baas zal blij met je zijnquote:Op donderdag 4 oktober 2012 07:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
hmmm... alweer tien minuten op de zaak
overwerkboi slaat toe!
geweer van 230eu is echt een kutgeweerquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:10 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
oja; nja. Het is wel leuk alleen wel prijzig.
gun: 230 ish euro
ballen: 30 euro per 2000; 1000 ballen per dag ongeveer
co2/hp: 5 euro
mijne is vol automatisch met rotor hopper manquote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:58 schreef Snorrenbaard het volgende:
[..]
geweer van 230eu is echt een kutgeweer
nee jij dan?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:07 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
hallo vriend; heb je het nog naar je zin?
gr gr
Vanpire ook echtquote:ALEX FERGUSON’S Vanpire killer thrust a stake through Cluj’s heart.
Robin van Persie struck twice in Dracula country to fire United to the top of Champions League Group H.
Ik snap geen woord van wat hier staatquote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:13 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Verslagen op the sun
[..]
Vanpire ook echt![]()
![]()
ORIGINEEL MAN! HAHAHAHA neequote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:18 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Vandaag zal ik extra lief voor je zijn
Je hebt ons toch nogquote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
en ik mijn enige echte vrije avond verneuk
Haha, tuurlijk welquote:
ik zie zo nog 3 avonden die je prima vrij kan hebben...quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
enige avond want
maandag sportschool
dinsdag opleiding
woensdag sportschool
donderdag VRIJ
vrijdag sportschool
zaterdag van alles zoals uitgaan of ergens heen ofzo
en
zondag voor de opleiding bezig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |