Moraleboost doordat zijn haar goed zit, seems legitquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij voelt zich er beter door en gaat daardoor beter spelen, ik zie het probleem niet.
Cazorla verneukte daarnet toch een kans
Voetbal was toch ooit het spelletje van de echte mannen. Voetbal is oorlog, zoals Rinus altijd zei. Tegenwoordig is het meer: "tsjonge, wat doe je nou joh? Nu zit mijn haar niet meer goed.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
Hij voelt zich er beter door en gaat daardoor beter spelen, ik zie het probleem niet.
Mijn puntquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:54 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Voetbal was toch ooit het spelletje van de echte mannen. Voetbal is oorlog, zoals Rinus altijd zei. Tegenwoordig is het meer: "tsjonge, wat doe je nou joh? Nu zit mijn haar niet meer goed.[ afbeelding ] "
Beter gaat Ebeclio of Mickey warmlopen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:55 schreef Tim86 het volgende:
Boerrigter is zo onzeker..dan ga je ook veel vaker onderuit.,.staat echt los van het veld
Heb je castagnios gepricefixed?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:28 schreef Fuszy het volgende:
[..]
ging over ajax. Televisie staat achter me en ben niet aan het kijken. Hoorde ronaldo, maar niet iets van doelpunt juichen of wat dan ook
EBecilio zit bij het 2e (geloof ik) en MIckey is zwaar geblesseerdquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:55 schreef Rijst het volgende:
[..]
Beter gaat Ebeclio of Mickey warmlopen.
Babel is nu zeker ook onzeker?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:55 schreef Tim86 het volgende:
Boerrigter is zo onzeker..dan ga je ook veel vaker onderuit.,.staat echt los van het veld
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:56 schreef Rijst het volgende:
[..]
Want jij kijkt al heel lang voetbal.
Waar zijn de echte Materazzi's gebleven die gewoon de pezen van de tegenstander compleet af laten scheuren?quote:
Hoezo wed je als 16 jarige eigenlijk op wedstrijden die je niet kijkt? Omdat vrienden het doen? Omdat je werkelijkd enkt een edge te hebben met dit soort bets?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:55 schreef marcie216 het volgende:
Arsenal jongen dop koppen, ga een scoren. En dat geld ook voor City.
Oja vergeten. Van Ebecilio wist ik het niet. Vond het al zo stil rondom hemquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
EBecilio zit bij het 2e (geloof ik) en MIckey is zwaar geblesseerd
1. Doe het met vrienden ja.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:57 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Hoezo wed je als 16 jarige eigenlijk op wedstrijden die je niet kijkt? Omdat vrienden het doen? Omdat je werkelijkd enkt een edge te hebben met dit soort bets?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |