Radzania!quote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:01 schreef Wootism het volgende:
Hahaha, waardeloos persoon ben je ook TS
Laat mensen gewoon shit kopen die ze zelf willen ipv dit eindeloze domme gedoe.
Makkelijk verbinden, betalen en zoals sony gebruikt met NFC tags, als je telefoon langs de tag gaat doet hij wat is ingesteld, dus bijvoorbeeld voor je uit huis gaat, tegen Tag aanhouden en hij gaat op stilquote:
Komt Tijd, komt grolsch.. pak er eentje en doe niet zo verzuurd manquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:07 schreef KomtTijd... het volgende:
Jezus man idioot. Dat topics na 300 posts dicht gaan heeft een reden, dat is omdat ditsoort kuttopics dan gewoon klaar zijn.
Ja, dat begrijp ik. Maar wat kan ik bij welke winkel kopen als ik een telefoon met zo'n chip zou hebben?quote:
Nog niets hequote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:10 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik. Maar wat kan ik bij welke winkel kopen als ik een telefoon met zo'n chip zou hebben?
Nee dat topic ging over dat de iPhone niet bijzonder was; deze gaat over dat WP>iPhonequote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:10 schreef DutchErrorist het volgende:
Dit is gewoon omdat ik dat geen tweede deel van dat ene topic waar ik een Lapo had hé?
Triest topic.
Ironisch dat je in het vorige topic nog schreef dat Windows op de desktop beter is omdat er meer applicaties voor zijn.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:13 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nee dat topic ging over dat de iPhone niet bijzonder was; deze gaat over dat WP>iPhone
TS heeft een handje vol van het meten met twee maten, dat lijkt me duidelijk.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:15 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ironisch dat je in het vorige topic nog schreef dat Windows op de desktop beter is omdat er meer applicaties voor zijn.
Dat is in het geval van de iPhone vs WP opeens geen issue?
Belangrijke Apps zijn er wel bij WP en je kan ook niet anders verwachten van een platform wat net is opgezet. Daarbij heeft WP al meer dan 100.000 apps in deze korte tijd dus ze komen nog wel in de buurt. Je mist er in elkgeval geen tot weinig functionaliteit doorquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:15 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ironisch dat je in het vorige topic nog schreef dat Windows op de desktop beter is omdat er meer applicaties voor zijn.
Dat is in het geval van de iPhone vs WP opeens geen issue?
Handje van, niet handje vol vanquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:16 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
TS heeft een handje vol van het meten met twee maten, dat lijkt me duidelijk.
Nouja, je moet innoveren toch! Iemand moet er mee komen anders breekt het nooit door. Nexus phones etc hebben het ook, sony ookquote:
Heb jij wel ervaring met iOS eigenlijk?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:17 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Handje van, niet handje vol van
Toch is WP misschien in apps minder dan iOS, het OS over het algemeen is naar mijn inzicht superieur.
Maar dat er meer dan genoeg applicaties zijn om geen functionaliteit te hoeven missen geldt natuurlijk voor Mac OS X en Linux ook.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:17 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Belangrijke Apps zijn er wel bij WP en je kan ook niet anders verwachten van een platform wat net is opgezet. Daarbij heeft WP al meer dan 100.000 apps in deze korte tijd dus ze komen nog wel in de buurt. Je mist er in elkgeval geen tot weinig functionaliteit door
De grootste dealbreaker van WP.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dus hoe zit het nou? Is het aantal beschikbare applicaties nou wel of geen dealbreaker?
Laat die kerel gewoon. We zouden eigenlijk een topic moeten openen waarin hij en AppleOcean een debat gaan voeren. En dan popcorn eten.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Maar dat er meer dan genoeg applicaties zijn om geen functionaliteit te hoeven missen geldt natuurlijk voor Mac OS X en Linux ook.
Dus hoe zit het nou? Is het aantal beschikbare applicaties nou wel of geen dealbreaker?
Maar bij OS X mis je er wel functionaliteit door?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:17 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Belangrijke Apps zijn er wel bij WP en je kan ook niet anders verwachten van een platform wat net is opgezet. Daarbij heeft WP al meer dan 100.000 apps in deze korte tijd dus ze komen nog wel in de buurt. Je mist er in elkgeval geen tot weinig functionaliteit door
Ja, net als de Chipknipquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:18 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nouja, je moet innoveren toch! Iemand moet er mee komen anders breekt het nooit door. Nexus phones etc hebben het ook, sony ook
Ja! Het zou beschamend zijn als ik zou oordelen zonder daadwerkelijk ervaring te hebben. Evenals ervaring met Android (maar niet met Jellly bean helaas)quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb jij wel ervaring met iOS eigenlijk?.
Welke versie van iOS?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:27 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja! Het zou beschamend zijn als ik zou oordelen zonder daadwerkelijk ervaring te hebben. Evenals ervaring met Android (maar niet met Jellly bean helaas)
In eerste opzicht niet, tenzij functionaliteit dicht bij elkaar komt.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Maar dat er meer dan genoeg applicaties zijn om geen functionaliteit te hoeven missen geldt natuurlijk voor Mac OS X en Linux ook.
Dat is wel wat anders dan velgen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:28 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
In eerste opzicht niet, tenzij functionaliteit dicht bij elkaar komt.
Zie het als 2 bijna gelijkwaardige auto's maar de een heeft wel die vette velgen die net de beslissing kunnen maken..
Momenteel wel denk ik. Terwijl kwalitatief gezien de app market goed vol zit.. je hebt alleen niet 1000 verschillende scheet apps.. maar zo als zovaak staat kwantiteit boven kwaliteit.quote:
wp8 heeft dus variërende tegel grote + veel meer kleuren die instelbaar zijn. Tevens is dat zwarte loze vlakje met pijltje verdwenen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:24 schreef zarGon het volgende:
En die menu waar je doorheen moet scrollen is ook irritant. De tiles zijn 'leuk', maar de kleurverschillen maken het kut en de instelbare kleuren zijn kut (ik heb ervaring met WP 7.5, geen idee hoe het is geregeld in WP 8).
Ik vond WP 7.5 in ieder geval te basic. Hoop wel dat WP 8 wel wat uitgebreider is. Wel een lekker soepel OS, dat wel.
Alsnog onhandig, want veel gescroll, omdat alles in 1 scherm moet.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:31 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
wp8 heeft dus variërende tegel grote + veel meer kleuren die instelbaar zijn. Tevens is dat zwarte loze vlakje met pijltje verdwenen.
Eigenlijk zou je voor de Nokia store moeten gaan liggen, gewoon voor de lol. Dat de Nokia medewerkers ook helemaal gaan juichen als we binnen komen en dat je stickers bij je telefoon krijgt van het nokia merkje!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:25 schreef RM-rf het volgende:
ze hebben iig bijna alles dat de iPhone ook heeft...
zélfs de irritante fanboys
ik ga iig alvast in de rij liggen
Ja IE is niet zo fraai inderdaad. Maar moet beter worden met IE10 op WP8quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:26 schreef zarGon het volgende:
En oh, mijn grootste irritatie aan WP is de browser zelf. Bah.
Omdat de chip los op je telefoon zit met sticker, dan kun je er betalen door hem op te laden. Zit hij ingebouwd dan kun je door nfc chips aan te raken instelling van je telefoon in een keer veranderen! Je kunt google wallet of MS wallet gebruiken met geld op je toestel. Je kunt makkelijk pairen via nfc met accessoires. Dit kan dus niet met zo'n sticker, dat is alleen soort van chipknippen achter op je telefoonquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:26 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, net als de Chipknip
Er is op dit moment gewoon niks te koop op die manier. En mocht er toch iets zijn wat je met NFC zou willen kopen, dan kun je je telefoon ervan voorzien met een simpele sticker. Dus hoe is dit in vredesnaam iets om mee te pronken alsof het een spectaculair voordeel is?
De "me too!" instelling van veel fabrikanten, waarbij er zonder na te denken features worden toegevoegd om maar beter te lijken in de tabelletjes is precies wat er mis is en wat tot slechte producten leidt.
Ik heb IE al jaren geleden opgegeven. Browsen op WP is gewoon verre van fijn; debiele browser.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:32 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja IE is niet zo fraai inderdaad. Maar moet beter worden met IE10 op WP8
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |