Ik ben geweest, alleen volgens mij ben ik er inderdaad helaas een paar vergetenquote:Op zondag 7 oktober 2012 23:30 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Was 't maar zo'n feest idd
Baronpilsener, waarom ben je gisteren niet even linksvoor gedag komen zeggen ?
Dat is wel jammer.quote:Op maandag 8 oktober 2012 12:34 schreef T-Force het volgende:
Balen, kreeg net van de organisatie (Ryfle) te horen dat er nog helemaal niks concreets over een tweede editie isDus ook geen locatie
![]()
Nu maar gewoon hopen op een tweede editie, en als we daar niet snel iets over horen dan gaan we gewoon spammen met z'n allen
twitter:Audiospectral twitterde op maandag 08-10-2012 om 14:38:26Introduction @DistractorNL and @djryfle played @De_Tijdmachine at @KDanz, filmed from above. (Cc: @loseyourmindnl) reageer retweet
Nee, dan hadden ze wel met het OV gekund. Het is echt midden in de nacht ergens.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:13 schreef StM het volgende:
23:00 is geen mooie tijd om ze te droppen? The Sand is dan vlakbij
Ik heb ooit 9 uur op Schiphol moeten wachten, gewoon doen! Laat zien wie de baas is.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:53 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Nee, dan hadden ze wel met het OV gekund. Het is echt midden in de nacht ergens.
Ik ga naar wel hhz en niet naar tijdmachine, das pas kutquote:Op maandag 8 oktober 2012 12:45 schreef Levitas het volgende:
Zaterdag nog wat mensen naar Euphoria? Niet echt een geweldige line-up (buiten TMS), maar vrijwel om de hoek dus toch maar even een kijkje nemen.
Nu hoor ik jullie denken "Waarom wel naar Euphoria en niet naar Tijdmachine? Je zat financieel toch kut?". Klopt, maar tijdmachine was met OV een stuk duurder geweest
quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:42 schreef Baronpilsener het volgende:
twitter:Audiospectral twitterde op maandag 08-10-2012 om 14:38:26Introduction @DistractorNL and @djryfle played @De_Tijdmachine at @KDanz, filmed from above. (Cc: @loseyourmindnl) reageer retweet
V.l.n.r.quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:35 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Wie is wie? Rechts weet ik nog van vroegaaah das boy.
Wie ben jij dan?quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:35 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Wie is wie? Rechts weet ik nog van vroegaaah das boy.
Oepsiequote:Op maandag 8 oktober 2012 16:27 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Een haakje verkeerd om, jongeman!Bazeng!
Kan ik niet maken.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:28 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik heb ooit 9 uur op Schiphol moeten wachten, gewoon doen! Laat zien wie de baas is.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:44 schreef Baronpilsener het volgende:
Photobomber is een maat van me, ik stond helemaal rechts... Ja, dus net niet
Eigenschuld! Had je maar gedag moeten komen zeggeng!quote:Op maandag 8 oktober 2012 16:44 schreef Baronpilsener het volgende:
Photobomber is een maat van me, ik stond helemaal rechts... Ja, dus net niet
Ik moest hardop lachenquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:59 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik kon het niet laten
https://www.facebook.com/(...)theater¬if_t=like
Whahahah so much win in 1 postquote:Op maandag 8 oktober 2012 16:59 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik kon het niet laten
https://www.facebook.com/(...)theater¬if_t=like
Ja, bij zo'n thema kon ik het niet laten om hem niet mee te nemenquote:Op zondag 7 oktober 2012 21:20 schreef ReMcOrE het volgende:
zie ik nou goed, op dat filmpje van Lunatick, dat Ripper de overbekende klep mee had gisteren?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |