Ja ik zie jou niets inhoudelijk posten behalve een beetje gebashquote:
Nee hoor, ik heb het in dat vorige topic oprecht geprobeerd.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:18 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja ik zie jou niets inhoudelijk posten behalve een beetje gebash
Ik denk dat ik ook nog even wacht, of in elk geval dat de prijzen dalen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:31 schreef andreas612 het volgende:
Bazentelefoon die 920
maar wacht denk toch ff tot maart oid, MWC 2013.. hebben ze vast wel weer een nieuwe verbeterde lijn aangekondigd, alle bugs eruit, sowieso meer keus.. momenteel doet m'n desire het nog dus geen haast![]()
daarbij moet ik 'm los kopen dus eerst even afwachten wat ze gaan kosten..
jup, hier ook student, maar m'n telefoon is nu iets ouder dan 2 jaar en kan eigenlijk nog precies hetzelfde als de nieuwe telefoons (op videobellen na).. dus dan heb ik ook zoiets: 500eu? naaaaaaaaaaahhhh.. misschien volgend jaarquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:38 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook nog even wacht, of in elk geval dat de prijzen dalen.
Ben ook maar studentje dus, haha. Maar waarschijnlijk ga ik Surface tablet wel gelijk halen als early adopter. Bugs uit een normale windows verdwijnen makkelijker met update-tuesday ipv een telefoon waar het lang duurt. En ik vind het zo'n gaaf ding, lekker handig ipv mijn huidige laptop. zo'n tablet sleep je makkelijker mee naar college, hoef ik niet een laptop tas mee!
Maar die 920 is een geweldige telefoon!! Krijg toch eerst nog 7.8 op m'n nokia dus
Deze heeft wel chille dingen zoals een scherm dat werkt met handschoenen aan, wp8, super goede camera en gelikte design om het af te makenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:01 schreef andreas612 het volgende:
[..]
jup, hier ook student, maar m'n telefoon is nu iets ouder dan 2 jaar en kan eigenlijk nog precies hetzelfde als de nieuwe telefoons (op videobellen na).. dus dan heb ik ook zoiets: 500eu? naaaaaaaaaaahhhh.. misschien volgend jaar
Dat eerste heb ik nu ook (thermo jonguhquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:37 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Deze heeft wel chille dingen zoals een scherm dat werkt met handschoenen aan, wp8, super goede camera en gelikte design om het af te maken
Windows Mobile is absoluut niet gelijk aan Windows Phonequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:39 schreef killfrenzy het volgende:
Ik moet zeggen als iphone fanboy dat windows 8 wel goodlife is en windows8mobile ook en samenwerking tussen pc en mobiel goodlife is, werkt ook vloeiend. hopelijk worden ze er groot mee.
meer concurrentie is beter
En dat hebben ze! joehoe!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 02:00 schreef Artillerieschaap het volgende:
Ik ben ontzettend blij met mijn Lumia met WP 7.5, als de nieuwe Nokia's nóg meer te bieden hebben dan hebben ze zeker een goede kans Apple te verslaan.
Ik denk dat je me verkeerd begrijpt, aangezien ik hetzelfde zeg als jij. Ik wil dus eigenlijk zo'n tablet met normale Windows, maar die zullen dus een lieve duit gaan kosten voor zover ik de prijzen zie. Het lijkt me niet dat de Surface Pro veel goedkoper gaan worden dan die Ativ's en Vivo's.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:49 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
How how je gaat de fout in.
De windows 8 RT tablet zoals surface zijn beperkt en vergelijkbaar met iOS. Je hebt namelijk een systeem, geen desktop en een appstore waar je apps uit moeten komen. Voordeel is wel combabiliteit met windowsapparaten en office doordat office 2013 RT meegeleverd is
Windows 8 tablets zoals Surface PRO zijn NIET beperkt want daar zit gewoon een desktop op dus je kunt alles installeren wat je zelf wilt.. zelfs downloaden en installeren zoals games films programma's. Net als een gewone PC
Maak dan een goed onderscheid tussen surface pro en surface (RT)quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:57 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Ik denk dat je me verkeerd begrijpt, aangezien ik hetzelfde zeg als jij. Ik wil dus eigenlijk zo'n tablet met normale Windows, maar die zullen dus een lieve duit gaan kosten voor zover ik de prijzen zie. Het lijkt me niet dat de Surface Pro veel goedkoper gaan worden dan die Ativ's en Vivo's.
WP8 heeft nog niks, want het bestaat gewoonweg nog niet.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:31 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
wp8 heeft dus variërende tegel grote + veel meer kleuren die instelbaar zijn. Tevens is dat zwarte loze vlakje met pijltje verdwenen.
Volgens mij maak ik ook een onderscheid tussen RT en normale Windows 8. MS Surface-tablets zijn niet de enige Windows 8 tablets namelijk. Surface was eigenlijk een naam die ze hadden liggen van die tafel-PC's. Ben benieuwd of ze daar nog eens wat mee zullen doen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:59 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Maak dan een goed onderscheid tussen surface pro en surface (RT)
Maar ja, de pro gaat ongeveer gelijke prijs krijgen met de gemiddelde ultrabook (om en nabij de 800-1000 euro) Wat ik best veel vindt voor een computer zonder echte videokaart etc. De vormfactor is wel mooi en een 1080p scherm, pennetje etc zou eventueel wel overtijgend zijn maar toch.
Doe niet zo beperkt gast.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:05 schreef fyah het volgende:
[..]
WP8 heeft nog niks, want het bestaat gewoonweg nog niet.
Ja ok, maar er is dus duidelijk onderscheid tussen surface RT en surface PRO. Die tafelcomputer heet nu Microsoft pixelsense dacht ik!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:07 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Volgens mij maak ik ook een onderscheid tussen RT en normale Windows 8. MS Surface-tablets zijn niet de enige Windows 8 tablets namelijk. Surface was eigenlijk een naam die ze hadden liggen van die tafel-PC's. Ben benieuwd of ze daar nog eens wat mee zullen doen.
Dat ze ongeveer de prijs krijgen van de Ultrabooks is enigszins logisch, omdat er een hoop techniek gedeeld wordt, maar dan wellicht nog extra compact gemaakt voor de tablets. Er zijn gewoon apparaten met een i5 en SSD's aangekondigd.
Die dikke specs heb ik zelf echter niet nodig. Ik wil gewoon een open platform, en de RT-variant is dat gewoon verre van.
Ik vind het eerlijk gezegd allemaal nogal gimmicky. Leuk hoor, maar niet echt iets om mee op te scheppen of wat echt een significant voordeel biedt.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 02:12 schreef Boterbartje het volgende:
optische beeldstabilisatie, draadloos laden, wp8, schermhardheid waar je spijkers mee in hout slaat en supersensitive touch (handschoenen op scherm)
lumia 920 ftw!
Die stabilisatie schijnt wel echt veel beter te zijn dan concurrentie.. daarbij is die camera met al zijn functie icm nieuwe besturingssysteem toch echt wel een significant voordeel imoquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vind het eerlijk gezegd allemaal nogal gimmicky. Leuk hoor, maar niet echt iets om mee op te scheppen of wat echt een significant voordeel biedt.
Of WP8 goed in elkaar steekt en het kan opnemen tegen Android en iOS is in elk geval een stuk belangrijker dan iets als draadloos laden of dat het scherm ook werkt met handschoenen aan.
Eens, maar het is voor mij al duidelijk dat WP8 beter is dan het gedateerde iOS en gelijke voet met android of wellicht een kleine voorsprong. Qua apps liggen ze wel achter.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vind het eerlijk gezegd allemaal nogal gimmicky. Leuk hoor, maar niet echt iets om mee op te scheppen of wat echt een significant voordeel biedt.
Of WP8 goed in elkaar steekt en het kan opnemen tegen Android en iOS is in elk geval een stuk belangrijker dan iets als draadloos laden of dat het scherm ook werkt met handschoenen aan.
Als er al iets gedateerd aan iOS is, dan is het hooguit de GUI. Qua API's is het hartstikke modern.quote:
Ik ben vooral verbaasd over Boterbartje. Fanboys van Android en Apple kennen we wel, maar zo'n fanatieke Microsoft-fanboy heb ik nog nooit gezienquote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:06 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Eens, maar het is voor mij al duidelijk dat WP8 beter is dan het gedateerde iOS en gelijke voet met android of wellicht een kleine voorsprong.
Ja klopt beide hilarisch.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:29 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik ben vooral verbaasd over Boterbartje. Fanboys van Android en Apple kennen we wel, maar zo'n fanatieke Microsoft-fanboy heb ik nog nooit gezien
Vertel mij eens?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:21 schreef Merkie het volgende:
De GUI is inderdaad soms een beetje gedateerd van iOS, maar daar staat tegenover dat het op elk ander facet waarop besturingssystemen concurreren de vloer aanveegt met WP7. Maar dat is dan ook niet zo'n prestatie.
Ja er zijn teveel vooroordelen over Microsoft. Ze maken gewoon hele goede producten en ik ben voorstander van de open houding in vergelijking met Apple bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:29 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik ben vooral verbaasd over Boterbartje. Fanboys van Android en Apple kennen we wel, maar zo'n fanatieke Microsoft-fanboy heb ik nog nooit gezien
Daarom zijn ze juist verder, iOS is verouderd en die updates houden niet anders in dan updates voor functionaliteit die andere OS'sen al hadden zoals knippen/plakken etc.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:31 schreef zarGon het volgende:
[..].
Denken dat een OS uit februari 2010 net zo ver (of verder zelfs) kan zijn als een OS uit juni 2007 (iOS) of september 2008 (Android)..
Ja,kleurtjes zijn echt de graadmeter!quote:
Alsjeblieft zeg.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:41 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Daarom zijn ze juist verder, iOS is verouderd en die updates houden niet anders in dan updates voor functionaliteit die andere OS'sen al hadden zoals knippen/plakken etc.
Qua native OS functionaliteit en GUI ligt WP nu voor op de rest. Wel liggen ze achter in apps en ondersteuning, al komt er met afschaffen van zune en windows 8 weer verschil in.
webOS.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:55 schreef HeatWave het volgende:
MS is gewoon nog steeds een prima bedrijf. Ik werk graag met hun producten en niet alleen Windows.
Maar ze lopen denk ik gewoon achter de feiten aan, iOS en Android hebben zoveel van de markt in handen, ik weet niet of ze er tussen gaan komen.
WebOS was bijv ook echt erg goed, maar geflopt door gebrek aan acceptatie. Ik heb ook een W7P GSM en vind het een prima ding, op wat weinig apps na. Maar gebruik mijn iPhone (werk en zakelijk mobieltjes dus) gewoon vaker.
Hoe het met de tablet gaat weet ik niet, vind w8 wel mooi voor tablets iig.
Leuk speelgoed, heb nog een HP Veer liggen thuis, minimobieltje met WebOS, werkt verbazingwekkend goed voor een scherm met het formaat van een flinke postzegelquote:
Copy-paste zit al sinds 2009 in iOS hoor.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:41 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Daarom zijn ze juist verder, iOS is verouderd en die updates houden niet anders in dan updates voor functionaliteit die andere OS'sen al hadden zoals knippen/plakken etc.
had er natuurlijk vanaf moment 0 in moeten zittenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Copy-paste zit al sinds 2009 in iOS hoor.
Dat is het probleem; functioneel gezien loopt het in mijn opzicht juist voor. Maar hier wordt het afgeschilderd als achter lopen omdat het een klein marktaandeel heeft. Het is pas serieus sinds whatsapp en dus sinds de mango update.. wat verwacht je? Dat iedereen spontaan een windowstoestel koopt? Dit moet komen met de tijd, en als je zo'n OS en zulke toestellen als verkoop argument hebt zal dat ook snel genoeg wel komen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:55 schreef HeatWave het volgende:
MS is gewoon nog steeds een prima bedrijf. Ik werk graag met hun producten en niet alleen Windows.
Maar ze lopen denk ik gewoon achter de feiten aan, iOS en Android hebben zoveel van de markt in handen, ik weet niet of ze er tussen gaan komen.
WebOS was bijv ook echt erg goed, maar geflopt door gebrek aan acceptatie. Ik heb ook een W7P GSM en vind het een prima ding, op wat weinig apps na. Maar gebruik mijn iPhone (werk en zakelijk mobieltjes dus) gewoon vaker.
Hoe het met de tablet gaat weet ik niet, vind w8 wel mooi voor tablets iig.
Ik vind de Lumia 920 ook een serieuze kandidaat voor de toekomst iig. We zullen het zien, het zal afhangen van de apps die er komen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:01 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Dat is het probleem; functioneel gezien loopt het in mijn opzicht juist voor. Maar hier wordt het afgeschilderd als achter lopen omdat het een klein marktaandeel heeft. Het is pas serieus sinds whatsapp en dus sinds de mango update.. wat verwacht je? Dat iedereen spontaan een windowstoestel koopt? Dit moet komen met de tijd, en als je zo'n OS en zulke toestellen als verkoop argument hebt zal dat ook snel genoeg wel komen.
Ik bedoel meer dat windows mobile het zelfs al had. Qua gebruiksvriendelijkheid en GUI was iOS revolutionair. Maar vervolgens moesten er in updates functionaliteit bijkomen die je eigenlijk vanaf moment 0 verwacht.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Copy-paste zit al sinds 2009 in iOS hoor.
De interface van iOS is niet meer helemaal up to date maar qua functionaliteit komt alleen Android in de buurt. WP8 helemaal niet.
Ik mis nog een ING app, maar ik mis ook optimalisatie en integratie van Whatsapp (al komt joyn straks natuurlijk ook nog, bah) en ik mis dat WP meer apps krijgt voor festivals en bijvoorbeeld nu met DDD van de bijenkorf. Maar dat komt omdat het nog moet groeien, en ik hoop ook dat dat komt.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind de Lumia 920 ook een serieuze kandidaat voor de toekomst iig. We zullen het zien, het zal afhangen van de apps die er komen.
Een iPhone 4 en iPhone 3GS hebben vergelijkbare (of zelfs mindere processors) en die zijn echt véél sneller.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:00 schreef Boterbartje het volgende:
Dat is dan ook echt wel het enige. Er zijn veel meer nadelen:
1. Third party apps zijn bijna zonder uitzondering belachelijk traag. Dat zal uiteraard wel aan de developers liggen die niet goed met WP7 om kunnen gaan, ondanks dat ze probleemloos prima apps voor Android en iOS afleveren. Facebook, Nu.nl, Twitter, Whatsapp, allemaal veel trager dan op iOS of Android. De UI is ook ineens niet zo soepel en vloeiend meer in third party apps.
De UI in deze apps is prachtig door de metro interface, ze zijn bijzonder vloeiend en jouw argument is dus ongegrond. Wat wel zo is, de opstart tijd is belachelijk lang.
WP7 heeft allemaal redelijk simpele single core processors gehad, ik hoop dat dit met WP8 dus flink gaat veranderen. Tevens gaat programmeren makkelijker worden door de windows kernel.
Nadat je eerst je telefoon unlockt en alle live tiles afgaat ja? Je hebt gelijk, maar deze methode had ik zelf ook al geconstateerd en ongeschikt bevonden. Op iOS hoef ik maar op 1 knopje te drukken en ik zie in 1 oogopslag al mijn gemiste gesprekken, smsjes, Whatsapp-berichten. Sterker nog, ik zie al previews van alle berichten, ik weet al wie me gebeld heeft, ik weet al wie me gemaild heeft. Zonder mijn telefoon te unlocken. Bij WP7 moet je je telefoon unlocken en vervolgens de app openen. Dat zijn 2 handelingen extra.quote:2. Notificaties voor third party apps zijn half geïmplementeerd. Je krijgt ze wel (bijv. een Whatsapp-notificatie), maar na een paar seconden verdwijnt de notificatie en kan je hem nergens meer terug vinden. Het alternatief is dan om je telefoon te unlocken en alle live tiles af te gaan om te zien of er wat veranderd is, wat ook nog niet zo gebruiksvriendelijk is omdat er geen standaard weergave is van notificaties, iedere app verzint zelf een manier om aan te geven dat er wat nieuws is om te zien. Een notificatiecentrum zoals op iOS en Android ontbreekt. Bestaat gewoon niet.
Notificatiecentrum is er niet. Je krijg je notificaties in beeld maar daarna treden de livetiles in werking, DEZE TELLEN JE NOTIFICATIES. Als je dat niet snapt, heb je het gewoon niet begrepen. Je ziet toch gelijk of je nieuwe facebook, twitter, oproepen of berichten hebt? beetje jammer dit
Als ik een ander album wil opzetten moet ik de Zune-app opnieuw opstarten...quote:3. De algehele navigatie in het OS is bijzonder frustrerend. Een voorbeeld: je bent aan het browsen (wat al niet erg fijn is, zie punt 4) en je krijgt een Whatsapp-bericht binnen van persoon A. Je klikt nu op de notificatie (die maar een paar seconden zichtbaar is) en Whatsapp opent zich en gaat het bericht inladen (wat erg lang duurt, zie punt 1). Terwijl je een bericht aan het typen bent krijg je nog een bericht binnen van persoon B, maar deze notificatie is na een tijdje weer verdwenen omdat je nog niet klaar bent met het typen van je bericht.
Het is nu onmogelijk om het gesprek met persoon B te openen zonder Whatsapp opnieuw op te starten. De back-knop brengt je namelijk terug naar de browser, en dus zit er niet anders op dan naar het homescreen te gaan en Whatsapp opnieuw op te starten. Het komt dus met enige regelmaat voor dat je Whatsapp volledig opnieuw op moet starten (wat erg lang duurt) om een gesprek met een ander persoon te openen terwijl je al in Whatsapp zit . Als je meer dan 5 Whatsapp-berichten per dag ontvangt is dit echt enorm frustrerend. Een soortgelijke casus kan ik ook opnoemen voor de muziekspeler.
Eens met dit punt.
Wel vind ik de muziekspeler slecht voorbeeld tenzij je spotify bedoelt, die bereik je door de volume knop erg makkelijk.
Alsnog hebben ze een grote achterstand in te halen. Sowieso is Webkit (ook op de desktop) sneller dan IE.quote:4. De browser is erg traag en tabs zijn niet echt simpel te bedienen. Wel werkt het inzoomen via multitouch erg soepel, dat dan weer wel.
Eens met browser, deze is te traag en tabs werken inderdaad omslachtig. In WP8 komt IE10 erop, wat een vooruit gang moet zijn. Tevens komt nokia met de xpress, wat een soort van opera mini is, die goed werkt.
Die biedt dan weer geen notificaties voor chatberichten volgens mij.quote:5. Facebook Chat zit ingebakken, maar werkt alleen met contactpersonen die online zijn. Op Facebook zelf, iOS en Android kan je gewoon tegen mensen aanpraten die offline zijn (wat heel vaak gebeurt lijkt me), op WP7 niet.
Je hebt ook een facebookapp, net als bij iOS. Ik snap niet wat je tegen hebt op extra functionaliteit. Het idee achter praten tegen online mensen is dat je switched tussen sms, facebookchat, msn etc.
Wat is zelf graag zou willen zien is dat whatsapp hier in geintegreerd wordt. Skype is vanaf wp8 wel meegenomen.
iOS 4 is ouder dan WP7.quote:6. Multi-tasking werkt alleen voor de laatste 5 apps, erg beperkend.
Multitasken kwam pas bij iOS vanaf deel 4, maar inderdaad.. het is opzich wel beperkt.
Wat dat betreft was windows mobile weer heel compleet maar niet gebruiksvriendelijk. Ik hoop dat ze dit soort functionaliteit toe gaan voegen in wp8 (we wachten met smart op 29 oktober)
Je geeft me in bijna al mijn punten gelijk mattie, WP7 heeft dus nog gewoon veel tekortkomingenquote:7. Geen backup-functionaliteit. Nieuwe WP-telefoon = alles opnieuw instellen, alle apps handmatig opnieuw downloaden, al je Whatsapp-berichten kwijt, etc. iOS is hier veel beter in (die heeft standaard een zéér uitgebreide backup-functionaliteit) en voor Android zal vast ook wel een goede app te vinden zijn.
Dat klopt inderdaad!
Je gegevens zitten wel allemaal aan je account gekoppeld, dat ben je niet kwijt. Maar apps en telefoon instellingen moet je inderdaad opnieuw instellen wat een minpunt is.
Probleem is dat je nu al ziet dat er apps wel voor iOS komen en niet voor Android en andersom, een 3de grote partij zal voor veel bedrijven een drempel worden.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:06 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik mis nog een ING app, maar ik mis ook optimalisatie en integratie van Whatsapp (al komt joyn straks natuurlijk ook nog, bah) en ik mis dat WP meer apps krijgt voor festivals en bijvoorbeeld nu met DDD van de bijenkorf. Maar dat komt omdat het nog moet groeien, en ik hoop ook dat dat komt.
Dit is voor mij het enige nadeel. Het OS zelf, de functionaliteit, de gebruiksvriendelijkheid en de looks zijn geweldig en ik raad ook iedereen een windows phone aan.
Mhmm! Ik had een Palm Prē, vond webOS een heerlijk OS. Baal nog steeds dat Palm niet door Nokia is overgenomen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Leuk speelgoed, heb nog een HP Veer liggen thuis, minimobieltje met WebOS, werkt verbazingwekkend goed voor een scherm met het formaat van een flinke postzegel.
Ja, zonde. Zat nog aan een Playbook te denken, kosten niets meer. Maar goed, ik heb al een iPad, geen nut voor 2 tablets.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mhmm! Ik had een Palm Prē, vond webOS een heerlijk OS. Baal nog steeds dat Palm niet door Nokia is overgenomen.
Heeft het ook, maar ik denk dat de opzet beter is dan iOS en android, en dat er met WP8 een goede stap gezet wordt. iOS heeft notificatie ook pas sinds iOS 4 of 5, ik bedoel maar.. het is een proces en uiteindelijk zal WP8 het betere OS zijn, en in mijn opzicht is dat het nu al.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:07 schreef Merkie het volgende:
[..]
Een iPhone 4 en iPhone 3GS hebben vergelijkbare (of zelfs mindere processors) en die zijn echt véél sneller.
[..]
Nadat je eerst je telefoon unlockt en alle live tiles afgaat ja? Je hebt gelijk, maar deze methode had ik zelf ook al geconstateerd en ongeschikt bevonden. Op iOS hoef ik maar op 1 knopje te drukken en ik zie in 1 oogopslag al mijn gemiste gesprekken, smsjes, Whatsapp-berichten. Sterker nog, ik zie al previews van alle berichten, ik weet al wie me gebeld heeft, ik weet al wie me gemaild heeft. Zonder mijn telefoon te unlocken. Bij WP7 moet je je telefoon unlocken en vervolgens de app openen. Dat zijn 2 handelingen extra.
[..]
Als ik een ander album wil opzetten moet ik de Zune-app opnieuw opstarten...
[..]
Alsnog hebben ze een grote achterstand in te halen. Sowieso is Webkit (ook op de desktop) sneller dan IE.
[..]
Die biedt dan weer geen notificaties voor chatberichten volgens mij.
[..]
iOS 4 is ouder dan WP7.
[..]
Je geeft me in bijna al mijn punten gelijk mattie, WP7 heeft dus nog gewoon veel tekortkomingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |