quote:
Ik denk dat de negatieve vibe zo wel heel uitlicht wordt, maar ik denk dat ik voor alle spreek als dit echt niet zo was

Het was een pleuris eind rijden, dat wel, maar met leuke mensen in de auto gaat de tijd snel kan ik je zeggen (en 140 op een 80 km weg ook)

Tent is een beetje ala matrixx 2006 zeg maar. Was ook blij dat het niet uit verkocht was want er was zo voldoende ruimte om los te gaan.
Bij binnenkomst draaide chop-e de laatste 2 min, dus daar kan ik weinig over zeggen.
Deepack stond al klaar om de set te openen, maar er bleken problemen te zijn met 1 van de spelers. Tijdens de intro hebben ze het blijkbaar snel op kunnen lossen. Maar Deepack had een leuk set. 100%, Drop Out (en ja ik ben zo slecht in namen als ik zo 'on the spot' op moeten noemen. En met zoveel herkenbare tracks onthou ik ze echt niet)
Maar langzaam maar gemoedelijk kwam de sfeer erin. Het is in het noorden toch een beetje de aap uit de boom kijken. Het uurtje was in mijn ogen snel voorbij en dat is aan de ene kant een goed teken.
Na Deepack was J&W en ook die draaiden een wereldsetje. Opende met Like Thiz, Poserz, Alexes , Story unfolds en veel van hun oude tracks kwamen voorbij. Ook dat uurtje was afgelopen voor ik het wist.

Toen tijd voor Lanoz. Hij was volgens mij de enige die die avond een Headhunterz plaat erop heeft gegooid. Dat was wat mij uiteindelijk opgevallen was. Maar hij draaide gevarieerd. En ook dat setje was zo voorbij voor mijn gevoel. Dus tot nu toe alleen maar lof, en gezelligheid op dit feestje.

Ook de 1,5 durende set van Distractor en Ryfle was zeer goed uit te houden. Volgens mij volledig Italiaans, dus noem een Saifam plaat en hij is gedraaid. Waaronder K-Traxx - Straight on 2007. Dus mijn avond kon al niet meer stuk. Was mooi om te zien dat bij elke plaat wel zo'n lange gast en zo'n klein blond grietje helemaal gek werken.

Dus ook die stonden volledig uit hun plaat te gaan.
Pinas was volgens mij al wat aan de late kant, maar bij hem ging het mis met het geluid. Na de intro kreeg hij de plaat niet gestart en toen hij startte was de bas ook volledig weg. Ook was de track (voor mij een onbekende) echt een inkakker. Na een paar platen kwam Cocaine MF erop en toen knalde het weer aardig op los.
DHHD was geen DHHD, dat is punt 1. Trilok was de enige achter de tafels, want luna was nog niet binnen.
Ik had Trilok in de gauwigheid nog aangesproken met het feit dat de hele Italiaanse stal gedraaid was en dat de tracks van Zany, NC en Headhunterz amper ten gehore waren gebracht. Ow daar kon hij wat mee en had meteen al een goed setje in zijn hoofd, zei die....
Nou hij heeft het eerste half uur heel wat mash-ups gedraaid. Snel mixwerk (of was het toch allemaal 1 track en geen mixwerk?:? )is leuk voor in de auto maar niet op de dansvloer. Merkte al dat T-Force zich enorm stond te verergeren. Toen kwam luna erbij staan. Zij op Decibel, in de Remember tent waren helemaal top. Maar als je dan je eerste plaatje mag opzetten, doe je geen Stereophonic, toch?

Dus ook Luna scoorde hier (bij mij) wat minpuntjes.
Heb dan wel weer een deel van B2BW gehoord, dus ik was even weer een blij man en medefokker weet dat ik de enige ben die die plaat zeer kan waarderen

Het geluid stond de hele avond rond de 100 a 106 decibel, dat was af te lezen bovenin bij de lichtmannen. Dus ik heb niet echt het gevoel dat het slecht was bij Pinas na.
Als je alle tracks, die gedraaid zijn, opnoemt was het een hele vette avond.

Zoveel heerlijke platen. Maar ook zoveel heerlijke platen ook weer niet gehoord. Noem bijvoorbeeld 1: W.A.S.H. - Radio Alarm(Zatox Remix)
Maar wat ik al eerder zei. Er moet gewoon een deel 2 komen!

Dan is het alweer meer uit de kinderschoenen. Dan zijn ook die kinderziektes eruit en kunnen er de andere tracks aan bod komen.
Dus ondanks Pinas en DH....was dit een avondje voor in de boeken en een zeer geslaagde Fok! meet