quote:Uit(17): Vertonghen, Anita, Janssen, Aissati, Lodeiro, Bulykin, Özbiliz, Ooijer, Verhoeven, Cvitanich, El Hamdaoui, Castillion, Sneijder, Bizot, Jozefzoon en Silva en van der Wiel.
In(9): Sana, Moisander, Poulsen, Schøne, Boccara, Hoesen, Babel, Andersen en Meleg*
Doorgestroomd uit jeugdopleiding(6): Denswil, Veltman, Fischer, Dijks, Klaassen en van der Hart.
In: ¤26.655.000
Uit: ¤6.500.000
* = per 1 januari 2013.
Discussieren? Jij en vele komen wekelijks met precies de zelfde argumenten om zich vervolgens aan een inhoudelijke discussie te onttrekken, is dat wel discussieren dan?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:44 schreef Jojoortje het volgende:
En Tyron, kun je ook normaal discussiëren zonder iemand direct debielen te noemen?
Dat klopt.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:44 schreef Tyron het volgende:
[..]
De twee namen die jij noemt hadden een veel beter elftal om hun heen. Eriksen geeft passen bv aan Boerrigter die het vervolgens verneukt. Als hij er nou 1 of 2 scoort brengt dat Eriksen ook in een ander licht.
Ja zeg, dat je hier als vrouw mag meepraten is al 1 ding, maar om dan ook nog mannen in de rede te vallen gaat te verquote:
Het is gewoon bijna te gek voor woorden dat Eriksen eigenlijk onze beste speler is waar alles van moet komen terwijl hij pas 20 jaar is.quote:
Ik kom hier helemaal niet wekelijks om te discussiëren. Ik zag de TT toevallig en dacht van: goh laat ik mijn mening geven om vervolgens voor debiel uitgemaakt te worden. Hoe zielig is dat?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Discussieren? Jij en vele komen wekelijks met precies de zelfde argumenten om zich vervolgens aan een inhoudelijke discussie te onttrekken, is dat wel discussieren dan?
Oh ik hoop dat hij mijn ongelijk bewijst hoor en ik hoop dat hij wat constanter gaat presteren en dat hij een topper wordt.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:47 schreef Tyron het volgende:
[..]
Het is gewoon bijna te gek voor woorden dat Eriksen eigenlijk onze beste speler is waar alles van moet komen terwijl hij pas 20 jaar is.
Prima verslagquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:48 schreef ValHallen het volgende:
Mijn analyse:
70 minuten lang weggespeeld, 20 minuten leuk gevoetbald.
Vermeer: Onze MotM, keepte een puike partij, had geen schuld aan de tegengoals
Van Rhijn: Deed het aardig, speelde de 2e helft een stuk beter dan de 1e. Heeft potentie genoeg
Alderweireld/Moisander: Vond ze beide niet best. Slordig in balbezit, onzeker bij balverlies.
Blind: Speelde een aardige pot, beste wedstrijd die ik van hem heb gezien
Poulsen: Drama, komt absoluut tekort. Leverde alle belangrijke ballen in, schrijnend op dit niveau
De Jong: Volkomen onzichtbaar. Laat wederom zien geen topper te zijn en ook nooit te worden. Subtop Eredivisie.
Eriksen: Beste middenvelder vandaag, al zegt dat niet veel. Veel ging fout, maar durfde wel te voetballen.
Sana: Heel erg slecht, mag nooit meer rechtsbuiten staan. Komt toch echt te kort voorlopig.
Babel: Onzichtbaar, veel beweging maar kreeg weinig ballen. Goede acties waren een beetje 50/50. Wel een geweldige voorzet op Siem.
Boerrigter: Komt bergen kwaliteit tekort voor Ajax. Niveau middenmoot Eredivisie. Tenenkrommend slecht.
Sporkslede: Speelde vrij goed, had veel lef en liet aardig voetbal zien. Mag wmb in de basis starten
Hoesen: Heeft duidelijk potentie. Spits met tor-instinct.
Lukoki: Liet in 10 minuten meer zien dan Sana in 60. Hoort gewoon rechtsbuiten te staan.
Lukoki en Sporkslede voortaan vast in de basis aub, Poulsen er sowieso uit en dan mogen Boerrigter en Sana het uitvechten op linksbuiten. Ik zie nog liever dat Fischer de kans krijgt eigenlijk.
Ik geloof er in dat Eriksen de snelheid waar Madrid mee speelt aan kan.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:48 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh ik hoop dat hij mijn ongelijk bewijst hoor en ik hoop dat hij wat constanter gaat presteren en dat hij een topper wordt.
Inderdaad, zelfs uit de matige Boerrigter kwam nog meer gevaarquote:
Dit blijft gewoon de opstelling van het seizoen hoor. Frank geeft niks om prestaties op het veld als je zijn vorige seizoenen bij Ajax zietquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:48 schreef ValHallen het volgende:
Mijn analyse:
Vermeer: Onze MotM, keepte een puike partij, had geen schuld aan de tegengoals
Van Rhijn: Deed het aardig, speelde de 2e helft een stuk beter dan de 1e. Heeft potentie genoeg
Alderweireld/Moisander: Vond ze beide niet best. Slordig in balbezit, onzeker bij balverlies.
Blind: Speelde een aardige pot, beste wedstrijd die ik van hem heb gezien
Poulsen: Drama, komt absoluut tekort. Leverde alle belangrijke ballen in, schrijnend op dit niveau
De Jong: Volkomen onzichtbaar. Laat wederom zien geen topper te zijn en ook nooit te worden. Subtop Eredivisie.
Eriksen: Beste middenvelder vandaag, al zegt dat niet veel. Veel ging fout, maar durfde wel te voetballen.
Sana: Heel erg slecht, mag nooit meer rechtsbuiten staan. Komt toch echt te kort voorlopig.
Babel: Onzichtbaar, veel beweging maar kreeg weinig ballen. Goede acties waren een beetje 50/50. Wel een geweldige voorzet op Siem.
Boerrigter: Komt bergen kwaliteit tekort voor Ajax. Niveau middenmoot Eredivisie. Tenenkrommend slecht.
Sporkslede: Speelde vrij goed, had veel lef en liet aardig voetbal zien. Mag wmb in de basis starten
Hoesen: Heeft duidelijk potentie. Spits met tor-instinct.
Lukoki: Liet in 10 minuten meer zien dan Sana in 60. Hoort gewoon rechtsbuiten te staan.
Lukoki en Sporkslede voortaan vast in de basis aub, Poulsen er sowieso uit en dan mogen Boerrigter en Sana het uitvechten op linksbuiten. Ik zie nog liever dat Fischer de kans krijgt eigenlijk.
Hij speelt precies hetzelfde, tegen Madrid alles in je eentje doen is wat anders als tegen Twente.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:48 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh ik hoop dat hij mijn ongelijk bewijst hoor en ik hoop dat hij wat constanter gaat presteren en dat hij een topper wordt.
Poulsen heeft niet voor niks Schone gewisseld voor Poulsen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:51 schreef gniffie het volgende:
[..]
Dit blijft gewoon de opstelling van het seizoen hoor. Frank geeft niks om prestaties op het veld als je zijn vorige seizoenen bij Ajax ziet
Bullshit. Anders had Anita nog steeds bij ons op linksback gespeeld en Ebecilio linksbuiten.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:51 schreef gniffie het volgende:
[..]
Dit blijft gewoon de opstelling van het seizoen hoor. Frank geeft niks om prestaties op het veld als je zijn vorige seizoenen bij Ajax ziet
Schone was ook maar een probeersel.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:52 schreef Tyron het volgende:
[..]
Poulsen heeft niet voor niks Schone gewisseld voor Poulsen.
Na blessures van Enoh EN Janssenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:52 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Bullshit. Anders had Anita nog steeds bij ons op linksback gespeeld en Ebecilio linksbuiten.
En toch zijn we twee keer kampioen geworden met Frank!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:51 schreef gniffie het volgende:
[..]
Hahahahahaha, Eriksen onze beste speler. Laat me niet lachen, de corner waaruit Moisander scoorde was z'n beste actie. Verder was het dikke vette bagger. Leverde veel teveel ballen in voor een speler waarvan men zegt dat het één van de grootste talenten van de wereld is. Eriksen is lang niet zo goed als we allemaal denken. Ik had deze nederlaag ingecalculeerd hoor. Soms moet je als Ajacied ook eens toe kunnen geven dat we gewoon niet goed genoeg zijn. Ik heb daar vrede mee, het is vechten tegen de bierkaai. Deze poule is gewoon veel te hoog gegrepen. Da's jammer maar wel gewoon de realiteit.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:47 schreef Tyron het volgende:
[..]
Het is gewoon bijna te gek voor woorden dat Eriksen eigenlijk onze beste speler is waar alles van moet komen terwijl hij pas 20 jaar is.
lijkt me een prima samenvatting.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:48 schreef ValHallen het volgende:
Mijn analyse:
Vermeer is by far de beste keeper op de Nederlandse velden. Blind speelde een prima partij, z'n tegenstander heb ik maar weinig gezien en hij deed het aanvallen ook heel goed. Van Sana mag je in de CL geen wonderen verwachten.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:09 schreef tammepiet het volgende:
Sana te licht.
Vermeer en Blind uitstekend.
Vermeer houdt flink wat tegen, maar ik vind hem geen rustige keeper. Weinig klemvast.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:09 schreef tammepiet het volgende:
Sana te licht.
Vermeer en Blind uitstekend.
Je hebt een hoop van de wedstrijd gemist blijkbaar.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:11 schreef RonnieHansen het volgende:
[..]
Hahahahahaha, Eriksen onze beste speler. Laat me niet lachen, de corner waaruit Moisander scoorde was z'n beste actie. Verder was het dikke vette bagger. Leverde veel teveel ballen in voor een speler waarvan men zegt dat het één van de grootste talenten van de wereld is. Eriksen is lang niet zo goed als we allemaal denken. Ik had deze nederlaag ingecalculeerd hoor. Soms moet je als Ajacied ook eens toe kunnen geven dat we gewoon niet goed genoeg zijn. Ik heb daar vrede mee, het is vechten tegen de bierkaai. Deze poule is gewoon veel te hoog gegrepen. Da's jammer maar wel gewoon de realiteit.
Dit dus.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:13 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Eriksen was vandaag juist de enige die liet zien op dit niveau thuis te horen. Soms wat slordig balverlies, maar de enige die voetballend wat in te brengen heeft.
Je had zeker je Deense bril op.quote:
Dit dus.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:13 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Eriksen was vandaag juist de enige die liet zien op dit niveau thuis te horen. Soms wat slordig balverlies, maar de enige die voetballend wat in te brengen heeft.
quote:
Inderdaad, liever dan een de Jong die helemaal niks doet.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:14 schreef Typisch het volgende:
Eriksen, lekker balverlies lijden vandaag. Toppertje.
Eens. Hij speelt gewoon met veel te veel matige spelers om zich heen die hem niet begrijpen/te langzaam denken. Iedereen zou slechter voetballen met Poulsen, De Jong, Sana en Boerrigter om zich heen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:13 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Nee, want anders stond er niemand. Dat hij geen CL niveau had wist ik al jaren.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:24 schreef Tjacka het volgende:
Moisander mag ik het al een faal aankoop noemen?
Op zijn goal na.
Ajax zit ook gewoon in de zwaarste poule, helaas maar dit was te verwachten.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:41 schreef tammepiet het volgende:
Celtic tikte we zwaar van de mat en die staan al op 4 punten :/
Europese lotingen liggen ons niet.
Hij heeft het Ajax niveau op dit moment ook nog niet.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee, want anders stond er niemand. Dat hij geen CL niveau had wist ik al jaren.
Tja, Poulsen heb je niet veel aan op zich. Hopelijk krijgt hij snel een Ooijer rol en krijgt Boccara een basisplek.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:42 schreef Geo4kant het volgende:
Mijn hemel wat was Poulsen slecht..
En Ajax bang.
Dit viel mij ook tegen.. alles voelde anders (als toeschouwer) tegen over andere jaren.. heel raar. Vond het ook niet zo spannend. Erg jammer want zoals de Boer zei er lag veel ruimte maar ze waren te bang.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:43 schreef Stiggie het volgende:
Verliezen vind ik niet zo erg. De manier waar op vond ik in de eerste helft met name niet het Ajax waardig. Zijn geen stappen gemaakt tov de voorgaande jaren en dat is teleurstellend. Geen lef, geen bluf niks.
Tegen Dortmund konden we het wel dus ik snap wel waarom De Boer pissig is.
Hij keek 2 keer inderdaadquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:47 schreef kurk_droog het volgende:
Naïef gewoon ook. De 3-1 van ronaldo.. Ricardo kijkt nog achterom en ziet hem staan, kan makkelijk kort dekken maar gelooft wel dat hij toch naast schiet of zo..
Maar hoop gewoon een keer op een leuke loting, dat kut Madrid![]()
![]()
Geef mij maar engelse of Italiaanse ploegen.
Heb je weer mooi van marwijk en van Halst nageluld. Toppie!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:47 schreef kurk_droog het volgende:
Naïef gewoon ook. De 3-1 van ronaldo.. Ricardo kijkt nog achterom en ziet hem staan, kan makkelijk kort dekken maar gelooft wel dat hij toch naast schiet of zo..
.
Sana moet naar linksquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:52 schreef Smoofie het volgende:
Oh oh, Sana en boerrigter.
En ja jordii, poulsen was ook echt_!
De Jong speelde goed die 20 min na de 1-2. Toen de rest van het team ook minder slecht speelde. Sana is niets, op rechts niet en op links niet. Zie dat nou eens in ipv mij steeds afkraken.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Sana moet naar links
Poulsen eruit voor Boccara.
Oh en de Jong was weer geweldig op het middenveld.
Ja, want in de kroeg laten ze het geluid aanstaan na de wedstrijdquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:50 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Heb je weer mooi van marwijk en van Halst nageluld. Toppie!
De Jong, toen hij daar van de bal gelopen werd in de 2e helft, ik schaamde me kapotquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Sana moet naar links
Poulsen eruit voor Boccara.
Oh en de Jong was weer geweldig op het middenveld.
Je vergeet Poulsenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:49 schreef Mortaxx het volgende:
Ach, het kwaliteitsverschil is gewoon te groot. Met Sana, De Jong en Boerrigter als dieptepunten. Blind deed het dan juist wel weer aardig.
Ah ja, daarom schoot hij hem 2 keer de tribune in tegen FC Twente. Sana is goed in de combinatie, kan voetballen en heeft techniek. Heeft altijd op links gespeeld en moet nu ineens op rechts spelen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:58 schreef tammepiet het volgende:
Sana is niets. Krijgt nu een selectie voor Zweden maar dat had geweldenaar Bakircoglou ook.
Geen schot, kracht of lange pass in de benen. Alles gaat over de grond.
Sana is dan ook geen rechtsbuiten.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:18 schreef Ethanolic het volgende:
Sana beter vinden dan Boerrigter_! Sana was echt dramatisch slecht, evenals Poulsen.
Sana laat tenminste nog zien dat er groei en combinaties inzitten, Boerrigter kan alleen rennen en dan de bal verliezen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:18 schreef Ethanolic het volgende:
Sana beter vinden dan Boerrigter_! Sana was echt dramatisch slecht, evenals Poulsen.
Ik moet helemaal niets. Jij moet niet zo fappen op Sana, je lijkt net mij wel met siggy.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:53 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Je moet je bek houden man, zet hem eerst maar even op links.
Ik fap nergens, ik zeg alleen maar dat hij de beste optie is op links.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:54 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik moet helemaal niets. Jij moet niet zo fappen op Sana, je lijkt net mij wel met siggy.
Zelfs babel is beter op de flanken.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik fap nergens, ik zeg alleen maar dat hij de beste optie is op links.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:51 schreef Lindgren. het volgende:
Wat zei ik; een uurtje of 1? Zat er toch niet ver vanaf. Heerlijk potje voetbal gezien met Eriksen en Vermeer als absolute uitblinkers. Ook Blind prima.Uiteindelijk zet Real er even een tandje bij en gaat het allemaal zo makkelijk. Ronaldo, wat een fenomeen.
En die goal van Benzema, broek vol spetters.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:56 schreef Lindgren. het volgende:
Wtf, ik zit het verslag te lezen, maar er zijn dus mensen die Eriksen en Blind slecht vonden.Vooral Eriksen was echt goud. De tweede helft heeft hij bijna geen bal verspeeld en ontzettend veel tempo gebracht. Ook Blind was defensief sterk en bijna elke aanval begon bij hem. Boerrigter was absurd slecht, Sana had te weinig in te brengen. Vermeer was top.
Sierd zei dit niet.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 01:09 schreef kurk_droog het volgende:
Die commentator ook: Ja, hiervoor kopen mensen nou een kaartje,om de sterren van Real te zien... Rot toch op man, wat een mongool weer met zijn domme uitspraken![]()
Sana ookquote:Op donderdag 4 oktober 2012 01:09 schreef j0rdiiii het volgende:
De Boer was iig niet tevreden en ik ben benieuwd of hij zondag nog aanpassingen gaat doorvoeren.
Poulsen mag wel even rust krijgen en Boerrigter ook. Lekker rouleren.
Sana - Hoesen - Babel zou wel kunnen ja.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 01:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Sana ook. Andersen en Housen zondag in de basis ja?
Ja, next gen, helaas. Andersen hangen op links ipv Sana ofzoquote:Op donderdag 4 oktober 2012 01:12 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Sana - Hoesen - Babel zou wel kunnen ja.
Andersen ga je niet zien want die doet vandaag met de A1 mee tegen Molde FK.
Zie toch liever Boccara. Kan Ajax ook goed gebruiken, iemand die wel druk naar voren zet en elke tegenstander geen centimeter gunt.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 01:15 schreef Smoofie het volgende:
Als sporkslede nou ff wat steroids gebruik kan het een Yaya worden ;D
Heb ook liever Boccara, maar een powerneger erbij is nooit verkeerd.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 01:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zie toch liever Boccara. Kan Ajax ook goed gebruiken, iemand die wel druk naar voren zet en elke tegenstander geen centimeter gunt.
twitter:ajaxlife twitterde op woensdag 03-10-2012 om 23:23:18De Boer is nog steeds erg boos. 'Teveel jongens droegen in ons roodwitte shirt niet de filosofie van Ajax uit'. #ajarea reageer retweet
twitter:ajaxlife twitterde op woensdag 03-10-2012 om 23:31:47De Boer leest laatste regels uit column in programmaboekje voor. Stel boos maar bij naar razend. #ajarea reageer retweet
twitter:ajaxlife twitterde op woensdag 03-10-2012 om 23:33:45'We hebben vandaag niet laten zien dat we positief arrogant zijn', aldus De Boer. Hoe zwaar Real-thuis ook is. #ajarea reageer retweet
twitter:ajaxlife twitterde op woensdag 03-10-2012 om 23:35:38Dit zijn de woorden die een boze De Boer zojuist voorlas. #ajax #ajarea - http://t.co/BmYhcMT7 reageer retweet
twitter:AFCAjax twitterde op woensdag 03-10-2012 om 23:22:18De Boer: ,,Na 1-2 honderd procent kans op 2-2, naief omgegaan met balbezit en binnen mum van tijd 1-4. Geen recht op gelijkspel.' #ajarea reageer retweet
twitter:AFCAjax twitterde op woensdag 03-10-2012 om 23:22:44De Boer: ,,Je mag respect hebben voor een tegenstander, maar geen ontzag." #ajarea reageer retweet
De Boer is niet tevreden.twitter:AFCAjax twitterde op woensdag 03-10-2012 om 23:23:37De Boer: ,,We hebben niet volgens onze filosofie gespeeld. Daarin ben ik teleurgesteld." #ajarea reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |