Idd, Real was goed, dat weet je nou eenmaal. Maar Ajax was echt zo walgelijk slecht ik denk dat utrecht meer weerstand had geboden tegen dit real.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:41 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Triest inderdaad, en dat lag aan Ajax, niet aan Real
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 07:59 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Eriksen???? Houd toch op man. En Vermeer houdt alleen maar tegen als je in zijn handen schiet. Er waren geen lichtpuntjes. Alleen spelers die minder tegenvielen dan anderen.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:02 schreef Adames het volgende:
[..]
Inderdaad. Overigens over Eriksen gesproken, hij wordt wel gezien als het megatalent, maar het komt er toch nog niet vaak uit. Wat vinden jullie daarvan?
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:41 schreef Tyron het volgende:
Eriksen is 20 jaar en daarmee de jongste speler van de opstelling. Iedereen verwacht blijkbaar dat hij er tegen Madrid 5 inschiet, hij geeft nu een assist. Paar goede steekpassen op Boerrigter die het verkloot, hij versnelt het spel en opent een paar keer goed op van Rhijn en Blind maar nee dat zien jullie debielen niet. Jullie zien die ene keer balverlies in de eerste helft en die vrije trap in de tweede helft.
Eriksen is 20 jaar en daarmee de jongste speler van de opstelling. Iedereen verwacht blijkbaar dat hij er tegen Madrid 5 inschiet, hij geeft nu een assist. Paar goede steekpassen op Boerrigter die het verkloot, hij versnelt het spel en opent een paar keer goed op van Rhijn en Blind maar nee dat zien jullie debielen niet. Jullie zien die ene keer balverlies in de eerste helft en die vrije trap in de tweede helft.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:11 schreef RonnieHansen het volgende:
[..]
Hahahahahaha, Eriksen onze beste speler. Laat me niet lachen, de corner waaruit Moisander scoorde was z'n beste actie. Verder was het dikke vette bagger. Leverde veel teveel ballen in voor een speler waarvan men zegt dat het één van de grootste talenten van de wereld is. Eriksen is lang niet zo goed als we allemaal denken. Ik had deze nederlaag ingecalculeerd hoor. Soms moet je als Ajacied ook eens toe kunnen geven dat we gewoon niet goed genoeg zijn. Ik heb daar vrede mee, het is vechten tegen de bierkaai. Deze poule is gewoon veel te hoog gegrepen. Da's jammer maar wel gewoon de realiteit.
Ajax won vorig jaar bij Manchester United en had hen uit moeten schakelen. Ik vind dat geen incident. We hadden bij Dortmund minstens een punt kunnen pakken, de kampioen van de sterke Bundesliga. Real en Barca torenen er ver, heel ver bovenuit, maar die kunnen ook steken laten vallen. Anders wint Chelsea de CL niet.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:34 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Denk je dat echt? Met al die geldschieters die er de laatste jaren bij zijn gekomen bij clubs als Manchester City en Paris Saint Germain gaat het gat juist alleen nog maar groter worden.
Exceptionele talenten die Ajax vroeger had worden nu al op jonge leeftijd weg gekocht en sta je nu met een veredeld jeugd elftal op het veld.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:46 schreef Tyron het volgende:
Nou hatertjes, ga nu maar eens in op de argumenten die ik net genoemd heb.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:46 schreef Tyron het volgende:
maar nee dat zien jullie debielen niet.
Dat is idd mijn statement, staan verder geen argumenten bij ofzo.quote:
Jammer dat je al je argumenten met deze domme zin allemaal onderuit haalt.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:48 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dat is idd mijn statement, staan verder geen argumenten bij ofzo.
Waarom ik het woord debiel gebruik is omdat je niet goed in je hoofd ben als je op Eriksen (onze jongste speler vd opstelling) als er verloren wordt van Real Madrid terwijl hij als 1 vd weinige met lef speelde en het nog goed deed ook.
Heb je weer niet opgelet.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:49 schreef HeatWave het volgende:
Eriksen was net zo volkomen kut als de rest.
Nee dit argument doet mij inzien dat je helemaal gelijk hebtquote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:50 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Jammer dat je al je argumenten met deze domme zin allemaal onderuit haalt.
de vorige 2 mensen negeerden mequote:
Klopt, geen assist, geen drang naar voren, Essien had hem in zijn broekzak, hij was de enige middenvelder die niet vooruit voetbalde, hij versnelde het spel niet, geen goede openingen op de backs.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:49 schreef HeatWave het volgende:
Eriksen was net zo volkomen kut als de rest.
Praten over niveau als je mensen met een andere mening voor debielen uitmaakt is wat apart, zacht gezegd.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:50 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee dit argument doet mij inzien dat je helemaal gelijk hebt
Sommige mensen hier hebben echt het psv topic niveau, donder op of kom met argumenten.
maar ik win toch altijd, zo gaat het:quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:51 schreef Adames het volgende:
[..]
de vorige 2 mensen negeerden me![]()
Dat terwijl ik vind dat een Ajax topic niet compleet is als er niet minstens 3 Eriksen discussies zijn geweest.
Ga toch weg, je had net zo goed met jong ajax kunnen starten zo waardeloos was het. ja, toen het 2-0 was en Madrid het wel best vond kregen de peutertjes het idee mee te kunnen en gingen ze opeens van niveau F naar E, tot Ronaldo het zat was.quote:
Je moet gvd eens met argumenten komen, maar ik snap het. Dat kan je niet want je weet ik net allemaal gezegd heb waar is en nu probeer jij je er onderuit te lullen om juist op dat gene in te gaan wat niet helemaal relevant is.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Praten over niveau als je mensen met een andere mening voor debielen uitmaakt is wat apart, zacht gezegd.
zwaar leven heb je man, al die onwetendheid hier.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:52 schreef Tyron het volgende:
[..]
maar ik win toch altijd, zo gaat het:
Henk: WE VERLIEZEN VAN MADRID ERIKSEN JEZUS JOUW SCHULD JE HAD ER 3 MOETEN MAKEN. (Misschien wat overdreven).
Tyron: (Ik kom met goede argumenten zoals gewoonlijk).
Henk: NOU DAT IS NIET ZO.
Tyron: (Weer een paar argumenten waar Cruijf u tegen zegt).
Henk: (Begint een topic later er weer over in de hoop dat ik offline ben).
Dit dus.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:51 schreef Tyron het volgende:
[..]
Klopt, geen assist, geen drang naar voren, Essien had hem in zijn broekzak, hij was de enige middenvelder die niet vooruit voetbalde, hij versnelde het spel niet, geen goede openingen op de backs.
OW WACHT
Vermeer, Eriksen - Goedquote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ga toch weg, je had net zo goed met jong ajax kunnen starten zo waardeloos was het. ja, toen het 2-0 was en Madrid het wel best vond kregen de peutertjes het idee mee te kunnen en gingen ze opeens van niveau F naar E, tot Ronaldo het zat was.
kansloos, niets in te brengen, amateuristisch laf kutvoetbal. niets meer.
Haha. Gekkie. Ik ben best een fan van Eriksen hoorquote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:54 schreef Tyron het volgende:
[..]
Je moet gvd eens met argumenten komen, maar ik snap het. Dat kan je niet want je weet ik net allemaal gezegd heb waar is en nu probeer jij je er onderuit te lullen om juist op dat gene in te gaan wat niet helemaal relevant is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |