Ja ik zie jou niets inhoudelijk posten behalve een beetje gebashquote:
Nee hoor, ik heb het in dat vorige topic oprecht geprobeerd.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:18 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja ik zie jou niets inhoudelijk posten behalve een beetje gebash
Ik denk dat ik ook nog even wacht, of in elk geval dat de prijzen dalen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:31 schreef andreas612 het volgende:
Bazentelefoon die 920
maar wacht denk toch ff tot maart oid, MWC 2013.. hebben ze vast wel weer een nieuwe verbeterde lijn aangekondigd, alle bugs eruit, sowieso meer keus.. momenteel doet m'n desire het nog dus geen haast![]()
daarbij moet ik 'm los kopen dus eerst even afwachten wat ze gaan kosten..
jup, hier ook student, maar m'n telefoon is nu iets ouder dan 2 jaar en kan eigenlijk nog precies hetzelfde als de nieuwe telefoons (op videobellen na).. dus dan heb ik ook zoiets: 500eu? naaaaaaaaaaahhhh.. misschien volgend jaarquote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:38 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook nog even wacht, of in elk geval dat de prijzen dalen.
Ben ook maar studentje dus, haha. Maar waarschijnlijk ga ik Surface tablet wel gelijk halen als early adopter. Bugs uit een normale windows verdwijnen makkelijker met update-tuesday ipv een telefoon waar het lang duurt. En ik vind het zo'n gaaf ding, lekker handig ipv mijn huidige laptop. zo'n tablet sleep je makkelijker mee naar college, hoef ik niet een laptop tas mee!
Maar die 920 is een geweldige telefoon!! Krijg toch eerst nog 7.8 op m'n nokia dus
Deze heeft wel chille dingen zoals een scherm dat werkt met handschoenen aan, wp8, super goede camera en gelikte design om het af te makenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:01 schreef andreas612 het volgende:
[..]
jup, hier ook student, maar m'n telefoon is nu iets ouder dan 2 jaar en kan eigenlijk nog precies hetzelfde als de nieuwe telefoons (op videobellen na).. dus dan heb ik ook zoiets: 500eu? naaaaaaaaaaahhhh.. misschien volgend jaar
Dat eerste heb ik nu ook (thermo jonguhquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:37 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Deze heeft wel chille dingen zoals een scherm dat werkt met handschoenen aan, wp8, super goede camera en gelikte design om het af te maken
Windows Mobile is absoluut niet gelijk aan Windows Phonequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:39 schreef killfrenzy het volgende:
Ik moet zeggen als iphone fanboy dat windows 8 wel goodlife is en windows8mobile ook en samenwerking tussen pc en mobiel goodlife is, werkt ook vloeiend. hopelijk worden ze er groot mee.
meer concurrentie is beter
En dat hebben ze! joehoe!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 02:00 schreef Artillerieschaap het volgende:
Ik ben ontzettend blij met mijn Lumia met WP 7.5, als de nieuwe Nokia's nóg meer te bieden hebben dan hebben ze zeker een goede kans Apple te verslaan.
Ik denk dat je me verkeerd begrijpt, aangezien ik hetzelfde zeg als jij. Ik wil dus eigenlijk zo'n tablet met normale Windows, maar die zullen dus een lieve duit gaan kosten voor zover ik de prijzen zie. Het lijkt me niet dat de Surface Pro veel goedkoper gaan worden dan die Ativ's en Vivo's.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:49 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
How how je gaat de fout in.
De windows 8 RT tablet zoals surface zijn beperkt en vergelijkbaar met iOS. Je hebt namelijk een systeem, geen desktop en een appstore waar je apps uit moeten komen. Voordeel is wel combabiliteit met windowsapparaten en office doordat office 2013 RT meegeleverd is
Windows 8 tablets zoals Surface PRO zijn NIET beperkt want daar zit gewoon een desktop op dus je kunt alles installeren wat je zelf wilt.. zelfs downloaden en installeren zoals games films programma's. Net als een gewone PC
Maak dan een goed onderscheid tussen surface pro en surface (RT)quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:57 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Ik denk dat je me verkeerd begrijpt, aangezien ik hetzelfde zeg als jij. Ik wil dus eigenlijk zo'n tablet met normale Windows, maar die zullen dus een lieve duit gaan kosten voor zover ik de prijzen zie. Het lijkt me niet dat de Surface Pro veel goedkoper gaan worden dan die Ativ's en Vivo's.
WP8 heeft nog niks, want het bestaat gewoonweg nog niet.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:31 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
wp8 heeft dus variërende tegel grote + veel meer kleuren die instelbaar zijn. Tevens is dat zwarte loze vlakje met pijltje verdwenen.
Volgens mij maak ik ook een onderscheid tussen RT en normale Windows 8. MS Surface-tablets zijn niet de enige Windows 8 tablets namelijk. Surface was eigenlijk een naam die ze hadden liggen van die tafel-PC's. Ben benieuwd of ze daar nog eens wat mee zullen doen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:59 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Maak dan een goed onderscheid tussen surface pro en surface (RT)
Maar ja, de pro gaat ongeveer gelijke prijs krijgen met de gemiddelde ultrabook (om en nabij de 800-1000 euro) Wat ik best veel vindt voor een computer zonder echte videokaart etc. De vormfactor is wel mooi en een 1080p scherm, pennetje etc zou eventueel wel overtijgend zijn maar toch.
Doe niet zo beperkt gast.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:05 schreef fyah het volgende:
[..]
WP8 heeft nog niks, want het bestaat gewoonweg nog niet.
Ja ok, maar er is dus duidelijk onderscheid tussen surface RT en surface PRO. Die tafelcomputer heet nu Microsoft pixelsense dacht ik!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:07 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Volgens mij maak ik ook een onderscheid tussen RT en normale Windows 8. MS Surface-tablets zijn niet de enige Windows 8 tablets namelijk. Surface was eigenlijk een naam die ze hadden liggen van die tafel-PC's. Ben benieuwd of ze daar nog eens wat mee zullen doen.
Dat ze ongeveer de prijs krijgen van de Ultrabooks is enigszins logisch, omdat er een hoop techniek gedeeld wordt, maar dan wellicht nog extra compact gemaakt voor de tablets. Er zijn gewoon apparaten met een i5 en SSD's aangekondigd.
Die dikke specs heb ik zelf echter niet nodig. Ik wil gewoon een open platform, en de RT-variant is dat gewoon verre van.
Ik vind het eerlijk gezegd allemaal nogal gimmicky. Leuk hoor, maar niet echt iets om mee op te scheppen of wat echt een significant voordeel biedt.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 02:12 schreef Boterbartje het volgende:
optische beeldstabilisatie, draadloos laden, wp8, schermhardheid waar je spijkers mee in hout slaat en supersensitive touch (handschoenen op scherm)
lumia 920 ftw!
Die stabilisatie schijnt wel echt veel beter te zijn dan concurrentie.. daarbij is die camera met al zijn functie icm nieuwe besturingssysteem toch echt wel een significant voordeel imoquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vind het eerlijk gezegd allemaal nogal gimmicky. Leuk hoor, maar niet echt iets om mee op te scheppen of wat echt een significant voordeel biedt.
Of WP8 goed in elkaar steekt en het kan opnemen tegen Android en iOS is in elk geval een stuk belangrijker dan iets als draadloos laden of dat het scherm ook werkt met handschoenen aan.
Eens, maar het is voor mij al duidelijk dat WP8 beter is dan het gedateerde iOS en gelijke voet met android of wellicht een kleine voorsprong. Qua apps liggen ze wel achter.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 13:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vind het eerlijk gezegd allemaal nogal gimmicky. Leuk hoor, maar niet echt iets om mee op te scheppen of wat echt een significant voordeel biedt.
Of WP8 goed in elkaar steekt en het kan opnemen tegen Android en iOS is in elk geval een stuk belangrijker dan iets als draadloos laden of dat het scherm ook werkt met handschoenen aan.
Als er al iets gedateerd aan iOS is, dan is het hooguit de GUI. Qua API's is het hartstikke modern.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |