Ik zeg het maar gewoon zo dat je minder zit de zeuren.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:40 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hihi je zegt sorry terwijl ik jou uitschold.
Ik ben goed
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:41 schreef marcie216 het volgende:
Wij zijn Ajax Amsterdam!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dit is de club waar ik zo trost op ben
De club waar ik zo veel van hou.
Nanananana
nanananananaanaaaaaa
naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanananana
ohohohohohohoh
OOHHHHHHHHHHHHHHHHHHOHHHOOOOHHOHOHOHOHOHOHOHOHH
Waar komen joden toch vandaan?
Uit Israël hier ver vandaan
Wonen daar ook superjoden?
Ja daar wonen ook superjoden
Vinden joden voetbal fijn?
Als ze maar voor Ajax zijn
AMSTERDAM AMSTERDAM
JALLLLAA AJAX AMSTERDAM
JALALALAL AJAX AMSTERDAM
Zelden zoveel poep in 2 posts gezien.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:41 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik zeg het maar gewoon zo dat je minder zit de zeuren.
Wat een dramatisch liedjequote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:41 schreef marcie216 het volgende:
Wij zijn Ajax Amsterdam!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dit is de club waar ik zo trost op ben
De club waar ik zo veel van hou.
Nanananana
nanananananaanaaaaaa
naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanananana
ohohohohohohoh
OOHHHHHHHHHHHHHHHHHHOHHHOOOOHHOHOHOHOHOHOHOHOHH
Waar komen joden toch vandaan?
Uit Israël hier ver vandaan
Wonen daar ook superjoden?
Ja daar wonen ook superjoden
Vinden joden voetbal fijn?
Als ze maar voor Ajax zijn
AMSTERDAM AMSTERDAM
JALLLLAA AJAX AMSTERDAM
JALALALAL AJAX AMSTERDAM
Hoezo? Zij gewoon zo dat ze minder zit de zeuren. Logisch toch?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[..]
Zelden zoveel poep in 2 posts gezien.
Joden en Israel. Gezelligquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:42 schreef marcie216 het volgende:
Jongen, dat is voor de sfeer hier in dit topic.
O jij bent er zo eentje.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:42 schreef marcie216 het volgende:
Post dan dit soort foto'squote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:42 schreef marcie216 het volgende:
dan heb je blijkbaar al die andere posts niet gezien van 'm. Tell me how.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[..]
Zelden zoveel poep in 2 posts gezien.
nou, jij dan Kami. Torres of Balotelli? Robin van Persie krijgt zn ontslagbrief.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:43 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
O jij bent er zo eentje.
3000 euro schuld, wijf heeft je verlaten, JIJ BENT DE CLUB!
Ik ben op dit moment voor Ajax ja, want Nederlands voetbal.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:43 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
O jij bent er zo eentje.
3000 euro schuld, wijf heeft je verlaten, JIJ BENT DE CLUB!
Balotelliquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
nou, jij dan Kami. Torres of Balotelli? Robin van Persie krijgt zn ontslagbrief.
Had ook gekund.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
Post dan dit soort foto's
[ afbeelding ]
Denk het niet pauper.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:44 schreef Longcat. het volgende:
Kamikazie,Thorb komen jullie dan morgen een potje tegen mij? :p
Ja. Ik laat geen kans voorbij gaan om een man te verkrachten.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:44 schreef Longcat. het volgende:
Kamikazie,Thorb komen jullie dan morgen een potje tegen mij? :p
And so it isquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja. Ik laat geen kans voorbij gaan om een man te verkrachten.
Ik speel alleen clubs.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:44 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Geef mij is een reden?
Why so mean?
Integendeel.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:44 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja. Ik laat geen kans voorbij gaan om een man te verkrachten.
Misschien ga ik ze wel als duo gebruiken, en als reserve duo Wellbeck-Bent. Eerst die van Persie eens zien te lozenquote:
Ik ookquote:
Hoeveel kost 'ie?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Misschien ga ik ze wel als duo gebruiken, en als reserve duo Wellbeck-Bent. Eerst die van Persie eens zien te lozen
Die tweede doe ik welquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:51 schreef marcie216 het volgende:
Een verslag van de doelpunten (als ze komen) voor City - BVB gewenst
Een verslag van de doelpunten (als ze komen) voor Arsenal gewenst (thorb?)
Thanks!quote:
liever een sopcast. Deze kon ik zelf ook wel vinden. Toch bedanktquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:52 schreef Der_Rudi het volgende:
[..]
http://www.thefirstrow.eu(...)russia-dortmund.html
Je observatievermogen is werkelijk ontroerend.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:52 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die tweede doe ik wel
@Bovenmij dat is geen sopcast
Ik zoek die links op het werk altijd op rojadirecta.me. Wellicht staat daar een betere tussen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:57 schreef Fuszy het volgende:
Laat ook maar. Kijk wel via die eerste link.
Goed gekeept ja, als een beest zijn goal uit.quote:
Kunnen wij ook wel gebruiken met clubsquote:
Die standaard keepers zijn nog best goed dit jaar. De verdedigers zijn ook heerlijkquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:07 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kunnen wij ook wel gebruiken met clubs![]()
Niet vreemd toch?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:06 schreef Anonymous61 het volgende:
![]()
18' FC Porto 0 - 0 Paris S.G.
20' Ajax Amsterdam 0 - 0 Real Madrid
20' Manchester C. 0 - 0 Borussia Dortmund
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |