Ik had een paar keer panterprint nagellak op.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb ook een panterprint nachtjurkje.
Ik ook. Dat vind ik tof.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:31 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik had een paar keer panterprint nagellak op.
Dan doe je hem in een plastic zakje. Of je neemt een tweede tas mee. Moet ik dan godverdomme alles voor je bedenken?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Doe hem in mijn schooltas, pak ik mijn laptop eruit tijdens de les en valt mijn jurkje eruit.
Moet je niet met mijn stiefbroers samenwonen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:31 schreef twi het volgende:
Al zou ik nog zo wanhopig zijn, een huis met een rioollucht is wel echt een no-go inderdaad.
Ja hè, heb nu al in geen maaaanden nagellak op gehad (laatste keer was met ek, daarvoor was het ook al tijd geleden) en heb nog zoveel potjes staan. Maarja mijn nagels breken steeds enzo, dus ben nu met een verhardkuurtje bezig. Kan ik straks weer lakken.quote:
Ik vond ze leuk, maar ik was het niet van plan.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Moet je niet met mijn stiefbroers samenwonen.
Ik heb sinds een paar dagen voor het eerst acryl. Nu nog witte tips, maar ik gooi er over een paar dagen een kleurtje over. Het is in ieder geval een keer allemaal op 1 lengte.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:32 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja hè, heb nu al in geen maaaanden nagellak op gehad (laatste keer was met ek, daarvoor was het ook al tijd geleden) en heb nog zoveel potjes staan. Maarja mijn nagels breken steeds enzo, dus ben nu met een verhardkuurtje bezig. Kan ik straks weer lakken.
Nee precies, het is één hoekje van het complex dus waar het niet te harden is, vanaf de 2e verdieping hebben ze er in die hoek al geen last meer van, maar ik ga er dus niet eens meer naar kijken. Hij werd twee maanden terug ook al aangeboden, en toen had de 9e ofzo geaccepteerd, maar verklaard dus waarom hij er weer op staat. Vond het al opvallend.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:31 schreef twi het volgende:
Al zou ik nog zo wanhopig zijn, een huis met een rioollucht is wel echt een no-go inderdaad.
Dat lijkt me wel handig, stevige nagels die gelijk van lengte zijn.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb sinds een paar dagen voor het eerst acryl. Nu nog witte tips, maar ik gooi er over een paar dagen een kleurtje over. Het is in ieder geval een keer allemaal op 1 lengte.
Welterusten. Alsnog.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:37 schreef muhahaha het volgende:
Ik ga mijn bedje opzoeken, trusten allemaal.
Trustenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:37 schreef muhahaha het volgende:
Ik ga mijn bedje opzoeken, trusten allemaal.
Kijk, dat bedoel ik nou. Nog zo'n mij volslagen onbekend gezichtquote:
Hello,quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:44 schreef Capstan het volgende:
[..]
Kijk, dat bedoel ik nou. Nog zo'n mij volslagen onbekend gezicht
Grappig toch hoe snel dat allemaal kan veranderen.
Aha, je bent binnen deze reeks een product van de samenvoegingen? Of zit het toch weer anders?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hello,
Ik ben niet helemaal onbekend in deze SC al zat ik eigenlijk in die van Singles
En ik ben af en toe hier .... en dan weer daar.
hehehe nee. maar echt onbekend ben ik niet omdat ik wel naar meets ga en zo af en toe postquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:48 schreef Capstan het volgende:
[..]
Aha, je bent binnen deze reeks een product van de samenvoegingen? Of zit het toch weer anders?
En ik bedoelde ook maar te zeggen dat ik je niet eerder langs had zien komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |