PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
BesottedOrb (BesottedOrb)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
Pvt_Wollie (tostitomaatkaas)
LinQ-NL (LinQ)
Rojiblancos (Timez)
Komt de paaldanseres er ook weer bijquote:
Hoe lang ga je nog door?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:27 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Komt de paaldanseres er ook weer bij?
Marcelo, Pepe Puyol,Dani alvesquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:28 schreef Greenpeas het volgende:
[ afbeelding ]
Dus, iemand nog tips om hier nog wat leuks van te maken?
Wanneer jij zegt dat je het irritant vindt, dan stop ik (als je het lief vraagt tenminste)quote:
Jij snapt er echt heleemaaaaaaaaaal niets van.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:28 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Marcelo, Pepe Puyol,Dani alves
Casillas.
Een meisje die voetbal kijktquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:30 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zo ben ik op FOK!
Nu voetbal kijken, gr.
Klootzak, wil je aub stoppen?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:29 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Wanneer jij zegt dat je het irritant vindt, dan stop ik (als je het lief vraagt tenminste)
Jij snapt er heleemaaaaaaaal niets van.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
Jij snapt er echt heleemaaaaaaaaaal niets van.
Nee.quote:
Ahja jij bent dat mannetje die een hoge voorzet vanaf de zijlijn sweaty vondquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:31 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Jij snapt er heleemaaaaaaaal niets van.
Dat was die jongen waar ik het over had, die ik met 10-0 vernederde en toen ging hij huilen dat ik roulettes deedquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ahja jij bent dat mannetje die een hoge voorzet vanaf de zijlijn sweaty vond
Kan je ondertussen al fifa'en of nog steeds niet?
Ja ik won toen slechts met 5-0quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:32 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat was die jongen waar ik het over had, die ik met 10-0 vernederde en toen ging hij huilen dat ik roulettes deed
Iemand?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:28 schreef Greenpeas het volgende:
[ afbeelding ]
Dus, iemand nog tips om hier nog wat leuks van te maken?
Heb nog 27k
Je moest het lief vragen.quote:
Bij Man C kan het weleens fout gaan.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:34 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Je moest het lief vragen.
@Thorb, Arsenal moet winnen voor mijn bet.
Samen met Man city en ajax real over 2,5
Ik zei zelfs aubquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:34 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Je moest het lief vragen.
@Thorb, Arsenal moet winnen voor mijn bet.
Samen met Man city en ajax real over 2,5
Zuurkool gegeten?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:33 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat doen jullie hier? Opflikkeren!
VOL = VOL
Klopt.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
Bij Man C kan het weleens fout gaan.
Zonder die klootzak was het goed.quote:
KOM NOG EEN POTJE!quote:
Ik ga Arsenal kijken.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:36 schreef Longcat. het volgende:
[..]
KOM NOG EEN POTJE!
En voorzet van zijlijn naar 2de paal is idd sweaty
Kamikazie dat was toen ik nog net met fifa 12 begon pik
12 jarig kind manquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:35 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Vrouwen die een mening hebben over voetbal![]()
Vrouwen die een mening hebben
Vrouwen
Haha oke oke je hebt gelijk.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:36 schreef Longcat. het volgende:
[..]
KOM NOG EEN POTJE!
En voorzet van zijlijn naar 2de paal is idd sweaty
Kamikazie dat was toen ik nog net met fifa 12 begon pik
Ga lekker gamen ofzo, hupquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:35 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Vrouwen die een mening hebben over voetbal![]()
Vrouwen die een mening hebben
Vrouwen
Niet zo perfectionistisch.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:35 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Zonder die klootzak was het goed.
Ik dacht dat ik 5-0 werd ingemaakt door jou, Daarna vroeg ik om een rematch je zei wil je dat echt.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Haha oke oke je hebt gelijk.
Nu win ik slechts met 5-0.
Sorryquote:
Wanneer ga je eens liev doenquote:
Vrouwen voorspellen vaak de wk pools en zo goed, dus ik richt me aan jou. Balotelli of Torres als spits gebruiken?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hihi je zegt sorry terwijl ik jou uitschold.
Ik ben goed
Ik zeg het maar gewoon zo dat je minder zit de zeuren.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hihi je zegt sorry terwijl ik jou uitschold.
Ik ben goed
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:41 schreef marcie216 het volgende:
Wij zijn Ajax Amsterdam!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dit is de club waar ik zo trost op ben
De club waar ik zo veel van hou.
Nanananana
nanananananaanaaaaaa
naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanananana
ohohohohohohoh
OOHHHHHHHHHHHHHHHHHHOHHHOOOOHHOHOHOHOHOHOHOHOHH
Waar komen joden toch vandaan?
Uit Israël hier ver vandaan
Wonen daar ook superjoden?
Ja daar wonen ook superjoden
Vinden joden voetbal fijn?
Als ze maar voor Ajax zijn
AMSTERDAM AMSTERDAM
JALLLLAA AJAX AMSTERDAM
JALALALAL AJAX AMSTERDAM
Zelden zoveel poep in 2 posts gezien.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:41 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik zeg het maar gewoon zo dat je minder zit de zeuren.
Wat een dramatisch liedjequote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:41 schreef marcie216 het volgende:
Wij zijn Ajax Amsterdam!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dit is de club waar ik zo trost op ben
De club waar ik zo veel van hou.
Nanananana
nanananananaanaaaaaa
naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanananana
ohohohohohohoh
OOHHHHHHHHHHHHHHHHHHOHHHOOOOHHOHOHOHOHOHOHOHOHH
Waar komen joden toch vandaan?
Uit Israël hier ver vandaan
Wonen daar ook superjoden?
Ja daar wonen ook superjoden
Vinden joden voetbal fijn?
Als ze maar voor Ajax zijn
AMSTERDAM AMSTERDAM
JALLLLAA AJAX AMSTERDAM
JALALALAL AJAX AMSTERDAM
Hoezo? Zij gewoon zo dat ze minder zit de zeuren. Logisch toch?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[..]
Zelden zoveel poep in 2 posts gezien.
Joden en Israel. Gezelligquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:42 schreef marcie216 het volgende:
Jongen, dat is voor de sfeer hier in dit topic.
O jij bent er zo eentje.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:42 schreef marcie216 het volgende:
Post dan dit soort foto'squote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:42 schreef marcie216 het volgende:
dan heb je blijkbaar al die andere posts niet gezien van 'm. Tell me how.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[..]
Zelden zoveel poep in 2 posts gezien.
nou, jij dan Kami. Torres of Balotelli? Robin van Persie krijgt zn ontslagbrief.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:43 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
O jij bent er zo eentje.
3000 euro schuld, wijf heeft je verlaten, JIJ BENT DE CLUB!
Ik ben op dit moment voor Ajax ja, want Nederlands voetbal.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:43 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
O jij bent er zo eentje.
3000 euro schuld, wijf heeft je verlaten, JIJ BENT DE CLUB!
Balotelliquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
nou, jij dan Kami. Torres of Balotelli? Robin van Persie krijgt zn ontslagbrief.
Had ook gekund.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
Post dan dit soort foto's
[ afbeelding ]
Denk het niet pauper.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:44 schreef Longcat. het volgende:
Kamikazie,Thorb komen jullie dan morgen een potje tegen mij? :p
Ja. Ik laat geen kans voorbij gaan om een man te verkrachten.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:44 schreef Longcat. het volgende:
Kamikazie,Thorb komen jullie dan morgen een potje tegen mij? :p
And so it isquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja. Ik laat geen kans voorbij gaan om een man te verkrachten.
Ik speel alleen clubs.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:44 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Geef mij is een reden?
Why so mean?
Integendeel.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja. Ik laat geen kans voorbij gaan om een man te verkrachten.
Misschien ga ik ze wel als duo gebruiken, en als reserve duo Wellbeck-Bent. Eerst die van Persie eens zien te lozenquote:
Ik ookquote:
Hoeveel kost 'ie?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Misschien ga ik ze wel als duo gebruiken, en als reserve duo Wellbeck-Bent. Eerst die van Persie eens zien te lozen
Die tweede doe ik welquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:51 schreef marcie216 het volgende:
Een verslag van de doelpunten (als ze komen) voor City - BVB gewenst
Een verslag van de doelpunten (als ze komen) voor Arsenal gewenst (thorb?)
Thanks!quote:
liever een sopcast. Deze kon ik zelf ook wel vinden. Toch bedanktquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:52 schreef Der_Rudi het volgende:
[..]
http://www.thefirstrow.eu(...)russia-dortmund.html
Je observatievermogen is werkelijk ontroerend.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:52 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die tweede doe ik wel
@Bovenmij dat is geen sopcast
Ik zoek die links op het werk altijd op rojadirecta.me. Wellicht staat daar een betere tussen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:57 schreef Fuszy het volgende:
Laat ook maar. Kijk wel via die eerste link.
Goed gekeept ja, als een beest zijn goal uit.quote:
Kunnen wij ook wel gebruiken met clubsquote:
Die standaard keepers zijn nog best goed dit jaar. De verdedigers zijn ook heerlijkquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kunnen wij ook wel gebruiken met clubs![]()
Niet vreemd toch?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:06 schreef Anonymous61 het volgende:
![]()
18' FC Porto 0 - 0 Paris S.G.
20' Ajax Amsterdam 0 - 0 Real Madrid
20' Manchester C. 0 - 0 Borussia Dortmund
Vind het echt nep, de pace van verdedigers vooral.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die standaard keepers zijn nog best goed dit jaar. De verdedigers zijn ook heerlijk
zegt ook alweer genoeg dat je weet hoe 1.50 en 50 kilo speelt ;pquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Vind het echt nep, de pace van verdedigers vooral.
Negers van 2,10 en 100 kilo zijn net zo snel als iemand van 1,50 en 50 kilo
Ja, ik speel ANY, met een CV van 1,90 en 81 kilo, maar ik vraag de spitsen altijd om klein en licht te zijnquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:10 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
zegt ook alweer genoeg dat je weet hoe 1.50 en 50 kilo speelt ;p
Ik vind het aanvallen wel chill, deze fifa kan je met clubs juist beter combineren en door het midden aanvallen
Neen, de verdediger zijn niet sneller, ze gebruiken hun lichaam beter. Zo kan je iemand blokken die erlangs wil. Ik loop met mijn 1.80 mannetje makkelijk een verdediger eruit en zelfs Mathijs lukt het met 1.90 (op kracht).quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Vind het echt nep, de pace van verdedigers vooral.
Negers van 2,10 en 100 kilo zijn net zo snel als iemand van 1,50 en 50 kilo
Ja, daar heb je ook een punt. Ze gaan vooral voor/naast je lopen en dan zachter lopenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
Neen, de verdediger zijn niet sneller, ze gebruiken hun lichaam beter. Zo kan je iemand blokken die erlangs wil. Ik loop met mijn 1.80 mannetje makkelijk een verdediger eruit en zelfs Mathijs lukt het met 1.90 (op kracht).
Met 7 man zoals gister is het wel een beetje kutquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, daar heb je ook een punt. Ze gaan vooral voor/naast je lopen en dan zachter lopen
Ach, vind dit jaar clubs wel leukerOok met divisies
Met teveel mensen clubben is ook niet leuk meer, niet iedereen heeft dezelfde speelstijlquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
Met 7 man zoals gister is het wel een beetje kut
Ja ik geef alleen de link niet.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:21 schreef 5M1L3 het volgende:
is er al een autobuyer ergens? geen gezeik aub.
Waarom zou iemand die aan jou geven...quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:21 schreef 5M1L3 het volgende:
Tuurlijkquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:21 schreef 5M1L3 het volgende:
http://www.autobuyer.com/quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:21 schreef 5M1L3 het volgende:
Wisselgeldquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:22 schreef marcie216 het volgende:
Godverdomme
Manchester - Arsenal goedkoopste kaartje wat ik heb gezien, 190 eur (was in Pond maar heb het omgerekend)
190 euro voor alleen toegangsbewijs, wtf.
Nja met vliegreis en hotel overnachting, vervoer etc kom je op zo'n 500 uit. Vind ik toch iets te veel voor 2 daagjes.quote:
Met wie zou je eventueel gaan dan?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:24 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nja met vliegreis en hotel overnachting, vervoer etc kom je op zo'n 500 uit. Vind ik toch iets te veel voor 2 daagjes.
350 gaat nog.
Iemand misschien een site waar je goedkoper kaartjes van Man Utd - Chelsea/Arsenal/City kan kopen?
Met mijn vader + een vriend en zijn vader.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Met wie zou je eventueel gaan dan?
Misschien kosten delen met elkaar
Dat was ikquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:27 schreef Fuszy het volgende:
Ik hoorde niemand juichen dus ik dacht dat hij naast ging.
Dacht dat je voor Chelsea was?quote:
ging over ajaxquote:
Ben ik ook.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dacht dat je voor Chelsea was?
Tering kut Arsenalquote:
Uit die van 5600. De rest krijg je alleen maar troepquote:
5000 of 7500? krijg je meer kans op IF bij 5000?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:32 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Uit die van 5600. De rest krijg je alleen maar troep
Oke, je hebt er duidelijk geen verstand van.quote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:36 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Oke, je hebt er duidelijk geen verstand van.
Overal is even veel kans op een IF.
Bij die van 7500 krijg je 3 shiney's, dus meer kans op een IF dan bij een pakje waar je maar 1 shiny krijgt (5000)
5600 bestaat niet eens.
Alleen Babel houdt zich redelijk staande. Wat vallen Eriksen en Sana buiten de Eredivisie tegen zeg.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:34 schreef Tim86 het volgende:
Ajax speelt wel echt schandalig slecht overigens..los van het verschil in kwaliteit, maar Ajax speelt ook gewoon baggerslecht voor de eigen standaard..
anders had ik die vraag niet gesteld:squote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:36 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Oke, je hebt er duidelijk geen verstand van.
Overal is even veel kans op een IF.
Bij die van 7500 krijg je 3 shiney's, dus meer kans op een IF dan bij een pakje waar je maar 1 shiny krijgt (5000)
5600 bestaat niet eens.
Sinds zijn rentree is hij iedere wedstrijd kut. En Eriksen heeft ook nog geen bal fatsoenlijk aangenomen en blijft maar achterlijke hakjes enzo proberenquote:
Hooggeleide tattaquote:
En Vermeer, al waren die reddingen nou ook niet heel bijzonder. Van Rhijn valt me wel op in positieve zin eigenlijk.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:37 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Alleen Babel houdt zich redelijk staande. Wat vallen Eriksen en Sana buiten de Eredivisie tegen zeg.
Je wilt een pakje gaan kopen van 5600.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:38 schreef 5M1L3 het volgende:
[..]
anders had ik die vraag niet gesteld:s
Jawel, maar hij is heel uniek!quote:
idd, kan die gast niet vindenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jawel, maar hij is heel uniek!!
Nee hij zit er niet inquote:
Boerrigter, kijkt alleen naar de bal, rent alleen maar vooruit en probeert altijd buiten om te gaan om daarna eer voorzet te geven zonder te kijken of er spelers vrij staan.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sinds zijn rentree is hij iedere wedstrijd kut. En Eriksen heeft ook nog geen bal fatsoenlijk aangenomen en blijft maar achterlijke hakjes enzo proberen
Die herken ik!quote:
Hier word ik zo ziek van. Ik gun je het echt wel hoor, maar ik open net 2 packs en ik krijg pure aidsquote:
Ik heb de hele avond problemen gehad met die Store. En nu kom ik er eindelijk in en het eerste wat ik zie is Benzema.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hier word ik zo ziek van. Ik gun je het echt wel hoor, maar ik open net 2 packs en ik krijg pure aids![]()
Nou krijg ik weer drang om het nog een keer te proberen, maar ik ga me koest houden
Ik heb hem altijd al een erg beperkte voetballer geworden. Mist echt de techniek in de actie en is daardoor erg voorspelbaar. Nu na zijn blessure lijkt daar ook nog een soort angst bij te zijn gekomen waardoor echt alles ook nog fout gaat..quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:41 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Boerrigter, kijkt alleen naar de bal, rent alleen maar vooruit en probeert altijd buiten om te gaan om daarna eer voorzet te geven zonder te kijken of er spelers vrij staan.Gewoon dramatisch hoe die speelt.
Inderaad, en omdat het een Marokaan is.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:43 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Omdat hij Gala speler is zeker?
Ik kan eventueel voor 80k inleggen als je nog nodig hebtquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:42 schreef Fuszy het volgende:
Nee ik ga geen pakje kopen. Net 150k geinvesteerd in mijn pricefix
Ik denk dat ik moet stoppen bij het hoogte punt. Ben bang dat ik nu alleen maar aids ga krijgen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:44 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Hierdoor wil ik mijn coins verspillen aan gold packs
Nee ik heb nog 200k op de bank. Moet lukkenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik kan eventueel voor 80k inleggen als je nog nodig hebt
dit ja, ik ga echt geen gouden pack kopen deze fifaquote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:44 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nee ik heb nog 200k op de bank. Moet lukken
Je dacht, laat ik eens een gouden pakje openen?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:44 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Ik denk dat ik moet stoppen bij het hoogte punt. Ben bang dat ik nu alleen maar aids ga krijgen.
Ja, is wel begrijpelijk. Je bent bang dat het weer gebeurd. Jammer voor Ajax dat er geen beter vleugelspelers zijn.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb hem altijd al een erg beperkte voetballer geworden. Mist echt de techniek in de actie en is daardoor erg voorspelbaar. Nu na zijn blessure lijkt daar ook nog een soort angst bij te zijn gekomen waardoor echt alles ook nog fout gaat..
Ik koop wel geen pakjesquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:45 schreef KrAlex het volgende:
Dat truukje met weinig posten = goeie packs werkt dus wel. Hele avond niks gepost
Onzin, ik post hier gewoon en kreeg Robbenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:45 schreef KrAlex het volgende:
Dat truukje met weinig posten = goeie packs werkt dus wel. Hele avond niks gepost
Fuszyquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:46 schreef fetss het volgende:
Wie heeft castagnios een dikke vette pricefix gegeven?
Doet 'ie altijd om te kijken of z'n haar nog goed zit.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:46 schreef Greenpeas het volgende:
Kijkt Ronaldo naar zichzelf op het beeld?
Helemaal z'n haar laten doen in de rustquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:46 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Doet 'ie altijd om te kijken of z'n haar nog goed zit.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:47 schreef Anonymous61 het volgende:
Kralex door jou wil ik nu morgen psn card halen
Castagnios?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:42 schreef Fuszy het volgende:
Nee ik ga geen pakje kopen. Net 150k geinvesteerd in mijn pricefix
Zou ik ook doen als ik een profvoetballer was. mja ik ben dan ook wel een mooiboyquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:46 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Doet 'ie altijd om te kijken of z'n haar nog goed zit.
Maar jouw onzin posts worden denk ik niet als posts gezien. Theorie staat dus nog.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:46 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Onzin, ik post hier gewoon en kreeg Robben
Zonde van je geld..quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:47 schreef Anonymous61 het volgende:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:47 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Maar jouw onzin posts worden denk ik niet als posts gezien.
Die tijd had ik geen onzin gepost.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:47 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Maar jouw onzin posts worden denk ik niet als posts gezien.
Alsof al die mensen hier nooit kijken of hun haar nog goed zit als ze een spiegel ofzo zienquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:47 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zou ik ook doen als ik een profvoetballer was. mja ik ben dan ook wel een mooiboy
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:47 schreef Anonymous61 het volgende:
Als ik z'n teamgenoot was had ik 'm eens helemaal kaalgeschoren in z'n slaap. Gewoon voor de grap.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Helemaal z'n haar laten doen in de rust
50 euro 33 pakjesquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zonde van je geld..
13 pakjes voor 20 euro terwijl handelen makkelijk is
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:48 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Als ik z'n teamgenoot was had ik 'm eens helemaal kaalgeschoren in z'n slaap. Gewoon voor de grap.
Inderdaad, als ik even langs een spiegel loop kijk ik ook wel over alles er nog netjes uit ziet.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
Alsof al die mensen hier nooit kijken of hun haar nog goed zit als ze een spiegel ofzo zien
Sowieso zonde geldquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:48 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
50 euro 33 pakjesIk denk dat ik maar ga wachten tot mijn broer psn card voor me bday haalt..
Benzema +15K nouquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:49 schreef Rijst het volgende:
wow wat een goa. Kralex Die benzema is veel waard nu hahah
Kan je niks aan doen, wat een piegel was datquote:
echt hequote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:48 schreef Greenpeas het volgende:
Ik zou willen dat DHGate nog werkte.
Wat een golaso
Voetballen gaat om de sport, niet om het uiterlijkquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:49 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Inderdaad, als ik even langs een spiegel loop kijk ik ook wel over alles er nog netjes uit ziet.Niks verkeerds aan omdat ik het belangrijk vind om er representatief uit te zien.
Maar dan kan je er toch nog goed uit willen zien. Niks mis mee.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Voetballen gaat om de sport, niet om het uiterlijk
Vind jij dat zijn voetbal eraan leidt? Denk je dat hij er 5 extra inschiet als die niet even in dat spiegeltje kijkt. Wat een onzin zeg.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Voetballen gaat om de sport, niet om het uiterlijk
Ik vind het onnodig aandachthoeren van hem jaquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:51 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Vind jij dat zijn voetbal eraan leidt? Denk je dat hij er 5 extra inschiet als die niet even in dat spiegeltje kijkt. Wat een onzin zeg.
Hij wil er zelf goed uit zien, de media besteed er zo veel aandacht aanquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik vind het onnodig aandachthoeren van hem ja
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hij voelt zich er beter door en gaat daardoor beter spelen, ik zie het probleem niet.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Moraleboost doordat zijn haar goed zit, seems legitquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij voelt zich er beter door en gaat daardoor beter spelen, ik zie het probleem niet.
Cazorla verneukte daarnet toch een kans
Voetbal was toch ooit het spelletje van de echte mannen. Voetbal is oorlog, zoals Rinus altijd zei. Tegenwoordig is het meer: "tsjonge, wat doe je nou joh? Nu zit mijn haar niet meer goed.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij voelt zich er beter door en gaat daardoor beter spelen, ik zie het probleem niet.
Mijn puntquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:54 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Voetbal was toch ooit het spelletje van de echte mannen. Voetbal is oorlog, zoals Rinus altijd zei. Tegenwoordig is het meer: "tsjonge, wat doe je nou joh? Nu zit mijn haar niet meer goed.[ afbeelding ] "
Beter gaat Ebeclio of Mickey warmlopen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:55 schreef Tim86 het volgende:
Boerrigter is zo onzeker..dan ga je ook veel vaker onderuit.,.staat echt los van het veld
Heb je castagnios gepricefixed?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:28 schreef Fuszy het volgende:
[..]
ging over ajax. Televisie staat achter me en ben niet aan het kijken. Hoorde ronaldo, maar niet iets van doelpunt juichen of wat dan ook
EBecilio zit bij het 2e (geloof ik) en MIckey is zwaar geblesseerdquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:55 schreef Rijst het volgende:
[..]
Beter gaat Ebeclio of Mickey warmlopen.
Babel is nu zeker ook onzeker?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:55 schreef Tim86 het volgende:
Boerrigter is zo onzeker..dan ga je ook veel vaker onderuit.,.staat echt los van het veld
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:56 schreef Rijst het volgende:
[..]
Want jij kijkt al heel lang voetbal.
Waar zijn de echte Materazzi's gebleven die gewoon de pezen van de tegenstander compleet af laten scheuren?quote:
Hoezo wed je als 16 jarige eigenlijk op wedstrijden die je niet kijkt? Omdat vrienden het doen? Omdat je werkelijkd enkt een edge te hebben met dit soort bets?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:55 schreef marcie216 het volgende:
Arsenal jongen dop koppen, ga een scoren. En dat geld ook voor City.
Oja vergeten. Van Ebecilio wist ik het niet. Vond het al zo stil rondom hemquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
EBecilio zit bij het 2e (geloof ik) en MIckey is zwaar geblesseerd
1. Doe het met vrienden ja.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:57 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Hoezo wed je als 16 jarige eigenlijk op wedstrijden die je niet kijkt? Omdat vrienden het doen? Omdat je werkelijkd enkt een edge te hebben met dit soort bets?
En je punt is...?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:54 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Voetbal was toch ooit het spelletje van de echte mannen. Voetbal is oorlog, zoals Rinus altijd zei. Tegenwoordig is het meer: "tsjonge, wat doe je nou joh? Nu zit mijn haar niet meer goed.[ afbeelding ] "
Hij denkt dat we nog in het jaar 1960 leven.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
En je punt is...?
De hele maatschappij is toch meer om uiterlijk vertoon gaan draaien en zachter geworden...
kquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:57 schreef marcie216 het volgende:
[..]
1. Doe het met vrienden ja.
2. vind het leuk om te doen.
3. gaat ook met AJax (die nu binnen is)
En zijn maar kleine bedragen
Ik moest lachenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:59 schreef poker4lifee het volgende:
toch maar weer ff Ajax op dan.
[..]
k
Ben je tegen het wedden dan?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:59 schreef poker4lifee het volgende:
toch maar weer ff Ajax op dan.
[..]
k
Alsof die er niet meer zijn. Shawcross, Pepe etc. Worden alleen niet zo positief benadeerd door de media.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:57 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Waar zijn de echte Materazzi's gebleven die gewoon de pezen van de tegenstander compleet af laten scheuren?
nee hoor, vroeg me alleen af waarom je het deed.quote:
Ah oke, deed het vorig jaar. Bij het EK ging het niet zo goed. Nu weer beetje oppakkenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:00 schreef poker4lifee het volgende:
Waarom lachen GJE?
[..]
nee hoor, vroeg me alleen af waarom je het deed.
Uiterlijk vertoon is voor de vrouwen. Mannen moeten zich bezig houden met waar mannen goed in zijn: barbecueën, voetbal kijken en bier drinken.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
En je punt is...?
De hele maatschappij is toch meer om uiterlijk vertoon gaan draaien en zachter geworden...
Heel schema gemaakt met redenen, jouw reactie 'k'quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:00 schreef poker4lifee het volgende:
Waarom lachen GJE?
[..]
nee hoor, vroeg me alleen af waarom je het deed.
Die gasten moeten gewoon een paar goeie tikken krijgen. Even weer met beide benen op de grond. Je bent godverdomme een man, laat dat dan zien of laat je ombouwen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:59 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hij denkt dat we nog in het jaar 1960 leven.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:02 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Die gasten moeten gewoon een paar goeie tikken krijgen. Even weer met beide benen op de grond. Je bent godverdomme een man, laat dat dan zien of laat je ombouwen.
Ah. Het was een duidelijk antwoordquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heel schema gemaakt met redenen, jouw reactie 'k'
quote:
Zag laatst een gozer met laarsjes bij de MacDonals. Het was dat ik m'n bestelling nog niet had, anders had ik 'm zo uit z'n laarsjes gereden.quote:
Kwam droog overquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:04 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Ah. Het was een duidelijk antwoord
[..]
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:04 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zag laatst een gozer met laarsjes bij de MacDonals. Het was dat ik m'n bestelling nog niet had, anders had ik 'm zo uit z'n laarsjes gereden.
Mwa Ronaldo heeft een lichaam waar je als man u tegen zegt. Die is zeker niet slecht afgetraind hoor. Dat die zich af en toe aanstelt in een wedstrijd is dan puur om een vrije trap af te dwingen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:02 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Die gasten moeten gewoon een paar goeie tikken krijgen. Even weer met beide benen op de grond. Je bent godverdomme een man, laat dat dan zien of laat je ombouwen.
Tsja ik zou niet met een handtas gaan lopen, maar dat moet hij zelf wetenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:05 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Mwa Ronaldo heeft een lichaam waar je als man u tegen zegt. Die is zeker niet slecht afgetraind hoor. Dat die zich af en toe aanstelt in een wedstrijd is dan puur om een vrije trap af te dwingen.
Ja klopt, maar dat gejank om z'n kapsel elke keer.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:05 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Mwa Ronaldo heeft een lichaam waar je als man u tegen zegt. Die is zeker niet slecht afgetraind hoor. Dat die zich af en toe aanstelt in een wedstrijd is dan puur om een vrije trap af te dwingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |