Ik denk niet dat je mij helemaal goed begrepen hebt. In vind Opstelten een gevaarlijk manneke en zijn redenatie ronduit eng. Mocht je dat wel door hebben gehad dan snap ik je vraag niet.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:38 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Ik heb dan ook geen jaren rechten gestudeerd, maar kan je dezelfde redenering niet toepassen om iemand die verdacht wordt van een serie moorden te dwingen van zijn zwijgrecht af te zien?
Dan heb ik je verkeerd begrepen. Ik dacht dat je bedoelde dat "publiek belang" de oplossing was van het mysterie van de schijnbare tegenspraak van die twee quotes.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:01 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je mij helemaal goed begrepen hebt. In vind Opstelten een gevaarlijk manneke en zijn redenatie ronduit eng. Mocht je dat wel door hebben gehad dan snap ik je vraag niet.
Jij bent tegen dit plan dus ben je voor pedo's hurrr durrrr pownews kuch...quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:18 schreef BasEnAad het volgende:
Die man is naïef, ontzettend dom, of gewoon echt een valse rat. Als je zo respectloos de mensheid wil behandelen, verdien je het niet om het volk te vertegenwoordigen.
OTP is een versleutelmethode, true random key otp is onkraakbaar mits je de sleutel ook maar 1 keer gebruikt. Maar er zitten ook nadelen aan, als je het goed gebruikt moet je sleutel net zo lang zijn als dat wat je versleuteld. Succes daarmee.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:13 schreef dl3b het volgende:
Gewoon OTP (one-time-pad) encryptie gebruiken.
Als er om de sleutel gevraagd wordt dan kun je zelf bepalen wat ze te zien krijgen
dat is de ene kant maar wat nu als ik hem zo beveiligd dat ik bij een code indrukken, of laat indrukken het bestand gewoon helemaal wis of ongevraagd een lowformat doet van mijn schijf zonder dat ze het door hebben dan is het toch echt wel een probleem voor die lui ..quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:40 schreef DS4 het volgende:
Nou denk ik dat het bemo teneturbeginsel inderdaad, de jurisprudentie van het ehrm indachtig, niet in geding is in dezen, maar straf opleggen in dezen is toch wel lastig... Je kan een passkey vergeten (zo heb ik een versleuteld bestand met know how waar ik de passkey van kwijt ben).
De ontwikkeling is derhalve zorgelijk (overigens ben ik het ook niet eens met de jurisprudentie van het ehrm in dezen).
linkje naar betreffende GS of Pownews draadje of columnpje zou wel handig zijnquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:36 schreef Brum_brum het volgende:
Jij bent tegen dit plan dus ben je voor pedo's hurrr durrrr pownews kuch...
Dat dus.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:41 schreef AchJa het volgende:
Daarom Plausible Deniability in Truecrypt. Klaar ben je.
Verder natuurlijk weer een onzinnig voorstel van betrokkene.
Dat is nogal een understatement. Het is niet alleen zorgelijk; het is een zeer kwalijke zaak.quote:
Het was slechts een imitatie van een reaguurder. Dit nieuws is nog niet doorgedrongen tot pownews.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:04 schreef VanishedEntity het volgende:
[..]
linkje naar betreffende GS of Pownews draadje of columnpje zou wel handig zijn...
Heb je wat te verbergen dan?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:41 schreef Henno het volgende:
Ivo "Politiestaat" Opstelten weet waarschijnlijk niet eens hoe hij TrueCrypt moet installeren, echt zo'n fossiel van vlak na de oorlog die denkt de internetgeneratie te kunnen controleren.
Niet te handhaven dit. En daarna wordt encryptie zeker gewoon verboden, wederom succes met handhaven
Die rare sprongen zijn wel een mooie indicatie van de effectiviteit van encryptie, blijven gebruiken dus. Notebooks ontvangen bij mij altijd een volledige encryptie, ongeacht wat erop staat. Handig voor een goede nachtrust mocht ie kwijtraken of gejat worden oid
Ja, en daar heb ik alle recht toe.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |