Dat was omdat burger.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat wel, maar niet de vergelijking gemaakt
ik ken het, ook zonder verdovende middelenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Kennen jullie het gevoel dat je gewoon alleen bent en doet waar je zin in hebt. En dat je je dan beseft hoe blij je eigenlijk met je leven bent? Met de dingen die je doet en de dingen die je hebt bereikt?
Misschien komt het wel door de wijn en de wiet, maar ik voel me echt zo enorm gelukkig op het momentIk ga zo echt met een glimlach in slaap vallen
Komt me niet bekend voor, helaasquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Kennen jullie het gevoel dat je gewoon alleen bent en doet waar je zin in hebt. En dat je je dan beseft hoe blij je eigenlijk met je leven bent? Met de dingen die je doet en de dingen die je hebt bereikt?
Misschien komt het wel door de wijn en de wiet, maar ik voel me echt zo enorm gelukkig op het momentIk ga zo echt met een glimlach in slaap vallen
Heerlijkquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
ik ken het, ook zonder verdovende middelen
Ja dat heb ik wel eens, maar dan word ik later overvallen door een bepaald gevoel van eenzaamheid, en wil ik eigenlijk een lieve dame naast mequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
ik ken dat.. dat ultieme blije gevoel dat je het eigenlijk best wel tof en goed voor elkaar hebtquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dat is echt een geweldig gevoel. Ik ben de laatste dagen ook een soort van 'high'.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dan moet je jezelf even een schop onder je kont geven om aan te pakken wat je daarvan weerhoud.quote:
Dat weet ik dus nietquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan moet je jezelf even een schop onder je kont geven om aan te pakken wat je daarvan weerhoud.
Don't remind me of thatquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja dat heb ik wel eens, maar dan word ik later overvallen door een bepaald gevoel van eenzaamheid, en wil ik eigenlijk een lieve dame naast me
Dan moet je gaan uitzoeken wat het is. Neem daar de tijd voorquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat weet ik dus nietOf waardoor het komt/
Dat zal wel even gaan duren ben ik bang ja.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan moet je gaan uitzoeken wat het is. Neem daar de tijd voor
Komt wel goed hoor, Vin.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zal wel even gaan duren ben ik bang ja.
Oh daar ben ik ook helemaal niet bang voorquote:
Oh ja daar heb ik echt behoefte aanquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik wil jullie allemaal knuffelenzo een hele goeie knufflen die je nog een paar minuten na voelt gloeien omdat het een heuse echte gemeende knuffel was
Precies dit.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Komt wel goed hoor, Vin.Het zit hem vooral in de kleine dingen.
* Fera knuffelt meequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik wil jullie allemaal knuffelenzo een hele goeie knufflen die je nog een paar minuten na voelt gloeien omdat het een heuse echte gemeende knuffel was
Precies. Ik kan zo erg genieten van kleine, mooie dingetjes. Een vlinder die fladdert, een vogeltje dat fluit. Warm zonlicht op mijn gezicht.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Precies dit.
Wat ik nu bij mindfulness leer is om stil te staan bij de goede dingen. Bij een leuke gebeurtenis even stil gaan staan en je bedenken wat je denkt, wat je voelt, wat het met je lichaam doet en er gewoon van te genieten. Het hier en nu.
Ja, en dat maakt ons zo gelukkigquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Precies. Ik kan zo erg genieten van kleine, mooie dingetjes. Een vlinder die fladdert, een vogeltje dat fluit. Warm zonlicht op mijn gezicht.Tegenwoordig voel ik zelfs de regen graag op mijn huid.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja dat heb ik wel eens, maar dan word ik later overvallen door een bepaald gevoel van eenzaamheid, en wil ik eigenlijk een lieve dame naast me
Ik zie een match..quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Don't remind me of that![]()
Ik voel me nu even gelukkig zoals het nu is
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, en dat maakt ons zo gelukkig![]()
Wij zijn goed bezig
Ik word gewoon al blij van hoe lekker ik nu op de bank zit met een wijntje, een jointje en een sigaretje binnen handbereikquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Op de grond gaan liggen, waardoor Bogie altijd naar me toe rent en tegen me aan gaat liggen en dan lekker met hem knuffelen. Warm, zacht ... Word ik altijd even blij van.
Dat is ook wel chill, maar ik haal veel liefde uit dieren.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik word gewoon al blij van hoe lekker ik nu op de bank zit met een wijntje, een jointje en een sigaretje binnen handbereik
Oh ik beleef zo wel nu en dan wel leuke dingen hoor, en dat vind ik dan ook wel geweldig. Maar aan het eind van de dag heb ik niet zoiets van "hmm, dit was echt een geweldige dag" oid. Meestal althans.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Precies dit.
Wat ik nu bij mindfulness leer is om stil te staan bij de goede dingen. Bij een leuke gebeurtenis even stil gaan staan en je bedenken wat je denkt, wat je voelt, wat het met je lichaam doet en er gewoon van te genieten. Het hier en nu.
Ik heb hier helaas geen dieren.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is ook wel chill, maar ik haal veel liefde uit dieren.
Stoer beestquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb hier helaas geen dieren.
Maar de kat van mijn beste vriendin..Ik ben zijn peettante, whehe
![]()
Hij kan 'mama' zeggen
Wuttufuckquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
![]()
Hij kan 'mama' zeggen
op dit moment boobiesquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maarre Knetter, wat zie je dan?
Ja, ik weet niet of ik het filmpje hier kan posten. Dan moet ik hem namelijk van de facebook van mn beste vriendin halen. Maar we hebben eindelijk het bewijsquote:
Die zie ik ook. Dus de TT klopt niet.quote:
Dat is echt cool.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
![]()
Hij kan 'mama' zeggen
jij ziet mijn boobies nietquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die zie ik ook. Dus de TT klopt niet.
Oh je hebt bewijs?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet of ik het filmpje hier kan posten. Dan moet ik hem namelijk van de facebook van mn beste vriendin halen. Maar we hebben eindelijk het bewijs
Ja, dan klopt 'ie welquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij ziet mijn boobies niet
*gaat in KPD kijkenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij ziet mijn boobies niet
Ja, afgelopen week kon ze het eindelijk op film krijgen!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh je hebt bewijs?Dat is helemaal geniaal
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, afgelopen week kon ze het eindelijk op film krijgen!
Eerder waren we net te laat of deed ie dat natuurlijk niet meer voor de camera.
Iedereen verklaarde ons voor gek, want alleen zij, ik en haar vriend hadden het gehoord.
Sheldon, wat een bazennaam.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dit is 'm
[ afbeelding ]
Sheldon, vernoemd naar het karakter uit The Big Bang Theory, is gek op de spelletjes die 'zijn vader' speelt
Tis een foto geen filmpjequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dit is 'm
[ afbeelding ]
Sheldon, vernoemd naar het karakter uit The Big Bang Theory, is gek op de spelletjes die 'zijn vader' speelt
Nee die doet het nietquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
https://www.facebook.com/(...)vb.1363921998&type=2
Zien jullie 'm zo? Anders weet ik niet hoe het moet
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
quote:The page you requested cannot be displayed right now. It may be temporarily unavailable, the link you clicked on may have expired, or you may not have permission to view this page.
Deze inhoud is momenteel niet beschikbaarquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik zou ook niet weten hoe het moet hoorquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Op dat gebied ben ik echt een n00b
Slaap lekker buurmeisjequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Anyways, ik ga slapen.
Slaap lekker jullie
Trustenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Anyways, ik ga slapen.
Slaap lekker jullie
Blij dat ie niet op de grond gekukeld isquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:39 schreef fietsie het volgende:
Ik werd net wakker met iPad als baby in mijn armen: in slaap gekukeld....
Ja inderdaad....quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Blij dat ie niet op de grond gekukeld is
*zwaai*quote:
welke?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kijk 1x in ONZ uit verveling, wat een geniale reactie van jou
Ja joh, was veel makkelijker dan ik dacht.quote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja joh, was veel makkelijker dan ik dacht.Ik ben al een uur klaar of zo.
Hey Aldo.quote:
Lolly inquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Daar moet een... Nee.. Te makkelijk..
quote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:37 schreef AldoTheApache het volgende:
Rechterzij, want daar staat mijn nachtkastje. Dit is handig, want dan kan ik daar mijn piemol op leggen
woon jij in de buurt van die snackbar op de hoek bij jachtlaan in de buurt das toch de heze?quote:
Jij komt niet vaak in ONZ of wel?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die post van Topiek en computerprobleem ook
Randomness, I love itquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Lolly inik heb nog een lolly, nu heb ik zin in een lolly oh jippie ik heb nog een lolly
ik ga een lolly pakken
Ja, daar woon ik echt 300m vandaanquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:46 schreef Giertje het volgende:
[..]
woon jij in de buurt van die snackbar op de hoek bij jachtlaan in de buurt das toch de heze?
Nee, nooitquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jij komt niet vaak in ONZ of wel?
ik kom er ook zeldenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jij komt niet vaak in ONZ of wel?
ONZ is en blijft mooiquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, daar woon ik echt 300m vandaan
[..]
Nee, nooit
aah ja daar kwam ik vanaaf nog langs op weg naar een vriend van mequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, daar woon ik echt 300m vandaan
[..]
Nee, nooit
Ik heb zoveel bijnamen.quote:
zo op zijn tijd lurk ik daar nog wel eens meequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ONZ is en blijft mooiNet als KLB
Paint topics.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:49 schreef Giertje het volgende:
[..]
zo op zijn tijd lurk ik daar nog wel eens mee
ik vind het wel jammer dat je niet echt meer leuke paint topics hebt zoals vroeger met bijv onur de turk ik ging daar echt kapot om
ik heb het nooit zo op die paint topicsquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:49 schreef Giertje het volgende:
[..]
zo op zijn tijd lurk ik daar nog wel eens mee
ik vind het wel jammer dat je niet echt meer leuke paint topics hebt zoals vroeger met bijv onur de turk ik ging daar echt kapot om
Kut is dat hé. Heb ik ook wel eens, nja soortgelijks. Strompel je moe naar bed, lig je erin... klaarwakkerquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:48 schreef fietsie het volgende:
Ik zit hier rechtop in bed na een spontane in slaap val aktie: klaarwakker
Soms wel jaquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ONZ is en blijft mooiNet als KLB
Lol, hemelsbreed is het 150m ofzoquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:48 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah ja daar kwam ik vanaaf nog langs op weg naar een vriend van me
Terechte klacht!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:48 schreef fietsie het volgende:
Ik zit hier rechtop in bed na een spontane in slaap val aktie: klaarwakker
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:50 schreef AldoTheApache het volgende:
Zelfde als de 1e maandag van de maand
15 topics over dat de duitsers komen
Ja dat ving ik hier al opquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:50 schreef AldoTheApache het volgende:
quote:
oow ja dan kom ik altijd wel effe kijken hoeveel het er dit keer zijnquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:50 schreef AldoTheApache het volgende:
En dat elke maand opnieuwquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:51 schreef Giertje het volgende:
[..]
oow ja dan kom ik altijd wel effe kijken hoeveel het er dit keer zijn
slaap lekkerquote:
kloptquote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:52 schreef AldoTheApache het volgende:
te lui om pizza te snijden
Ik eet het nu als een wrap
Yum.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:52 schreef AldoTheApache het volgende:
te lui om pizza te snijden
Ik eet het nu als een wrap
ik vind sommige echt te geniaalquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb het nooit zo op die paint topics
thanksquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is wel ultime luiheid
Eet smakelijk
stukje proeven?quote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:54 schreef Vinniiee het volgende:
Pizza, dat heb ik al zeker 2 weken niet gehad. Toch even aankaarten bij m'n ma
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:55 schreef Fera het volgende:
Ik ben kapot, ik ga slapen.![]()
Weltrusten iedereen.
ik bestel meestal bij new york pizzaquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:54 schreef Vinniiee het volgende:
Pizza, dat heb ik al zeker 2 weken niet gehad. Toch even aankaarten bij m'n ma
Trusten Feraquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:55 schreef Fera het volgende:
Weltrusten iedereen.
Rotterdamquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat dus. Even kijken waar ik volgend jaar ga studeren
slaap lekkerquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:55 schreef Fera het volgende:
Weltrusten iedereen.
Hmm ja dat kan ik natuurlijk ook gewoon doen. Gewoon een keer een pizza 's avonds bestellenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:55 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik bestel meestal bij new york pizza
bbq bacon beef
Rotterdam is een leuke stad, maar nee. Ik ga liever naar een stad waar mijn opleiding ook goed aangeschreven staatquote:
Wat wil je gaan doen dan?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Rotterdam is een leuke stad, maar nee. Ik ga liever naar een stad waar mijn opleiding ook goed aangeschreven staat
ideaal manquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm ja dat kan ik natuurlijk ook gewoon doen. Gewoon een keer een pizza 's avonds bestellen
Altijd, elke nacht.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Slaap lekker
Droom je over mij?
eindhoven geweldige stad vriendelijk volk ookquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Werktuigbouwkunde, Arnhem, Zwolle of Eindhoven
Die ga ik even onthouden.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:57 schreef Giertje het volgende:
[..]
ideaal man
of anders bij san remo die zijn ook echt zoooo lekker
Klopt, staan ook het beste aangeschreven. Maarja, kamers/studio's zijn duuuuuuuuuuuuur daar.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:58 schreef Giertje het volgende:
[..]
eindhoven geweldige stad vriendelijk volk ook
Uh, stof?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hoe. De. Neuk. kan er iets in je oog komen als je naar beneden kijkt![]()
Rotterdam ook, ik zou naar Grunn gaan ofzoquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die ga ik even onthouden.
[..]
Klopt, staan ook het beste aangeschreven. Maarja, kamers/studio's zijn duuuuuuuuuuuuur daar.
Ikkequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
gaat er ook iemand over mij dromen?
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hoe. De. Neuk. kan er iets in je oog komen als je naar beneden kijkt![]()
Ik zei ook niet dat ik naar Rotterdam zou gaanquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Rotterdam ook, ik zou naar Grunn gaan ofzo
Nog niet, straks vast wel weer een of andere freaky red-knetter-en-de-baby-samen-met-JJH-droom..quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ikke wel hoorquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dat is wel zo jaquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die ga ik even onthouden.
[..]
Klopt, staan ook het beste aangeschreven. Maarja, kamers/studio's zijn duuuuuuuuuuuuur daar.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:01 schreef Vinniiee het volgende:
Vannacht droomde ik iets heel raars
Ik was op vakantie en m'n ouders moesten de motor uit de schuur hebben. In plaats van dat ze mij op gingen bellen waar de sleutel lag hadden ze de voorvork eruit gehaald (want stuurslot), een andere voorvork er half in gehangen, en toen ik thuis kwam stond ie half krakkemikkig in elkaar
Sterker nog, je droomt wel meer dan 1x 's nachtsquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je droomde wel maar je hebt het niet onthouden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
klopt wel meestal lopen mijn dromen in elkaar overquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sterker nog, je droomt wel meer dan 1x 's nachts
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat eerste klonk nog best realistisch, maar daarna![]()
Jij droomt nog vager dan ik..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Ik zou het werkelijk waar niet wetenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:06 schreef Giertje het volgende:
[..]
klopt wel meestal lopen mijn dromen in elkaar over
ik zit ook hardop te lachen in mijn slaap en liedjes te zingen/hummen enzo dus jaquote:
gek kindquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik zit ook hardop te lachen in mijn slaap en liedjes te zingen/hummen enzo dus ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
tis wel serieus de reden dat ik liever niet bij mensen blijf slapenquote:
Omdat jij bang bent dat ze van zich af gaan meppen?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
tis wel serieus de reden dat ik liever niet bij mensen blijf slapen
Dat moet een keer opgenomen wordenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik zit ook hardop te lachen in mijn slaap en liedjes te zingen/hummen enzo dus ja
mijn ex had night terrorsquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik kijk nergens meer van op inmiddelsquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee dat ik klaarkom in mijn slaap, liedjes zing of andere dingen vertel.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Omdat jij bang bent dat ze van zich af gaan meppen?
Aliens als in:quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat moet een keer opgenomen worden
Mijn laatste freaky droom ging over Knetter en Lola en JJH en aliens die de mensheid wilden overnemen, maar ze hadden daarvoor perse de beeb van Knetter nodig want die was speciaal.. Daar gingen ze DNA vanaf halen en mixen met hun eigen DNA en dan bij Knetter en Lola terugstoppen.. De taxi van JJh kon opeens vliegen als een ruimteschip en zo gingen we jullie redden
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee dat ik klaarkom in mijn slaap, liedjes zing of andere dingen vertel.
ben heel lang gepest door mn ex omdat ik in mn slaap zei dat ik een kabouter wou worden met een rode puntmuts want die waren belangrijk en daar een hele be argumentatie over ging houden
Dan kan ik me voorstellen dat je dat niet wilt.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ben heel lang gepest door mn ex omdat ik in mn slaap zei dat ik een kabouter wou worden met een rode puntmuts want die waren belangrijk en daar een hele be argumentatie over ging houden
maar, maar, kabouters met puntmutsenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij bent nu net zo erg als haar ex
whehehee wel grappig maar om je daar nou de hele tijd op te pakken nee dat zou ik niet doenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee hoor, ik snap zijn reactie wel..quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij bent nu net zo erg als haar ex
Nee meer alsquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Aliens als in:
[ afbeelding ]
Oftewel ik?
Meh, grapje is 2x leuk, daarna niet meer.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee hoor, ik snap zijn reactie wel..
mn ex noemde het bijna elke dag en als hij vond dat hij zijn zin moest hebben of gelijk had zei hij jij wilt een kabouter wordenwat weet jij nou
warme chocoquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
nog een warme choco maken en drinken en dan naar bed
mag ik ook?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
nog een warme choco maken en drinken en dan naar bed
Ik wacht nog even, warme choco van iemands lippen af likkenquote:
fijn dat het van jou magquote:
Die post GF meestal welquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:17 schreef Vinniiee het volgende:
Ik wacht nog even. De dagcijfers afwachten
Kijken hoe erg mijn dag was
en een kusje op Je neus gevenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:17 schreef Giertje het volgende:
[..]
fijn dat het van jou magkom je me dan ook instoppen en een knetter verhaaltje voorlezen?
daar kijk ik al heel lang niet meerquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:17 schreef Vinniiee het volgende:
Ik wacht nog even. De dagcijfers afwachten
Kijken hoe erg mijn dag was
Ik sta gemiddeld in de top 3 meestalquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:19 schreef Giertje het volgende:
[..]
daar kijk ik al heel lang niet meer
als ik dat zie besef ik toch wel dat ik geen leven heb eigenlijk
en je post niet eens in ONZquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik sta gemiddeld in de top 3 meestal
Ooooooooh, mag ik mag ik mag aaaah toeeee?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en een kusje op Je neus gevenheb ik je op wa? Danstuur ik je een slaapliedje
ikheb geen smartfoon lieverdquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hier en in PTA, kun je nagaan hoe erg het kan zijn
dat had ik in het begin ook wel vaak zat toen een tijdje maar gestopt hier zo op fokquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik sta gemiddeld in de top 3 meestal
wil je een slaapliedje? door mij gezongen?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ooooooooh, mag ik mag ik mag aaaah toeeee?
Het gaat zo al hard genoeg, alleen tijdens verveling lurk ik ergens anders. K&W kijk ik ook wel in, maar post ik niet zoveel.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
verspreid je kennis in alle subfora
Ik post trouwens overalongeacht waar, wat en hoe
Leuke TT en OP is voor mij vaak voldoende
ik voornamelijk in de chats vind ik altijd erg gezelligquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
verspreid je kennis in alle subfora
Ik post trouwens overalongeacht waar, wat en hoe
Leuke TT en OP is voor mij vaak voldoende
Jaaaaaaaa, wordt vast enigquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wil je een slaapliedje? door mij gezongen?okeuj
Ik heb me aangemeld poos terug en toen paar maand niet op fok geweest, anders was mijn postgemiddelde echt veel hoger geweestquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:21 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat had ik in het begin ook wel vaak zat toen een tijdje maar gestopt hier zo op fok
Khoordeniksquote:
Knetter Geile Goeiemorgen wekkerquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ookquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:22 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik voornamelijk in de chats vind ik altijd erg gezellig
quote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Nog meer liefhebbers
dm je nr maar![]()
Ooooooooh myyyyquote:
Dat kan ook nog jaquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Knetter Geile Goeiemorgen wekker![]()
ik heb zo mijn periodesquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb me aangemeld poos terug en toen paar maand niet op fok geweest, anders was mijn postgemiddelde echt veel hoger geweest
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:24 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van dinsdag 2 oktober 2012
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 568 Vinniiee
Die heb ikquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ooooooooh myyyyHet is nog persoonlijk ook
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Dat kan ook nog ja
Dat ligt dan aan jou telefoon, want hier komt het aardig overheen hoorquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die heb ik
Maar als je er mee wakker wordt issie heul niet zo geil hoorKuttelefoon verneukt Knetter d'r stem..
dat is echt belachelijk veelquote:
Mjah, kan aan foon liggenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat ligt dan aan jou telefoon, want hier komt het aardig overheen hoor
Ik ga tong80 achterna.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:27 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat is echt belachelijk veel
heb je geen dagbesteding?
Waar zijn de dagcijfers dan?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ga tong80 achterna.
Zoals ik al zei, m'n werk is geen bal aan
Dagcijfers #225 Geen SCquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:29 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Waar zijn de dagcijfers dan?
whahahah die gaat al richting de half miljoen zag ik net in de lijst van 500quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ga tong80 achterna.
Zoals ik al zei, m'n werk is geen bal aan
En vanavond ging het heel rap
Nog een paar maandjes dan moet dat lukkenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:29 schreef Giertje het volgende:
[..]
whahahah die gaat al richting de half miljoen zag ik net in de lijst van 500
Oh you gotta be kidding mequote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:31 schreef Vinniiee het volgende:
Top 100 voor reeks "SEX SC" van 02-10-2012
nr / aantal posts / gebruiker
01 230 Vinniiee
02 114 Jofunu-kun
03 108 DevilsWhore
04 091 MissExpert
05 087 LovelyLady
06 084 magnetronkoffie
07 083 Samzz
08 075 Cryothic
09 073 AldoTheApache
10 066 Kaneelstokje
10 066 TheClown1
12 064 Fera
13 061 kingtoppie
14 045 Faxie
15 044 JJH
16 037 TheGirlNextDoor
17 032 Nixx-
18 031 heloef
18 031 Giertje
20 030 Leef-Mijn-Liefde
21 028 Memento-Mori
22 025 Royco1
22 025 Tally
24 015 Knetterkrankjorum
25 011 MeneerLogica
25 011 gewoonmezelf87
27 008 GSbrder
28 005 Cobra4
29 004 Tom_Joad
29 004 Tamashii
31 002 goldfinger1963
31 002 sararaats
33 001 -_Guitarist_-
33 001 JijHebtGeenRokje
gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
9equote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:31 schreef Vinniiee het volgende:
01 230 Vinniiee
02 114 Jofunu-kun
03 108 DevilsWhore
04 091 MissExpert
05 087 LovelyLady
06 084 magnetronkoffie
07 083 Samzz
08 075 Cryothic
09 073 AldoTheApache
10 066 Kaneelstokje
10 066 TheClown1
12 064 Fera
13 061 kingtoppie
14 045 Faxie
15 044 JJH
16 037 TheGirlNextDoor
17 032 Nixx-
18 031 heloef
18 031 Giertje
20 030 Leef-Mijn-Liefde
21 028 Memento-Mori
22 025 Royco1
22 025 Tally
24 015 Knetterkrankjorum
25 011 MeneerLogica
25 011 gewoonmezelf87
27 008 GSbrder
28 005 Cobra4
29 004 Tom_Joad
29 004 Tamashii
31 002 goldfinger1963
31 002 sararaats
33 001 -_Guitarist_-
33 001 JijHebtGeenRokje
Hoe de fuck heb ik hier 84 posts gemaakt? Ik was de helft van de dag niet eens thuisquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:31 schreef Vinniiee het volgende:
01 230 Vinniiee
02 114 Jofunu-kun
03 108 DevilsWhore
04 091 MissExpert
05 087 LovelyLady
06 084 magnetronkoffie
07 083 Samzz
08 075 Cryothic
09 073 AldoTheApache
10 066 Kaneelstokje
10 066 TheClown1
12 064 Fera
13 061 kingtoppie
14 045 Faxie
15 044 JJH
16 037 TheGirlNextDoor
17 032 Nixx-
18 031 heloef
18 031 Giertje
20 030 Leef-Mijn-Liefde
21 028 Memento-Mori
22 025 Royco1
22 025 Tally
24 015 Knetterkrankjorum
25 011 MeneerLogica
25 011 gewoonmezelf87
27 008 GSbrder
28 005 Cobra4
29 004 Tom_Joad
29 004 Tamashii
31 002 goldfinger1963
31 002 sararaats
33 001 -_Guitarist_-
33 001 JijHebtGeenRokje
met zijn post tempo issie er zoquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nog een paar maandjes dan moet dat lukken
Dat vraag ik me ook afquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoe de fuck heb ik hier 84 posts gemaakt? Ik was de helft van de dag niet eens thuis
Ik werk niet eensquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
kan merken dat ik op mn werk niet kan fokken
morgen ben ik vrij dus dan post ik wel veel meerquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:31 schreef Vinniiee het volgende:
01 230 Vinniiee
02 114 Jofunu-kun
03 108 DevilsWhore
04 091 MissExpert
05 087 LovelyLady
06 084 magnetronkoffie
07 083 Samzz
08 075 Cryothic
09 073 AldoTheApache
10 066 Kaneelstokje
10 066 TheClown1
12 064 Fera
13 061 kingtoppie
14 045 Faxie
15 044 JJH
16 037 TheGirlNextDoor
17 032 Nixx-
18 031 heloef
18 031 Giertje
20 030 Leef-Mijn-Liefde
21 028 Memento-Mori
22 025 Royco1
22 025 Tally
24 015 Knetterkrankjorum
25 011 MeneerLogica
25 011 gewoonmezelf87
27 008 GSbrder
28 005 Cobra4
29 004 Tom_Joad
29 004 Tamashii
31 002 goldfinger1963
31 002 sararaats
33 001 -_Guitarist_-
33 001 JijHebtGeenRokje
Ik juist welquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
kan merken dat ik op mn werk niet kan fokken
Ik kan echt niet zingenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik juist wel
Nog even 2 nummertjes luisteren en dan duik ik mijn bed in en wordt ik in slaap gezongen door Knetter
post count geilerdquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:36 schreef Vinniiee het volgende:
Jeah zondag stond ik maar op 24
En zaterdag op 29
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat betekent dat ik in het weekend toch nog wat te doen had
Moet even kijken of ik wat te doen heb maar zal 't proberen te onthoudenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:41 schreef Giertje het volgende:
[..]als je je ooit verveelt aankomende zondag is er geloof ik een rugby wedstrijd in apeldoorn
teminste volgens mij moesten de jongens aankomende zondag thuis spelen
Ik ga met je meequote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
kleding uittrekken en bedje in
slaap lekker lieffiesop jullie neus
Kusje terug!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
best een leuke sport wel om te zienquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moet even kijken of ik wat te doen heb maar zal 't proberen te onthouden
ja ik voel me heul niet bijzonderquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij wil ook met iedereen 't bed in hea?
Dunno, hoe laat is het ?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:42 schreef Giertje het volgende:
[..]
best een leuke sport wel om te zien
Dit bedoelde ik niet eens zoquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij wil ook met iedereen 't bed in hea?
slaap lekker knettertjequote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ja maar je wilde niet bij vreemden in bedquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja ik voel me heul niet bijzonder
Kom maar bij mij dan hoorquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja ik voel me heul niet bijzonder
alsof jij niet alles wat zich aanbiedt doetquote:
Ehm.. Nee..quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
alsof jij niet alles wat zich aanbiedt doet
maar jij hebt ME alquote:
half 3 geloof ik maar ik zal nog wel voor je navragenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dunno, hoe laat is het ?
[..]
Dit bedoelde ik niet eens zo![]()
Zegt wel weer wat over mij
Ik heb vooralsnog niemand heur..quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar jij hebt ME alik ga wel alleen naar bed
PC 2 stappen van m'n bed afquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:47 schreef Vinniiee het volgende:
Ik stap ook in mijn eigen bed zo.
Nog even mobiel FOK!en op weg naar de slaapkamer
/addict modus
Thanks, ik hoor 't wel.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:46 schreef Giertje het volgende:
[..]
half 3 geloof ik maar ik zal nog wel voor je navragen
en anders kan je op dinsdag en vrijdagavond mee kijken met de training
is goed laters manquote:
Hah! Ik moet 3 hoog, 6 trappen op, vraag het Knetter maarquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
2 fucking trappen op, pffff zwaar vermoeiend
Oh ik geloof je wel hoorquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hah! Ik moet 3 hoog, 6 trappen op, vraag het Knetter maar
redelijkquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh ik geloof je wel hoor
Hmm, als je je koptelefoon afzet en je hebt een piep in je oren, dan staat ie iets te hard he![]()
Ietsjes maar..quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh ik geloof je wel hoor
Hmm, als je je koptelefoon afzet en je hebt een piep in je oren, dan staat ie iets te hard he![]()
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:57 schreef Vinniiee het volgende:
En nog steeds piep in mijn linker oor
En dan ben ik nog wel zo verstandig om gehoorbescherming te dragen op de motor, verkracht ik mijn oren hiermee
Oké, nu met Knetter slaapliedje in slaap vallen![]()
ik heb nog wel herrie waar je gegarandeerd doof van wordquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:53 schreef Vinniiee het volgende:
Morgen maar iets zachter zetten dan
Heb de piep nog steeds
Maar dan is t minder leuk
Dat kan ik ook wel regelen. Versterker kan tot standje 3 en dan is het tegen doof wordt volume. Maximaal is stand 10, nooit geprobeerd en niet van plan ookquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:58 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb nog wel herrie waar je gegarandeerd doof van word
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat kan ik ook wel regelen. Versterker kan tot standje 3 en dan is het tegen doof wordt volume. Maximaal is stand 10, nooit geprobeerd en niet van plan ook
En nu echt echt pleite, trusten
ik ken dat lotion zinnetje uit een nummer van zelfhaatquote:
Hansquote:
Ik ben net thuis.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hans
Volgensmij zijn wij nog de enige die-hards die over zijn
Ik ben er nogquote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hans
Volgensmij zijn wij nog de enige die-hards die over zijn
ik voel me buitengeslotenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 01:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Working class enzo he, dan krijg je dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |