SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Topicvoorwerp
Topic Nummer
Topicventjes/vrouwtjes:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
lolquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:36 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Elke keer denk ik dat je Bobber bent als ik niet goed kijk
Maar idd: voetbal
AAAARGH OMG NU BEN JE WEL BOBBERquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:36 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
lol
Maar dat vakantieveilingen is dus WEL legit?
Ik weet ook niet hoe zoiets werkt, maar, het werktquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:46 schreef bobbernaut het volgende:
Maar er staat "Voor ... personen".. Dat kan toch niet echt zijn, bijv 2.5 uur paintballen voor 6 personen voor een paar euro?!
Nou als we dan gewoon gaan paintballen met een deel van MC SC?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:47 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ik weet ook niet hoe zoiets werkt, maar, het werkt
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:49 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Nou als we dan gewoon gaan paintballen met een deel van MC SC?
Vraag me af of er een vrouwelijke variant is voor de "nutshot"quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:54 schreef Lorrelies het volgende:
Ik dan: "NEE, NIET SCHIETEN, JE MAG NIET OP MEISJES SCHIETEN, WEHHHHHHHH NOUUUUUUUUUUUU AUWWWWWWWWWWWW NIET SCHIETEN"
Of zo![]()
Borsten in het begin van de puberteitquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:56 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Vraag me af of er een vrouwelijke variant is voor de "nutshot"
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:53 schreef MineraalWater het volgende:
CSS style? dan own(de) ik jullie.
1 2 3 4 5 6 7 | .isotope .isotope-item { -webkit-transition-property: top, left, opacity; -moz-transition-property: top, left, opacity; -ms-transition-property: top, left, opacity; -o-transition-property: top, left, opacity; transition-property: top, left, opacity; } |
toen ik een jaar of 11 was, begonnen sommige meiden in de klas ze al te ontwikkelen, ik had daar geen weet van en ging ervanuit dat t een ontsteking was oid, dus ik soms weleens een elleboogje ofzo erinquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:57 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Borsten in het begin van de puberteit
Man o man, dat doet pijn.
Maar nee, verder niet... als iemand daar 'beneden' schiet, doet het net zoveel pijn als ergens anders op je lichaam
Oh my god D:quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:59 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
toen ik een jaar of 11 was, begonnen sommige meiden in de klas ze al te ontwikkelen, ik had daar geen weet van en ging ervanuit dat t een ontsteking was oid, dus ik soms weleens een elleboogje ofzo erin![]()
ik was echt een rotkind
voelde toen een beetje aan als een puist oidquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:01 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Oh my god D:
Ik kan het natuurlijk niet echt met zekerheid zeggen, maar dat doet misschien net zoveel pijn als wanneer ik jou in je kruis schop
Kom maarrrquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:53 schreef MineraalWater het volgende:
CSS style? dan own(de) ik jullie.
En dan schiet ik nog express op je kont, ook al ben je in mijn teamquote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:54 schreef Lorrelies het volgende:
Ik dan: "NEE, NIET SCHIETEN, JE MAG NIET OP MEISJES SCHIETEN, WEHHHHHHHH NOUUUUUUUUUUUU AUWWWWWWWWWWWW NIET SCHIETEN"
Of zo![]()
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:06 schreef Ame_thyst het volgende:
komt aldie met zijn
[ afbeelding ]
vol met verf
Uithofquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:06 schreef Lorrelies het volgende:
Doe mij maar lasergamen... dat is ook leuk(en niet pijnlijk)
Nee joh met zo'n trekker die mest sproeitquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:06 schreef Ame_thyst het volgende:
komt aldie met zijn
[ afbeelding ]
vol met verf
18+quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:04 schreef bobbernaut het volgende:
Maar onze Drumstick is een paintballer!
Dus, vertel er eens overquote:
Ik ook, die dingen zijn fucking scheefquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:08 schreef Flodder450 het volgende:
lasergamen
had er zo fucking veel van verwacht
Ja het werkt niet altijd goed, maar ik ging eens met de klas en dat was echt leukquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:08 schreef Flodder450 het volgende:
lasergamen
had er zo fucking veel van verwacht
oja; nja. Het is wel leuk alleen wel prijzig.quote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:13 schreef Lorrelies het volgende:
*horen de afvoerleiding van de wc van de bovenburen hard stromen/bonken*
Mor: "Zo, ze poepen stenen daarboven?"
Zo klonk het echt
Kan je niet in bulk kopen ofzo?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:10 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
oja; nja. Het is wel leuk alleen wel prijzig.
gun: 230 ish euro
ballen: 30 euro per 2000; 1000 ballen per dag ongeveer
co2/hp: 5 euro
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ja hoi ik wil graag tweehonderd paintballgeweren kopen omdat het dan goedkoper is
dat zijn bulk prijzenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:15 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
[..]
Kan je niet in bulk kopen ofzo?
ja nee jij zegt gewoon bulk, meer niet. Weet ik veel???quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:16 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Balletjes he ( NEE ALDIE NIET DOORDENKEN!)
hihi balletjesquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:16 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Balletjes he ( NEE ALDIE NIET DOORDENKEN!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |