abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 13:04:30 #276
372316 Wandtegeltje
Gebruiksaanwijzing (PDF)
pi_117656356
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 12:13 schreef emokid het volgende:

[..]

Ik denk niet dat De Key hier vijf weken te laat is geweest met het leveren van mijn e-mail, maar dat de oude huurder vijf weken te laat opnieuw naar mijn e-mail heeft gevraagd. Ze zou volgens De Key namelijk ook mijn telefoonnummer moeten hebben ontvangen aanvankelijk. Ook fijn hoor, die gedachte. :{
Nou, dat je dat nu pas zegt, jammer. Ik vind het wel heel wat anders dat ze je tel.nr allang had. Dan had ze je inderdaad allang kunnen contacten.

Maar ik zou alleen een mailtje sturen en op de inhoud ingaan, niet op het tijdstip van contact.

Gewoon een mailtje sturen dat gezien de staat van de vloer je er niks voor over hebt, ¤ 0,00, er alleen maar last van hebt dat-ie er ligt en dat er wat anders overheen komt of zo. En er verder ook niet meer over wil discussiėren.
pi_117656889
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 13:04 schreef Wandtegeltje het volgende:

[..]

Nou, dat je dat nu pas zegt, jammer. Ik vind het wel heel wat anders dat ze je tel.nr allang had. Dan had ze je inderdaad allang kunnen contacten.

Maar ik zou alleen een mailtje sturen en op de inhoud ingaan, niet op het tijdstip van contact.

Gewoon een mailtje sturen dat gezien de staat van de vloer je er niks voor over hebt, ¤ 0,00, er alleen maar last van hebt dat-ie er ligt en dat er wat anders overheen komt of zo. En er verder ook niet meer over wil discussiėren.
Waar maak jij je druk om zeg?, is die vloer van jou?
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 13:26:16 #278
372316 Wandtegeltje
Gebruiksaanwijzing (PDF)
pi_117656938
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 13:24 schreef klipper het volgende:

[..]

Waar maak jij je druk om zeg?, is die vloer van jou?
Mag ik hier iets posten of moet ik eerst Uw toestemming vragen???
pi_117657252
'Gewoon een mailtje sturen dat gezien de staat van de vloer je er niks voor over hebt, ¤ 0,00, er alleen maar last van hebt dat-ie er ligt en dat er wat anders overheen komt of zo. En er verder ook niet meer over wil discussiėren.'

Als je niets van je laat horen snapt ze dat zelf ook wel. Op jouw manier kan het nog gebeuren dat je alsnog de zooi van de vloer moet tillen omdat ze 'm op wil komen halen. En daar is ze te laat mee. :)
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 13:57:38 #280
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_117657847
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 13:04 schreef Wandtegeltje het volgende:

[..]

Dat zou ik dus niet doen, als ze een beetje eigenwijs is komt ze die vloer er dan uittrekken en gooit ze hem alsnog weg.
This isn't even my final form.
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 13:57:53 #281
372316 Wandtegeltje
Gebruiksaanwijzing (PDF)
pi_117657850
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 13:38 schreef Apuleius het volgende:
'Gewoon een mailtje sturen dat gezien de staat van de vloer je er niks voor over hebt, ¤ 0,00, er alleen maar last van hebt dat-ie er ligt en dat er wat anders overheen komt of zo. En er verder ook niet meer over wil discussiėren.'

Als je niets van je laat horen snapt ze dat zelf ook wel. Op jouw manier kan het nog gebeuren dat je alsnog de zooi van de vloer moet tillen omdat ze 'm op wil komen halen. En daar is ze te laat mee. :)
Nou, dat kan zonder mailtje ook wel hoor. Geen enkel probleem. Ze heeft een telefoonnummer, adres en e-mailadres. En als ze dan voor de deur staat dan zou ik ook zoiets hebben van hoepel nou maar op, had je maar eerder moeten komen.
pi_117657982
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 13:57 schreef Wandtegeltje het volgende:

[..]

Nou, dat kan zonder mailtje ook wel hoor. Geen enkel probleem. Ze heeft een telefoonnummer, adres en e-mailadres. En als ze dan voor de deur staat dan zou ik ook zoiets hebben van hoepel nou maar op, had je maar eerder moeten komen.
Dat is precies de reden waarom ik vanaf het begin al zeg, niet op reageren.
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 14:08:31 #283
372316 Wandtegeltje
Gebruiksaanwijzing (PDF)
pi_117658159
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 14:02 schreef Apuleius het volgende:

[..]

Dat is precies de reden waarom ik vanaf het begin al zeg, niet op reageren.
Niet reageren is ook een vorm van reageren. Staat ze straks voor de deur... Hallo, ik had je al een mailtje gestuurd......Gezellig.

Daarom zou ik dus een mailtje terug sturen met de mededeling dat ze kan fluiten naar d'r ¤ 135,--..
pi_117658199
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 14:08 schreef Wandtegeltje het volgende:

[..]

Niet reageren is ook een vorm van reageren. Staat ze straks voor de deur... Hallo, ik had je al een mailtje gestuurd......Gezellig.

Daarom zou ik dus een mailtje terug sturen met de mededeling dat ze kan fluiten naar d'r ¤ 135,--..
Ja.
pi_117658622
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 12:13 schreef emokid het volgende:

[..]

Ik denk niet dat De Key hier vijf weken te laat is geweest met het leveren van mijn e-mail, maar dat de oude huurder vijf weken te laat opnieuw naar mijn e-mail heeft gevraagd. Ze zou volgens De Key namelijk ook mijn telefoonnummer moeten hebben ontvangen aanvankelijk. Ook fijn hoor, die gedachte. :{
TS, nog een relevante vraag voor jou, om het duidelijk te krijgen:
- Heeft DeKey tijdens de bezichtiging, contracttekenen of sleuteluitreiking iets gezegd over de vloer en overname ervan? Wat?

Als ze niets hebben gezegd, mag jij er vanuit gaan dat de vloer bij het gehuurde hoort. Heb je niets met de oude huurder te maken. Verder is het risico voor DeKey als ze toestaan dat de oude huurder na sleutelinlevering eigendommen achter laat. Die worden van van DeKey, tenzij ze een andere overeenkomst heeft met DeKey.
Als daar door DeKey niets over is gezegd; 'Let op, de vloer is ter overname, dit dien je binnen 2 weken te regelen, je wil hem of de oude huurder haalt hem weg'; dan zoekt de oude huurder het lekker uit met DeKey.
dag
pi_117666143
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 13:26 schreef Wandtegeltje het volgende:

[..]

Mag ik hier iets posten of moet ik eerst Uw toestemming vragen???
Doe maar niet, die geef ik toch niet. :P
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 19:08:37 #287
267451 Smikke
Formerly known as Smirre
pi_117666405
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 16:03 schreef Murdera het volgende:

[..]

Zoals ik het lees probeert de vorige verhuurster hem nog een poot uit te draaien door haar eigen nalatigheid. (Kliklaminaat is trouwens zelden te hergebruiken)
En reageert TS verongelijkt, maar niet zonder reden. :)
Dat ligt er aan hoe je het eruit haalt.
Opinions are like assholes, everybody's got one.
pi_117666670
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 19:08 schreef Smikke het volgende:

[..]

Dat ligt er aan hoe je het eruit haalt.
En aan de kwaliteit.
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 23:23:51 #289
267451 Smikke
Formerly known as Smirre
pi_117676136
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 19:16 schreef Apuleius het volgende:

[..]

En aan de kwaliteit.
Klopt helemaal. (Hoewel goedkoop niet altijd slechte kwaliteit garandeert.)
Opinions are like assholes, everybody's got one.
pi_117677026
Voor die 130 eurie mag de oude verhuurdster je ook wel een dienst bewijzen... kan je meteen je slaapkamer showen!!

Ik zou terugmailen dat ik geen interesse had in de ondervloer..
permanente verbouwing!!!
  zondag 7 oktober 2012 @ 08:59:15 #291
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_117682731
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 oktober 2012 14:08 schreef Wandtegeltje het volgende:

[..]

Dan zou ze wel erg volhardend zijn, wat een moeite voor ¤ 135 euro. :')
Als ik de TS was, zou ik het er bij laten, niks meer van je laten horen, dan houden ze er vanzelf mee op.
Er zijn wel belangrijkere dingen in het leven dan een vloertje.
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
pi_117682785
hier is het iig zo dat de oude huurder contact op moet nemen met de nieuwe huurder voor overname, voor sleuteloverdracht.
pi_117682801
Wat een hoop gedoe over wat als.

Leg de situatie uit, geef aan dat je het voor haar ook vervelend zit maar dat jij volledig ter goeder trouw was en verwijs haar naar dekey.

Niet jouw probleem, don't worry, wie bang leeft gaat bang dood

c_/
met een koekje
  zondag 7 oktober 2012 @ 15:31:49 #294
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_117693792
Loopt wel los dit. De verhuurder is hier slordig geweest. Zij moet dan ook de problemen oplossen. Zou zeker een klacht indienen over het verstrekken van je email.
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
pi_117696744
Hoezo klacht indienen ?
De meeste hier zijn het er wel over eens dat de oude huurder contact had moeten zoeken in die 2 weken over het eventueel overnemen van spullen. Hoe had ze dat dan moeten doen als ze geen info van de dekey had gekregen ? Zij kan toch ook niet weten wie de volgende huurder is.
pi_117697324
quote:
0s.gif Op zondag 7 oktober 2012 16:51 schreef axamenta het volgende:
Hoezo klacht indienen ?
De meeste hier zijn het er wel over eens dat de oude huurder contact had moeten zoeken in die 2 weken over het eventueel overnemen van spullen. Hoe had ze dat dan moeten doen als ze geen info van de dekey had gekregen ? Zij kan toch ook niet weten wie de volgende huurder is.
In dat geval geef je als DeKey zijnde (en de oude huurder er geen bezwaar tegen heeft) de gegevens van de oude huurder aan de nieuwe huurder. Of als de nieuwe huurder er geen bezwaar tegen heeft kan het andersom ook.

Ongevraagd gegevens doorspelen is not done.
Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
pi_117710480
Bij de Key is het zo (uit ervaring) dat je bij de eindinspectie moet aangeven of je iets laat staan/zitten, en welke prijs je daarvoor wil hebben. De Key gaat dat doorgeven aan de nieuwe huurder en als die er niet zoveel geld voor over heeft, of het spul überhaupt niet wil hebben, mag je je spullen niet zelf meer ophalen (het is dan immers het huis van de nieuwe huurder), maar moet je ze laten verwijderen door een of ander team į ¤750. Ik neem aan dat jouw vorige huurder daar ook niet zoveel zin in heeft.

De Key neemt het verder ook niet zo nauw met privacy, de helft van de mailtjes die de Key naar ons complex stuurt zijn met alle e-mailadressen in de CC, ipv de BCC :')
pi_117736202
ik wordt hier zo moe van

...het is heel simpel..de kamer dient leeg opgelverd te worden
en mocht er een nieuwe huurder bekend zijn dan kan de oude huurder er een afspraak over een eventuele overname van spullen mee maken
nieuwe huurder is daar niet verpicht toe, dan dient oude huurder het er uit te halen . PUNT

nieuwe huurder loopt met verhuurder de kamer door, ales wat er dan nog in is en wat niet tot het huis hort mag hij/zij laten verwijderen cq in oude staat herstellen

ligt er nog een vloer in (of iets anders), dan kan de nieuwe huurder die accepteren of (laten) verwijderen

een oude huurder kan nooit of te nimmer na een paar weken nog komen om geld

het zonder toestemming doorgeven van persoonlijke gegevens door de verhuurder is niet toegestaan

daar zou ik zelf een officiele klacht van maken, misschien zelfs aangifte van doen wegens schending van privacywetgeving
pi_117756013
Is er nou al wat gebeurd of loopt TS nog af te wachten.

Je mag die vloer inmiddels als jouw eigendom beschouwen. Ik zou op dit mailtje als zodanig reageren. Is diegene het er niet mee eens, dan mag hij met de Key gaan soebatten.
het lef trouwens nog om geld te vragen voor zo'n vloer. Ik heb ooit 60 m2 laminaat aan de volgende bewoner kado gedaan, was blij dat het er niet uithoefde.
Sterker nog, het is jouw woning, je hoeft die persoon niet eens toegang te geven.
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 00:14:16 #300
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_117759525
Ja, hoe zit 't nou, TS? Verder: wat sijs en Libres zeggen. Einde topic. Hoop ik.
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')