Ik had een paar keer panterprint nagellak op.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb ook een panterprint nachtjurkje.
Ik ook. Dat vind ik tof.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:31 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik had een paar keer panterprint nagellak op.
Dan doe je hem in een plastic zakje. Of je neemt een tweede tas mee. Moet ik dan godverdomme alles voor je bedenken?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Doe hem in mijn schooltas, pak ik mijn laptop eruit tijdens de les en valt mijn jurkje eruit.
Moet je niet met mijn stiefbroers samenwonen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:31 schreef twi het volgende:
Al zou ik nog zo wanhopig zijn, een huis met een rioollucht is wel echt een no-go inderdaad.
Ja hè, heb nu al in geen maaaanden nagellak op gehad (laatste keer was met ek, daarvoor was het ook al tijd geleden) en heb nog zoveel potjes staan. Maarja mijn nagels breken steeds enzo, dus ben nu met een verhardkuurtje bezig. Kan ik straks weer lakken.quote:
Ik vond ze leuk, maar ik was het niet van plan.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Moet je niet met mijn stiefbroers samenwonen.
Ik heb sinds een paar dagen voor het eerst acryl. Nu nog witte tips, maar ik gooi er over een paar dagen een kleurtje over. Het is in ieder geval een keer allemaal op 1 lengte.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:32 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja hè, heb nu al in geen maaaanden nagellak op gehad (laatste keer was met ek, daarvoor was het ook al tijd geleden) en heb nog zoveel potjes staan. Maarja mijn nagels breken steeds enzo, dus ben nu met een verhardkuurtje bezig. Kan ik straks weer lakken.
Nee precies, het is één hoekje van het complex dus waar het niet te harden is, vanaf de 2e verdieping hebben ze er in die hoek al geen last meer van, maar ik ga er dus niet eens meer naar kijken. Hij werd twee maanden terug ook al aangeboden, en toen had de 9e ofzo geaccepteerd, maar verklaard dus waarom hij er weer op staat. Vond het al opvallend.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:31 schreef twi het volgende:
Al zou ik nog zo wanhopig zijn, een huis met een rioollucht is wel echt een no-go inderdaad.
Dat lijkt me wel handig, stevige nagels die gelijk van lengte zijn.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb sinds een paar dagen voor het eerst acryl. Nu nog witte tips, maar ik gooi er over een paar dagen een kleurtje over. Het is in ieder geval een keer allemaal op 1 lengte.
Welterusten. Alsnog.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:37 schreef muhahaha het volgende:
Ik ga mijn bedje opzoeken, trusten allemaal.
Trustenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:37 schreef muhahaha het volgende:
Ik ga mijn bedje opzoeken, trusten allemaal.
Kijk, dat bedoel ik nou. Nog zo'n mij volslagen onbekend gezichtquote:
Hello,quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:44 schreef Capstan het volgende:
[..]
Kijk, dat bedoel ik nou. Nog zo'n mij volslagen onbekend gezicht
Grappig toch hoe snel dat allemaal kan veranderen.
Aha, je bent binnen deze reeks een product van de samenvoegingen? Of zit het toch weer anders?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hello,
Ik ben niet helemaal onbekend in deze SC al zat ik eigenlijk in die van Singles
En ik ben af en toe hier .... en dan weer daar.
hehehe nee. maar echt onbekend ben ik niet omdat ik wel naar meets ga en zo af en toe postquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:48 schreef Capstan het volgende:
[..]
Aha, je bent binnen deze reeks een product van de samenvoegingen? Of zit het toch weer anders?
En ik bedoelde ook maar te zeggen dat ik je niet eerder langs had zien komen
Je doet iets veeeeeeeeeeeeeeeerkeerd...quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:51 schreef heloef het volgende:
Vreemd er zat net een meisje aan mijn linkerkant. Ik kijk 2 minuten op mijn scherm. En ze is weg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zit al zeker drie maanden bijna iedere dag een op het oog leuke dame in de trein en de bus waar ik ook in zitquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:51 schreef heloef het volgende:
Vreemd er zat net een meisje aan mijn linkerkant. Ik kijk 2 minuten op mijn scherm. En ze is weg.
Nee hoor, ik zat gewoon rustig te genieten van Born Slippy.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je doet iets veeeeeeeeeeeeeeeerkeerd...
nee, ik zit op een stille zolder nuquote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:53 schreef -Engel- het volgende:
Kijkt er iemand van jullie wel eens naar dat casanova bootcamp?Nog geen minuut van gezien. Ik hoop dat soort tips ook maar niet nodig te hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En? Al meer gezegd dan hoi?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:53 schreef Capstan het volgende:
[..]
Er zit al zeker drie maanden bijna iedere dag een op het oog leuke dame in de trein en de bus waar ik ook in zit
Relaxtquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zat gewoon rustig te genieten van Born Slippy.
net deze>>>quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, ik zit op een stille zolder nu
waar luister jij naar?
Nou, ik vind het iig wel vermakelijk... al vraag ik mij af of ik ooit in een bak met ijs wil zittenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:53 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nog geen minuut van gezien. Ik hoop dat soort tips ook maar niet nodig te hebben
"Hey ik zit zo vaak met je in de trein en bus dat ik dacht ik ga toch maar praatje met je maken"quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:53 schreef Capstan het volgende:
[..]
Er zit al zeker drie maanden bijna iedere dag een op het oog leuke dame in de trein en de bus waar ik ook in zit
vrij zeker....quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:54 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik ben er inmiddels vrij zeker van dat ze een vriend heeft
Leg eens uit, waarom zou de vrouw in het kader van die tips in een bak ijs moeten gaan zitten?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nou, ik vind het iig wel vermakelijk... al vraag ik mij af of ik ooit in een bak met ijs wil zitten
hehe ... of niet....quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:56 schreef heloef het volgende:
[..]
"Hey ik zit zo vaak met je in de trein en bus dat ik dacht ik ga toch maar praatje met je maken"
Heb je hoogstwaarschijnlijk nog een reisvriend gemaakt ook.
hmmm keniknietquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
net deze>>>
Babysitter circus everything ... blabladiebla
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:53 schreef -Engel- het volgende:
Kijkt er iemand van jullie wel eens naar dat casanova bootcamp?Tim, Tom en Thomas en het geheim van de vrouw. Geweldig grappig programma.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Het overwinnen van je angst en ontdekken dat je meer kan dan verwacht....quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:56 schreef Capstan het volgende:
[..]
Leg eens uit, waarom zou de vrouw in het kader van die tips in een bak ijs moeten gaan zitten?
Ik heb erover gedacht, maar zie bovenstaand. Het zou wat raar overkomenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:56 schreef heloef het volgende:
[..]
"Hey ik zit zo vaak met je in de trein en bus dat ik dacht ik ga toch maar praatje met je maken"
Heb je hoogstwaarschijnlijk nog een reisvriend gemaakt ook.
Ik kan echt niemand anders bedenken die ze iedere dag op dezelfde tijd belt, waarmee ze vervolgens redelijk lang aan de klets blijft en waarbij ze afsluit door met een vrij lief stemmetje dingen als "ja, jij ook" te zeggen...dan een vriendquote:
ja zo kan het ook....quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:57 schreef Faxie het volgende:
Leuke damesheren hebben bijna altijd een vriendin![]()
En anders wijzen ze je wel af ofzo
Of het is een van die vervelende mensen die je al chagrijnig aankijken als je ze iets vraagt.quote:
ik noem de heren gewoon de 3t's en ja iddquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Tim, Tom en Thomas en het geheim van de vrouw. Geweldig grappig programma.
Zat leuke heren hier die niet voorzien zijn, andersquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja zo kan het ook....
wederzijds gemiep
Ze lijkt me wel een optimist. Dus dat zou wel meevallenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Of het is een van die vervelende mensen die je al chagrijnig aankijken als je ze iets vraagt.
Ik bedoel maarquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:59 schreef Capstan het volgende:
[..]
Zat leuke heren hier die niet voorzien zijn, anders
hoi zeggen is niet verkeerd en kletsen ook niet...quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:58 schreef Capstan het volgende:
Ik heb erover gedacht, maar zie bovenstaand. Het zou wat raar overkomen
daar heb je een punt.... maar dan had je ook kunnen zeggen ,.. ze heeft al een vriendquote:Ik kan echt niemand anders bedenken die ze iedere dag op dezelfde tijd belt, waarmee ze vervolgens redelijk lang aan de klets blijft en waarbij ze afsluit door met een vrij lief stemmetje dingen als "ja, jij ook" te zeggen...dan een vriend
hehe kan jaquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:59 schreef heloef het volgende:
Of het is een van die vervelende mensen die je al chagrijnig aankijken als je ze iets vraagt.
hehehe maar als leuke dame dien ik hen toch af te wijzen.... anders valt er niks meer te miepenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:59 schreef Capstan het volgende:
Zat leuke heren hier die niet voorzien zijn, anders
Er bestaat nog een kans dat het haar tante is, waarvan ze kooklessen krijgt...die dan zegt: "je maakt inmiddels toch wel een hele lekkere apfelstrudel, hoor", waarop zij dan antwoord met "ja, jij ook"... maar daar zou ik niet op gokkenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hoi zeggen is niet verkeerd en kletsen ook niet...
[..]
daar heb je een punt.... maar dan had je ook kunnen zeggen ,.. ze heeft al een vriend
Ik nu ook niet echt.... dat begint weer met kerst...quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:01 schreef heloef het volgende:
Om me heen lijkt iedereen ook zo'n beetje een vriend/vriendin/aanhangsel/neukertje te hebben. Kan me er niet zo druk om maken.
Majoor bosshardt is volgens mij als eeuwige single en maagd het graf in gegaanquote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:02 schreef Koen66 het volgende:
heb eigenlijk nog nooit iemand ontmoet die tot z'n dood single is gebleven, dus er blijft hoop
Zo is er geen hoop meer voor beide geslachten, hèquote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hehehe maar als leuke dame dien ik hen toch af te wijzen.... anders valt er niks meer te miepen
Hmm... hmm ... ik ken wel dames die alleen zijn... maar eerlijk gezegd ken ik niet hun hele handel en wandelquote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:02 schreef Koen66 het volgende:
heb eigenlijk nog nooit iemand ontmoet die tot z'n dood single is gebleven, dus er blijft hoop
Bepaalde manieren van zeggen is alleen bij de vriend.... simpel...quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:03 schreef Capstan het volgende:
Er bestaat nog een kans dat het haar tante is, waarvan ze kooklessen krijgt...die dan zegt: "je maakt inmiddels toch wel een hele lekkere apfelstrudel, hoor", waarop zij dan antwoord met "ja, jij ook"... maar daar zou ik niet op gokken
wanneer?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Maargoed dikke kans dat chillen in leiden hem wordt, hangt een beetje van omstandigheden af
bewust... toch?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Majoor bosshardt is volgens mij als eeuwige single en maagd het graf in gegaan
Zeg me in ieder geval dat je wel doorhad dat ik een grap maaktequote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Bepaalde manieren van zeggen is alleen bij de vriend.... simpel...
Tuurlijk wel... we leven nogquote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:04 schreef Capstan het volgende:
[..]
Zo is er geen hoop meer voor beide geslachten, hè
Religie speelde bij haar blijkbaar geen rol, maar dat zal wel bewust zijn inderdaadquote:
Nee ik lees letters... en heb geen engelse humorquote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:06 schreef Capstan het volgende:
[..]
Zeg me in ieder geval dat je wel doorhad dat ik een grap maakte
trustenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:06 schreef Faxie het volgende:
Ik ga zo al maffe. Morgen vroeg de wekker
lol, ik heb kennelijk de OP lang niet gelezenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die meet van vrijdag
Ik ben nu al een tijd je heel zen over mijn falende liefdesleven. Ik hoop tijdens Kerst me nog steeds zo te voelen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik nu ook niet echt.... dat begint weer met kerst...
Ga ook danquote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lol, ik heb kennelijk de OP lang niet gelezen
Kerst is een grote ellende, met of zonder vriendinquote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben nu al een tijd je heel zen over mijn falende liefdesleven. Ik hoop tijdens Kerst me nog steeds zo te voelen.
kerst, o/N en valentijn.... dat zijn de bagger dagen...quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben nu al een tijd je heel zen over mijn falende liefdesleven. Ik hoop tijdens Kerst me nog steeds zo te voelen.
als ik niet ook zaterdag al zou uitgaan was het een goed idee.... damn, zo dichtbij huis ook nogquote:
De afgelopen 2 jaar... heb ik een kamer alleen gehad tijdens kerst...quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Kerst is een grote ellende, met of zonder vriendin
Ik hou niet van de atmosfeer van kerst.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
De afgelopen 2 jaar... heb ik een kamer alleen gehad tijdens kerst... dit jaar deel ik die met mijn nicht... hopelijk is dat gezelliger.
dat hoort bij de winterquote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik hou niet van de atmosfeer van kerst.
En ik heb dan standaard een winterdip
ik hou van gezelligheid, maar dat "gezellig moeten zijn met kerstquote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik hou niet van de atmosfeer van kerst.
En ik heb dan standaard een winterdip
dat ook ja....quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:15 schreef moneyfornothing het volgende:
Kerst.![]()
Cadeautjes.![]()
Alleen jammer van het seizoen waar het in valt.
Zuipen en vreten met de familie vind ik anders best gezellig. Aan Kerst heb ik me nooit echt geërgerd ik kijk die kerst romcoms toch nooit.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Kerst is een grote ellende, met of zonder vriendin
Grote ergernis van de meeste nederlandersquote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik hou van gezelligheid, maar dat "gezellig moeten zijn met kerst"
Valentijn vind ik sowieso enorme onzin.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
kerst, o/N en valentijn.... dat zijn de bagger dagen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |