Hij was wel ok, maar vond hem wel een beetje rommelig. Maar dat was niet eens het grootste ''probleem'' van de aflevering in mijn ogen. Het probleem was dat ik bij veel scenes vrij weinig voelde. Ik zag in dat dat een scene was wie de kijker eigenlijk als emotioneel zou moeten beschouwen maar die bepaalde scenes deden me helemaal niks. Terwijl sommige stukjes juist enorm goed waren uitgewerkt.
De Christina scene in de badkuip vond ik bijvoorbeeld erg sterk. Hoe ze vertelde over haar ervaringen..ik had niet verwacht dat het ZO erg was, maar het is op zich wel realistisch. En haar goodbye scene met Meredith vond ik ook erg sterk. Dat George zowaar genoemd werd joh! Vond ik eigenlijk wel fijn. En dat ze toch toegaf dat Meredith haar person was. Goedzo!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Callie vond ik ook erg fijn om naar te kijken. Die krijgt nog wel een grote uitbarsting denk ik. Zij is zo sterk deze afleveringen!
Over Arizona...erg dubbel. Hoe ze tegen Alex tekeer ging...dat vond ik zo laf! Dat had hij niet verdiend. Ik snap dat ze woede in zichzelf voelt, en ze heeft alle reden zich kut te voelen ; maar afreageren op Alex? Nee, dat vind ik niet netjes. Ik lees alleen op andere sites dat Arizona echt dik gehaat word omdat ze zich aanstelt omdat ze ''alleen maar'' haar been kwijtraakt ; maar dat vind ik dan weer niet kunnen. Zij heeft evenveel meegemaakt als de anderen. Iedereen reageert anders op stress en zulke situaties. Dus ik snap haar woede heel goed hoor. Erg dubbel dus.
Daarnaast vind ik April en Jackson erg leuk, maar hun scenes waren zeldzaam deze aflevering. Hopelijk word dat binnenkort weer wat beter.
Promo voor afl 3 ( volgens mij was die nog niet gepost ) voor over 2 weken :
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over het algemeen ben ik snel emotioneel maar ook bij mij raakte de aflevering net niet... Heel even toen Bailey en Richard met Zola binnenkwamen en toen ze het er heel dik oplegde met Mark dat de beademing na 30 dagen gestopt zou worden een beetje... Had meer verwacht zoals hierboven ook gezegd wordt en hoop dat het nog wel komt...
Wel moet ik eerlijk zeggen dat ik die reacties van anderen op Arizona ook wel snap... Natuurlijk heeft ze veel meegemaakt en is iedereen anders met verwerken en is het natuurlijk super heftig om je been kwijt te raken (en niet meer dan logisch dat je daarvan diep in de put zit) maar ze doet alsof ze niets meer kan doen nu maar dat is natuurlijk ook niet waar... Daar moet Derek zich meer zorgen overmaken met zijn hand... Sorry, ben een erg positief ingesteld persoon en heb gisteren de talkshow van Ellen gezien en daar liep een vrouw met 2 kunstbenen waardoor ik meteen aan Arizona moest denken. Ben wel erg benieuwd of het nog een staartje gaat krijgen dat Alex het been geamputeerd heeft...
Oh en stoor me er nog steeds aan dat we Sloan (de andere dochter van Mark) nog niet gezien of gehoord hebben... Al "bellen" ze haar maar even. Mochten ze de begravenis laten zien hoop ik wel dat ze erbij is.
Zo, nu weer terug in de echte wereld met echte mensen! ;-)