Nou, dat je dat nu pas zegt, jammer. Ik vind het wel heel wat anders dat ze je tel.nr allang had. Dan had ze je inderdaad allang kunnen contacten.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:13 schreef emokid het volgende:
[..]
Ik denk niet dat De Key hier vijf weken te laat is geweest met het leveren van mijn e-mail, maar dat de oude huurder vijf weken te laat opnieuw naar mijn e-mail heeft gevraagd. Ze zou volgens De Key namelijk ook mijn telefoonnummer moeten hebben ontvangen aanvankelijk. Ook fijn hoor, die gedachte.
Waar maak jij je druk om zeg?, is die vloer van jou?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:04 schreef Wandtegeltje het volgende:
[..]
Nou, dat je dat nu pas zegt, jammer. Ik vind het wel heel wat anders dat ze je tel.nr allang had. Dan had ze je inderdaad allang kunnen contacten.
Maar ik zou alleen een mailtje sturen en op de inhoud ingaan, niet op het tijdstip van contact.
Gewoon een mailtje sturen dat gezien de staat van de vloer je er niks voor over hebt, ¤ 0,00, er alleen maar last van hebt dat-ie er ligt en dat er wat anders overheen komt of zo. En er verder ook niet meer over wil discussiėren.
Mag ik hier iets posten of moet ik eerst Uw toestemming vragen???quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:24 schreef klipper het volgende:
[..]
Waar maak jij je druk om zeg?, is die vloer van jou?
Dat zou ik dus niet doen, als ze een beetje eigenwijs is komt ze die vloer er dan uittrekken en gooit ze hem alsnog weg.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:04 schreef Wandtegeltje het volgende:
[..]
Gewoon een mailtje sturen dat gezien de staat van de vloer je er niks voor over hebt, ¤ 0,00, er alleen maar last van hebt dat-ie er ligt en dat er wat anders overheen komt of zo. En er verder ook niet meer over wil discussiėren.
Nou, dat kan zonder mailtje ook wel hoor. Geen enkel probleem. Ze heeft een telefoonnummer, adres en e-mailadres. En als ze dan voor de deur staat dan zou ik ook zoiets hebben van hoepel nou maar op, had je maar eerder moeten komen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:38 schreef Apuleius het volgende:
'Gewoon een mailtje sturen dat gezien de staat van de vloer je er niks voor over hebt, ¤ 0,00, er alleen maar last van hebt dat-ie er ligt en dat er wat anders overheen komt of zo. En er verder ook niet meer over wil discussiėren.'
Als je niets van je laat horen snapt ze dat zelf ook wel. Op jouw manier kan het nog gebeuren dat je alsnog de zooi van de vloer moet tillen omdat ze 'm op wil komen halen. En daar is ze te laat mee.
Dat is precies de reden waarom ik vanaf het begin al zeg, niet op reageren.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:57 schreef Wandtegeltje het volgende:
[..]
Nou, dat kan zonder mailtje ook wel hoor. Geen enkel probleem. Ze heeft een telefoonnummer, adres en e-mailadres. En als ze dan voor de deur staat dan zou ik ook zoiets hebben van hoepel nou maar op, had je maar eerder moeten komen.
Niet reageren is ook een vorm van reageren. Staat ze straks voor de deur... Hallo, ik had je al een mailtje gestuurd......Gezellig.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:02 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Dat is precies de reden waarom ik vanaf het begin al zeg, niet op reageren.
Ja.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:08 schreef Wandtegeltje het volgende:
[..]
Niet reageren is ook een vorm van reageren. Staat ze straks voor de deur... Hallo, ik had je al een mailtje gestuurd......Gezellig.
Daarom zou ik dus een mailtje terug sturen met de mededeling dat ze kan fluiten naar d'r ¤ 135,--..
TS, nog een relevante vraag voor jou, om het duidelijk te krijgen:quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:13 schreef emokid het volgende:
[..]
Ik denk niet dat De Key hier vijf weken te laat is geweest met het leveren van mijn e-mail, maar dat de oude huurder vijf weken te laat opnieuw naar mijn e-mail heeft gevraagd. Ze zou volgens De Key namelijk ook mijn telefoonnummer moeten hebben ontvangen aanvankelijk. Ook fijn hoor, die gedachte.
Doe maar niet, die geef ik toch niet.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:26 schreef Wandtegeltje het volgende:
[..]
Mag ik hier iets posten of moet ik eerst Uw toestemming vragen???
Dat ligt er aan hoe je het eruit haalt.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zoals ik het lees probeert de vorige verhuurster hem nog een poot uit te draaien door haar eigen nalatigheid. (Kliklaminaat is trouwens zelden te hergebruiken)
En reageert TS verongelijkt, maar niet zonder reden.
En aan de kwaliteit.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:08 schreef Smikke het volgende:
[..]
Dat ligt er aan hoe je het eruit haalt.
Klopt helemaal. (Hoewel goedkoop niet altijd slechte kwaliteit garandeert.)quote:
Dan zou ze wel erg volhardend zijn, wat een moeite voor ¤ 135 euro.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:08 schreef Wandtegeltje het volgende:
[..]
Niet reageren is ook een vorm van reageren. Staat ze straks voor de deur... Hallo, ik had je al een mailtje gestuurd......Gezellig.
Daarom zou ik dus een mailtje terug sturen met de mededeling dat ze kan fluiten naar d'r ¤ 135,--..
In dat geval geef je als DeKey zijnde (en de oude huurder er geen bezwaar tegen heeft) de gegevens van de oude huurder aan de nieuwe huurder. Of als de nieuwe huurder er geen bezwaar tegen heeft kan het andersom ook.quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:51 schreef axamenta het volgende:
Hoezo klacht indienen ?
De meeste hier zijn het er wel over eens dat de oude huurder contact had moeten zoeken in die 2 weken over het eventueel overnemen van spullen. Hoe had ze dat dan moeten doen als ze geen info van de dekey had gekregen ? Zij kan toch ook niet weten wie de volgende huurder is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |