Aha, je bent binnen deze reeks een product van de samenvoegingen? Of zit het toch weer anders?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hello,
Ik ben niet helemaal onbekend in deze SC al zat ik eigenlijk in die van Singles
En ik ben af en toe hier .... en dan weer daar.
hehehe nee. maar echt onbekend ben ik niet omdat ik wel naar meets ga en zo af en toe postquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:48 schreef Capstan het volgende:
[..]
Aha, je bent binnen deze reeks een product van de samenvoegingen? Of zit het toch weer anders?
En ik bedoelde ook maar te zeggen dat ik je niet eerder langs had zien komen
Je doet iets veeeeeeeeeeeeeeeerkeerd...quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:51 schreef heloef het volgende:
Vreemd er zat net een meisje aan mijn linkerkant. Ik kijk 2 minuten op mijn scherm. En ze is weg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zit al zeker drie maanden bijna iedere dag een op het oog leuke dame in de trein en de bus waar ik ook in zitquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:51 schreef heloef het volgende:
Vreemd er zat net een meisje aan mijn linkerkant. Ik kijk 2 minuten op mijn scherm. En ze is weg.
Nee hoor, ik zat gewoon rustig te genieten van Born Slippy.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je doet iets veeeeeeeeeeeeeeeerkeerd...
nee, ik zit op een stille zolder nuquote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:53 schreef -Engel- het volgende:
Kijkt er iemand van jullie wel eens naar dat casanova bootcamp?Nog geen minuut van gezien. Ik hoop dat soort tips ook maar niet nodig te hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En? Al meer gezegd dan hoi?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:53 schreef Capstan het volgende:
[..]
Er zit al zeker drie maanden bijna iedere dag een op het oog leuke dame in de trein en de bus waar ik ook in zit
Relaxtquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zat gewoon rustig te genieten van Born Slippy.
net deze>>>quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, ik zit op een stille zolder nu
waar luister jij naar?
Nou, ik vind het iig wel vermakelijk... al vraag ik mij af of ik ooit in een bak met ijs wil zittenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:53 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nog geen minuut van gezien. Ik hoop dat soort tips ook maar niet nodig te hebben
"Hey ik zit zo vaak met je in de trein en bus dat ik dacht ik ga toch maar praatje met je maken"quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:53 schreef Capstan het volgende:
[..]
Er zit al zeker drie maanden bijna iedere dag een op het oog leuke dame in de trein en de bus waar ik ook in zit
vrij zeker....quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:54 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik ben er inmiddels vrij zeker van dat ze een vriend heeft
Leg eens uit, waarom zou de vrouw in het kader van die tips in een bak ijs moeten gaan zitten?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nou, ik vind het iig wel vermakelijk... al vraag ik mij af of ik ooit in een bak met ijs wil zitten
hehe ... of niet....quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:56 schreef heloef het volgende:
[..]
"Hey ik zit zo vaak met je in de trein en bus dat ik dacht ik ga toch maar praatje met je maken"
Heb je hoogstwaarschijnlijk nog een reisvriend gemaakt ook.
hmmm keniknietquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
net deze>>>
Babysitter circus everything ... blabladiebla
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:53 schreef -Engel- het volgende:
Kijkt er iemand van jullie wel eens naar dat casanova bootcamp?Tim, Tom en Thomas en het geheim van de vrouw. Geweldig grappig programma.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Het overwinnen van je angst en ontdekken dat je meer kan dan verwacht....quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:56 schreef Capstan het volgende:
[..]
Leg eens uit, waarom zou de vrouw in het kader van die tips in een bak ijs moeten gaan zitten?
Ik heb erover gedacht, maar zie bovenstaand. Het zou wat raar overkomenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:56 schreef heloef het volgende:
[..]
"Hey ik zit zo vaak met je in de trein en bus dat ik dacht ik ga toch maar praatje met je maken"
Heb je hoogstwaarschijnlijk nog een reisvriend gemaakt ook.
Ik kan echt niemand anders bedenken die ze iedere dag op dezelfde tijd belt, waarmee ze vervolgens redelijk lang aan de klets blijft en waarbij ze afsluit door met een vrij lief stemmetje dingen als "ja, jij ook" te zeggen...dan een vriendquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |