Vind het echt nep, de pace van verdedigers vooral.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die standaard keepers zijn nog best goed dit jaar. De verdedigers zijn ook heerlijk
zegt ook alweer genoeg dat je weet hoe 1.50 en 50 kilo speelt ;pquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Vind het echt nep, de pace van verdedigers vooral.
Negers van 2,10 en 100 kilo zijn net zo snel als iemand van 1,50 en 50 kilo
Ja, ik speel ANY, met een CV van 1,90 en 81 kilo, maar ik vraag de spitsen altijd om klein en licht te zijnquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:10 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
zegt ook alweer genoeg dat je weet hoe 1.50 en 50 kilo speelt ;p
Ik vind het aanvallen wel chill, deze fifa kan je met clubs juist beter combineren en door het midden aanvallen
Neen, de verdediger zijn niet sneller, ze gebruiken hun lichaam beter. Zo kan je iemand blokken die erlangs wil. Ik loop met mijn 1.80 mannetje makkelijk een verdediger eruit en zelfs Mathijs lukt het met 1.90 (op kracht).quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Vind het echt nep, de pace van verdedigers vooral.
Negers van 2,10 en 100 kilo zijn net zo snel als iemand van 1,50 en 50 kilo
Ja, daar heb je ook een punt. Ze gaan vooral voor/naast je lopen en dan zachter lopenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
Neen, de verdediger zijn niet sneller, ze gebruiken hun lichaam beter. Zo kan je iemand blokken die erlangs wil. Ik loop met mijn 1.80 mannetje makkelijk een verdediger eruit en zelfs Mathijs lukt het met 1.90 (op kracht).
Met 7 man zoals gister is het wel een beetje kutquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, daar heb je ook een punt. Ze gaan vooral voor/naast je lopen en dan zachter lopen
Ach, vind dit jaar clubs wel leukerOok met divisies
Met teveel mensen clubben is ook niet leuk meer, niet iedereen heeft dezelfde speelstijlquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
Met 7 man zoals gister is het wel een beetje kut
Ja ik geef alleen de link niet.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:21 schreef 5M1L3 het volgende:
is er al een autobuyer ergens? geen gezeik aub.
Waarom zou iemand die aan jou geven...quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:21 schreef 5M1L3 het volgende:
Tuurlijkquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:21 schreef 5M1L3 het volgende:
http://www.autobuyer.com/quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:21 schreef 5M1L3 het volgende:
Wisselgeldquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:22 schreef marcie216 het volgende:
Godverdomme
Manchester - Arsenal goedkoopste kaartje wat ik heb gezien, 190 eur (was in Pond maar heb het omgerekend)
190 euro voor alleen toegangsbewijs, wtf.
Nja met vliegreis en hotel overnachting, vervoer etc kom je op zo'n 500 uit. Vind ik toch iets te veel voor 2 daagjes.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |