Maar die wil ik niet ...quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:00 schreef iamredleader het volgende:
Maar ik bedoelde dus gewoon een oven die op electriciteit werkt
Daar praten ze raarquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:00 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb net even gekeken wanneer Sinterklaas eigenlijk aankomt, en ik ben dan gelukkig al terug uit Canada!![]()
![]()
17 november in Roermond
Moet te doen zijnquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:02 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Maar die wil ik niet ...
[..]
Daar praten ze raar![]()
Hopelijk kan ik het kijken met mini op mijn borst geplakt en een mok warme choco en kruidnoten bij de hand
Geen borstplaat?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:02 schreef _Ophelia_ het volgende:
Hopelijk kan ik het kijken met mini op mijn borst geplakt en een mok warme choco en kruidnoten bij de hand
Ikea!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:51 schreef TradeMarkie het volgende:
en mijn oven heeft een tof klokje, vind ik tenminste
[ afbeelding ]
Nee, niet eensquote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:25 schreef Tinuviel het volgende:
LB dat klinkt lekker, kook en bak je voor een bijzondere gelegenheid?
Check!quote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:18 schreef Tinuviel het volgende:
Lubje, dagje te laat maar nog van harte gefeliciteerd!
Klopt, en deze is mooi.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 13:36 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Check!
Niks mis met ikea keukens
Ja idd en ook nog eens functioneelquote:
Ja, eens.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:58 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Klopt, pepernoten zijn helemaal niet lekker![]()
Maar de naam is gewoon leuker, ik stel voor dat we het omdraaien
Argh, ik dacht er gister nog aan.quote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:22 schreef LadyBlack het volgende:
En de foccaccia is alweer bijna op.....![]()
![]()
*burp*
Ik ook (normaal dan) en van yoga misschien nog wel meer trouwensquote:
Nicequote:Lekker een lift naar huis gehad van E.morgen ook, op de heenweg
Qua energie is een goede maar net even mijn temperatuur opgemeten en ik heb verhoging dus misschien slim om toch maar rustig aan te doenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:51 schreef Etcetera het volgende:
Van sporten krijg ik altijd energie
Lekker een lift naar huis gehad van E.morgen ook, op de heenweg
dank allen!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:31 schreef MaJo het volgende:
Gefeliciteerd lubje!Hoe oud ben je geworden?
Na het ontbijten weer een tukkie gedaan, ben zo moezit zelfs te twijfelen of ik in bed blijf of zo naar zumba ga
Nu ik bij de dertigers club hoor vind ik dat jong hoorquote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:57 schreef lubje25 het volgende:
[..]
dank allen!
33 jaar oud/ jong MaJo.
Waar gaat het over? Heb wel zin om weer wat nieuwe series te ontdekkenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:46 schreef Etcetera het volgende:
Hart of Dixie is echt grappig![]()
als iemand nog een leuke serie zoekt, aanrader
het is wel een beetje een meidenserie though
nee arnhem. uit eten met pa ma broer en zwaagster voor mijn verjaardag. vanmiddag teruggekomen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nu ik bij de dertigers club hoor vind ik dat jong hoor
Zit je nu in Antwerpen?
Hoe kwam je daar achter?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:55 schreef Nembrionic het volgende:
Vervolgens jarenlang een huisarts gehad die naar mijn idee prima was(ik kende hem redelijk, zijn zoon was een tijdje mijn beste vriend) maar later kwam ik erachter dat 'ie eigenlijk helemaal niet zo goed was.
Nee hoor. Weet ook niet hoe ik erop kwam dat het vandaag 4 oktober zou zijn. Ik loop een dag voor geloof ik. Had denk ik erg zin in het weekendquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jiddische kalender?![]()
Maarre... Lubbermans, gefeliciteerd!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |