Castagnios?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:42 schreef Fuszy het volgende:
Nee ik ga geen pakje kopen. Net 150k geinvesteerd in mijn pricefix

Zou ik ook doen als ik een profvoetballer was. mja ik ben dan ook wel een mooiboyquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:46 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Doet 'ie altijd om te kijken of z'n haar nog goed zit.

Maar jouw onzin posts worden denk ik niet als posts gezien. Theorie staat dus nog.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:46 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Onzin, ik post hier gewoon en kreeg Robben

Zonde van je geld..quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:47 schreef Anonymous61 het volgende:
Kralex door jou wil ik nu morgen psn card halen

quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:47 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Maar jouw onzin posts worden denk ik niet als posts gezien.

Die tijd had ik geen onzin gepost.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:47 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Maar jouw onzin posts worden denk ik niet als posts gezien.

Alsof al die mensen hier nooit kijken of hun haar nog goed zit als ze een spiegel ofzo zienquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:47 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zou ik ook doen als ik een profvoetballer was. mja ik ben dan ook wel een mooiboy

quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:47 schreef Anonymous61 het volgende:
Kralex door jou wil ik nu morgen psn card halen

Als ik z'n teamgenoot was had ik 'm eens helemaal kaalgeschoren in z'n slaap. Gewoon voor de grap.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Helemaal z'n haar laten doen in de rust

50 euro 33 pakjesquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zonde van je geld..
13 pakjes voor 20 euro terwijl handelen makkelijk is

quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:48 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Als ik z'n teamgenoot was had ik 'm eens helemaal kaalgeschoren in z'n slaap. Gewoon voor de grap.

Inderdaad, als ik even langs een spiegel loop kijk ik ook wel over alles er nog netjes uit ziet.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
Alsof al die mensen hier nooit kijken of hun haar nog goed zit als ze een spiegel ofzo zien

Sowieso zonde geldquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:48 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
50 euro 33 pakjesIk denk dat ik maar ga wachten tot mijn broer psn card voor me bday haalt..

Benzema +15K nouquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:49 schreef Rijst het volgende:
wow wat een goa. Kralex Die benzema is veel waard nu hahah

Kan je niks aan doen, wat een piegel was datquote:

echt hequote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:48 schreef Greenpeas het volgende:
Ik zou willen dat DHGate nog werkte.
Wat een golaso

Voetballen gaat om de sport, niet om het uiterlijkquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:49 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Inderdaad, als ik even langs een spiegel loop kijk ik ook wel over alles er nog netjes uit ziet.Niks verkeerds aan omdat ik het belangrijk vind om er representatief uit te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |