Ik ben bang dat de harde waarheid zal zijn dat er helemaal niet zoveel animo is. Ik bedoel: hoe druk was het eigenlijk op qbase in die bunker? Viel best mee toch...quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:51 schreef Levitas het volgende:
Sethje, kan jij niet iets organiseren à la Tijdmachine in het zuiden des lands? Naast Rebirth en de lokale kleine feestjes..
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:46 schreef T-Force het volgende:
Man man man, wat is deze plaat fijn! Die kickrolls in die introDie melodie
Die kick in de climax
Die algehele drive
![]()
Zijn allebei bazenplaten.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:59 schreef StM het volgende:
Ik vind The Battle nog net wat vetter, zeker 'live'.
omnomnom iddquote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:45 schreef Sc0tTy het volgende:
QULT #3 - A*S*Y*S by Qlub Underground
A*S*Y*S setje @ Qult #3 OMOMOMOMOM
Beter sta je te knallen in Gent op het ziekste indoorfeest (ooit) met sowieso de meest belachelijke line-up waar je eigenlijk alleen van kunt dromen!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:46 schreef johnykamau het volgende:
Nog mensen die zaterdag naar Scantraxx 10 years in Wenen gaan?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:40 schreef haakon het volgende:
[..]
Beter sta je te knallen in Gent op het ziekste indoorfeest (ooit) met sowieso de meest belachelijke line-up waar je eigenlijk alleen van kunt dromen!
Ik woon in Wenen dus heb eindelijk eens een thuis feestjequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:40 schreef haakon het volgende:
[..]
Beter sta je te knallen in Gent op het ziekste indoorfeest (ooit) met sowieso de meest belachelijke line-up waar je eigenlijk alleen van kunt dromen!
Die stond ook op de CD van Trance Energy 2004, beste trance album ooit.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:45 schreef eQuaL het volgende:
Fuck die shit, ik laat deze hier eventjes achter
Niet deze remix, origineel welquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:59 schreef mstx het volgende:
[..]
Die stond ook op de CD van Trance Energy 2004, beste trance album ooit.
Verdrietige boel daar of niet?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:51 schreef johnykamau het volgende:
[..]
Ik woon in Wenen dus heb eindelijk eens een thuis feestje
http://instantrimshot.com/quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:18 schreef haakon het volgende:
[..]
Verdrietige boel daar of niet?
Iedereen wenen.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:45 schreef eQuaL het volgende:
Fuck die shit, ik laat deze hier eventjes achter
zekers, de wasted penguinz stellen nooit teleurquote:
Ik vind het meer een http://sadtrombone.com/quote:
+1!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:21 schreef StM het volgende:
* StM vind dat 2-motion heel rap die 2007 setjes moet posten![]()
o oh, daar wil je niet heen. die lineup zou een paar jaar geleden nog goud waard geweest zijn.quote:
Ik stel me gewoon op et allerergste in, dan kan et nooit tegenvallen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:16 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
o oh, daar wil je niet heen. die lineup zou een paar jaar geleden nog goud waard geweest zijn.
22:00 - 23:30: Noisecultquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:09 schreef Mr_Eenoog het volgende:
Morgen eens ff kijkje nemen in et beursgebouw:
http://partyflock.nl/party/225099:Kings_of_Hardstyle.html
Wordt volgens mij echt een heel slecht feest en als et echt niks is zijn we toch zo weer weg. Kaartje via vakantieveilingen voor 3.-
Draai hem meer dan regelmatig op bookingen. Doet 't altijd ontzettend goed! Dikke track ookquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:55 schreef StM het volgende:
Nog wat kwaliteit:
Gereleased in 2008 maar werd hij al niet (eind) 2007 gedraaid?
Over mooie teksten gesproken...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:19 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
zekers, de wasted penguinz stellen nooit teleur
mooie tekst, met de betekenis: een internetheld haalt ze niet zomaar neer, hoeveel (vaak nutteloze, ongefundeerde) kritiek ze ook krijgen. goed standpunt!
Nieuwen qountdown.quote:Q-dance is very pleased to introduce you to the wickedest, biggest and probably worst New Year's Rave Amsterdam has EVER seen.
On December 31st, only the true night-crawlers and harder-styles-lovers will gather in the Ziggo Dome for an unrivalled rave, stuffed with freaky live-shows and kick-ass entertainment.
Behave like you've lost your mind. Act like you are someone else. Feel like there is no tomorrow and look like you don't give a shit.
We dare you to lose yourself in this carnival of lost souls.
WELCOME TO FREAQSHOW
Ticket sales will start 13 oktober 2012, only available on Q-dance.com
what the fuck manquote:
hehehe vet hier ga ik zo en zo heen xDquote:Behave like you've lost your mind. Act like you are someone else. Feel like there is no tomorrow and look like you don't give a shit.
We dare you to lose yourself in this carnival of lost souls.
wat is dezequote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:55 schreef StM het volgende:
Nog wat kwaliteit:
Gereleased in 2008 maar werd hij al niet (eind) 2007 gedraaid?
wat een filmpjequote:
Wel op je iPod neem ik aanquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:57 schreef T-Force het volgende:
Gaat m niet meer worden guysSorry
Tot vanavond!
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:57 schreef T-Force het volgende:
Gaat m niet meer worden guysSorry
Tot vanavond!
by far de beste Showtek-trackquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:24 schreef Sc0tTy het volgende:
We go back
Back in the days
Early sounds
Kicking the bass
Vanavond
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:16 schreef Gupje het volgende:
Hier krijgt ik nou een binnenwaartse erectie van![]()
Denk dat Seth best wel 's gelijk kan hebben, zag vanmiddag op PF ook maar 152 deelnemers.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:42 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik ben bang dat de harde waarheid zal zijn dat er helemaal niet zoveel animo is. Ik bedoel: hoe druk was het eigenlijk op qbase in die bunker? Viel best mee toch...
iemand die de fok 2004-2008 mix heel snel zou willen uploaden? :$quote:
Quote mezelf gewoon, wat een heerlijke trackquote:
Vorige keren stonden er ook maar 300 op partyflock en waren er 1500 binnen. Veel "inteelt"quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:59 schreef StM het volgende:
Er staan er 334 op Facebook. Nog steeds erg weinig helaas. Wss zullen er 750 - 1000 nodig zijn om de kosten te komen... Minimaal. (Capaciteit was toch 1700 man?) Of ze moeten de meeste artiesten zo gek hebben gekregen om gratis / tegen onkostenvergoeding te komen.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 03:54 schreef Da_Ripper het volgende:
Pinas, hoerejong .. heel de sfeer pleite
Vanwege zijn tracklist of vanwege de mixing? Hij kreeg namelijk (voor wat mij duidelijk was?) geen geluid door z'n koptelefoon.quote:Op zondag 7 oktober 2012 03:54 schreef Da_Ripper het volgende:
Haha. Das lang geleden dat da_ripper live op een feestje verslag deed.quote:Op zondag 7 oktober 2012 03:54 schreef Da_Ripper het volgende:
Klinkt als een leuk feestje iddquote:Op zondag 7 oktober 2012 10:52 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik denk dat de negatieve vibe zo wel heel uitlicht wordt, maar ik denk dat ik voor alle spreek als dit echt niet zo wasquote:Op zondag 7 oktober 2012 10:52 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Haha zeker niet, dit was echt moddervetquote:Op zondag 7 oktober 2012 13:49 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ik denk dat de negatieve vibe zo wel heel uitlicht wordt, maar ik denk dat ik voor alle spreek als dit echt niet zo was
Wat een einbaas, die marcelquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:28 schreef NLS04 het volgende:
Skitzo (Jaja toen showtek nog vette muziek maakte, ow wacht zei ik dat nou hardop?)
zei deepack dat, baasquote:Op zondag 7 oktober 2012 15:22 schreef Sc0tTy het volgende:
Geluid en locatie waren echt maar een klein minpuntje vergeleken met de pareltjes die voor bij kwamen. Ik denk dat ik de plaatjes die ik niets vond op één hand kan tellen (DHHD)
Heel de avond stond bij mij en de rest het gas er op, shoot me if i'm wrong... Maar ik denk dat dat een unicum is. De sfeer was echt te bruut!
Voor mij toch zeker één van de beste feesten in een paar jaar en qua tracklist heb ik nog geen beter feest meegemaak. Voor mij is Tijdmachine #2 een zekerheidje ook al zou het in de middle of nowhere zijn.
[..]
Wat een einbaas, die marcel
En nog veul meer !quote:
quote:
Dit. Sowieso beste feestje van afgelopen jaar.quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:28 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Haha zeker niet, dit was echt moddervetEen van de betere hardstylefeesten van de afgelopen tijd. Niet alle randvoorwaarden waren optimaal (afstand, problemen met het geluid) maar het belangstrijke (muziek en sfeer) waren echt goud
![]()
Marcel die Showtek ff bashde, geweldig. En moet je voorstellen dat die man, dit keer, de microfoon maar 2 minuten in de handen heeft gehadquote:Op zondag 7 oktober 2012 15:22 schreef Sc0tTy het volgende:
Geluid en locatie waren echt maar een klein minpuntje vergeleken met de pareltjes die voor bij kwamen. Ik denk dat ik de plaatjes die ik niets vond op één hand kan tellen (DHHD)
Heel de avond stond bij mij en de rest het gas er op, shoot me if i'm wrong... Maar ik denk dat dat een unicum is. De sfeer was echt te bruut!
Voor mij toch zeker één van de beste feesten in een paar jaar en qua tracklist heb ik nog geen beter feest meegemaak. Voor mij is Tijdmachine #2 een zekerheidje ook al zou het in de middle of nowhere zijn.
[..]
Wat een einbaas, die marcel
Say what?quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:59 schreef Quyxz_ het volgende:
Mooi verhaal Boy!
Mooie lijst Niels!
Ik mis wel NEM, JLY, MMA en FTE.
Dat noemen ze dus intens genietenquote:Op zondag 7 oktober 2012 15:24 schreef Mind.Illusion het volgende:
Ook erg goed vermaakt (al zouden sommigen dat misschien niet zo zien :p ). Bij een vervolg denk ik sowieso weer aanwezig.
Hij was inderdaad heul erg stilquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:23 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Marcel die Showtek ff bashde, geweldig. En moet je voorstellen dat die man, dit keer, de microfoon maar 2 minuten in de handen heeft gehad
[..]
Say what?
[..]
Dat noemen ze dus intens genieten
btw, ik kan me niet herinneren dat Torture werd gedraaid. Of was dat op het einde? (want ik ben een half uurtje eerder gegaan)
Ik vermaak me altijd opperbest. Lekker lullen met jan en allemaal en het is al snel goed!quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:47 schreef StM het volgende:
Je had volgens mij wel constant een aardige smile
X2quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:32 schreef -Menn0- het volgende:
Flame on the brain this is torture!!
[..]
Youtube!
Toch wel nog even hulde dat je zoveel hebt onthoudenquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:28 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Project One
Miss Kidman on a cruise
Skitzo (Jaja toen showtek nog vette muziek maakte, ow wacht zei ik dat nou hardop?)
Best of both worlds
I'm techno
The anthem
DJ Revolution
Torture
Against all odds
Scantraxx roots
Angel
Ring that shit
Her voice
Zhangar
The pressure
Rock civilization
House Muzik
Fucking posers
Yerba Del Diablo
Rock Diz Joint
Get hit
Little italy
Guilty
Lockdown
Chickz on fire plaat
Superstar DJ
Call it music
Low Frequenced Bass
Wackiejackie
Killzone
Dirty
Nero
Trapped
Volt
Upgrade the noize
Warphole
Shiverz
Infinity
Magma
Proud to be loud
Lunatick
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die komen toch ook allemaal uit die periode?
gr gr
quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:58 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]Oe misschien toch een reden om deel 2 toch niet te bezoeken...met de kans die te horen. alhoewel just like you wel vet isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die komen toch ook allemaal uit die periode?
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
Hyperdrive - The Punishmentquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:49 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
(hoe heet dat nummer nou met (Drop that com'mon)
quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:58 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]En imo weinig mis mee zolang je ze niet aan het einde van de avond gaat draaien. (*Kuch* Trilok *Kuch*)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die komen toch ook allemaal uit die periode?
Hoorde ik toch Digital Punk & Profyler - Bringing the funk (Zatox Remix) of niet toen ik jassen aan he pakken was of niet? Das toch echt 2011....quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:39 schreef T-Force het volgende:
Vervolgens denkt meneer Luna, ach, als hij al kut draait, dan kan ik net zo goed platen uit 2010/2012 gaan draaien. UitstekendHou je gewoon aan het concept.
Oh, ik hoor dat we zo gaan eten, na het eten ga ik MISSCHIEN verder met dit verhaal
Waarom is dat nu altijd bij Titan? Op Defqon een paar jaar terug, XXlerator: raw vorig jaar en nu weer..quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:39 schreef T-Force het volgende:
De Tijdmachine was tot 4u echt legendarisch qua muziek, sfeer, losga-gehalte, FOK!
Ik heb iedereen van hier met een enorme grijns op hun hoofd rond zien stampen, respect daarvoor![]()
Het was echt magisch! En mede daarom hebben de laatste 2 uur zoveel verpest...
Let me explain.
Tot 3u was het geluid prima te doen (niet bijzonder hard/zuiver, maar gewoon goed). Er was gedurende de avond al het een en ander te doen met de mixer/geluid aan de koppies van de DJ's te zien, maar toen Titan zijn set begon begaf het geluid het opeens. We hoorden niks meer en toen we eindelijk iets hoorde klopte het geluid van geen kant meer. De nachtmerrie van iedere DJ dus. Hij draaide gewoon echt super goed, maar het kwam niet meer over omdat we in het begin geen bass meer hadden en halverwege zijn set leek het wel of er extreem veel bass hadden en geen middelste tonen. Gewoon off-balance en erg hinderlijk voor mij. Toen hij ongeveer klaar was, was het geluid een stuk beter, maar nog niet op het oude niveau.
Ja dat hoorde je inderdaadquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:52 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Hoorde ik toch Digital Punk & Profyler - Bringing the funk (Zatox Remix) of niet toen ik jassen aan he pakken was of niet? Das toch echt 2011....
Stukje onervarenheid gecombineerd met dikke pech?quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:20 schreef Levitas het volgende:
[..]
Waarom is dat nu altijd bij Titan? Op Defqon een paar jaar terug, XXlerator: raw vorig jaar en nu weer..
quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:28 schreef NLS04 het volgende:
Project One
Miss Kidman on a cruise
Best of both worlds
I'm techno (Zatox Remix)
The anthem
DJ Revolution (Kayem Version)
Torture
Against all odds
Scantraxx roots
Angel (Hardstyle Masterz Cut)
Ring that shit
Her voice
Zhangar (Builder Remix)
The pressure
Rock civilization
House Muzik
Fucking posers
Yerba Del Diablo
Rock Diz Joint
Get hit
Little italy
Guilty
Lockdown
Chickz on fire plaat Natte Asbak
Superstar DJ
Call it music
Low Frequenced Bass
Wackiejackie
Killzone
Dirty
Nero
Trapped (Solaio Mix)
Volt
Upgrade the noize
Warphole
Shiverz
Infinity
Magma
Proud to be loud
Lunatick
Ard und Jorn - 16quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:49 schreef Boy_Snakeye het volgende:
B2BW
Hardventure 2007 remix
Like Thiz
Alexes
Cocaine MF
Phases (TBY Romantic Mix)
100%
Miss kidman on a cruise (Eyes Wide Style Mix)
Hyperdrive - The Punishment
Haha serieus ? Mjah die DHHD hoef ik nooit meer te zien....quote:Op zondag 7 oktober 2012 19:35 schreef -Menn0- het volgende:
Trilok die trouwens foto's stond te nemen van Luna's cd map_!
Of je zit gewoon veel op dumpertquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:01 schreef T-Force het volgende:
Meer mensen die dezelfde flashback hadden tijdens Tanz Elektric?![]()
Zou goed kunnen, want hij staat vandaag weer op 1 op Dumpert.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:01 schreef T-Force het volgende:
Meer mensen die dezelfde flashback hadden tijdens Tanz Elektric?![]()
what... the..FACK?!!quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:39 schreef T-Force het volgende:
Vervolgens denkt meneer Luna, ach, als hij al kut draait, dan kan ik net zo goed platen uit 2010/2012 gaan draaien. UitstekendHou je gewoon aan het concept.
en wat zijn de geruchten precies dan?quote:Op zondag 7 oktober 2012 17:39 schreef T-Force het volgende:
Volgende editie, als ik de geruchten mag geloven, wordt voor de meesten wat dichterbij![]()
en die van mijquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:59 schreef T-Force het volgende:
Abject - In Our Memories (Krullie's Favo)
Vond em gisteren op Kings of Hardstyle in et Beursgebouw ook echt niet goed draaien. Feestje zelf is wel heel erg mee gevallen. Had et allemaal veel erger verwacht. Vooraan was het geluid goed te doen en zo af en toe kwamen er wel leuke nummers voorbij. Jammer wel dat het hele oeuvre van Brennan Heart voorbij is gekomen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:57 schreef 16meter het volgende:
Luna is sowieso vergane glorie. Draait tegenwoordig in zijn sets ook graag Wake up, just as easy etc.. En op Defqon draaide hij platen uit 2007 en 2008 in een early set.
Jammer, maar de man is het kwijt.
Zei het gisteren al meteen tegen Da_Ripper. Maar was het inderdaad vergeten totdat ik dumpert checkte vandaagquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:03 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Of je zit gewoon veel op dumpert
Zie je vanzelf welquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:46 schreef ReMcOrE het volgende:
en wat zijn de geruchten precies dan?mocht er een #2 komen, dan zal ik daar uiteraard proberen WEL bij te zijn!
Beursgebouwquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:59 schreef Mr_Eenoog het volgende:
Toen het om 5u zweet begon te druppelen zijn we ook maar gegaan, man man wat is dat smerig zeg!
als het dichterbij is voor de meesten, zal het wel meer richting midden van het land zijn gok ikquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:15 schreef T-Force het volgende:
[..]
Zie je vanzelf welDenk niet dat ik er nog veel over kwijt mag
JA!quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:20 schreef ReMcOrE het volgende:
zie ik nou goed, op dat filmpje van Lunatick, dat Ripper de overbekende klep mee had gisteren?![]()
Gofferdommequote:Op zondag 7 oktober 2012 17:19 schreef Sc0tTy het volgende:
Jones & B-Front - Lunatick @ De Tijdmachine
https://www.facebook.com/photo.php?v=10151091503697817
wat een heldquote:
ik hoor hem af en toe nog als ik The Atmozfears @ Defqon.1 2009 in de auto luisterquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:28 schreef NLS04 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
In de categorie nooit-verwacht-dat-ik-die-nog-eens-op-een-feest-zou-horen
JA! Die had Lanoz nog gedraaid!quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:28 schreef NLS04 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
In de categorie nooit-verwacht-dat-ik-die-nog-eens-op-een-feest-zou-horen
Hij zit ook in een van de AVIO podcasts. Daardoor hoor ik hem zo af en toe nog. Gouden plaatquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:30 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik hoor hem af en toe nog als ik The Atmozfears @ Defqon.1 2009 in de auto luister
Als het dezelfde locatie is die gister in de auto besproken werd, dan houdt dat voor mij in:quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:37 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Verder hele vette tracks die gisteren zijn gedraaid. Ik heb van interne bronnen vernomen waar ze de volgende Tijdmachine willen houden. Ik ga er dan zeker bij zijn.
Dat moest je gisteren ook rijden zoiets, dus dan is dat niet zo'n probleem toch?quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:44 schreef -Menn0- het volgende:
Als het dezelfde locatie is die gister in de auto besproken werd, dan houdt dat voor mij in:
116 km, 1 hour 25 mins
Ja het is ook niet onmogelijk en gaat ook wel gebeurenquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:46 schreef T-Force het volgende:
[..]
Dat moest je gisteren ook rijden zoiets, dus dan is dat niet zo'n probleem toch?Of anders heen treinen en terug blijven pitten bij Claudia of mij? Waarschijnlijk ga ik wel bobben dan
ik gok ehvquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:51 schreef ReMcOrE het volgende:
potverdikkie, waarom wil niemand iets zeggen over die locatie?!
Onno heeft hem gehad en er is ooit een vinyl release geweest volgens hemquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:33 schreef T-Force het volgende:
[..]
JA! Die had Lanoz nog gedraaid!
Ik had het er met M.I. nog over, dat we allebei hebben gezocht maar die nergens konden kopen. Vraag me wel af hoe hij daar aan komt. Megaplaat
quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:51 schreef ReMcOrE het volgende:
potverdikkie, waarom wil niemand iets zeggen over die locatie?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.,,/
quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:53 schreef -Menn0- het volgende:
[..]dat is een stuk dichterbijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Die vinylrip heb ik ook wel, maar ik wil gewoon de WEB versie die je nergens kunt kopenquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:53 schreef StM het volgende:
Onno heeft hem gehad en er is ooit een vinyl release geweest volgens hemDus als iemand die op kan scharrelen en rippen...
misschien Bas eens een berichtje sturen op PF / FB?quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:57 schreef T-Force het volgende:
[..]
Die vinylrip heb ik ook wel, maar ik wil gewoon de WEB versie die je nergens kunt kopenAkelig
quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:53 schreef -Menn0- het volgende:
[..]ohh dat zou megachill zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als die set opgenomen isquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:20 schreef T-Force het volgende:
Ryfle vs Distractor (Italian Tribute) @ De Tijdmachine
01. Builder - Her Hardbeat Market Voice (Zero Sanity Mashup)
02. T4t4nk4 - GTP (Technoboy Remix)
03. Builder - Dragons Lair (DBSTF Edit)
04. Tuneboy - Wackyjackie
05. The Raiders - A Feeling (Citizen Remix)
06. The Raiders - Speaker Leader (Leader Mix)
07. Hardstyle Masterz - Age Of Reverse Bass (DJ Activator Remix)
08. Kayem vs Dark Angel - Killashot (Tatanka & Zatox Mix)
09. The Raiders - Miss Kidman On A Cruise (Eyes Wide Style Mix)
10. Dark Oscillators - Superstar DJ (Original Mix)
11. Hardstyle Masterz - B Cool (Technoboy's Atomic Mix)
12. Citizen - If I Say Stop (Original Mix)
13. Traum - The Frame (The Raiders Mix)
14. Zairon - I'm Techno
15. Zairon - Stand Up (Piano Mix)
16. Zatox - Tanz Electrik
17. Dark Oscillators - Nero
18. DJ Phil Ty - Miami Belch (Unpolite Mix)
19. Giada - Diamond (TNT Remix)
20. Star Creatorz - Killzone (Hunter Remix)
21. Citizen - Microteck (IP 06 Remix)
22. The Hose - The Pressure
23. Tatanka - Borderline (Parto Mix)
24. 2 Best Enemies - Phases (TBY Romantic Mix)
25. The Nasty Boyz - Angel (Hardstyle Masterz Cut)
Toen ze afsloten met Angelzat ik op de subwoofer en zag ik iedereen zo hard losgaan. Metershoge kippenvel
[..]
JA!![]()
Zou wat zijn als er nog een tweede editie komt. Je bent wel fanatiek oudere setjes aan het maken haha!quote:Op zondag 7 oktober 2012 21:15 schreef T-Force het volgende:
Zie je vanzelf welDenk niet dat ik er nog veel over kwijt mag
En vorige week met wat meer ouder spul:quote:01. The KGB's - Yerba Diabolika (TBY Remix)
02. Activator & Ricky Raw - Street Spirit (Medley Fade Out)
03. Code Black & Wasted Penguinz - Your Moment
04. Zany - Underwater
05. Bass Modulators - Anthem Of Summer
06. The Pitcher & Noisecontrollers - Cherish
07. Citizen - If I Say Stop
08. Geck-o - It's What We Are
09. Noisecontrollers - Club Jumper
10. Josh & Wesz - Underground Language
11. Zany & Toneshifterz Ft. Rachel Kramer - Rebourne
12. Psyko Punkz - Pull Your Strings (2010 Remix)
13. Digital Punk & B-Front - Elements
14. Noisecontrollers - Gaia 2008
15. Headhunterz - Headshot
16. Zany - The Fairy Legend
17. Noisecontrollers - Yellow Minute
18. Zany & B-Front - Victims Of The Same World
quote:01. Adrenalize - Secrets Of Time
02. Dutch Master - Floorspin
03. Dark Oscillators - Superstar DJ
04. The Pitcher & Slim Shore - I'm Alive
05. Audiofreq - Audioslave
06. Noisecontrollers - Shreek
07. The Masochist - LMDF (Wildstylez Remix)
08. Josh & Wesz - Rubdown
09. Citizen - People Won't Like This (The KGB's Remix)
10. Wildstylez & Alpha Twins - Atrocious
11. Headhunterz & Noisecontrollers - Robotics Dream
12. Zany - Squared
13. Digital Punk - Retribution
14. D-Block & S-te-Fan - Ride With Uz (Max Enforcer Remix)
15. B-Front & Slim Shore - Charger
16. Prefix & Density - La Musica
17. Noisecontrollers - Revolution Is Here (Donkey Rollers Remix)
18. Jack Of Sound - Kaylee's Nightmare
Hoooo neeee, dat mocht ik willen. Maar heb iemand anders gesprokenquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:24 schreef Quyxz_ het volgende:
Als Tom al die inside information heeft, betekent dat dan ook dat hij op de volgende editie mag draaien?!
Was 't maar zo'n feest iddquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:26 schreef T-Force het volgende:
[..]
Hoooo neeee, dat mocht ik willen. Maar heb iemand anders gesproken![]()
Nog steeds zo tyfusverquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:18 schreef robuust89 het volgende:
Nee, die nieuwe lokatie is echt een stuk beter:P
Je bedoelt waarom heeft hij jou overgeslagen met gedag zeggen?quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:30 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Was 't maar zo'n feest idd
Baronpilsener, waarom ben je gisteren niet even linksvoor gedag komen zeggen ?
Of dat... Mjah wij hebben elkaar nooit gezien dus mss heb ik wel naast em gestaanquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:34 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Je bedoelt waarom heeft hij jou overgeslagen met gedag zeggen?
MI ?quote:Op zondag 7 oktober 2012 23:26 schreef T-Force het volgende:
[..]
Hoooo neeee, dat mocht ik willen. Maar heb iemand anders gesproken![]()
Boh, als dat zou gebeurenquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:47 schreef Quyxz_ het volgende:
Ja! M.I én 2-M moeten gewoon op die line-up komen.
Uhu heb bizar vaak/lang m'n pis moeten ophouden. Ik denk dat dat gewoon een minpuntje was.... Teveel goede platenquote:Op maandag 8 oktober 2012 09:25 schreef T-Force het volgende:
[..]
Boh, als dat zou gebeuren
Ik bedacht me net trouwens dat De Tijdmachine zelfs ZO gaaf was dat ik tijdens de intro van Lockdown was gaan pissen zodat ik tijdens de climax weer linksvoor stond. Normaal ga ik nooit naar de wc als er een plaat uit 2004-2009 gedraaid wordt en al helemaal niet bij Lockdown. Dat benadrukt echt hoe er werd gedraaid.
Ik was trouwens echt net linksvoor toen ik hoorde: 'Let's get ready... to RUMBLE!!!!'
Op momenten zoals die kan ik niks anders doen als stilstaan, grijns op mijn hoofd, en kijken naar de mensenmassa die compleet ontploft
Shiiiiiit wat was het vet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
Ik ben geweest, alleen volgens mij ben ik er inderdaad helaas een paar vergetenquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:30 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Was 't maar zo'n feest idd
Baronpilsener, waarom ben je gisteren niet even linksvoor gedag komen zeggen ?
Dat is wel jammer.quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:34 schreef T-Force het volgende:
Balen, kreeg net van de organisatie (Ryfle) te horen dat er nog helemaal niks concreets over een tweede editie isDus ook geen locatie
![]()
Nu maar gewoon hopen op een tweede editie, en als we daar niet snel iets over horen dan gaan we gewoon spammen met z'n allen
twitter:Audiospectral twitterde op maandag 08-10-2012 om 14:38:26Introduction @DistractorNL and @djryfle played @De_Tijdmachine at @KDanz, filmed from above. (Cc: @loseyourmindnl) reageer retweet
Nee, dan hadden ze wel met het OV gekund. Het is echt midden in de nacht ergens.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:13 schreef StM het volgende:
23:00 is geen mooie tijd om ze te droppen? The Sand is dan vlakbij
Ik heb ooit 9 uur op Schiphol moeten wachten, gewoon doen! Laat zien wie de baas is.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:53 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Nee, dan hadden ze wel met het OV gekund. Het is echt midden in de nacht ergens.
Ik ga naar wel hhz en niet naar tijdmachine, das pas kutquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:45 schreef Levitas het volgende:
Zaterdag nog wat mensen naar Euphoria? Niet echt een geweldige line-up (buiten TMS), maar vrijwel om de hoek dus toch maar even een kijkje nemen.
Nu hoor ik jullie denken "Waarom wel naar Euphoria en niet naar Tijdmachine? Je zat financieel toch kut?". Klopt, maar tijdmachine was met OV een stuk duurder geweest
quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:42 schreef Baronpilsener het volgende:
twitter:Audiospectral twitterde op maandag 08-10-2012 om 14:38:26Introduction @DistractorNL and @djryfle played @De_Tijdmachine at @KDanz, filmed from above. (Cc: @loseyourmindnl) reageer retweet
V.l.n.r.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:35 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Wie is wie? Rechts weet ik nog van vroegaaah das boy.
Wie ben jij dan?quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:35 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Wie is wie? Rechts weet ik nog van vroegaaah das boy.
Oepsiequote:Op maandag 8 oktober 2012 16:27 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Een haakje verkeerd om, jongeman!Bazeng!
Kan ik niet maken.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:28 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik heb ooit 9 uur op Schiphol moeten wachten, gewoon doen! Laat zien wie de baas is.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:44 schreef Baronpilsener het volgende:
Photobomber is een maat van me, ik stond helemaal rechts... Ja, dus net niet
Eigenschuld! Had je maar gedag moeten komen zeggeng!quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:44 schreef Baronpilsener het volgende:
Photobomber is een maat van me, ik stond helemaal rechts... Ja, dus net niet
Ik moest hardop lachenquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:59 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik kon het niet laten
https://www.facebook.com/(...)theater¬if_t=like
Whahahah so much win in 1 postquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:59 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik kon het niet laten
Ja, bij zo'n thema kon ik het niet laten om hem niet mee te nemenquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:20 schreef ReMcOrE het volgende:
zie ik nou goed, op dat filmpje van Lunatick, dat Ripper de overbekende klep mee had gisteren?![]()
niet van deze?quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:49 schreef Baronpilsener het volgende:
Haha, what the fuck, in de nieuwe aflevering van the Cleveland show zit rond 7 minuten een stuk van Stephanie - Knock on Wood
quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:34 schreef T-Force het volgende:
Balen, kreeg net van de organisatie (Ryfle) te horen dat er nog helemaal niks concreets over een tweede editie isDus ook geen locatie
![]()
Nu maar gewoon hopen op een tweede editie, en als we daar niet snel iets over horen dan gaan we gewoon spammen met z'n allen
x2quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:59 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik kon het niet laten
quote:
heldquote:
ik had ook niks anders verwachtquote:Op maandag 8 oktober 2012 17:56 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Ja, bij zo'n thema kon ik het niet laten om hem niet mee te nemen![]()
5 sec. voordat de camera aanging had ik hem ook opgezet en er werd zelfs geklapt
Nee, deze heeft geen hardstyle kickquote:
16 meter (Als dat in ieder geval Tim is)quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:32 schreef Baronpilsener het volgende:
Doet een van de fokkerts ook wat met graphic design? Of kent een van jullie nog iemand die dat voor een vriendelijk prijsje kan doen? Ben namelijk op zoek naar een logo voor m'n productieonderneming
Nope that's mequote:Op maandag 8 oktober 2012 19:36 schreef Levitas het volgende:
[..]
16 meter (Als dat in ieder geval Tim is)
DM!quote:
man, dat was al 2010; daarvoor was het vele malen beterquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:01 schreef Tha_Bartman het volgende:
Deze was ik vergeten, maar wat was dat een fijne periode van de noisecontrollers...:P
My Bad, ik dacht dat deze gelijk na de Surge Of Power EP's kwam..quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:08 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
man, dat was al 2010; daarvoor was het vele malen beter
nope, die Surge Of Power EP's zijn van 2 oktober 2009quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:14 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
My Bad, ik dacht dat deze gelijk na de Surge Of Power EP's kwam..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gr gr
vind de platen daarvoor veeeeel tofferquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:19 schreef Quyxz_ het volgende:
Surge of Power EP's zijn sowieso het hoogtepunt van de Noisecontrollers geweest.Misschien samen met Ctrl.Alt.Delete.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:19 schreef Quyxz_ het volgende:
Met twee mooie toprated comments.[/spoiler]
quote:1080p:ON
MOM yelling:ON
Pants:OFF
NOW ENJ0:00Y
19Mats941 jaar geleden 173
kwaliteit hoorquote:▬▬▬▬▬▬▬▬▬.ılılıll|̲̅̅●̲̅̅|̲̅̅=̲̅̅|̲̅̅●̲̅̅|llılılı.▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
SHUT UP AND ENJ0:00Y THE MUSIC!
▬▬▬▬▬▬▬▬▬.ılılıll|̲̅̅●̲̅̅|̲̅̅=̲̅̅|̲̅̅●̲̅̅|llılılı.▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Allnamesweretooken1 jaar geleden 93
Tsjah... Heb er weinig over te meldenquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:03 schreef Sc0tTy het volgende:
M.I. hoe zit dat met de TMS podcast van afgelopen week ? Die op SC is de planet zany showcase (door ?)
Ja, ik zit even te kijken op Discogs, maar ze hebben inderdaad ook nog wel wat vette platen in 2007 gemaakt. Maar toch is voor mij 2009 hun beste jaar.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:22 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vind de platen daarvoor veeeeel tofferecht de platen uit het begin!
Neem nog even een kijkje in het document daar om alles even op een rijtje te krijgen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:23 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ah crap, heb ik de FOK! naam toch verkeerd
quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:24 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Tsjah... Heb er weinig over te melden
quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:01 schreef Tha_Bartman het volgende:
Deze was ik vergeten, maar wat was dat een fijne periode van de noisecontrollers...:P
al die oude nc nrs zijn gewoon vet, en ze hebben ook nog een hoop unreleased dingen die niet op discogs staan.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:24 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ja, ik zit even te kijken op Discogs, maar ze hebben inderdaad ook nog wel wat vette platen in 2007 gemaakt. Maar toch is voor mij 2009 hun beste jaar.
destijds vaak uit mijn speakertjes gekomen jaquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:19 schreef Quyxz_ het volgende:
Dan ook even een voorbeeldje voor de vorm.Met twee mooie toprated comments.
We Are, Furybox, Faces (Of Creation) om maar even wat te noemenquote:Op maandag 8 oktober 2012 20:47 schreef Deeltjesversneller het volgende:
en ze hebben ook nog een hoop unreleased dingen die niet op discogs staan.
Not sure if seriousquote:Op maandag 8 oktober 2012 15:28 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik ga naar wel hhz en niet naar tijdmachine, das pas kut
Had dat in EHV gedaan!quote:Line-up:
Delete (AUS)
Deetox
Thera
Radical Redemption
Crypsis
Thilo & Evanti
Vantage Point
Wizeguy
Je geheime aanbidder!quote:
quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:37 schreef Quyxz_ het volgende:
Weer Delete op een line-up in Nederland.
http://www.facebook.com/events/131191150353828
[..]
Had dat in EHV gedaan!
Als het iets meer mag zijn als een vriendelijk prijsje (maar hij is nog steeds verre van duur volgens mij): Coen van Hal dan wel zijn broer. Afhankelijk van de stijl die je zoekt.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:32 schreef Baronpilsener het volgende:
Doet een van de fokkerts ook wat met graphic design? Of kent een van jullie nog iemand die dat voor een vriendelijk prijsje kan doen? Ben namelijk op zoek naar een logo voor m'n productieonderneming
quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:49 schreef Baronpilsener het volgende:
Haha, what the fuck, in de nieuwe aflevering van the Cleveland show zit rond 7 minuten een stuk van Stephanie - Knock on Wood
Babbelsquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:39 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Je geheime aanbidder!
Nee, had hier eerder al account als hardstyle_babbels... destijds kwam je schijnbaar ook wel eens op foto voorbij... Kon me dat nog voor de geest halen.
Hahaha klopt!quote:Op maandag 8 oktober 2012 23:12 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Babbels![]()
![]()
Ik herinner me je nog wel .. bleef altijd samen met MrDice gas tegen geven als er weer 's op ST gebashed werd, toch?
Ow die naam ken ik nog welquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:39 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Je geheime aanbidder!
Nee, had hier eerder al account als hardstyle_babbels... destijds kwam je schijnbaar ook wel eens op foto voorbij... Kon me dat nog voor de geest halen.
quote:01. The Kgb's - Infinity (Tby Ruff Mix)
02. Beats Of Genesis vs Legend B - Lost In Love 2k6 (Philippe Rochard Mix)
03. D-Block & S-te-Fan - Guilty
04. Roughtstyler - Don't Tell Anybody
05. D-Block & S-te-Fan Ft. Mc Villain - Keep It Coming
06. Headhunterz - The Lost Soul
07. Speedwave - Zhangar (Builder Mix)
08. Headhunterz - Rock Civilization
09. Scope Dj - Lockdown
10. Headhunterz & Tatanka - Call It Music
11. Bass Modulators & Brainkicker - Ring That Shit
12. Headhunterz & Wildstylez - Project 1
13. The Pitcher - Grindin'
14. Noisecontrollers - Creatures
15. Abject - In Our Memories
16. Jones & B-Front - Lunatick (Raw Mix)
17. Headhunterz & Abject - Scantraxx Rootz
wauw, die heb ik echt al jaren niet meer gehoordquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 10:54 schreef Sc0tTy het volgende:
Haha Tom dit was die plaat waar jij van zei dat het geen HHZ plaat was
Bazenplaatjeng! Echt vet om die live te horen
ZIjn niet opgenomen.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:25 schreef Sokz het volgende:
Weet iemand of die tijdmachine setjes opgenomen zijn / rerunned worden en op lsdb verschijnen?
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:19 schreef eQuaL het volgende:
[..]
wauw, die heb ik echt al jaren niet meer gehoord
Niet zo vreemd ook trouwens, zo bijzonder is hij niet
Ik ga hier ook heen, Crypsis als afsluiterquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:45 schreef Levitas het volgende:
Zaterdag nog wat mensen naar Euphoria? Niet echt een geweldige line-up (buiten TMS), maar vrijwel om de hoek dus toch maar even een kijkje nemen.
Nu hoor ik jullie denken "Waarom wel naar Euphoria en niet naar Tijdmachine? Je zat financieel toch kut?". Klopt, maar tijdmachine was met OV een stuk duurder geweest
Tis gefixed alst goed is!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:56 schreef Sc0tTy het volgende:
Lol M.I.
Is d'r iemand dronken bij Q fzo ?
The Magic Show - Week 41 by Qdance
Die TL klopt toch echt niet :/
Owh volgens mij hebben ze de dl link verranderd, dan vraag ik me echt af welke ik nu zit te luisteren. Iig de show na de Qontinent
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 15:54 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Tis gefixed alst goed is!
Moet verdomme overigens m'n eigen area missen zaterdag
Met deze omschrijving kan je bijna elke melodieuze hardstyle track wel beschrijvenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 16:38 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik zoek meer van dit soort nummers, ik weet niet in welk straatje ik het moet zoeken. Van die nummers die op een gegeven moment helemaal ontploffen.
Ja, maar het is duidelijk harder dan de mainstreamnummers van bijvoorbeeld Dbstf, Noisecontrollers, Headhunterz. En dat zoek ik juist even in een nummer, die iets duistere en hardere kant, wat toch wel een melodie kent.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:52 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Met deze omschrijving kan je bijna elke melodieuze hardstyle track wel beschrijven
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:57 schreef T-Force het volgende:
Eerste re-run van de Tijdmachine en misschien wel (qua platenkeuze) de lekkerste set![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lanoz @ De Tijdmachine 06-10-2012 Re-Run by Lanoz
Lanoz @ De Tijdmachine
01. The Kgb's - Infinity (Tby Ruff Mix)
04. Roughstyler - Don't Tell Anybody
09. Scope Dj - Lockdown
Ja dan zou ik idd The R3bels eens proberen, enkele voorbeelden:quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:57 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ja, maar het is duidelijk harder dan de mainstreamnummers van bijvoorbeeld Dbstf, Noisecontrollers, Headhunterz. En dat zoek ik juist even in een nummer, die iets duistere en hardere kant, wat toch wel een melodie kent.
* ReMcOrE doet downloadenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:57 schreef T-Force het volgende:
Eerste re-run van de Tijdmachine en misschien wel (qua platenkeuze) de lekkerste set![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lanoz @ De Tijdmachine
Niet het idee dat ik artiesten zou kunnen noemen die je nog niet kent, maargoed, even wat naampjes die niet echt mainstream zijn maar vaak wel melodieus:quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:57 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ja, maar het is duidelijk harder dan de mainstreamnummers van bijvoorbeeld Dbstf, Noisecontrollers, Headhunterz. En dat zoek ik juist even in een nummer, die iets duistere en hardere kant, wat toch wel een melodie kent.
Fijn!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:57 schreef T-Force het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lanoz @ De Tijdmachine
09. Scope Dj - Lockdown
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:02 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Ja dan zou ik idd The R3bels eens proberen, enkele voorbeelden:
quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 20:07 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Niet het idee dat ik artiesten zou kunnen noemen die je nog niet kent, maargoed, even wat naampjes die niet echt mainstream zijn maar vaak wel melodieus:
(oude) Activator, Alpha Twins, Frequencerz (valt dat tegenwoordig al onder mainstream?), Josh & Wesz, The Machine. (oude) Ran-D, The R3bels/z, TNT (& Tuneboy zelf), Zany, (oude) Zatox
Staat inderdaad als optie. Maar ik bedoelde juist dat ik liever daar Delete had gezien!quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:50 schreef Mr_Eenoog het volgende:
[..]
10 nov is er ook al een leuke Hard Nation in Ehv
De zaal ging sowieso los. Ook met de "wat minder leuke platen", al waren die op 1 hand te tellen tot 4uquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:31 schreef ReMcOrE het volgende:
Lunatick, Like Thiz, Lockdown; daarmee gaat een zaal wel los![]()
minder leuk, maar nog altijd uit de gouden jarenquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:32 schreef T-Force het volgende:
[..]
De zaal ging sowieso los. Ook met de "wat minder leuke platen", al waren die op 1 hand te tellen tot 4u
Alleen wat Titan draaide in het eerste kwartier kon met niet bekoren. De rest van de avond was gewoon ge-wel-digquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:32 schreef T-Force het volgende:
[..]
De zaal ging sowieso los. Ook met de "wat minder leuke platen", al waren die op 1 hand te tellen tot 4u
Dat komt er sowieso heeft Ryfle me verteldquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:54 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik hoop ook zo dat hier een vervolg op komt.
heeft wie je verteld?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:06 schreef T-Force het volgende:
[..]
Dat komt er sowieso heeft me verteld
Alleen waar is nog niet duidelijk.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 22:06 schreef T-Force het volgende:
[..]
Dat komt er sowieso heeft me verteld
zo vet hequote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:39 schreef ReMcOrE het volgende:
Headhunterz 2008, prima te doendie kick vanaf 03:33
en hier vanaf het begin al
heul vetquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 19:57 schreef T-Force het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lanoz @ De Tijdmachine
09. Scope Dj - Lockdown
Same here, zie live-verslag van zaterdagquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 21:54 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Alleen wat Titan draaide in het eerste kwartier kon met niet bekoren. De rest van de avond was gewoon ge-wel-dig
Da Tweekaz is nou niet bepaald 'raw'quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:53 schreef stoeltafel het volgende:
Heb net een nieuwe koptelefoon binnen gekregen. Nu ben ik opzoek naar wat harde livesetjes van rawstyle. Vind Radical Redemptiop / Crypsis / Adaro en Tartaros echt vet. Weten jullie wat leuks?
Heb net de nieuwe cd van Da Tweekaz gedownload, ff luisteren.
Volgens mij zijn 80% van de hardstyle livesets op LSDB 'raw'quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:53 schreef stoeltafel het volgende:
Heb net een nieuwe koptelefoon binnen gekregen. Nu ben ik opzoek naar wat harde livesetjes van rawstyle. Vind Radical Redemptiop / Crypsis / Adaro en Tartaros echt vet. Weten jullie wat leuks?
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:53 schreef stoeltafel het volgende:
harde livesetjes van rawstyle. Vind Radical Redemptiop / Crypsis / Adaro en Tartaros echt vet.
quote:Heb net de nieuwe cd van Da Tweekaz gedownload, ff luisteren.
the machine, z'n nieuw album is ekte rawstylequote:Op woensdag 10 oktober 2012 10:53 schreef stoeltafel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier word ik nou vrolijk vanquote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:16 schreef Mind.Illusion het volgende:
Nieuwe "Wake You From Your Boredom" is weer te downloaden
times like these en renaissancequote:Op woensdag 10 oktober 2012 15:43 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
the machine, z'n nieuw album is ekte rawstyle
deze is ook leuk maar minder raw:
deze is wel aardig raw:
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:16 schreef Mind.Illusion het volgende:
Nieuwe "Wake You From Your Boredom" is weer te downloadenNice, loopt binnen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 16:59 schreef Sc0tTy het volgende:
Whahhah wat gaat de tijd toch snel met 't Lanoz setje op![]()
Nu al bijna voor de tweede keer afgeluisterd en heb totaal geen tijdsbesef
quote:Op woensdag 10 oktober 2012 17:57 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]idd, net aangezet tijdens het koken afwassen en damn wat wil ik weer terug!
Deze platen achter elkaar alleen al, je zou me kunnen afvoeren naderhand.quote:08. Headhunterz - Rock Civilization
09. Scope Dj - Lockdown
Was heerlijkquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:50 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Deze platen achter elkaar alleen al, je zou me kunnen afvoeren naderhand.
mij (hopelijk) niet!!quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:50 schreef T_Killer het volgende:
[..]
missenquote:13. The Pitcher - Grindin'
En toch weet ik bijna 100% zeker dat ie eerst project one draaide en daarna pas ring that shitquote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:50 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Ik heb de documentatie erop nageslagen...je hebt gelijk.quote:Op woensdag 10 oktober 2012 19:54 schreef NLS04 het volgende:
[..]
En toch weet ik bijna 100% zeker dat ie eerst project one draaide en daarna pas ring that shitIn die volgorde liep ik je namelijk ook te zieken op de whatsapp
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |