Hoezo?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Bobber is een soort van kruising tussen plex en datdus en loon met de kop van huib
Chinaprices.us, dan dat intypen, dan kiezen met een groen busjequote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:27 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Waar vind ik dat?
zeker alleen online?
Ja ik kan 20000 HZ horen hoor.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:34 schreef Ame_thyst het volgende:
Frequent Response: 20-20000HZ
yeah right
dat kan wel, maar 20 hz voor in ears lijkt mij vrij sterkquote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:48 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja ik kan 20000 HZ horen hoor.
wrm ga je dood dan? :$:$quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:52 schreef Flodder450 het volgende:
Mijn begrafenis zal waarschijnlijk de eerste en enige keer zijn dat je Iron Maiden in een kerk zult horen
Welk nummer?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:52 schreef Flodder450 het volgende:
Mijn begrafenis zal waarschijnlijk de eerste en enige keer zijn dat je Iron Maiden in een kerk zult horen
Gewoon interne subwoofer.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:57 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
dat kan wel, maar 20 hz voor in ears lijkt mij vrij sterk
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik wil dat bobber op mijn begrafenis zingt. Liever een vrolijke boel waar iedereen zit te bulderen van het lachen dan dat half nederland maar wat zit te snotteren.
Ides of March terwijl de kist de kerk binnenkomt, en Transylvania als hij weer de kerk uitgaatquote:
Klinkt als een cirkelfrees op staalquote:
Voor mij zal het een rotworst wezen wanner ik doodga, dood gaan we tochquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:23 schreef Lorrelies het volgende:
Nee ik geloof dat ik wel iets vredigers wil hebben
MAAR HALLO IK BEN NOG VOLOP AAN HET LEVEN EN IK WIL NOG NIET DOOD EN OOK NOG NIET DENKEN AAN DOODGAAN JA IK HEB NOG EEN HEEL LEVEN VOOR ME![]()
![]()
Zal je nog wel anders over gaan denken wanneer je volwassen wordtquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:21 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Ides of March terwijl de kist de kerk binnenkomt, en Transylvania als hij weer de kerk uitgaat
Eigenlijk de enige 2 dingen die ik al heb vastgelegd
Harhar hopen dat Flodder snel doodga-quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:27 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Zal je nog wel anders over gaan denken wanneer je volwassen wordt
achja, weet niet echt wat voor n muziek ik anders wil doenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:27 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Zal je nog wel anders over gaan denken wanneer je volwassen wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zo speel ik fifa, als die paarsequote:
Je bent dood, je hebt niets te willen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:34 schreef Flodder450 het volgende:
niet echt muziek waarvan ik denk van: "Dat wil ik"
Vóórdat ik dood ben welquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:35 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Je bent dood, je hebt niets te willen.
Geboren worden, school, school, nog meer school/uni, en dan tot je 65e werken, whoopthefuckingdooquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:30 schreef Lorrelies het volgende:
Het kan mij me wel schelen wanneer ik doodga, ik wil nog heel veel leuke dingen doen op deze rotwereld ja
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:37 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Geboren worden, school, school, nog meer school/uni, en dan tot je 65e werken, whoopthefuckingdoo
Kom jij maar even bij psychologe in opleiding Lorrequote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:37 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Geboren worden, school, school, nog meer school/uni, en dan tot je 65e werken, whoopthefuckingdoo
You can do anything you want, if you want to.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:48 schreef bobbernaut het volgende:
Jongens! Zal ik Aldie een kaartje sturen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |