ja ik weet niet, dacht gooi het eens in de groepquote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:02 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
weet het niet, hij wordt niet vaak besproken.
Origineel onderwerp, is hier nog nooit voorbij gekomen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:02 schreef Adames het volgende:
[..]
Inderdaad. Overigens over Eriksen gesproken, hij wordt wel gezien als het megatalent, maar het komt er toch nog niet vaak uit. Wat vinden jullie daarvan?
Als je dat verandert in meer kans klopt het welquote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:36 schreef Guidetti het volgende:
Vermeer: ‘Ik denk dat we een kans maken tegen City en Dortmund’
Dan wel ja. Maar waarom blijven spelers dit constant roepen? Geen enkele Nederlandse club heeft wat te zoeken in de CL.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je dat verandert in meer kans klopt het wel
Weet ik ook niet, verschil met Real is immens in ieder geval.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:39 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Dan wel ja. Maar waarom blijven spelers dit constant roepen? Geen enkele Nederlandse club heeft wat te zoeken in de CL.
haters gaan haten. Hoe is het bij jullie in europa onee wachtquote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:36 schreef Guidetti het volgende:
Ach, waarom niet. De kans lag er al tegen Dortmund.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:36 schreef Guidetti het volgende:
Dat wel ja, maar die kunnen echt wel beter dan ze toen hebben laten zien.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach, waarom niet. De kans lag er al tegen Dortmund.
Natuurlijk. Maar dat neemt niet weg dat de kans er altijd is.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat wel ja, maar die kunnen echt wel beter dan ze toen hebben laten zien.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:05 schreef Roypsv het volgende:
Serie a
[ afbeelding ]
Silvers
[ afbeelding ]
Wat moet je dan roepen? We gaan kansloos onderuit en met 0 punten vliegen we de poulefase uit?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:39 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Dan wel ja. Maar waarom blijven spelers dit constant roepen? Geen enkele Nederlandse club heeft wat te zoeken in de CL.
je mist een paarquote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:05 schreef Roypsv het volgende:
Serie a
[ afbeelding ]
Silvers
[ afbeelding ]
Wat is de top van Europa? Barcelona en Real zijn de 2 ploegen die er echt bovenuit steken, daaronder is het voetbal er niet beter op geworden, wat uitzonderingen daar gelaten.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:27 schreef Da_Sandman het volgende:
Er valt genoeg te halen in de CL hoor. Zie Celtic, die ploeg die wij in de voorbereiding met 4-0 wegspeelden, die hebben ondertussen gewoon 4 punten. Maar wij moesten zo nodig in de poule des doods geloot worden.
Evengoed is er nog niet veel aan de hand. Ook ik vond het een kutavond, maar of je nu met 0-1 of met 1-4 van Real verliest, ingecalculeerd was het toch. En ik denk oprecht dat er thuis tegen City en thuis tegen Dortmund wat te halen valt. Dan speel je volgend jaar gewoon Europa League en daar is het toch allemaal om te doen nu.
Het gat met de Europese Top wordt ook niet groter. Ik denk zelfs dat het ietsje kleiner is geworden.
Denk je dat echt? Met al die geldschieters die er de laatste jaren bij zijn gekomen bij clubs als Manchester City en Paris Saint Germain gaat het gat juist alleen nog maar groter worden.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:27 schreef Da_Sandman het volgende:
Het gat met de Europese Top wordt ook niet groter. Ik denk zelfs dat het ietsje kleiner is geworden.
Dit dus,3 jaar op rij Real loten wat je misschien 1 puntje kan opleveren, geef ons een keer een mindere poule ipv die zieke tegenstanders.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:28 schreef HeatWave het volgende:
Als je een beetje normaal loot en niet zo kansloos als een amateurteam speelt is er wel iets te halen ja.
Maar zoals het gisteren ging was om je kapot te schamen.
Maar speel zelf ook niet als een kansloos amateurteam, ik heb me echt geschaamd voor Ajax de hele eerste helft passes op 5 meter mislukkenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:37 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dit dus,3 jaar op rij Real loten wat je misschien 1 puntje kan opleveren, geef ons een keer een mindere poule ipv die zieke tegenstanders.
Triest inderdaad, en dat lag aan Ajax, niet aan Realquote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Maar speel zelf ook niet als een kansloos amateurteam, ik heb me echt geschaamd voor Ajax de hele eerste helft passes op 5 meter mislukken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |