SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Topicvoorwerp
Topic Nummer
Topicventjes/vrouwtjes:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
lolquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:36 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Elke keer denk ik dat je Bobber bent als ik niet goed kijk
Maar idd: voetbal
AAAARGH OMG NU BEN JE WEL BOBBERquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:36 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
lol
Maar dat vakantieveilingen is dus WEL legit?
Ik weet ook niet hoe zoiets werkt, maar, het werktquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:46 schreef bobbernaut het volgende:
Maar er staat "Voor ... personen".. Dat kan toch niet echt zijn, bijv 2.5 uur paintballen voor 6 personen voor een paar euro?!
Nou als we dan gewoon gaan paintballen met een deel van MC SC?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:47 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ik weet ook niet hoe zoiets werkt, maar, het werkt
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:49 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Nou als we dan gewoon gaan paintballen met een deel van MC SC?
Vraag me af of er een vrouwelijke variant is voor de "nutshot"quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:54 schreef Lorrelies het volgende:
Ik dan: "NEE, NIET SCHIETEN, JE MAG NIET OP MEISJES SCHIETEN, WEHHHHHHHH NOUUUUUUUUUUUU AUWWWWWWWWWWWW NIET SCHIETEN"
Of zo![]()
Borsten in het begin van de puberteitquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:56 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Vraag me af of er een vrouwelijke variant is voor de "nutshot"
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:53 schreef MineraalWater het volgende:
CSS style? dan own(de) ik jullie.
1 2 3 4 5 6 7 | .isotope .isotope-item { -webkit-transition-property: top, left, opacity; -moz-transition-property: top, left, opacity; -ms-transition-property: top, left, opacity; -o-transition-property: top, left, opacity; transition-property: top, left, opacity; } |
toen ik een jaar of 11 was, begonnen sommige meiden in de klas ze al te ontwikkelen, ik had daar geen weet van en ging ervanuit dat t een ontsteking was oid, dus ik soms weleens een elleboogje ofzo erinquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:57 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Borsten in het begin van de puberteit
Man o man, dat doet pijn.
Maar nee, verder niet... als iemand daar 'beneden' schiet, doet het net zoveel pijn als ergens anders op je lichaam
Oh my god D:quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:59 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
toen ik een jaar of 11 was, begonnen sommige meiden in de klas ze al te ontwikkelen, ik had daar geen weet van en ging ervanuit dat t een ontsteking was oid, dus ik soms weleens een elleboogje ofzo erin![]()
ik was echt een rotkind
voelde toen een beetje aan als een puist oidquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:01 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Oh my god D:
Ik kan het natuurlijk niet echt met zekerheid zeggen, maar dat doet misschien net zoveel pijn als wanneer ik jou in je kruis schop
Kom maarrrquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:53 schreef MineraalWater het volgende:
CSS style? dan own(de) ik jullie.
En dan schiet ik nog express op je kont, ook al ben je in mijn teamquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:54 schreef Lorrelies het volgende:
Ik dan: "NEE, NIET SCHIETEN, JE MAG NIET OP MEISJES SCHIETEN, WEHHHHHHHH NOUUUUUUUUUUUU AUWWWWWWWWWWWW NIET SCHIETEN"
Of zo![]()
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:06 schreef Ame_thyst het volgende:
komt aldie met zijn
[ afbeelding ]
vol met verf
Uithofquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:06 schreef Lorrelies het volgende:
Doe mij maar lasergamen... dat is ook leuk(en niet pijnlijk)
Nee joh met zo'n trekker die mest sproeitquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:06 schreef Ame_thyst het volgende:
komt aldie met zijn
[ afbeelding ]
vol met verf
18+quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:04 schreef bobbernaut het volgende:
Maar onze Drumstick is een paintballer!
Dus, vertel er eens overquote:
Ik ook, die dingen zijn fucking scheefquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:08 schreef Flodder450 het volgende:
lasergamen
had er zo fucking veel van verwacht
Ja het werkt niet altijd goed, maar ik ging eens met de klas en dat was echt leukquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:08 schreef Flodder450 het volgende:
lasergamen
had er zo fucking veel van verwacht
oja; nja. Het is wel leuk alleen wel prijzig.quote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:13 schreef Lorrelies het volgende:
*horen de afvoerleiding van de wc van de bovenburen hard stromen/bonken*
Mor: "Zo, ze poepen stenen daarboven?"
Zo klonk het echt
Kan je niet in bulk kopen ofzo?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:10 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
oja; nja. Het is wel leuk alleen wel prijzig.
gun: 230 ish euro
ballen: 30 euro per 2000; 1000 ballen per dag ongeveer
co2/hp: 5 euro
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ja hoi ik wil graag tweehonderd paintballgeweren kopen omdat het dan goedkoper is
dat zijn bulk prijzenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:15 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
[..]
Kan je niet in bulk kopen ofzo?
ja nee jij zegt gewoon bulk, meer niet. Weet ik veel???quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:16 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Balletjes he ( NEE ALDIE NIET DOORDENKEN!)
hihi balletjesquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:16 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Balletjes he ( NEE ALDIE NIET DOORDENKEN!)
OWHJA!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:20 schreef MineraalWater het volgende:
Bob tony hawk doet nu een AMA grijp al je moed en vingerskateboardjes bij elkaar om hem een vraag te stellen.
www.reddit.com/r/IAmA/com(...)teboarder_videogame/
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:18 schreef drumstickNL het volgende:
Ik wil ooit nog eens paintballs gaan fabriceren in een achteraf schuurtje; alleen in de US worden ze gemaakt.
profit $$
Nou als iedereen een tientje inlegt kunnen jullie je eigen paintball machine kopenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:33 schreef drumstickNL het volgende:
http://www.capplustech.com/big_view/R1_paintball.htm
Heb het gelijk geinstalleerdquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:29 schreef Ame_thyst het volgende:
http://stereopsis.com/flux/ dat zeker?
Kan wel degelijk schelen... wat overigens ook scheelt, is de helderheid van je beeld omlaag doenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:14 schreef MineraalWater het volgende:
Is kijke of ik vanavond beter kan slapen.
Heb zo'n programmatje gedownload dat hoe later het wordt hoe warmere tinten je beeld krijgt.
He gebruik ik ook sinds ik terug ben van de US en weer terug in het normale ritme wou komen. Vond het zo fijn dat ik het nog steeds gebruik.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:29 schreef Ame_thyst het volgende:
http://stereopsis.com/flux/ dat zeker?
• 4 uur paintballen voor 6 personenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:55 schreef maurisioo het volgende:
Is dat trouwens 18 euro in totaal of p.p.?
quote:• 50 paintballs per persoon
Best wel heel erg ontzettend goedkoop toch?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:57 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
• 4 uur paintballen voor 6 personen
[..]_!!!!!!!!!!!!!!
gladiator paintball![]()
flikkerbende NOOIT heengaan
Wat dan? (gladiator paintball)quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:57 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
• 4 uur paintballen voor 6 personen
[..]_!!!!!!!!!!!!!!
gladiator paintball![]()
flikkerbende NOOIT heengaan
HAHAHAHAHA BAAS!quote:
He we gaan hier toch niet racistisch zitten te doen he?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:04 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA BAAS!
alleen ik ben geen neger lol
50 paintballs is 5 minuten; dan vragen ze 30 euro per 100 paintballs ofzo en ben je alsnog 100 euro pp kwijt.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:58 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Best wel heel erg ontzettend goedkoop toch?
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:11 schreef maurisioo het volgende:
Maar vooruit, hier de aziatische versie
[ afbeelding ]
Ach wen je aanquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:51 schreef Ame_thyst het volgende:
scherm wordt gigantisch geel zeg van dat flux, mooier wordt het er niet van
trusten
baas zal blij met je zijnquote:Op donderdag 4 oktober 2012 07:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
hmmm... alweer tien minuten op de zaak
overwerkboi slaat toe!
geweer van 230eu is echt een kutgeweerquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:10 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
oja; nja. Het is wel leuk alleen wel prijzig.
gun: 230 ish euro
ballen: 30 euro per 2000; 1000 ballen per dag ongeveer
co2/hp: 5 euro
mijne is vol automatisch met rotor hopper manquote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:58 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
geweer van 230eu is echt een kutgeweer
nee jij dan?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:07 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
hallo vriend; heb je het nog naar je zin?
gr gr
Vanpire ook echtquote:ALEX FERGUSON’S Vanpire killer thrust a stake through Cluj’s heart.
Robin van Persie struck twice in Dracula country to fire United to the top of Champions League Group H.
Ik snap geen woord van wat hier staatquote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:13 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Verslagen op the sun
[..]
Vanpire ook echt![]()
![]()
ORIGINEEL MAN! HAHAHAHA neequote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:18 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Vandaag zal ik extra lief voor je zijn
Je hebt ons toch nogquote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
en ik mijn enige echte vrije avond verneuk
Haha, tuurlijk welquote:
ik zie zo nog 3 avonden die je prima vrij kan hebben...quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
enige avond want
maandag sportschool
dinsdag opleiding
woensdag sportschool
donderdag VRIJ
vrijdag sportschool
zaterdag van alles zoals uitgaan of ergens heen ofzo
en
zondag voor de opleiding bezig
Nou, met de opleiding stop ik liever niet en uitgaan is ook wel erg leuk hoorquote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:03 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zie zo nog 3 avonden die je prima vrij kan hebben...
jij?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
GOD FUCK KLOTE TERING AIDS SPOEDJE FUCK
Raad eens wie er net telefoon van een klant kreeg?
En nu voor de koelkast: wie mag een spoedje klaarzetten en reageert het komende (hihi) half uur dus niet meer?quote:
Jij?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:12 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
En nu voor de koelkast: wie mag een spoedje klaarzetten en reageert het komende (hihi) half uur dus niet meer?
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:29 schreef MineraalWater het volgende:
Heuj vetpercentage van 9,6 ZIE MIJN SIXPACK DAN
ectoboiiquote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:29 schreef MineraalWater het volgende:
Zou kunnen, weet ik niet.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:52 schreef mschol het volgende:
[..]
niet helemaal, ik verwacht namelijk dat het uit een film komt ofzo..
I cannot tell a lie: Your ass is mine.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:29 schreef MineraalWater het volgende:
Echt he, hij danst alleen live verder niksquote:
Jij kan het niet beter.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:06 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Echt he, hij danst alleen live verder niks
._.quote:
Die had iemand toch al als verzoeknummer gevraagd/t?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:22 schreef vogelkooi het volgende:
Ik ga op mijn feestje en boyoct houden op het nummer.
Welke?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 16:48 schreef MineraalWater het volgende:
Heuj oortjes zijn binnen! Wat een geluid voor 4,50
Dat wil ik ook wel weten, moet nog altijd nieuwe! (maar ik vind ze vaak te duurquote:
Mm maybe. Nog nooit gehoord van dat merk. Zometeen thuis eens ppzoeken. Welke precies?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik heb nog ongebruikte Skullcandy in-ear oordopjes liggen, iemand interesse?
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:34 schreef Mender het volgende:
[..]
Mm maybe. Nog nooit gehoord van dat merk. Zometeen thuis eens ppzoeken. Welke precies?
Hoezo?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Bobber is een soort van kruising tussen plex en datdus en loon met de kop van huib
Chinaprices.us, dan dat intypen, dan kiezen met een groen busjequote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:27 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Waar vind ik dat?
zeker alleen online?
Ja ik kan 20000 HZ horen hoor.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:34 schreef Ame_thyst het volgende:
Frequent Response: 20-20000HZ
yeah right
dat kan wel, maar 20 hz voor in ears lijkt mij vrij sterkquote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:48 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja ik kan 20000 HZ horen hoor.
wrm ga je dood dan? :$:$quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:52 schreef Flodder450 het volgende:
Mijn begrafenis zal waarschijnlijk de eerste en enige keer zijn dat je Iron Maiden in een kerk zult horen
Welk nummer?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:52 schreef Flodder450 het volgende:
Mijn begrafenis zal waarschijnlijk de eerste en enige keer zijn dat je Iron Maiden in een kerk zult horen
Gewoon interne subwoofer.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:57 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
dat kan wel, maar 20 hz voor in ears lijkt mij vrij sterk
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik wil dat bobber op mijn begrafenis zingt. Liever een vrolijke boel waar iedereen zit te bulderen van het lachen dan dat half nederland maar wat zit te snotteren.
Ides of March terwijl de kist de kerk binnenkomt, en Transylvania als hij weer de kerk uitgaatquote:
Klinkt als een cirkelfrees op staalquote:
Voor mij zal het een rotworst wezen wanner ik doodga, dood gaan we tochquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:23 schreef Lorrelies het volgende:
Nee ik geloof dat ik wel iets vredigers wil hebben
MAAR HALLO IK BEN NOG VOLOP AAN HET LEVEN EN IK WIL NOG NIET DOOD EN OOK NOG NIET DENKEN AAN DOODGAAN JA IK HEB NOG EEN HEEL LEVEN VOOR ME![]()
![]()
Zal je nog wel anders over gaan denken wanneer je volwassen wordtquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:21 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Ides of March terwijl de kist de kerk binnenkomt, en Transylvania als hij weer de kerk uitgaat
Eigenlijk de enige 2 dingen die ik al heb vastgelegd
Harhar hopen dat Flodder snel doodga-quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:27 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Zal je nog wel anders over gaan denken wanneer je volwassen wordt
achja, weet niet echt wat voor n muziek ik anders wil doenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:27 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Zal je nog wel anders over gaan denken wanneer je volwassen wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zo speel ik fifa, als die paarsequote:
Je bent dood, je hebt niets te willen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:34 schreef Flodder450 het volgende:
niet echt muziek waarvan ik denk van: "Dat wil ik"
Vóórdat ik dood ben welquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:35 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Je bent dood, je hebt niets te willen.
Geboren worden, school, school, nog meer school/uni, en dan tot je 65e werken, whoopthefuckingdooquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:30 schreef Lorrelies het volgende:
Het kan mij me wel schelen wanneer ik doodga, ik wil nog heel veel leuke dingen doen op deze rotwereld ja
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:37 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Geboren worden, school, school, nog meer school/uni, en dan tot je 65e werken, whoopthefuckingdoo
Kom jij maar even bij psychologe in opleiding Lorrequote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:37 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Geboren worden, school, school, nog meer school/uni, en dan tot je 65e werken, whoopthefuckingdoo
You can do anything you want, if you want to.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:48 schreef bobbernaut het volgende:
Jongens! Zal ik Aldie een kaartje sturen?
Wil jij een kaartje?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:55 schreef Lorrelies het volgende:
Nee joh, dat is ouderwetsIn welke tijd leef jij?
Kaartjes zijn iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wel leuk om eens per jaar te krijgen
![]()
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
Haten op Sosuaquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:50 schreef bobbernaut het volgende:
JijJij bent net zo negatief als mschol
Altijd maar zeiken en haten
Zal ik jou een kaartje sturen?!quote:
doe maarquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:57 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Zal ik jou een kaartje sturen?!
Neequote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:48 schreef bobbernaut het volgende:
Jongens! Zal ik Aldie een kaartje sturen?
zie vetgedruktequote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:03 schreef Timwonnacott het volgende:
Dan ga je toch in de bijstand iz gratiz
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:02 schreef Flodder450 het volgende:
Maar serieus, om eerlijk te zijn zie ik er als een blok tegenop om tot mn 65e/67e te gaan werken, niet omdat het werken zelf, maar gewoon om dat het toch wel even 50 jaar is
LOL! Ik had je vandaag geupvote onder de lesquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:06 schreef -Datdus- het volgende:
Hoe karma te hoeren:
http://www.reddit.com/r/A(...)ll_by_myself/c6h8go3
Klik even op parent.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:07 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
LOL! Ik had je vandaag geupvote onder de les
It's a small world.
In dat geval zal ik je maar alvast teleurstellen. Gerontologen zijn al in de veronderstelling dat, gezien de snelheid van medische ontwikkeling, de eerste mens die 150 moet worden nu al leeft. Als jij denkt dat je theoretisch 85 jaar van je pension kan genieten heb je het mooi fout.quote:
Ja ik ook beetje. Maar het heeft zooo weinig zin om daar de hele tijd bij stil te staan. Steek je energie beter in het kijken naar andere mogelijkheden. Meerdere manieren om geld te verdienen bijvoorbeeld. Of andere levensstijl. Waarom zou je een huis met auto moeten kopen en er de rest van je leven krom voor liggen? Ik heb nu juist geen auto meer omdat t veel kost. Er zijn best wel mogelijkheden om minder te werken als je blablabla... zie het gewoon niet zo negatief in allemaal. Opties zat!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:02 schreef Flodder450 het volgende:
Maar serieus, om eerlijk te zijn zie ik er als een blok tegenop om tot mn 65e/67e te gaan werken, niet omdat het werken zelf, maar gewoon om dat het toch wel even 50 jaar is
Echt?quote:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE NU ZIT IK HIERMEE IN MIJN HOOFDquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:07 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
LOL! Ik had je vandaag geupvote onder de les
It's a small world.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:12 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE NU ZIT IK HIERMEE IN MIJN HOOFD
Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:17 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Bushy eyebrows that tend to meet in the middle
Forum Opties | |
---|---|