ja zo kan het ook....quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:57 schreef Faxie het volgende:
Leuke damesheren hebben bijna altijd een vriendin![]()
En anders wijzen ze je wel af ofzo
Of het is een van die vervelende mensen die je al chagrijnig aankijken als je ze iets vraagt.quote:
ik noem de heren gewoon de 3t's en ja iddquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Tim, Tom en Thomas en het geheim van de vrouw. Geweldig grappig programma.
Zat leuke heren hier die niet voorzien zijn, andersquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja zo kan het ook....
wederzijds gemiep
Ze lijkt me wel een optimist. Dus dat zou wel meevallenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Of het is een van die vervelende mensen die je al chagrijnig aankijken als je ze iets vraagt.
Ik bedoel maarquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:59 schreef Capstan het volgende:
[..]
Zat leuke heren hier die niet voorzien zijn, anders
hoi zeggen is niet verkeerd en kletsen ook niet...quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:58 schreef Capstan het volgende:
Ik heb erover gedacht, maar zie bovenstaand. Het zou wat raar overkomen
daar heb je een punt.... maar dan had je ook kunnen zeggen ,.. ze heeft al een vriendquote:Ik kan echt niemand anders bedenken die ze iedere dag op dezelfde tijd belt, waarmee ze vervolgens redelijk lang aan de klets blijft en waarbij ze afsluit door met een vrij lief stemmetje dingen als "ja, jij ook" te zeggen...dan een vriend
hehe kan jaquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:59 schreef heloef het volgende:
Of het is een van die vervelende mensen die je al chagrijnig aankijken als je ze iets vraagt.
hehehe maar als leuke dame dien ik hen toch af te wijzen.... anders valt er niks meer te miepenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:59 schreef Capstan het volgende:
Zat leuke heren hier die niet voorzien zijn, anders
Er bestaat nog een kans dat het haar tante is, waarvan ze kooklessen krijgt...die dan zegt: "je maakt inmiddels toch wel een hele lekkere apfelstrudel, hoor", waarop zij dan antwoord met "ja, jij ook"... maar daar zou ik niet op gokkenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hoi zeggen is niet verkeerd en kletsen ook niet...
[..]
daar heb je een punt.... maar dan had je ook kunnen zeggen ,.. ze heeft al een vriend
Ik nu ook niet echt.... dat begint weer met kerst...quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:01 schreef heloef het volgende:
Om me heen lijkt iedereen ook zo'n beetje een vriend/vriendin/aanhangsel/neukertje te hebben. Kan me er niet zo druk om maken.
Majoor bosshardt is volgens mij als eeuwige single en maagd het graf in gegaanquote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:02 schreef Koen66 het volgende:
heb eigenlijk nog nooit iemand ontmoet die tot z'n dood single is gebleven, dus er blijft hoop
Zo is er geen hoop meer voor beide geslachten, hèquote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hehehe maar als leuke dame dien ik hen toch af te wijzen.... anders valt er niks meer te miepen
Hmm... hmm ... ik ken wel dames die alleen zijn... maar eerlijk gezegd ken ik niet hun hele handel en wandelquote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:02 schreef Koen66 het volgende:
heb eigenlijk nog nooit iemand ontmoet die tot z'n dood single is gebleven, dus er blijft hoop
Bepaalde manieren van zeggen is alleen bij de vriend.... simpel...quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:03 schreef Capstan het volgende:
Er bestaat nog een kans dat het haar tante is, waarvan ze kooklessen krijgt...die dan zegt: "je maakt inmiddels toch wel een hele lekkere apfelstrudel, hoor", waarop zij dan antwoord met "ja, jij ook"... maar daar zou ik niet op gokken
wanneer?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Maargoed dikke kans dat chillen in leiden hem wordt, hangt een beetje van omstandigheden af
bewust... toch?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Majoor bosshardt is volgens mij als eeuwige single en maagd het graf in gegaan
Zeg me in ieder geval dat je wel doorhad dat ik een grap maaktequote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Bepaalde manieren van zeggen is alleen bij de vriend.... simpel...
Tuurlijk wel... we leven nogquote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:04 schreef Capstan het volgende:
[..]
Zo is er geen hoop meer voor beide geslachten, hè
Religie speelde bij haar blijkbaar geen rol, maar dat zal wel bewust zijn inderdaadquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |