bewust... toch?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Majoor bosshardt is volgens mij als eeuwige single en maagd het graf in gegaan
Zeg me in ieder geval dat je wel doorhad dat ik een grap maaktequote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Bepaalde manieren van zeggen is alleen bij de vriend.... simpel...
Tuurlijk wel... we leven nogquote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:04 schreef Capstan het volgende:
[..]
Zo is er geen hoop meer voor beide geslachten, hè
Religie speelde bij haar blijkbaar geen rol, maar dat zal wel bewust zijn inderdaadquote:
Nee ik lees letters... en heb geen engelse humorquote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:06 schreef Capstan het volgende:
[..]
Zeg me in ieder geval dat je wel doorhad dat ik een grap maakte
trustenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:06 schreef Faxie het volgende:
Ik ga zo al maffe. Morgen vroeg de wekker
lol, ik heb kennelijk de OP lang niet gelezenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die meet van vrijdag
Ik ben nu al een tijd je heel zen over mijn falende liefdesleven. Ik hoop tijdens Kerst me nog steeds zo te voelen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:03 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik nu ook niet echt.... dat begint weer met kerst...
Ga ook danquote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lol, ik heb kennelijk de OP lang niet gelezen
Kerst is een grote ellende, met of zonder vriendinquote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben nu al een tijd je heel zen over mijn falende liefdesleven. Ik hoop tijdens Kerst me nog steeds zo te voelen.
kerst, o/N en valentijn.... dat zijn de bagger dagen...quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben nu al een tijd je heel zen over mijn falende liefdesleven. Ik hoop tijdens Kerst me nog steeds zo te voelen.
als ik niet ook zaterdag al zou uitgaan was het een goed idee.... damn, zo dichtbij huis ook nogquote:
De afgelopen 2 jaar... heb ik een kamer alleen gehad tijdens kerst...quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Kerst is een grote ellende, met of zonder vriendin
Ik hou niet van de atmosfeer van kerst.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
De afgelopen 2 jaar... heb ik een kamer alleen gehad tijdens kerst... dit jaar deel ik die met mijn nicht... hopelijk is dat gezelliger.
dat hoort bij de winterquote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik hou niet van de atmosfeer van kerst.
En ik heb dan standaard een winterdip
ik hou van gezelligheid, maar dat "gezellig moeten zijn met kerstquote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik hou niet van de atmosfeer van kerst.
En ik heb dan standaard een winterdip
dat ook ja....quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:15 schreef moneyfornothing het volgende:
Kerst.![]()
Cadeautjes.![]()
Alleen jammer van het seizoen waar het in valt.
Zuipen en vreten met de familie vind ik anders best gezellig. Aan Kerst heb ik me nooit echt geërgerd ik kijk die kerst romcoms toch nooit.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Kerst is een grote ellende, met of zonder vriendin
Grote ergernis van de meeste nederlandersquote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik hou van gezelligheid, maar dat "gezellig moeten zijn met kerst"
Valentijn vind ik sowieso enorme onzin.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
kerst, o/N en valentijn.... dat zijn de bagger dagen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |