Misschien komt die les dan te snel?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:33 schreef Daywalk3r het volgende:
Late post maar bij mij ging het beroerd. Eerst last van schenen, toen ff rustig aan gedaan maar toen last van de kuit. Dus maar gestopt. Wel vaker dat ik de tweede les van de nieuwe week last heb.
Vind de 3e les ook vaak het zwaarstquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:33 schreef Daywalk3r het volgende:
Late post maar bij mij ging het beroerd. Eerst last van schenen, toen ff rustig aan gedaan maar toen last van de kuit. Dus maar gestopt. Wel vaker dat ik de tweede les van de nieuwe week last heb.
hoe vaak moet ik het nog zeggen: gewoon zonder muziek lopen!!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:17 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
zo haalde ik vorige week mn ipod shuffle uit de wasmachine... nog keurig aan mn shirt vast geklemd
Het werd lang-lang. Vond het niet overdreven warm.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:14 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Kort-kort doen. Heerlijk. Hier scheen de zon en waren er een paar wolken. De stevige wind is totaal niet koud. Eerder lekker verkoelend.
Met wie/wat loop je?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:33 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik heb gisteren zonder muziek gelopen en ik vond het lekkerquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:46 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
hoe vaak moet ik het nog zeggen: gewoon zonder muziek lopen!!
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:53 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik heb gisteren zonder muziek gelopen en ik vond het lekker![]()
ik kon de regen horen en alles!
Ja ik ook niet, ik vind het een verschrikking.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:55 schreef YUR het volgende:
Ik moet er niet eens meer aan denken om die dingen in mn oren te hebben tijdens het lopen
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:53 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik heb gisteren zonder muziek gelopen en ik vond het lekker![]()
ik kon de regen horen en alles!
Ik ook niet! Ik loop normaal gezien altijd met muziek, maar nu was ik m'n mp3 speler vergeten. En ik had geen zin om weer 4hoog naar boven te lopenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:58 schreef D. het volgende:
[..]
Daar kan ik me niets bij voorstellen
Ja, wel bij het geluid van regen, maar dat zonder muziek lopen lekker is
Idd, (naar boven) lopen wil je natuurlijk nietquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:59 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik ook niet! Ik loop normaal gezien altijd met muziek, maar nu was ik m'n mp3 speler vergeten. En ik had geen zin om weer 4hoog naar boven te lopen
Ga je een kopje thee doen?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:01 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Morgenvroeg staat er weer 5 km op het menu. Ik heb er eigenlijk wel zin in!
Rondje Haags bos,langs Bea en weer naar huis!
Easy walkingquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:01 schreef Guppyfriend het volgende:
Aktiefoto heeft een foto van mij van de start gemaaktkijk mij eens relaxed wezen
hier nog wel
[ link | afbeelding ]
Ik mag er nooit in bij de poortquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:03 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
[..]
Kan ook bij haar eindigen,inderdaad. Goed plan.
ik loop nog met renatequote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:46 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Maar ik had een muziekje gedownload en die wilde ik per se luisteren en het lopen is een ideaal moment daarvoor. Maar ik loop eigenlijk altijd al zonder hoor papa.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:46 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
kijk, goed om te lezen dat je naar ons luister Mossel !!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:27 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Maar ik had een muziekje gedownload en die wilde ik per se luisteren en het lopen is een ideaal moment daarvoor. Maar ik loop eigenlijk altijd al zonder hoor papa.
ik ook, alleen heb ik niet het six pack wat hij heeft ..dus weet niet of ik geschikt ben voor trail runningquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |