Maar die wil ik niet ...quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:00 schreef iamredleader het volgende:
Maar ik bedoelde dus gewoon een oven die op electriciteit werkt
Daar praten ze raarquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:00 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb net even gekeken wanneer Sinterklaas eigenlijk aankomt, en ik ben dan gelukkig al terug uit Canada!![]()
![]()
17 november in Roermond
Moet te doen zijnquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:02 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Maar die wil ik niet ...
[..]
Daar praten ze raar![]()
Hopelijk kan ik het kijken met mini op mijn borst geplakt en een mok warme choco en kruidnoten bij de hand
Geen borstplaat?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:02 schreef _Ophelia_ het volgende:
Hopelijk kan ik het kijken met mini op mijn borst geplakt en een mok warme choco en kruidnoten bij de hand
Ikea!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:51 schreef TradeMarkie het volgende:
en mijn oven heeft een tof klokje, vind ik tenminste
[ afbeelding ]
Nee, niet eensquote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:25 schreef Tinuviel het volgende:
LB dat klinkt lekker, kook en bak je voor een bijzondere gelegenheid?
Check!quote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:18 schreef Tinuviel het volgende:
Lubje, dagje te laat maar nog van harte gefeliciteerd!
Klopt, en deze is mooi.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:36 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Check!
Niks mis met ikea keukens
Ja idd en ook nog eens functioneelquote:
Ja, eens.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:58 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Klopt, pepernoten zijn helemaal niet lekker![]()
Maar de naam is gewoon leuker, ik stel voor dat we het omdraaien
Argh, ik dacht er gister nog aan.quote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:22 schreef LadyBlack het volgende:
En de foccaccia is alweer bijna op.....![]()
![]()
*burp*
Ik ook (normaal dan) en van yoga misschien nog wel meer trouwensquote:
Nicequote:Lekker een lift naar huis gehad van E.morgen ook, op de heenweg
Qua energie is een goede maar net even mijn temperatuur opgemeten en ik heb verhoging dus misschien slim om toch maar rustig aan te doenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:51 schreef Etcetera het volgende:
Van sporten krijg ik altijd energie
Lekker een lift naar huis gehad van E.morgen ook, op de heenweg
dank allen!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:31 schreef MaJo het volgende:
Gefeliciteerd lubje!Hoe oud ben je geworden?
Na het ontbijten weer een tukkie gedaan, ben zo moezit zelfs te twijfelen of ik in bed blijf of zo naar zumba ga
Nu ik bij de dertigers club hoor vind ik dat jong hoorquote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:57 schreef lubje25 het volgende:
[..]
dank allen!
33 jaar oud/ jong MaJo.
Waar gaat het over? Heb wel zin om weer wat nieuwe series te ontdekkenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:46 schreef Etcetera het volgende:
Hart of Dixie is echt grappig![]()
als iemand nog een leuke serie zoekt, aanrader
het is wel een beetje een meidenserie though
nee arnhem. uit eten met pa ma broer en zwaagster voor mijn verjaardag. vanmiddag teruggekomen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nu ik bij de dertigers club hoor vind ik dat jong hoor
Zit je nu in Antwerpen?
Hoe kwam je daar achter?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:55 schreef Nembrionic het volgende:
Vervolgens jarenlang een huisarts gehad die naar mijn idee prima was(ik kende hem redelijk, zijn zoon was een tijdje mijn beste vriend) maar later kwam ik erachter dat 'ie eigenlijk helemaal niet zo goed was.
Nee hoor. Weet ook niet hoe ik erop kwam dat het vandaag 4 oktober zou zijn. Ik loop een dag voor geloof ik. Had denk ik erg zin in het weekendquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jiddische kalender?![]()
Maarre... Lubbermans, gefeliciteerd!!
quote:
Jup, maar ik loop een beetje achter met de afleveringen. Ik kan het soms maar moeilijk vinden trouwensquote:Op donderdag 4 oktober 2012 01:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ets, volg jij nu ook ' The great British bake-off'?
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:15 schreef LadyBlack het volgende:
Uren wakker gelegen vannacht... daar heb ik zo'n hekel aan
Was dat 4 oktober? De beelden staan me nog goed bij, de datum wat minder.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:54 schreef MadMaster het volgende:
Dierendag is aardig, maar ik sta vandaag ook even stil bij de Bijlmerramp van 20 jaar geleden.
Heb als puber ongeveer 5 jaar in de flat Kruitberg gewoond. Weliswaar tot 10 jaar voor de ramp, maar die afschuwelijke beelden, van een voorheen zo vertrouwde plek waar ik vaak buiten gespeeld heb, doen me nog steeds wel wat...
Dat is het toch altijd?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:57 schreef _Ophelia_ het volgende:
En het is weer voor een tweede autootje
O jaquote:Was dat 4 oktober? De beelden staan me nog goed bij, de datum wat minder.
We wonen midden in de stad, alles is te lopen of te fietsenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:58 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Dat is het toch altijd?Als niet vanwege de regen, dan wel een cabrio voor in de zon
Dat was zondag 4 oktober 1992 rond 18.30 uur...quote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:57 schreef _Ophelia_ het volgende:
Was dat 4 oktober? De beelden staan me nog goed bij, de datum wat minder.
Taxi een optie?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:01 schreef _Ophelia_ het volgende:
We wonen midden in de stad, alles is te lopen of te fietsen![]()
Alleen is bushalte nu te ver lopen, het regent en ik moet naar het ziekenhuis...
O wow, daar is ook een seconds-from-disaster van! Die ga ik bij gelegenheid eens kijkenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:03 schreef MadMaster het volgende:
Dat was zondag 4 oktober 1992 rond 18.30 uur...
wil het nog wel even doorgeven aan de kip voor vanavondquote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:45 schreef iamredleader het volgende:
mogguh
Fijne dierendag voor de dierenliefhebbers
Ik 3, ik herinner me van dat hele jaar niks. Ook niet van de geboorte van mijn zusje.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:39 schreef Etcetera het volgende:
E. feliciteerde mij vanochtend
Met de Bijlmerramp was ik 6, daar weet ik eigenlijk niets meer van.
Dankje, ik ben heel blij met haarquote:
Grote paraplu, gelukkig waaide het nietquote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:50 schreef Tinuviel het volgende:
Ophelia, hopelijk ben je nog redelijk droog overgekomen?
We zouden eigenlijk met de trein naar Antwerpen gaan maar hebben dat maar niet gedaan ivm de stakingen. We konden dan niet terugkomen gisterquote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heeft de reputatie nogal eens uit te vallen. Daarnaast was het gisteren de zoveelste dag dat de Belgische spoorwegen aan het staken waren en er geen treinen reden.
De Amerikaanse debatten zijn vaak nog irritanter dan de Nederlandse versies.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Heeft er iemand vannacht nu nog naar het debat gekeken en was het wat?
en wat weerhoudt je er van de datum te wijzigen?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:25 schreef Etcetera het volgende:
Ik werd net gebeld door mij nieuwe tandarts, 2 november mag ik voor controle.
Goeie datum
Klopt...quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:50 schreef Tinuviel het volgende:
MadMaster dan heeft die bailmer ramp jou best nog een extra naar gevoel gegeven kan ik me voorstellen. Die plek heeft voor jou gewoon kindheidsherinneringen. Vind het filmpje ook erg heftig en heb nog maar een stukje gezien.
Ach ja. Ik had het kunnen omzetten hoor, maar heen moet ik tochquote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:44 schreef Soempie het volgende:
Fijn, op je verjaardag.Maar je staat waarschijnlijk na 5 minuten alweer buiten.
Dan werd het zeer waarschijnlijk een week later, nu ben ik er des te eerder weer vanafquote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
en wat weerhoudt je er van de datum te wijzigen?
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De Amerikaanse debatten zijn vaak nog irritanter dan de Nederlandse versies.
Ben rond de verkiezingen daar in de USA en dan wordt het een kunst om die debatten te ontwijken op TV.
Maar gelukkig zijn er dan 's avonds de World Series Baseball en daar wijkt in de USA alles voor, zelfs politiek geleuter..
Ik zat nog te denken om er een flauwe grap bij te verzinnen...quote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
wil het nog wel even doorgeven aan de kip voor vanavond
Ja, ALS. Waarop mijn docent Nederlands vroeger zei: "As is verbrande turf"quote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zo, weer thuis. Als de Thalys rijdt dan is het wel een prettig vervoermiddel
Inderdaad, dan krijg je een extra uitgebreide controle, speciaal voor je verjaardag. En daarna een tandenborstel cadeauquote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:25 schreef Etcetera het volgende:
Ik werd net gebeld door mij nieuwe tandarts, 2 november mag ik voor controle.
Goeie datum
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:41 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Alstjeblieft, een foto van mijn zusje:
[ afbeelding ]
Heeft ze helemaal zelf gemaakt!
"Ahw! Bewijs bij mn vorige postquote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
hoe heet de compositie? Een stilleven met paracetamol?
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
aangebakken appelmoes is niet lekker
Eens (vermoed ik).quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:04 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
aangebakken appelmoes is niet lekker
Je gaat nu solliciteren bij Defensie?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:12 schreef MaJo het volgende:
Zo hey dat body combat is me een partij zwaarmaar ik heb het volgehouden!
Nou ik werd juist nog meer geconfronteerd met het feit dat ik echt niet fit benquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je gaat nu solliciteren bij Defensie?
ik ookquote:
uitermate goede plannnen, niets doen. Ben bekaf.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:13 schreef Soempie het volgende:
Goede weekendplannen, iedereen?
Hier twee verjaardagen. Ene dag in Groningen en de andere in Zeeland.
Huhquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:46 schreef Soempie het volgende:
Vergeet geen onderlegger op je bioscoopstoel te leggen.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:46 schreef Soempie het volgende:
Vergeet geen onderlegger op je bioscoopstoel te leggen.
Ohquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:50 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
Voor als je vliezen breken of al zijn gebroken.
Glaasje water bij?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
OhLekker idee wel op de vroege ochtend
dat doen we toch welquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:08 schreef _Ophelia_ het volgende:
En dan bedoel ik wat ik zeg dus hè, niet mijn tafelmanieren(voor jullie rare dingen gaan denken)
Oh dat had ik wel begrepen naar aanleiding van voorgaande postsquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:08 schreef _Ophelia_ het volgende:
En dan bedoel ik wat ik zeg dus hè, niet mijn tafelmanieren(voor jullie rare dingen gaan denken)
Vanmiddag mijn diploma in ontvangst nemen en dat morgen vieren met een borrelquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:13 schreef Soempie het volgende:
Tof!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vanmiddag mijn diploma in ontvangst nemen en dat morgen vieren met een borrel![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vanmiddag mijn diploma in ontvangst nemen en dat morgen vieren met een borrelZondag niets op de planning (behalve Formule 1 kijken) en dat is maar beter ook
quote:I've just gone around my neighbours garden and smashed the fuck out of his greenhouse.
Hasn't he heard about the effect they have on the environment?
Wat heeft een kruising tussen een schaap en een geit met het huidige weerbeeld te maken?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:01 schreef Etcetera het volgende:
Het is hier gewoog nog niet droog geweest vandaagwat een scheitweer zeg.
Die rare Groningers tochquote:
gister zag ik dat het in het hoge noorden vissen regentquote:
Friezen zijn ook raar, maar dit is voor zover ik weet geen Friese uitdrukkingquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:04 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben niet in Groningen momenteel, dus die rare Friezen is beter van toepassing
Wie zegt dat het een uitdrukking isquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Friezen zijn ook raar, maar dit is voor zover ik weet geen Friese uitdrukking
Als het geen uitdrukking is praat jij poep of heb ik heel veel medelijden met die arme beesten die naar beneden vallen. Het tweede lijkt mij zo goed als uitgesloten, en met Occams scheermes kom ik dan bij de verklaring dat jij onzin aan het uitkramen bent. Daarna ben ik zo vrij om jou te zien als pars pro toto en kom ik toch weer tot de conclusie dat Groningers maar raar zijnquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wie zegt dat het een uitdrukking is
Of je moet gewoon tot de conclusie komen dat ik er weer niet aan gedacht had dat de juiste term schijtweer is, ipv scheitweerquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als het geen uitdrukking is praat jij poep of heb ik heel veel medelijden met die arme beesten die naar beneden vallen. Het tweede lijkt mij zo goed als uitgesloten, en met Occams scheermes kom ik dan bij de verklaring dat jij onzin aan het uitkramen bent. Daarna ben ik zo vrij om jou te zien als pars pro toto en kom ik toch weer tot de conclusie dat Groningers maar raar zijn
Oh ja, dat kan natuurlijk ook nogquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Of je moet gewoon tot de conclusie komen dat ik er weer niet aan gedacht had dat de juiste term schijtweer is, ipv scheitweer
nee, zoiets zou Etcie nooooooit doenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Oh ja, dat kan natuurlijk ook nog
Vanavond onbeperkt spareribs eten bij zwager en schoonzus.quote:
Het is een MikroTik, en onze 'huisexperts' van het ding weten het ook niet. Als jouw vriend het wel weet - of een idee heeft: alles is welkomquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:45 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ah, irritant... Vriend zou er misschien nog wel iets zinnigs over kunnen zeggen, maar die is elders zinnige dingen aan het zeggen.
Ik kan mij een situatie onlangs bij mij thuis herinneren, waarbij vriend zeer behulpzaam was...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:45 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ah, irritant... Vriend zou er misschien nog wel iets zinnigs over kunnen zeggen, maar die is elders zinnige dingen aan het zeggen.
Groeten aan de stadsmuzikanten daar!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:03 schreef iamredleader het volgende:
groetjes uit een nat, regenachtig, winderig maar heel gezellig Bremen
Zondag bokbierfestival in Zutphen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 08:13 schreef Soempie het volgende:
een van een vogel zonder kop op een bedje van verenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:49 schreef _Ophelia_ het volgende:
* _Ophelia_ is heel benieuwd wat voor foto er op FB staat...
ik zou het doenquote:
lastig om dat vanaf m'n telefoon via de iPad te uploaden en zo... Maar als iemand hem van Facebook wil knippen en hier wil plakken, dan mag datquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:30 schreef Soempie het volgende:
Je kunt de foto ook gewoon hier posten.
nee dat klopt, goed opgeletquote:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:36 schreef TradeMarkie het volgende:
Volgens mij was het een meerkoet.
En nu een minder.
het kadaver lag in de baan van de deur, dus dat kon nietquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:38 schreef Soempie het volgende:
Ik had de deur weer achter me dichtgetrokken.![]()
ze mogen wegquote:
ja, maar wanneer weten we nog niet.quote:
Ik stem op beledigd: "mijn vogel, wat doe je?!"quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:40 schreef LadyBlack het volgende:
Owww die vogelarm beest.
Zat de kat met een tevreden verzadigde kop toe te kijken toen jij de kots en dode vogel opruimde?
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:41 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik stem op beledigd: "mijn vogel, wat doe je?!"
Mijn tv-gids zegt "say yes to the dress"?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:43 schreef LadyBlack het volgende:
Ultiem slecht vermaak trouwens nu op TLC
gevoelig punt!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:41 schreef LadyBlack het volgende:
Oh en tof nieuws! In jouw huis i suppose?
Ja, bridesmaids editionquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:44 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Mijn tv-gids zegt "say yes to the dress"?
ja, we wonen nogal een eindje van elkaar vandaan, dus 1 van ons moet wel een aantal dingen opgeven en gaat een stuk verder van een aantal goede vrienden en familie afwonen.quote:
nopequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:48 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Heeft zij ook een huis waar een jaar aan geklust is?
Andere vriendinquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:50 schreef wyccie het volgende:
Jemig, als ik jou was was de keus makkelijk gemaakt, hoor.
ja, maar ik maak de keus niet in m'n eentje hèquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:50 schreef wyccie het volgende:
Jemig, als ik jou was was de keus makkelijk gemaakt, hoor.
Natuurlijk niet.quote:
Je vriendin kan toch ook wel een beetje logisch nadenken en meedenken?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:50 schreef TradeMarkie het volgende:
ja, maar ik maak de keus niet in m'n eentje hè
zelfs als de j voor jaargetijde staat is het weinig iddquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het jaarsalaris van deze vacature valt me best tegen eigenlijk
twee en half haar zelfs.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.
Maar als ik nét een nieuw huis heb gekocht en er een jaar hard aan heb gewerkt, ga ik echt niet in een ander (oud) huis samenwonen.
[..]
Je vriendin kan toch ook wel een beetje logisch nadenken en meedenken?
Wat ik eigenlijk bedoel te zeggen is dat dat de enige beslissing is die hij alleen kan nemen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.
Maar als ik nét een nieuw huis heb gekocht en er een jaar hard aan heb gewerkt, ga ik echt niet in een ander (oud) huis samenwonen.
Vrij matig ja...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het jaarsalaris van deze vacature valt me best tegen eigenlijk
quote:
Ah, ik dacht dat het slechts om een iets grotere afstand van familie en vrienden ging.quote:En het feit dat ze dan elke dag twee en half uur of meer moet reizen naar haar werk telt ook wel mee.
Mijn keus zou zijn: hier samenwonen of niet.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:54 schreef _Ophelia_ het volgende:
Wat ik eigenlijk bedoel te zeggen is dat dat de enige beslissing is die hij alleen kan nemen.
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Papiertje is binnen, ik ben nu helemaal officieel een BBA
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Inderdaad. Ik zou er toch wel even lekker van willen genieten en trots willen wezen.quote:
Mja, maar dan kom je misschien ook niet verder.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:56 schreef wyccie het volgende:
Mijn keus zou zijn: hier samenwonen of niet.
Ik vind van welquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:57 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
![]()
Mag je nu ook hiermee rijden?
[ http://img352.imageshack.us/img352/5137/bba206img52533lp.jpg (copy/paste deze link) ]
BBA deed tot voor kort hier het busvervoer...
gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dat klopt.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:58 schreef Soempie het volgende:
Mja, maar dan kom je misschien ook niet verder.
Dan is het een beetje: my way or the highway.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Daarom zou ik, als ik jou was, er gewoon nog even mee wachten en er rustig over nadenken.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:02 schreef TradeMarkie het volgende:
Het is gewoon een erg lastige keuze.
dat is best gunstigquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Daarom zou ik, als ik jou was, er gewoon nog even mee wachten en er rustig over nadenken.
Sowieso eerst even kijken hoe het nu gaat met wonen en reizen.
Hoe wordt jouw reistijd als je daar gaat wonen?
Hell no! Voorlopig in elk geval niet. Ik heb het wel gehad met studeren, wat voornamelijk komt door de scriptie. Dat wil ik liever niet op korte termijn nog een keer doenquote:
Ik ben ook blij dat ik niet in de schoenen sta van TM of z'n vriendin.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat klopt.
Maar ze wonen nu ook niet samen en dat gaat ook prima.
En gelukkig hoef ik ook niet te kiezen.
Vrijstaande villa gaat niet lukken, maar een vrijstaand huis (met werk) is in sommige gebieden voor 150.000 wel te koop ja.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en dat salaris voor senior projectleider is niet overdreven hoog
alhoewel je in Friesland wel voor 100.000 euri een vrijstaande villa hebt, toch
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:48 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ja, we wonen nogal een eindje van elkaar vandaan, dus 1 van ons moet wel een aantal dingen opgeven en gaat een stuk verder van een aantal goede vrienden en familie afwonen.
En ik zie er weinig in om mijn huis nu te koop te zetten. Daar zitten niet alleen van mij heel wat vrijwillige uurtjes in en dat wil ik niet zomaar weer van de hand doen.
Dat.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:09 schreef Etcetera het volgende:
d'ohbijna vergeten. Gefeliciteerd met je diploma Tim!
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:25 schreef LadyBlack het volgende:
vanaf mn nieuwe laptop
![]()
Nouja, de oude laptop van mn vriend, maar die is wel 3x zo snel als mijn oude en heeft een veel grotere harde schijf
Primaquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:09 schreef Etcetera het volgende:
d'ohbijna vergeten. Gefeliciteerd met je diploma Tim!
B., goede reis gehad?
Goed geregeldquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:25 schreef LadyBlack het volgende:
vanaf mn nieuwe laptop
![]()
Nouja, de oude laptop van mn vriend, maar die is wel 3x zo snel als mijn oude en heeft een veel grotere harde schijf
Goed geregeldquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 23:08 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Prima
Reed tegen het einde een file in maar die was erg vers (ambulance kwam pas net aanrijden) dus die was ik zo voorbij
Herkenbaarquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 22:25 schreef LadyBlack het volgende:
vanaf mn nieuwe laptop
![]()
Truste.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:01 schreef LadyBlack het volgende:
Maarrrr nu is het tijd om naar bed te gaan en dan lekker te slapen tot ik zonder de wekker wakker word
Trusten!
Kan ik me voorstellen. Niet echt veel aan zoquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 02:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb vandaag mee gedaan aan een pubquiz in mijn vaste studentenkroeg in Leeuwarden. Solo, maar het is de laatste keer dat ik het op die manier ga doen. Ik haalde in mijn eentje 96 van de mogelijke 140 punten, het eerstvolgende team (van vier personen overigens) haalde 74 punten. Ergens vind ik dat toch een tikje genant
Dat ook, maar als ik in een team had meegedaan had ik ook ruim gewonnen. Dan kan je nog zeggen dat je het zonder de hulp van je team niet gered had, nu is het toch een tikje lullig voor de rest dat ik in m'n eentje zoveel meer scoor.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 04:11 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Niet echt veel aan zo
* Its-Jojo-4you zit te denken of hij nou grappen moet gaan maken over Friezenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 02:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb vandaag mee gedaan aan een pubquiz in mijn vaste studentenkroeg in Leeuwarden. Solo, maar het is de laatste keer dat ik het op die manier ga doen. Ik haalde in mijn eentje 96 van de mogelijke 140 punten, het eerstvolgende team (van vier personen overigens) haalde 74 punten. Ergens vind ik dat toch een tikje genant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |