Ik ben bang dat de harde waarheid zal zijn dat er helemaal niet zoveel animo is. Ik bedoel: hoe druk was het eigenlijk op qbase in die bunker? Viel best mee toch...quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:51 schreef Levitas het volgende:
Sethje, kan jij niet iets organiseren à la Tijdmachine in het zuiden des lands? Naast Rebirth en de lokale kleine feestjes..
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:46 schreef T-Force het volgende:
Man man man, wat is deze plaat fijn! Die kickrolls in die introDie melodie
Die kick in de climax
Die algehele drive
![]()
Zijn allebei bazenplaten.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:59 schreef StM het volgende:
Ik vind The Battle nog net wat vetter, zeker 'live'.
omnomnom iddquote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:45 schreef Sc0tTy het volgende:
QULT #3 - A*S*Y*S by Qlub Underground
A*S*Y*S setje @ Qult #3 OMOMOMOMOM
Beter sta je te knallen in Gent op het ziekste indoorfeest (ooit) met sowieso de meest belachelijke line-up waar je eigenlijk alleen van kunt dromen!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:46 schreef johnykamau het volgende:
Nog mensen die zaterdag naar Scantraxx 10 years in Wenen gaan?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:40 schreef haakon het volgende:
[..]
Beter sta je te knallen in Gent op het ziekste indoorfeest (ooit) met sowieso de meest belachelijke line-up waar je eigenlijk alleen van kunt dromen!
Ik woon in Wenen dus heb eindelijk eens een thuis feestjequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:40 schreef haakon het volgende:
[..]
Beter sta je te knallen in Gent op het ziekste indoorfeest (ooit) met sowieso de meest belachelijke line-up waar je eigenlijk alleen van kunt dromen!
Die stond ook op de CD van Trance Energy 2004, beste trance album ooit.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:45 schreef eQuaL het volgende:
Fuck die shit, ik laat deze hier eventjes achter
Niet deze remix, origineel welquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:59 schreef mstx het volgende:
[..]
Die stond ook op de CD van Trance Energy 2004, beste trance album ooit.
Verdrietige boel daar of niet?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:51 schreef johnykamau het volgende:
[..]
Ik woon in Wenen dus heb eindelijk eens een thuis feestje
http://instantrimshot.com/quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 10:18 schreef haakon het volgende:
[..]
Verdrietige boel daar of niet?
Iedereen wenen.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:45 schreef eQuaL het volgende:
Fuck die shit, ik laat deze hier eventjes achter
zekers, de wasted penguinz stellen nooit teleurquote:
Ik vind het meer een http://sadtrombone.com/quote:
+1!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:21 schreef StM het volgende:
* StM vind dat 2-motion heel rap die 2007 setjes moet posten![]()
o oh, daar wil je niet heen. die lineup zou een paar jaar geleden nog goud waard geweest zijn.quote:
Ik stel me gewoon op et allerergste in, dan kan et nooit tegenvallen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:16 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
o oh, daar wil je niet heen. die lineup zou een paar jaar geleden nog goud waard geweest zijn.
22:00 - 23:30: Noisecultquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:09 schreef Mr_Eenoog het volgende:
Morgen eens ff kijkje nemen in et beursgebouw:
http://partyflock.nl/party/225099:Kings_of_Hardstyle.html
Wordt volgens mij echt een heel slecht feest en als et echt niks is zijn we toch zo weer weg. Kaartje via vakantieveilingen voor 3.-
Draai hem meer dan regelmatig op bookingen. Doet 't altijd ontzettend goed! Dikke track ookquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:55 schreef StM het volgende:
Nog wat kwaliteit:
Gereleased in 2008 maar werd hij al niet (eind) 2007 gedraaid?
Over mooie teksten gesproken...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 17:19 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
zekers, de wasted penguinz stellen nooit teleur
mooie tekst, met de betekenis: een internetheld haalt ze niet zomaar neer, hoeveel (vaak nutteloze, ongefundeerde) kritiek ze ook krijgen. goed standpunt!
Nieuwen qountdown.quote:Q-dance is very pleased to introduce you to the wickedest, biggest and probably worst New Year's Rave Amsterdam has EVER seen.
On December 31st, only the true night-crawlers and harder-styles-lovers will gather in the Ziggo Dome for an unrivalled rave, stuffed with freaky live-shows and kick-ass entertainment.
Behave like you've lost your mind. Act like you are someone else. Feel like there is no tomorrow and look like you don't give a shit.
We dare you to lose yourself in this carnival of lost souls.
WELCOME TO FREAQSHOW
Ticket sales will start 13 oktober 2012, only available on Q-dance.com
what the fuck manquote:
hehehe vet hier ga ik zo en zo heen xDquote:Behave like you've lost your mind. Act like you are someone else. Feel like there is no tomorrow and look like you don't give a shit.
We dare you to lose yourself in this carnival of lost souls.
wat is dezequote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:55 schreef StM het volgende:
Nog wat kwaliteit:
Gereleased in 2008 maar werd hij al niet (eind) 2007 gedraaid?
wat een filmpjequote:
Wel op je iPod neem ik aanquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:57 schreef T-Force het volgende:
Gaat m niet meer worden guysSorry
Tot vanavond!
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:57 schreef T-Force het volgende:
Gaat m niet meer worden guysSorry
Tot vanavond!
by far de beste Showtek-trackquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:24 schreef Sc0tTy het volgende:
We go back
Back in the days
Early sounds
Kicking the bass
Vanavond
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:16 schreef Gupje het volgende:
Hier krijgt ik nou een binnenwaartse erectie van![]()
Denk dat Seth best wel 's gelijk kan hebben, zag vanmiddag op PF ook maar 152 deelnemers.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:42 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik ben bang dat de harde waarheid zal zijn dat er helemaal niet zoveel animo is. Ik bedoel: hoe druk was het eigenlijk op qbase in die bunker? Viel best mee toch...
iemand die de fok 2004-2008 mix heel snel zou willen uploaden? :$quote:
Quote mezelf gewoon, wat een heerlijke trackquote:
Vorige keren stonden er ook maar 300 op partyflock en waren er 1500 binnen. Veel "inteelt"quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:59 schreef StM het volgende:
Er staan er 334 op Facebook. Nog steeds erg weinig helaas. Wss zullen er 750 - 1000 nodig zijn om de kosten te komen... Minimaal. (Capaciteit was toch 1700 man?) Of ze moeten de meeste artiesten zo gek hebben gekregen om gratis / tegen onkostenvergoeding te komen.
quote:Op zondag 7 oktober 2012 03:54 schreef Da_Ripper het volgende:
Pinas, hoerejong .. heel de sfeer pleite
Vanwege zijn tracklist of vanwege de mixing? Hij kreeg namelijk (voor wat mij duidelijk was?) geen geluid door z'n koptelefoon.quote:Op zondag 7 oktober 2012 03:54 schreef Da_Ripper het volgende:
Haha. Das lang geleden dat da_ripper live op een feestje verslag deed.quote:Op zondag 7 oktober 2012 03:54 schreef Da_Ripper het volgende:
Klinkt als een leuk feestje iddquote:Op zondag 7 oktober 2012 10:52 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik denk dat de negatieve vibe zo wel heel uitlicht wordt, maar ik denk dat ik voor alle spreek als dit echt niet zo wasquote:Op zondag 7 oktober 2012 10:52 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|