel, met wie heeft hij nu nog echt persoonlijk contact, behalve Cristina? Hij heeft nooit echt eigen verhaallijnen.
Klopt, zijn verhaal hangt aan Christina maar verder heeft hij niet echt toegevoegde waarde.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_117808424
Die scenes al met hem in een van de eerste afleveringen ( 5x06 uit mn hoofd ) waarin hij hun laat opereren op die varkens ( en zijn hele houding daarin )....die zorgden al voor de eerste frustratie. En als hij zoent met Yang lijkt het meer alsof hij haar opeet ofzo, ik vind dat er niet fijn uitzien. Dan ook nog zijn woede over Christina's abortus ( terwijl hij wist hoe ze over kinderen dacht en ze wel tijd heeft genomen om erover na te denken, wat ze hem had beloofd ) ..verschrikkelijk. En dan gaat hij nog vreemd ook.

Maar als hij zich blijft gedragen als in de eerste 2 afleveringen dit seizoen ben ik bereid dat te vergeten en me gewoon te richten op zijn toekomst :P
pi_117808511
Trouwens, gister nieuwe aflevering geweest van PP. Veel Mark en Derek mentions. Filmpje even in spoiler gezien ik niet weet wie hier nog PP kijkt en die nog niet heeft gezien :

SPOILER
pi_117808556
Ik vind Owen ook wel sterk bezig als Chief of Surgery momenteel eigenlijk :Y
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_117808632
ja das waar, maar toch... had liever gezien dat Owen eraan gegaan dan Mark :P
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 10 oktober 2012 @ 12:00:38 #43
211083 Angelof9
I must go first
pi_117808896
Ik denk dat een geknakte Mark (hoe moet ik verder zonder Lexie) best inressante verhaallijnen op had kunnen leveren. En ik vond hem ook altijd leuke interactie hebben met de andere castmembers, al ging die rare driehoeksrelatie met Calzona nergens over.

Maar ik heb begrepen dat de acteur in rehab zit of zoiets.
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
pi_117811389
Vertrek van Eric Dane had te maken met budget-cut las ik laatst. Shonda had te horen gekregen van ABC dat er een paar weg moesten. Chyler Leigh ging uit haarzelf al weg voor haar gezin en ander werk ; en ze hebben dus Kim Raver en Eric Dane opgedragen te vertrekken. Eric Dane vond het wel ok, maar blijkt dat Kim Raver ( Teddy ) nog wel toekomst zag in Grey's. Artikel gevonden :

Sources close to Greys and ABC tell E! that the network requested budget tightening for the series going into the current season, and [showrunner Shonda] Rhimes was forced to cut down on the cast.

The source goes on to say that, while Chyler wanted to leave Greys, as both Chyler and Shonda have said in interviews, and Kim Raver (Teddy Altman) was looking for more screen time so the decision for Teddy to leave was mutual, Eric did not ask to leave the show.

That seems to suggest that Shonda was forced to pick one big-budget actor/actress in her cast, and let them go whether they wanted to leave or not. Still, a source says that Shonda had very legitimate reasons to let Eric go. Plus, in interviews after the news of his departure broke, Eric seemed perfectly content about the decision.

[ Bericht 54% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2012 13:25:49 ]
  woensdag 10 oktober 2012 @ 16:52:14 #45
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_117819125
Dat rehab-verhaal van Eric Dane speelde vorig jaar toch? Ik had niet het idee dat daar nu nog sprake van was. Ik begrijp ergens wel dat ze ervoor gekozen hebben om Mark eruit te schrijven, zijn verhaal was wel zo'n beetje verteld (en hij zag er ook niet meer zo :9 uit als in S3). Hoe jammer ook...

Ik vind het wel jammer dat Teddy eruit is, vond haar wel tof (zeker in de verhaallijnen met Cristina).

Met Owen heb ik een haat/liefde-verhouding, soms kan ik 'm niet uitstaan en soms vind ik 'm geweldig.
pi_117823076
Dat was idd vorig jaar. Had in ieder geval geen invloed op zijn vertrek uit Grey's. Voor zover ik weet dan. Waren gewoon budget-cuts.

Dat Mark er uit vind ik op zich wel prima. Owen was een nog betere keuze geweest, maar verder vind ik de huidige cast geweldig. En Mark zonder Lexie...nu waren zijn verhalen idd wel verteld.

Lexie mis ik wel. Haar relatie met Mark was leuk, maar ook als individueel karakter was ze tof. Zus van Meredith en gewoon leuke uitstraling. Teddy mis ik ook wel. Hopelijk komt die nog een keer terug ofzo.
  woensdag 10 oktober 2012 @ 18:51:06 #47
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_117823492
Lexie wat de bomb, echt héél jammer dat zij eruit is!
pi_117823769
quote:
9s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 18:51 schreef babette21 het volgende:
Lexie wat de bomb, echt héél jammer dat zij eruit is!
Als ik eraan terugdenk krijg ik weer neiging naar mn zakdoekjes te grijpen :{ Voor mij echt de meest emotionele dood uit Grey's. Zelfs Denny kon er niet aan tippen.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 10-10-2012 18:58:50 ]
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 10 oktober 2012 @ 20:53:09 #49
163650 Greys
pi_117829515
Zonder Owen wordt Cristina saai, denk ik :D
En Teddy mis ik geen seconde :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_117832098
Owen vind ik ook niks eigenlijk. Sowieso de hele verhaallijn met Cristina heb ik wel een beetje gehad. Ik vind Calzona, en Meredith/Derek het tofst. Teddy had toch al weinig screentime :P
Shine bright like a diamond.
pi_117851586
Ik ben gisteren begonnen met seizoen 1 terugkijken. Wat waren ze nog jong en vooral: wat was de opbouw en gevoel van de aflevering anders!
Nu heb ik soms het gevoel dat het groots MOET zijn ofzo. Zoals callie 'no' zei tegen Derek wat betreft het opereren van zijn hand. Ik vind het een soortvan te ofzo. Kan het niet goed uitleggen waar m dat in zit.
Tralalalaaa
pi_117852538
Ik denk in de grootheidswaanzin van Shonda, ofzo? :P Ik moet altijd zo lachen om die columns van haar die hier wel eens geplaatst worden.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  donderdag 11 oktober 2012 @ 14:16:03 #53
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_117852861
Ik wil teddy ook terug ;(
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_117852916
Ze heeft gewoon het gevoel alsof het drama steeds groter word om de kijkers te behouden. En gezien dat de serie nog steeds de beste kijkcijfers heeft voor een drama op ABC doet ze blijkbaar toch iets goed in het 9e seizoen :P

Maar ik mis het wat subtielere drama soms wel ja wat vooral in seizoen 1-2 aanwezig was. Al vind het qua kwaliteit niet echt achteruit gaan ( naast seizoen 4.. )
pi_117859627
Bah, was helemaal vergeten dat er morgen geen nieuwe epi is van Grey's :( Ook al niet van Glee helaas. Jammer! Dat zijn heerlijke weekendseries :P
pi_117860294
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 18:58 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Als ik eraan terugdenk krijg ik weer neiging naar mn zakdoekjes te grijpen :{ Voor mij echt de meest emotionele dood uit Grey's. Zelfs Denny kon er niet aan tippen.
:') ik dacht even aan wat anders bij het grijpen naar zakdoekjes :')

Het is wel fapvoer namelijk, Lexie :9 O+
pi_117861039
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 17:21 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

:') ik dacht even aan wat anders bij het grijpen naar zakdoekjes :')

Het is wel fapvoer namelijk, Lexie :9 O+
Lol :P Ik ben niet zo van de dames alleen :P
  donderdag 11 oktober 2012 @ 18:59:15 #58
131066 scrub_nurse
pi_117863667
oooja morgen geen aflevering :'( ik was me al aant verheugen :'(
  Jubileum moderator donderdag 11 oktober 2012 @ 20:02:34 #59
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_117867177
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 18:59 schreef scrub_nurse het volgende:
oooja morgen geen aflevering :'( ik was me al aant verheugen :'(
Oh verdorie ik ook :{
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_117871262
Ga ook maar eens vanaf het begin kijken. Ben ooit begonnen met kijken op TV bij seizoen 4. Afgelopen week seizoen 1 t/m 6 gekocht bij V&D voor 6 euro per stuk!
  donderdag 11 oktober 2012 @ 21:20:53 #61
131066 scrub_nurse
pi_117872561
quote:
0s.gif Op donderdag 11 oktober 2012 21:10 schreef M.C. het volgende:
Ga ook maar eens vanaf het begin kijken. Ben ooit begonnen met kijken op TV bij seizoen 4. Afgelopen week seizoen 1 t/m 6 gekocht bij V&D voor 6 euro per stuk!
Mooie prijs :P Hier waren ze bij de prijzencircus 20 euro voor 2 seizoenen, dus dan is het bij jou veel goedkoper.
pi_117872999
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  donderdag 11 oktober 2012 @ 21:51:29 #64
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_117873898
Zo ook maar een begonnen met volgen in USA. Ik heb ook even terug gekeken. Ik had van het laatste seizoen de laatste afleveringen gemist :'( Lexie dood en nu ook Mark, echt jammer had wel wil meemaken dat ze weer samen kwamen.

Hmm volgende week word er niet uitgezonden? Even gemist waarom?
Be happy with the little things in life
pi_117883476
Deze week is er geen GA vanwege het presidentsdebat.
Tralalalaaa
pi_117884640
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 08:16 schreef Take_A_Picture het volgende:
Deze week is er geen GA vanwege het presidentsdebat.
Ik kon al niets vinden :(
  vrijdag 12 oktober 2012 @ 10:17:17 #67
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_117885699
Ah oké day verklaart, dan maar wachten tot volgende week
pi_118046428
duurt lang.
pi_118160083
wat een jankaflevering zeg, vooral op t eind, godverdorie!
callie en arizona onder de douche
yang en 'mr. feeny' op dat bankje
yang en owen die afscheid nemen
:'(
pi_118160471
Inderdaad een jankaflevering.. Weer tijd voor wat humor erdoor.
Peace; it does not mean to be in a place where there is no noise or trouble. It means to be in the midst of those things and still be calm in your heart.
pi_118162216
And now I no longer sleep with men _O-
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 10:30:18 #72
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_118162367
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 09:03 schreef JaneDoe het volgende:
wat een jankaflevering zeg, vooral op t eind, godverdorie!
callie en arizona onder de douche
yang en 'mr. feeny' op dat bankje
yang en owen die afscheid nemen
pi_118163330
Ik ging echt een beetje kapot van binnen bij de scene onder de douche :'(
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 11:10:43 #74
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_118163610
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 11:02 schreef Franknfurter het volgende:
Ik ging echt een beetje kapot van binnen bij de scene onder de douche :'(
Ik dacht: waarom zijn mijn ogen ineens zo vochtig? :P
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 12:21:15 #75
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_118166401
Die scene onder de douche was wel heftig, mijn man riep al wat is er aan de hand, ik zei ik kijk grey's kreeg alleen terug: oh een jankscene dus :D
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 12:50:00 #76
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_118167375
Woah dat was briljant zeg :o acteerwerk van Kepner is amazing.... En van iedereen anders ook. Goeie ep ^O^
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
pi_118168225
Ben nu aan 't kijken..

Bailey tijdens die tirade van April over revirginising :') _O-
Ja doei.
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 13:34:04 #78
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_118169054
Ik ga zo kijken O+
Tissues staan al klaar ;)
pi_118169321
*snotter*
Ja doei.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 19 oktober 2012 @ 14:05:24 #80
163650 Greys
pi_118170183
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 13:11 schreef motorbloempje het volgende:
Ben nu aan 't kijken..

Bailey tijdens die tirade van April over revirginising :') _O-
Ben nu ook aan het kijken.
If it makes you feel any better, he banged my mum too!

_O-

(Schrijf je 'banged' zo? :@ )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_118170262
Ja, dat schrijf je zo :+
Ja doei.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 19 oktober 2012 @ 14:32:14 #82
163650 Greys
pi_118171129
Deze aflevering deed me stukken meer dan de vorige...

En toch blijf ik het raar vinden dat we 'zomaar' Mark en Lexie kwijt zijn en dat je niet eens 2 seconden meekrijgt van het afscheid. Maar dat was vast te voorspelbaar qua scenes.

Jackson, god damn :9

En ik ging vooral huilen van Cristina met die ouwe op dat bankje :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 14:50:21 #83
148689 Muis006
pi_118171770
Wat een roller coaster aan emoties :o hele goede ep.
pi_118172700
Hehe ' he banged my mother too'. :')
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 19 oktober 2012 @ 15:18:28 #85
163650 Greys
pi_118172828
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 15:15 schreef DarkElf het volgende:
Hehe ' he banged my mother too'. :')
Wait... Owen banged y.....??
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 15:24:18 #86
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_118173079
Ik wil ook kijken :(
pi_118173272
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 oktober 2012 12:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Woah dat was briljant zeg :o acteerwerk van Kepner is amazing.... En van iedereen anders ook. Goeie ep ^O^
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 16:27:14 #88
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_118175691
Leuke aflevering :)
Op naar de volgende!
  vrijdag 19 oktober 2012 @ 18:20:23 #89
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_118180113
Dat verhaal rond die afkoopsom was goed gedaan. En die scene in die badkamer was inderdaad indrukwekkend.

Die nieuwe intern kan me echt niet boeien.
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 09:02:47 #90
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_118201168
Die douchescene was echt heftig, tissuemoment.

Ben benieuwd naar volgende week.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_118201381
Of ik vind GA niet meer zo leuk. Of ik kijk te veel series.... Maar ik vond het een goede aflevering, maar geen moment vochtige oogjes...
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 10:16:42 #92
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_118202007
Ik moest ook een beetje huilen toen Callie knakte onder de douche. Volgens mij wel goed, want Arizona zag ook even het licht.

En Christina op het bankje en dan zo'n mooie oude-mensen-zakdoek, goed gedaan!
pi_118202134
Ja, die blik van Christina :D Of ze water zag branden :D "W...T...Fuck..?"
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 11:45:16 #94
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_118203673
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 oktober 2012 09:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
Of ik vind GA niet meer zo leuk. Of ik kijk te veel series.... Maar ik vond het een goede aflevering, maar geen moment vochtige oogjes...
Ik werd wel door een aantal dingen geraakt, maar hier ook geen tranen hoor. Het echte tranen-met-tuiten heb ik bij greys, op en paar afleveringen na, sowieso de laatste jaren niet meer. Terwijl het de eerste seizoenen elke week raak was.
  zaterdag 20 oktober 2012 @ 11:49:14 #95
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_118203770
Las trouwens dat PP binnenkort gaat stoppen. Zat er wel in aangezien er ook maar 13 eps zijn dit seizoen. Ik was al afgehaakt dus het maakt me verder niet uit. Amelia mag van mij wel naar GA overstappen, met het gezeur van de rest ben ik wel klaar.
pi_118204803
Ja Amalia en Charlotte (/Cooper) naar GA, de rest :W

(En Violet op de brandstapel :r)
pi_118207049
Heb me goed vermaakt met de aflevering. Was weer beter dan de vorige. Die scene onder de douche was ook mij hetgeen wat ik me het meest herinner van de aflevering. Erg goed geacteerd. Heb met ze te doen..allebei.

Kepner en Avery zijn gewoon hot! Ook leuk dat Bailey mee zat te luisteren toen April Avery die speech gaf in de attending's room, haha! En hoe Meredith erbij betrokken raakte en Avery haar inlichtte over Webber en Catherine. Wel grappig dat Meredith dacht dat hij Owen bedoelde. En dat Webber ook haar moeder had ge-banged. Haha.

Christina vind ik wel ok ; maar ik mis haar in Seattle. Wel realistisch dat ze niet allemaal in Seattle bleven maar toch..het voelt niet goed.

Die settlement was goed in elkaar gezet al was het verschrikkelijk voorspelbaar dat ze nee zouden zeggen.
pi_118236336
Maar hoe werkt het nu met Kepner?

Ze heeft haar boards niet gehaald, maar is nu wel attending? Moet ze dan onder supervisie werken of hoe zit dat?
pi_118236708
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 11:58 schreef EllaN het volgende:
Maar hoe werkt het nu met Kepner?

Ze heeft haar boards niet gehaald, maar is nu wel attending? Moet ze dan onder supervisie werken of hoe zit dat?
Was me ook niet helemaal duidelijk. Werd (volgens mij) ook niet echt benoemd. Het leek alsof ze ook gewoon attending was..maar dat mag ze toch niet zijn als ze de boards niet heeft gehaald?
  zondag 21 oktober 2012 @ 13:47:03 #100
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_118238785
quote:
0s.gif Op zondag 21 oktober 2012 12:16 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Was me ook niet helemaal duidelijk. Werd (volgens mij) ook niet echt benoemd. Het leek alsof ze ook gewoon attending was..maar dat mag ze toch niet zijn als ze de boards niet heeft gehaald?
Ow, ik dacht dat ze het gewoon over moet doen, dus over een jaar opnieuw proberen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')