Hahahahahaha, Eriksen onze beste speler. Laat me niet lachen, de corner waaruit Moisander scoorde was z'n beste actie. Verder was het dikke vette bagger. Leverde veel teveel ballen in voor een speler waarvan men zegt dat het één van de grootste talenten van de wereld is. Eriksen is lang niet zo goed als we allemaal denken. Ik had deze nederlaag ingecalculeerd hoor. Soms moet je als Ajacied ook eens toe kunnen geven dat we gewoon niet goed genoeg zijn. Ik heb daar vrede mee, het is vechten tegen de bierkaai. Deze poule is gewoon veel te hoog gegrepen. Da's jammer maar wel gewoon de realiteit.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:47 schreef Tyron het volgende:
[..]
Het is gewoon bijna te gek voor woorden dat Eriksen eigenlijk onze beste speler is waar alles van moet komen terwijl hij pas 20 jaar is.
lijkt me een prima samenvatting.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:48 schreef ValHallen het volgende:
Mijn analyse:
70 minuten lang weggespeeld, 20 minuten leuk gevoetbald.
Vermeer is by far de beste keeper op de Nederlandse velden. Blind speelde een prima partij, z'n tegenstander heb ik maar weinig gezien en hij deed het aanvallen ook heel goed. Van Sana mag je in de CL geen wonderen verwachten.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:09 schreef tammepiet het volgende:
Sana te licht.
Vermeer en Blind uitstekend.
Vermeer houdt flink wat tegen, maar ik vind hem geen rustige keeper. Weinig klemvast.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:09 schreef tammepiet het volgende:
Sana te licht.
Vermeer en Blind uitstekend.
Je hebt een hoop van de wedstrijd gemist blijkbaar.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:11 schreef RonnieHansen het volgende:
[..]
Hahahahahaha, Eriksen onze beste speler. Laat me niet lachen, de corner waaruit Moisander scoorde was z'n beste actie. Verder was het dikke vette bagger. Leverde veel teveel ballen in voor een speler waarvan men zegt dat het één van de grootste talenten van de wereld is. Eriksen is lang niet zo goed als we allemaal denken. Ik had deze nederlaag ingecalculeerd hoor. Soms moet je als Ajacied ook eens toe kunnen geven dat we gewoon niet goed genoeg zijn. Ik heb daar vrede mee, het is vechten tegen de bierkaai. Deze poule is gewoon veel te hoog gegrepen. Da's jammer maar wel gewoon de realiteit.
Dit dus.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:13 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Eriksen was vandaag juist de enige die liet zien op dit niveau thuis te horen. Soms wat slordig balverlies, maar de enige die voetballend wat in te brengen heeft.
Je had zeker je Deense bril op.quote:
Dit dus.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:13 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Eriksen was vandaag juist de enige die liet zien op dit niveau thuis te horen. Soms wat slordig balverlies, maar de enige die voetballend wat in te brengen heeft.
quote:
Inderdaad, liever dan een de Jong die helemaal niks doet.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:14 schreef Typisch het volgende:
Eriksen, lekker balverlies lijden vandaag. Toppertje.
Eens. Hij speelt gewoon met veel te veel matige spelers om zich heen die hem niet begrijpen/te langzaam denken. Iedereen zou slechter voetballen met Poulsen, De Jong, Sana en Boerrigter om zich heen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:13 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Nee, want anders stond er niemand. Dat hij geen CL niveau had wist ik al jaren.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:24 schreef Tjacka het volgende:
Moisander mag ik het al een faal aankoop noemen?
Op zijn goal na.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |