nee, ik zit te kakkenquote:Op zondag 30 september 2012 20:58 schreef Soempie het volgende:
Zit iedereen boer zoekt vrouw te kijken ofzo?
Nee, Spooks.quote:Op zondag 30 september 2012 20:58 schreef Soempie het volgende:
Ik speelde elders hier taalnazi.quote:Op zondag 30 september 2012 20:58 schreef Soempie het volgende:
quote:Op zondag 30 september 2012 21:08 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik speelde elders hier taalnazi.
Is nergens voor nodigquote:
Eigenwijs dingquote:Op zondag 30 september 2012 20:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja nahja ik was gestopt met medicatie altogether dus het was mijn eigen schuld...
Dat, maar goed dat je nu weer on meds bent, is blijkbaar voor nu toch echt wel beter. Succes meis!quote:
Heb je mooi ruimte voor babymeukjesquote:Op zondag 30 september 2012 21:34 schreef LadyBlack het volgende:
Maar t blijft een maffe taal, dat Fries
Ik was vandaag in Twente, heb heerlijk in de tuin gezeten bij mn moeder, daar was volop zonWe hebben netjes alle kampeerspullen weer teruggebracht, dus eindelijk al die troep hier uit huis weg. Ruimte
Oh, nee dat duurt nog wel even hoorquote:Op zondag 30 september 2012 21:36 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Heb je mooi ruimte voor babymeukjes
Ik zou echt 9 maanden lang gaan shoppen, onder het mom van 'het is voor die kleine'.quote:Op zondag 30 september 2012 21:42 schreef LadyBlack het volgende:
Oh, nee dat duurt nog wel even hoor
Ach, je kunt de ruimte maar vast in huis hebben toch? Hier kwam het shoppen voor de ruimtequote:Op zondag 30 september 2012 21:42 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh, nee dat duurt nog wel even hoor
Ja, haha die neiging heb ik ook wel hoorquote:Op zondag 30 september 2012 21:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik zou echt 9 maanden lang gaan shoppen, onder het mom van 'het is voor die kleine'.
Wat zij zegtquote:
Lekker slapen zonder overtrek en dat er morgen opdoen?quote:Op zondag 30 september 2012 22:17 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Wat zij zegt![]()
![]()
Mijn weekend is zwaar oninteressant, het meest spectaculaire is dat ik de matrasovertrekken gewassen heb, en ik ben Moe. (en ik wil naar bed maar het overtrek van mijn matras is nog niet droog...)
quote:Op zondag 30 september 2012 20:58 schreef Soempie het volgende:
Wat voor een zoek je?quote:Op zondag 30 september 2012 22:25 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben een winterjas aan het zoeken.... maar het is allemaal hetzelfde, vreselijk
Dat probleem had ik ook. Uiteindelijk in België een groene skijas gevonden en die bevalt uitstekendquote:Op zondag 30 september 2012 22:25 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben een winterjas aan het zoeken.... maar het is allemaal hetzelfde, vreselijk
Ik kijk over een kwartier of zo nog even en anders doe ik dat ookquote:Op zondag 30 september 2012 22:21 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Lekker slapen zonder overtrek en dat er morgen opdoen?
Gooi je desnoods een handdoek onder je laken ofzo, maar ik zou niet meer wachten als ik echt moe was
Eentje waar niet alle zwangere vrouwen in lopenquote:
Ja, en blijft lijken op wat je overal ziet.quote:Op zondag 30 september 2012 22:30 schreef _Ophelia_ het volgende:
Veel hetzelfde inderdaad![]()
Ik vond deze wel tof, maar al zo goed als uitverkocht zie ik. Londen lijkt me een goede optie
Mr. Blobby?quote:Op zondag 30 september 2012 22:34 schreef Soempie het volgende:
Ik had voor het ziekenhuis ook een zuurstokroze badjas gekocht. Ik was echt een grote roze blob.Nu draagt Wiebel de badjas soms en ik heb hem nooit meer aan.
Dat soort jassen vind ik best leuk, maar zwanger zou ik me daarin veel te massief voelen jaquote:
quote:Op zondag 30 september 2012 22:05 schreef MaJo het volgende:
Ik heb vandaag gesport met G
En het voelt echt goed
We zijn all out gegaan: gefietst, geroeid, hardloopapparaat, gezwommen en nog even in de sauna geweest
En nu voel ik me echt fantastisch
Ook nog eens precies een maand gestopt met roken vandaag dus ik voel me fitter dan ooit
En Game of Thrones is zooo spannend, nog een paar bladzijden en dan heb ik deel 3 uit en ga ik door naar deel 4
Tot zover mijn weekendHoe was ieders weekend hier?
Dat is best laag inderdaadquote:Op zondag 30 september 2012 22:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik blijf moeite houden met sommige ideeen van FaceBook
Hier weer zoiets![]()
Facebook pleit voor grondwettelijk (gelukkig Amerikaans) recht op liken
Nogal Amerikaans. Zo te lezen gaat het ze om de tracking cookies. Zonder die cookies kunnen ze kinderen tot 13 jaar geen gerichte reclame voorschotelen en is het niet winstgevend.quote:Op zondag 30 september 2012 22:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik blijf moeite houden met sommige ideeen van FaceBook
Hier weer zoiets![]()
Facebook pleit voor grondwettelijk (gelukkig Amerikaans) recht op liken
Ja, het doet ergens een beetje denken aan die pedofielenbeweging uit de jaren 70?, die hadden het ook over het recht van het kind op intiem contact met volwassenen.quote:Op zondag 30 september 2012 23:05 schreef Soempie het volgende:
En dat gooien ze dan op 'de rechten van het kind'.
Ja, daarvoor moet je toch wel een ongelofelijk zieke kronkel in je hersenen hebben.quote:Op zondag 30 september 2012 23:11 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ja, het doet ergens een beetje denken aan die pedofielenbeweging uit de jaren 70?, die hadden het ook over het recht van het kind op intiem contact met volwassenen.
Meest opvallende was een bezoekje met mijn oudste zoon naar Monster Jam in Arnhem. Het was leuk om eens mee te maken, maar het meest indrukwekkende waren niet de auto's maar de motoren. Salto's op je motor, handjes los in de lucht, dat werkquote:
Ja, het gaat met pieken en dalen, dat wonen met mensen, maar over het algemeen is het een succes. Ik heb last minute mijn major moeten veranderen naar Studio Art als ik nog in juni af wilde studeren, dus ik fotografeer weer veel. Verder volg ik een kunstgeschiedenis vak en business & ethics. Het houdt me bezigquote:Op zondag 30 september 2012 20:37 schreef Soempie het volgende:
Ja, bevalt het huis en het samenwonen nu? Dat is dan wel beter dan vorig jaar.Wat voor vakken volg je? Ook nog fotografie? En is dit dan nu je laatste jaar?
M. is zeker al groot. Gister m'n neefje vastgehouden en die was zo ieniemini.![]()
En ik had niet eens last van rammelende eierstokken.
Is dat vanwege vakken die je anders dit jaar niet kan volgen?quote:Op maandag 1 oktober 2012 02:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik heb last minute mijn major moeten veranderen naar Studio Art als ik nog in juni af wilde studeren, dus ik fotografeer weer veel. Verder volg ik een kunstgeschiedenis vak en business & ethics. Het houdt me bezig
Gaat hardquote:
Ben ik blij dat Vriend al jarig is geweest, dat is hier de start van het herfst- en sinterklaassnoepgoedseizoenquote:
Denk dat Ophelia bedoelt dat producten en diensten die direct voor het levensonderhoud nodig zijn (water, levensmiddelen, sommige diensten in de gezondheidszorg) vallen onder het lage btw tarief en niet onder de btw-verhoging. Dus Lidl maakt reclame voor iets wat niet bijzonder isquote:Op maandag 1 oktober 2012 11:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
waarschijnlijk kwestie van woordkeus, ze zullen het niet meteen doorbereken....
Mijn gedachtengang was die van Mark, maar jij hebt ook een puntquote:Op maandag 1 oktober 2012 11:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik denk dat we allebei gelijk hebben
heb jij nog een digitenne antenne over?quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:43 schreef Nembrionic het volgende:
Voor de bierliefhebbers...de dubbelbock is behoorlijk geslaagd. Gisteren heeft 'ie goed gescored(?) bij een blindproeverijtje.
Hell, heb ik die nog niet gestuurd?quote:Op maandag 1 oktober 2012 12:21 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
heb jij nog een digitenne antenne over?
niet naar mijquote:Op maandag 1 oktober 2012 12:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hell, heb ik die nog niet gestuurd?
Gescoordquote:Op maandag 1 oktober 2012 11:43 schreef Nembrionic het volgende:
Voor de bierliefhebbers...de dubbelbock is behoorlijk geslaagd. Gisteren heeft 'ie goed gescored(?) bij een blindproeverijtje.
Ha, nou hier thuis niet, maar ik heb bij de thuiszorg een pannetje water op het gas moeten zetten voor een warm sopjequote:
Nope, we ontspringen de dans blijkbaar. Bij het DUO-schip schijnt de boel wel plat te liggen én de stroomstoring begon bij de Bornholmstraat, wat hier ook niet ver vandaan is.quote:Op maandag 1 oktober 2012 12:53 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ha, nou hier thuis niet, maar ik heb bij de thuiszorg een pannetje water op het gas moeten zetten voor een warm sopje
Ben erg benieuwd hoe het bij de BD is, ligt jouw werkplek niet ook plat?
Gescoordquote:Op maandag 1 oktober 2012 11:43 schreef Nembrionic het volgende:
wees blij dat het geen elektrische ontsteking wasquote:Op maandag 1 oktober 2012 12:53 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ha, nou hier thuis niet, maar ik heb bij de thuiszorg een pannetje water op het gas moeten zetten voor een warm sopje
Ben erg benieuwd hoe het bij de BD is, ligt jouw werkplek niet ook plat?
Haha, dan had ik weer met niks mn geld kunnen verdienenquote:Op maandag 1 oktober 2012 13:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nope, we ontspringen de dans blijkbaar. Bij het DUO-schip schijnt de boel wel plat te liggen én de stroomstoring begon bij de Bornholmstraat, wat hier ook niet ver vandaan is.
Ik zou het bijna jammer vinden
andersom, vakken die niet gegeven worden dit jaar en slechte planning... Heel vervelend allemaalquote:Op maandag 1 oktober 2012 08:22 schreef _Ophelia_ het volgende:
Môgge
[..]
Is dat vanwege vakken die je anders dit jaar niet kan volgen?
Dat ligt aan de kranten die je leest of het nieuws dat je bekijkt.quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:52 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]![]()
Ik heb de onrust gemist geloof ik?
Aan 2 katten, waarvan 1 al een vondeling is, hebben we meer dan genoeg.quote:Op zondag 30 september 2012 21:32 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En dat katje dat mw. MM had gevonden!!!!Ik denk dat ik die ook had laten checken, kijken of ie vermist werd, en dan had gehouden
Wat moest je dan zoeken?quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:01 schreef Cobra4 het volgende:
Gisteren voor het eerst wezen geochachen.
In het donker in een bos.![]()
Was wel erg stil daar ja.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat moest je dan zoeken?
De stilte? Het donker?
Is dat ook geocachen?quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Was wel erg stil daar ja.
Het was een route aangegeven door fluoriserende pinnetjes op bomen.
Met GPS het startpunt vinden en vervolgens mbv een zaklamp de route zien te volgen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dat ook geocachen?
Dacht dat je dat met GPS en wat hints deed...
Ah, geochachen in combi met spoorzoekertje.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Met GPS het startpunt vinden en vervolgens mbv een zaklamp de route zien te volgen.
En geen idee of dat er onder valt. Ik was mee als "beveiliging".
Ik heb wel een leuke avond gehad ja.quote:Op maandag 1 oktober 2012 20:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, geochachen in combi met spoorzoekertje.
Klinkt wel leuk...
quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:13 schreef MaJo het volgende:
Ik heb nauwelijks spierpijneen beetje in mijn buik en schouders maar echt geen last van
En ik heb nu al zin om woensdag weer te gaan sporten, ik herken mezelf bijna niet meer
klinkt voorlopig als de beste optie die ik gehoord hebquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:53 schreef Nembrionic het volgende:
Live vanuit mijn stoel met de nieuwste aflevering van Dexter
En ik snak naar een vrij weekend zonder druk om nog iets te moeten doen.quote:
Dat soort weekenden heb ik tegenwoordig welquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
En ik snak naar een vrij weekend zonder druk om nog iets te moeten doen.![]()
Ik gok op de kerstvakantie.
Zojuist hutspot gegeten (met spareribs).quote:Op maandag 1 oktober 2012 22:26 schreef Nembrionic het volgende:
Het is herfst, het bockbier is gemaakt...dus tijd voor stoofvlees
Staat lekker op.
En terechtquote:Op maandag 1 oktober 2012 22:26 schreef wyccie het volgende:
Mijn vrije zondag is zo snel voorbij. Als ik een keer niet alleen maar de hele dag slaap (zoals gisteren toen ik ging schoonmaken) ben ik helemaal utgeput. Dat is gewoon niet normaal.
[..]
Zojuist hutspot gegeten (met spareribs).
Die zag ik vandaag ook hangen jaquote:Op maandag 1 oktober 2012 23:29 schreef wyccie het volgende:
LB:
http://www.hm.com/nl/prod(...)40-A#article=03840-B
Er gaat een lichtje branden bij mijquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat ligt aan de kranten die je leest of het nieuws dat je bekijkt.
Verder zeg ik er hier en public niet zo veel over...
Last van volle maan? Noa heeft gisternacht behoorlijk lopen spoken, die wordt daar altijd heel druk vanquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 08:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Er gaat een lichtje branden bij mij
Weer zo veel te licht geslapen vannachtwel iets beter dan gisteren, maar ik word er nog steeds nie heel blij van
Ik heb nog nooit last gehad van volle maanquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 08:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Last van volle maan? Noa heeft gisternacht behoorlijk lopen spoken, die wordt daar altijd heel druk van
A Storm of Swords, ergens bij pagina 400 ofzoquote:Hoe ver ben je nu met Game of Thrones? Ik moet echt even met iemand praten over boek drie
Oh natuurlijk, hoe ging het gisteren?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 08:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit last gehad van volle maanenige spanning door de nieuwe werksituatie lijkt me eerder van toepassing
het had gekund, ik heb er zelf vaak wel last van namelijkquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 08:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit last gehad van volle maanenige spanning door de nieuwe werksituatie lijkt me eerder van toepassing
schiet eens op danquote:A Storm of Swords, ergens bij pagina 400 ofzo
Fora kan uiteraard ook maar dacht misschien vind jij het leuk om over te praten maar goed laat maarquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 09:06 schreef Etcetera het volgende:
Zoek een forum op waar ze het erover hebbenik heb dit weekend weinig leestijd gehad
En gistermiddag had ik een lift van E., dus dan lees ik niet in de autoen vandaag hetzelfde, dus ook weer minder leestijd.
Ik ben nu bij het punt dat Arya tegen The Hound riep dat hij een moordenaar was enzo.
Leuk wel, maar pas als ik het boek uit hebquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 09:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Fora kan uiteraard ook maar dacht misschien vind jij het leuk om over te praten maar goed laat maar
Gezienquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 09:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Fora kan uiteraard ook maar dacht misschien vind jij het leuk om over te praten maar goed laat maar
Iemand al de nieuwe Dexter gezien? Weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden
Hij stond gisterochtend al ter downloadquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:17 schreef Soempie het volgende:
Dat doen jullie snel. De nieuwe Dexter is gisteren toch pas uitgezonden? Wij gaan vandaag of morgen kijken.
Dan wacht ik dat even afquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 09:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Leuk wel, maar pas als ik het boek uit heb
Het is meer dat ik me begin te irriteren aan bepaalde dingenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 09:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gezien
Maar ik had de trailer ook al gezien. Ik ben benieuwd en zal pas halverwege het seizoen pas weten wat ik ervan vind
Met Dexter kan het alle kanten op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Serieusquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:17 schreef Soempie het volgende:
Dat doen jullie snel. De nieuwe Dexter is gisteren toch pas uitgezonden? Wij gaan vandaag of morgen kijken.Ik dacht dat hij donderdag al uitgezonden was dus dacht nog laat te zijn ook
![]()
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:15 schreef MaJo het volgende:
Het is meer dat ik me begin te irriteren aan bepaalde dingenIk moet eerlijk zeggen dat ik me na een paar afleveringen (van ik denk het eerste seizoen) gezien te hebben al ergerde. Dexter is echt niet mijn ding.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeh lekker een dutjequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:24 schreef _Ophelia_ het volgende:
![]()
Ik was drie uur wakker en had toen dringend een dutje nodig
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik me na een paar afleveringen (van ik denk het eerste seizoen) gezien te hebben al ergerde. Dexter is echt niet mijn ding.
Dat was inderdaad een goed seizoenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:41 schreef Mark het volgende:
Ik vond het seizoen met John Lithgow als Trinity erg sterk, dat heeft me ook doen besluiten om het te gaan volgen
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:15 schreef MaJo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Doe mijn The Doctor maarquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:13 schreef MaJo het volgende:
En kan me voorstellen hoor dat Dexter niet je ding is, je moet er wel van houden
Je ergert je aan iets. En iets irriteert je.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:13 schreef MaJo het volgende:
Maar ook daar irriteerde ik me wel aan Dexter omdat hij dan per se zelf achter Trinity aan moet gaan.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had je mijn sms trouwens nog ontvangen?26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Wat is dat?quote:
Hehe stom dat is er een waar ik mensen ook wel op verbeterquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je ergert je aan iets. En iets irriteert je.
Sorry, petpeeve
Ik snap je ergernis inderdaadquote:
Ik vind dit bijna schattigquote:Niet oke: Ik ben op IE 8 ingelogd op de webshop. Ik sluit het venster (zonder uit te loggen). Ik ga naar Google chrome en open opnieuw de webshop. Ik moet opnieuw inloggen.
Niet roepen, op een kaartje laten drukken en uitdelen waar van toepassing.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:36 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb nog net niet 'I told you so' geroepen
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:21 schreef MaJo het volgende:
[..]Ja, moet nog even antwoordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had je mijn sms trouwens nog ontvangen?
Maar dat doe ik misschien hier in een PM of DM, dan heb ik wat meer ruimte voor tekst
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Ik heb maar één plant, en die doet het heel goed op eens in de maand een sloot waterquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:51 schreef Soempie het volgende:
Misschien net genoeg om de plantjes water te geven? Heb je daar wat aan?
Die zou je -voor mij- elke dag even moeten posten.quote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Die zou je -voor mij- elke dag even moeten posten.
quote:
en wat heb je gekocht?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 15:07 schreef Soempie het volgende:
Whehe, ik heb ooit een truitje gekocht voor M. via internet. Nu krijg ik van die webshop een mail: de kinderbijslag is binnen! En dat ik dan dus wel weer kan winkelen daar.
En ik ging dus toch kijken op die site, he.
Ook niet slecht. Heb je nog tijd om iets meer te zien dan je hotel en waar je moet zijn?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
nee, volgende hotel. Ben nu in Parijs
Ik heb m'n motorrijtuigenbelasting betaald.quote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:28 schreef _Ophelia_ het volgende:
De wobbegong is niet heel aantrekkelijk en heeft een grappige naam![]()
[ afbeelding ]
(AH heeft net bezorgd en ik pak de superdierenkaartjes uit)
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:55 schreef Soempie het volgende:
Toen m'n zus naar Afrika ging op stage zou ik voor haar planten zorgen. Er gingen er een paar dood en op de laatste 2 of 3 heb ik een stapel boeken laten vallen.
Soeka is een loofhut, een tijdelijk huisje (soort tuinhuis) waarin we dan een aantal maaltijden nuttigen. Het is enerzijds om het binnenhalen van de oogst te vieren, en om te "herdenken/vieren" dat we 40 jaar in de woestijn hebben gewandeld. Foto's op de facebookpagina van tinu btwquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:05 schreef LadyBlack het volgende:
Red, ik vraag het me al dagen af; wat is een soeka? En heb je ook leuke feestdagen gehad, behalve dat het druk was?
Hoi schatquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:09 schreef Tinuviel het volgende:
Suka ook bekend onder de naam loofhut.
Chanoeka, toch?quote:
Is er een specifieke relatie tussen een hut en de lange wandeling? Of zit hem dat in de verwijzing naar het niet hebben van een vaste verblijfplaats?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:10 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Soeka is een loofhut, een tijdelijk huisje (soort tuinhuis) waarin we dan een aantal maaltijden nuttigen. Het is enerzijds om het binnenhalen van de oogst te vieren, en om te "herdenken/vieren" dat we 40 jaar in de woestijn hebben gewandeld. Foto's op de facebookpagina van tinu btw
Dat laatstequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:16 schreef _Ophelia_ het volgende:
Is er een specifieke relatie tussen een hut en de lange wandeling? Of zit hem dat in de verwijzing naar het niet hebben van een vaste verblijfplaats?
Goed beginquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:16 schreef iamredleader het volgende:
Voorzichtigewant de tegenpartij van de autoschade van een paar maanden heeft aansprakelijkheid erkend
morgen even overleg met mijn rechtsbijstand over hoe nu verder
Mooi dat je speurwerk toch wat op gaat leveren dan.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:16 schreef iamredleader het volgende:
Voorzichtigewant de tegenpartij van de autoschade van een paar maanden heeft aansprakelijkheid erkend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Het is nogal lang, daarom heb ik 'm maar in een spoiler gezet
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:16 schreef iamredleader het volgende:
Ik snap ze ook nietquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:26 schreef wyccie het volgende:
Heb de eerste 3 en de laatste gelezen, maar ik vind ze echt helemaal niks aan.
Die geplaatste grappen van Etc.?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:26 schreef wyccie het volgende:
Heb de eerste 3 en de laatste gelezen, maar ik vind ze echt helemaal niks aan.
Waarschijnlijk morgenavond even tijd de stad in te gaanquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:27 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ook niet slecht. Heb je nog tijd om iets meer te zien dan je hotel en waar je moet zijn?
Ik heb precies hetzelfde, vind ze ook totaal niet grappigquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:35 schreef wyccie het volgende:
Ik snap de opzet, en zie dat het grappig bedoeld moet zijn, maar ik vind ze echt heel slecht.
Niet echt mijn smaak, maar ze lijken me wel erg fijn zitten, vooral nu het kouder wordt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:35 schreef MaJo het volgende:
Mijn nieuwe schoenen zijn binnen
[ afbeelding ]
Van leer en met wol van binnen
Mooi! En lekker warm denk ik jaquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:35 schreef MaJo het volgende:
Mijn nieuwe schoenen zijn binnen
[ afbeelding ]
Van leer en met wol van binnen
Ah tof, dan is Parijs ook echt wel een leuke locatiequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Waarschijnlijk morgenavond even tijd de stad in te gaan
sorryquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:40 schreef wyccie het volgende:
Zit JoJo nou weer in Frankrijk?
Die zit meer in het buitenland in 1 maand dan ik in de afgelopen 5 jaar (18 dagen).
Jij hebt zoveel in te halen als je eenmaal wat geld en tijd hebt!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:40 schreef wyccie het volgende:
Zit JoJo nou weer in Frankrijk?
Die zit meer in het buitenland in 1 maand dan ik in de afgelopen 5 jaar (18 dagen).
Ik dacht dat jij ook wel van allstars hield? En ze zitten echt als slofjesquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Niet echt mijn smaak, maar ze lijken me wel erg fijn zitten, vooral nu het kouder wordt.
Goed bezig met niet-roken en sporten, joh!
Ik ben echt zo allstars fanquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:38 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mooi! En lekker warm denk ik ja
Ik heb jarenlang gelopen op een paar gevoerde nep-allstars die tot halverwege mn kuiten kwamen, fantastische schoenen
Sorry? Het is voor jou toch werk.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
sorry
Je mag wel een keer mee als je wil
Ik zou het mezelf ook willen beloven, maar ik heb zo'n fucking hoge studieschuld. Moet er altijd om lachen als ik het bedrag noem, terwijl het best beschamend is.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:41 schreef LadyBlack het volgende:
Jij hebt zoveel in te halen als je eenmaal wat geld en tijd hebt!![]()
Beloof me dat je dat dan ook echt gaat doen?
jij zegt toch neequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:48 schreef wyccie het volgende:
[..]
Sorry? Het is voor jou toch werk.
[..]
Ik? Nee, nooit All Stars gehad. Soempie is All Stars fan. Heb wel een paar gympen dat erop lijkt, van Van Haren, maar heb ze zelden aan omdat ik er blaren van krijg.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:43 schreef MaJo het volgende:
Ik dacht dat jij ook wel van allstars hield? En ze zitten echt als slofjes
Oh, dat was wel een veilig aanbod, dacht je.quote:
Die studieschuld heb je omdat je in je toekomst investeert. Een toekomst waarin je waarschijnlijk verdomd nuttig gaat zijn voor je medemens. Dan mag je jezelf tijdens of na die investering best wat rust en ontspanning gunnen hoor!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:48 schreef wyccie het volgende:
Ik zou het mezelf ook willen beloven, maar ik heb zo'n fucking hoge studieschuld. Moet er altijd om lachen als ik het bedrag noem, terwijl het best beschamend is.![]()
Er zijn al wensplannen om eens te reizen, maar ik voel me dan toch wel een beetje schuldig dat ik met een schuld van zoiets ga genieten. Dat moet ik me van me afzetten, dat komt nog wel.![]()
Laatst nog van mijn moeder op mijn kop gekregen dat ik nog een tweede studie ben gaan doen: zonde van mijn tijd en geld. Dat is ook wel waar, maar toch heb ik het liever zo.
Ah dan heb ik dat verkeerd onthouden. Het inlopen van All Stars kan pijnlijk zijn maar als je ze eenmaal ingelopen hebt dan zitten ze fantastisch. Mijn favoriete paar heb ik helemaal kapot gelopen en zelfs toen wilde ik ze niet wegdoenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik? Nee, nooit All Stars gehad. Soempie is All Stars fan. Heb wel een paar gympen dat erop lijkt, van Van Haren, maar heb ze zelden aan omdat ik er blaren van krijg.
Vroeger dacht ik dat All Stars niet fijn zaten en erg dun zijn (die zolen kun je zo omklappen), maar dat bleek mee te vallen toen ik een paar van een vriendin aanpaste. En krom: ballerina's zijn nog dunner, maar die draag ik ook.
True, maar dan later niet gaan vanwege een studieschuld is echt onzin natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, dat was wel een veilig aanbod, dacht je.![]()
Ik ben trouwens niet zielig, hoor. Heb er helemaal zelf voor gekozen. Er zijn zat mensen die het zich écht niet kunnen veroorloven. En ik doe soms ook wel eens leuke dingen. Zoals naar de Ikea gaan.![]()
daar ging ik wel van uitquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, dat was wel een veilig aanbod, dacht je.![]()
Ik ben trouwens niet zielig, hoor. Heb er helemaal zelf voor gekozen. Er zijn zat mensen die het zich écht niet kunnen veroorloven. En ik doe soms ook wel eens leuke dingen. Zoals naar de Ikea gaan.![]()
Ik heb een paar gekocht in 2006, en die heb ik nog steeds af en toe aanquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah dan heb ik dat verkeerd onthouden. Het inlopen van All Stars kan pijnlijk zijn maar als je ze eenmaal ingelopen hebt dan zitten ze fantastisch. Mijn favoriete paar heb ik helemaal kapot gelopen en zelfs toen wilde ik ze niet wegdoenMijn moeder heeft ze stiekem moeten weggooien
Dit wordt mijn vijfde paar maar hoop dat ze wel wat langer meegaan omdat ze van leer zijn, All Stars gaan namelijk wel vrij snel kapot vind ik. Nou moet ik zeggen dat ik ze dan ook gelijk jarenlang dagelijks draag
Dat is nog maar de vraag. Als ik soms topics doorlees hier op Fok waarin huisartsen en specialisten worden afgebrand, vraag ik me af of ik nog wel durf.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:54 schreef LadyBlack het volgende:
Een toekomst waarin je waarschijnlijk verdomd nuttig gaat zijn voor je medemens.
Die van mij kwamen ook uit 2006, vorig jaar heeft mijn moeder ze weggegooid. Maar heb nog een paar van een jaar later (rozequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:55 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb een paar gekocht in 2006, en die heb ik nog steeds af en toe aanalleen is de zool nu wel echt af
Ik ben blij dat ze er zijn en ik ben blij als ik ze vrijwel nooit hoef te zienquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is nog maar de vraag. Als ik soms topics doorlees hier op Fok waarin huisartsen en specialisten worden afgebrand, vraag ik me af of ik nog wel durf.![]()
Wat is jullie idee over huisartsen eigenlijk?
De eerste persoon waar je heen gaat met medische vragenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is nog maar de vraag. Als ik soms topics doorlees hier op Fok waarin huisartsen en specialisten worden afgebrand, vraag ik me af of ik nog wel durf.![]()
Over meningen op Fok zou ik me maar niet al te druk maken, die zijn vaak ongenuanceerd en veel geblaat. Huisartsen en specialisten zijn gewoon nodig en ik denk dat iedereen er blij mee moet zijn dat ze bestaanquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat ken ik. Ik heb hier ook zo'n opgebrand paar waar ik geen afscheid van kan nemen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:54 schreef MaJo het volgende:
Mijn favoriete paar heb ik helemaal kapot gelopen en zelfs toen wilde ik ze niet wegdoen![]()
Welke specialisten danquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:59 schreef LadyBlack het volgende:
Het is natuurlijk wel een beetje mode geworden om direct naar een specialist te stappen omdat je geen verwijzing meer nodig hebt, maar dat vind ik vaak een beetje stom. Je kunt het zelf immers niet altijd goed beoordelen.
quote:
Ik was zo blij met hemquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:04 schreef wyccie het volgende:
MaJo, zulke artsen zijn echt geweldig! Als ik poli's mag meedraaien met zulke artsen word ik altijd heel blij.Zoveel uitleg en zoveel rust voor de patiënten. Ik hoop wel zoiets mee te kunnen nemen voor later, maar ik weet ook dat het tegenwoordig lastiger wordt met allerlei financiële beperkingen.
Tegenwoordig werken steeds meer artsen part-time (steeds meer vrouwen, en het wordt meer geaccepteerd), daardoor zul je ook wel eens waarnemers hebben.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:16 schreef LadyBlack het volgende:
maar die had het met mij dan ook over zn favoriete kunstwerken omdat ie wist dat ik kunstgeschiedenis studeerde![]()
Dat zou ik nooit willen als huisarts. Je moet wel weten wat er bij een patiënt speelt, ook al lijkt het probleem alleen maar lichamelijk te zijn.quote:Mijn nieuwe huisarts heeft niet eens een kennismakingsgesprekje gevoerd oid
Oh, ook naar de gyn? Bedoel je nu voor begeleiding van de zwangerschap of voor de fertiliteit?quote:Wyccie, ik bedoel bijvoorbeeld die poli's, en allerhande fysiotherapeutenIk kon ook zonder verwijzing van de huisarts naar een gynaecoloog geloof ik, maar dat leek me maar raar.
Nee voor de fertiliteitquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:20 schreef wyccie het volgende:
Oh, ook naar de gyn? Bedoel je nu voor begeleiding van de zwangerschap of voor de fertiliteit?
Ik weet niet meer zo goed of dat hier ook kon.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:22 schreef LadyBlack het volgende:
Nee voor de fertiliteitje mag je in principe gewoon melden als je onderzoeken wilt.
Het wordt misschien wel serieuzer genomen als je doorgestuurd bent, maar ze gingen gewoon alle tests die de huisarts ook had gedaan, overnieuw doen![]()
Huisartsen doen het ook bijna niet meer. Je moet als huisarts een bepaald aantal bevallingen per jaar doen om het te mogen blijven doen. De skills verliezen ze, en dan heeft het ook weinig nut om zwangerschapcontroles uit te voeren.quote:En voor de zwangerschap is er weer een andere specialist, daar stel ik een groot vertrouwen in de verloskundigen en zou ik niet zo snel naar de huisarts gaan
Inderdaad.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:31 schreef LadyBlack het volgende:
En nu is het tijd voor bed![]()
Trusten allemaal
Zou eigenijk niet moeten kunnen. Officiëel heb je voor alle medisch specialistische zorg een verwijzing nodig. (Jij bent toch ook eerst bij de HA geweest? Kan best zijn dat hij die verwijzing digitaal heeft gedaan.)quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:22 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nee voor de fertiliteitje mag je in principe gewoon melden als je onderzoeken wilt.
Dank je.quote:
Zijn de laatste drie niet te combineren?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:58 schreef Nembrionic het volgende:
Morgen eerst arbeiten, dan hopelijk eten, dan naar Delft voor de opening van een nieuwe bierwinkel(met naar eigen zeggen 700 bieren) en vervolgens bieren, chillen met vrienden. Ik vraag me af of de planning haalbaar is
Jeejquote:
En waar staat dat volgende hotel?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 07:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Goedemorgen maar weer. Uitchecken maar weer en op naar het volgende hotel
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:17 schreef LadyBlack het volgende:
Oh en goeiemorgen!
Ik ben blij dat ik nergens heen hoef voorlopig, keek net op buienradar
Ik wilde gaan wandelen, maar dat zit er inderdaad niet in.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:17 schreef LadyBlack het volgende:
Oh en goeiemorgen!
Ik ben blij dat ik nergens heen hoef voorlopig, keek net op buienradar
I Like!quote:
500 meter van Gare du Nordquote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:16 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En waar staat dat volgende hotel?
hij is op vakantiequote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:10 schreef LadyBlack het volgende:
Scherp Red!
Gefeliciteerd lubje! Rondje in je zaak vanavond?
Maar een rondje in de zaak kan nog steeds toch?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
hij is op vakantie
Maar van harte Lubje![]()
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:26 schreef _Ophelia_ het volgende:
11 uur is niet te vroeg voor banketstaaf toch?
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:28 schreef LadyBlack het volgende:
Oeh, misschien moet ik vandaag maar wat gaan bakken!![]()
Zit nu toch maar niks te doen, en dan kan ik weer wat leuks doen met marsepein enzo!
Lekkerquote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:30 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik had even naar de stad willen gaan, maar regen en mijn buik wordt vandaag bij de minste activiteit boos. Ik ga appelmoes maken denk ik
Heb jij 2 ovens?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:45 schreef _Ophelia_ het volgende:
Dat gaat alleen in ovens van 90 cm volgens mij. Wat dat betreft heb ik een beetje spijt van de beslissing om twee ovens te willen, ik had ook een brede kunnen nemen met een combimagnetron voor de kleine dingen.
Je kunt het deeg vast rollen ofzo. Dat ruikt niet en moet meestal toch rustenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:46 schreef LadyBlack het volgende:
Appelmoes
Ik moet eerst maar even minder misselijk zien te worden voordat ik ga bakken, lijkt me prettiger
Nee ik ga biscuitbeslag maken, dat ruikt welquote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:47 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Je kunt het deeg vast rollen ofzo. Dat ruikt niet en moet meestal toch rusten
Een kleine heteluchtoven en een grote gasovenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:46 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Heb jij 2 ovens?![]()
Gebruik je ze ook vaak allebei dan
Ik vind een kleine oven die snel warm is ook wel makkelijk, maar achteraf gezien had ik dus ook voor een 90cm gasoven kunnen gaan en de oven van de combi kunnen gebruiken voor snelle kleine dingen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:51 schreef iamredleader het volgende:
Mijn droomkeuken heeft een 90-cm grote oven, een 6 (of 8)-pits gasfornuis, en daarnaast een flinke magnetron. Maar geen combi-dingen
Dat ruikt zó lekkerquote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:52 schreef Etcetera het volgende:
Pepernoten bakken! Wat een fantastisch goed idee voor november
Ik bak ze elk jaar tijdens de intocht van Sinterklaasquote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:52 schreef Etcetera het volgende:
Pepernoten bakken! Wat een fantastisch goed idee voor november
Ohja, die verdeling snap ik welquote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:51 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Een kleine heteluchtoven en een grote gasovenDe kleine hetelucht is ideaal om even snel iets te grillen of broodjes te bakken (afbakken dan, echt bakken gaat in de grote), de grote voor de rest.
Het smaakt een beetje naar taaitaai en dat is wel lekker (krijg je pieptanden vanquote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:56 schreef _Ophelia_ het volgende:
Maar ik vind pepernoten echt heel vies en kruidnoten heel erg lekker, dan maakt het best veel uit zeg maar...
Klopt, pepernoten zijn helemaal niet lekkerquote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:56 schreef _Ophelia_ het volgende:
Maar ik vind pepernoten echt heel vies en kruidnoten heel erg lekker, dan maakt het best veel uit zeg maar...
Krachtstroomquote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:52 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik vind een kleine oven die snel warm is ook wel makkelijk, maar achteraf gezien had ik dus ook voor een 90cm gasoven kunnen gaan en de oven van de combi kunnen gebruiken voor snelle kleine dingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |