True. Maar misschien dat het de rest van het seizoen nog komt - het is natuurlijk wel een goede manier om kijkers aan je te binden.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:13 schreef Greys het volgende:
Toen ik Hunt nu zo met Yang zag dacht ik 'die moeten weer bij elkaar komen'.
Maar ik ben toch niet 'tevreden' met deze aflevering, hoe mooi ook gedaan in sommige scenes.
Veel te weinig antwoorden nog voor mij. Ik had gehoopt dat er qua het ongeluk toch wel wat meer dingen bekend zouden worden.
Is ook zo. Al moeten ze er wel een beetje mee uitkijken. Tenminste, niet dat ze van 1 kijker minder wakker zouden liggen hoor (quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
True. Maar misschien dat het de rest van het seizoen nog komt - het is natuurlijk wel een goede manier om kijkers aan je te binden.
Ja, dat had ik ook.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:37 schreef scrub_nurse het volgende:
ik had gedacht dat het weer mega emotioneel zou worden,maar dat was toch niet zo vond ik. een beetje mwa
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:38 schreef Brighteyes het volgende:
En ik verwacht eig. dat het hiermee gewoon klaar is, niks uitvaart lexie, gewoon moving on... Ben heel benieuwd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:44 schreef babette21 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Callie vond ik ook erg fijn om naar te kijken. Die krijgt nog wel een grote uitbarsting denk ik. Zij is zo sterk deze afleveringen!
Over Arizona...erg dubbel. Hoe ze tegen Alex tekeer ging...dat vond ik zo laf! Dat had hij niet verdiend. Ik snap dat ze woede in zichzelf voelt, en ze heeft alle reden zich kut te voelen ; maar afreageren op Alex? Nee, dat vind ik niet netjes. Ik lees alleen op andere sites dat Arizona echt dik gehaat word omdat ze zich aanstelt omdat ze ''alleen maar'' haar been kwijtraakt ; maar dat vind ik dan weer niet kunnen. Zij heeft evenveel meegemaakt als de anderen. Iedereen reageert anders op stress en zulke situaties. Dus ik snap haar woede heel goed hoor. Erg dubbel dus.
Daarnaast vind ik April en Jackson erg leuk, maar hun scenes waren zeldzaam deze aflevering. Hopelijk word dat binnenkort weer wat beter.
Promo voor afl 3 ( volgens mij was die nog niet gepost ) voor over 2 weken :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zei zelf toch ook tegen hem dat ze wist dat het niet fair was, maar dat ze dit nu eenmaal voelde (en "gevoelens zijn nooit hypocriet", zo leerde Phileine ons toch ooit?!). Ik vind het juist wel realistisch dat ze zo kwaad is, ook al is er niemand schuldig.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:15 schreef AlwaysHappy het volgende:
Over Arizona...erg dubbel. Hoe ze tegen Alex tekeer ging...dat vond ik zo laf! Dat had hij niet verdiend. Ik snap dat ze woede in zichzelf voelt, en ze heeft alle reden zich kut te voelen ; maar afreageren op Alex? Nee, dat vind ik niet netjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Conclusie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarom zei ik ook dat het nogal dubbel was. Ik snap Arizona namelijk ook erg goed.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ze zei zelf toch ook tegen hem dat ze wist dat het niet fair was, maar dat ze dit nu eenmaal voelde (en "gevoelens zijn nooit hypocriet", zo leerde Phileine ons toch ooit?!). Ik vind het juist wel realistisch dat ze zo kwaad is, ook al is er niemand schuldig.
Ze moeten gewoon wieltjes onder dat kunstbeen zetten. Rollergirl is back before you know it!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
maar juist Arizona kan 1 been rocken like a mofo!
Nou ja. Shonda komt er wel over heenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:19 schreef formerjellybean het volgende:
Ik kan er niets aan doen maar ik wil niet meer kijken sinds Mark stierf, hij was voor mij toch een beetje mijn reden waarom ik bleef kijken.
Het is ook mijn minst favoriete personage denk ik.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:48 schreef Vivi het volgende:
Ik vind Arizona irritant. Niet alleen nu, maar altijd al.
Jup. Vond hem nooit echt in de serie passen. Dit seizoen kan ik hem wel wat beter hebben tot nu toequote:
Ik moet Owen ook niet. Hij blijft ook een beetje alleen staan, zeker nu Teddy weg is. Ik bedoel, met wie heeft hij nu nog echt persoonlijk contact, behalve Cristina? Hij heeft nooit echt eigen verhaallijnen.quote:
Klopt, zijn verhaal hangt aan Christina maar verder heeft hij niet echt toegevoegde waarde.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 11:42 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Ik moet Owen ook niet. Hij blijft ook een beetje alleen staan, zeker nu Teddy weg is. Ik bedoel, met wie heeft hij nu nog echt persoonlijk contact, behalve Cristina? Hij heeft nooit echt eigen verhaallijnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik eraan terugdenk krijg ik weer neiging naar mn zakdoekjes te grijpenquote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:51 schreef babette21 het volgende:
Lexie wat de bomb, echt héél jammer dat zij eruit is!
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 18:58 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Als ik eraan terugdenk krijg ik weer neiging naar mn zakdoekjes te grijpenVoor mij echt de meest emotionele dood uit Grey's. Zelfs Denny kon er niet aan tippen.
Lolquote:Op donderdag 11 oktober 2012 17:21 schreef VacaLoca het volgende:
[..]ik dacht even aan wat anders bij het grijpen naar zakdoekjes
Het is wel fapvoer namelijk, Lexie![]()
![]()
Oh verdorie ik ookquote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:59 schreef scrub_nurse het volgende:
oooja morgen geen afleveringik was me al aant verheugen
Mooie prijsquote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:10 schreef M.C. het volgende:
Ga ook maar eens vanaf het begin kijken. Ben ooit begonnen met kijken op TV bij seizoen 4. Afgelopen week seizoen 1 t/m 6 gekocht bij V&D voor 6 euro per stuk!
Oh, leuk!quote:Op donderdag 11 oktober 2012 21:20 schreef scrub_nurse het volgende:
http://boulevard.nieuws.n(...)rek_in_greys_anatomy
Ik kon al niets vindenquote:Op vrijdag 12 oktober 2012 08:16 schreef Take_A_Picture het volgende:
Deze week is er geen GA vanwege het presidentsdebat.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 09:03 schreef JaneDoe het volgende:
wat een jankaflevering zeg, vooral op t eind, godverdorie!
callie en arizona onder de douche
yang en 'mr. feeny' op dat bankje
yang en owen die afscheid nemen
Ik dacht: waarom zijn mijn ogen ineens zo vochtig?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:02 schreef Franknfurter het volgende:
Ik ging echt een beetje kapot van binnen bij de scene onder de douche
Ben nu ook aan het kijken.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:11 schreef motorbloempje het volgende:
Ben nu aan 't kijken..
Bailey tijdens die tirade van April over revirginising![]()
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Woah dat was briljant zegacteerwerk van Kepner is amazing.... En van iedereen anders ook. Goeie ep
Ik werd wel door een aantal dingen geraakt, maar hier ook geen tranen hoor. Het echte tranen-met-tuiten heb ik bij greys, op en paar afleveringen na, sowieso de laatste jaren niet meer. Terwijl het de eerste seizoenen elke week raak was.quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 09:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
Of ik vind GA niet meer zo leuk. Of ik kijk te veel series.... Maar ik vond het een goede aflevering, maar geen moment vochtige oogjes...
Was me ook niet helemaal duidelijk. Werd (volgens mij) ook niet echt benoemd. Het leek alsof ze ook gewoon attending was..maar dat mag ze toch niet zijn als ze de boards niet heeft gehaald?quote:Op zondag 21 oktober 2012 11:58 schreef EllaN het volgende:
Maar hoe werkt het nu met Kepner?
Ze heeft haar boards niet gehaald, maar is nu wel attending? Moet ze dan onder supervisie werken of hoe zit dat?
Ow, ik dacht dat ze het gewoon over moet doen, dus over een jaar opnieuw proberen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 12:16 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Was me ook niet helemaal duidelijk. Werd (volgens mij) ook niet echt benoemd. Het leek alsof ze ook gewoon attending was..maar dat mag ze toch niet zijn als ze de boards niet heeft gehaald?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |