En je punt is...?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:54 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Voetbal was toch ooit het spelletje van de echte mannen. Voetbal is oorlog, zoals Rinus altijd zei. Tegenwoordig is het meer: "tsjonge, wat doe je nou joh? Nu zit mijn haar niet meer goed.[ afbeelding ] "
Hij denkt dat we nog in het jaar 1960 leven.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
En je punt is...?
De hele maatschappij is toch meer om uiterlijk vertoon gaan draaien en zachter geworden...
kquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:57 schreef marcie216 het volgende:
[..]
1. Doe het met vrienden ja.
2. vind het leuk om te doen.
3. gaat ook met AJax (die nu binnen is)
En zijn maar kleine bedragen
Ik moest lachenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:59 schreef poker4lifee het volgende:
toch maar weer ff Ajax op dan.
[..]
k
Ben je tegen het wedden dan?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:59 schreef poker4lifee het volgende:
toch maar weer ff Ajax op dan.
[..]
k
Alsof die er niet meer zijn. Shawcross, Pepe etc. Worden alleen niet zo positief benadeerd door de media.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:57 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Waar zijn de echte Materazzi's gebleven die gewoon de pezen van de tegenstander compleet af laten scheuren?
nee hoor, vroeg me alleen af waarom je het deed.quote:
Ah oke, deed het vorig jaar. Bij het EK ging het niet zo goed. Nu weer beetje oppakkenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:00 schreef poker4lifee het volgende:
Waarom lachen GJE?
[..]
nee hoor, vroeg me alleen af waarom je het deed.
Uiterlijk vertoon is voor de vrouwen. Mannen moeten zich bezig houden met waar mannen goed in zijn: barbecueën, voetbal kijken en bier drinken.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
En je punt is...?
De hele maatschappij is toch meer om uiterlijk vertoon gaan draaien en zachter geworden...
Heel schema gemaakt met redenen, jouw reactie 'k'quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:00 schreef poker4lifee het volgende:
Waarom lachen GJE?
[..]
nee hoor, vroeg me alleen af waarom je het deed.
Die gasten moeten gewoon een paar goeie tikken krijgen. Even weer met beide benen op de grond. Je bent godverdomme een man, laat dat dan zien of laat je ombouwen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:59 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hij denkt dat we nog in het jaar 1960 leven.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:02 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Die gasten moeten gewoon een paar goeie tikken krijgen. Even weer met beide benen op de grond. Je bent godverdomme een man, laat dat dan zien of laat je ombouwen.
Ah. Het was een duidelijk antwoordquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heel schema gemaakt met redenen, jouw reactie 'k'
quote:
Zag laatst een gozer met laarsjes bij de MacDonals. Het was dat ik m'n bestelling nog niet had, anders had ik 'm zo uit z'n laarsjes gereden.quote:
Kwam droog overquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:04 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Ah. Het was een duidelijk antwoord
[..]
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:04 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Zag laatst een gozer met laarsjes bij de MacDonals. Het was dat ik m'n bestelling nog niet had, anders had ik 'm zo uit z'n laarsjes gereden.
Mwa Ronaldo heeft een lichaam waar je als man u tegen zegt. Die is zeker niet slecht afgetraind hoor. Dat die zich af en toe aanstelt in een wedstrijd is dan puur om een vrije trap af te dwingen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:02 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Die gasten moeten gewoon een paar goeie tikken krijgen. Even weer met beide benen op de grond. Je bent godverdomme een man, laat dat dan zien of laat je ombouwen.
Tsja ik zou niet met een handtas gaan lopen, maar dat moet hij zelf wetenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:05 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Mwa Ronaldo heeft een lichaam waar je als man u tegen zegt. Die is zeker niet slecht afgetraind hoor. Dat die zich af en toe aanstelt in een wedstrijd is dan puur om een vrije trap af te dwingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |