Jij hebt geen piemel.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:34 schreef computerprobleem het volgende:
met mijn piemel in mijn hand
gr gr
de dikte is groter dan die van jou in de lengtequote:
faalhaas is een faalpoes want weet niet dat wekker uit kanquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:35 schreef GekkePoes het volgende:
Als ik een vrije dag heb op mijn linkerzij, want de wekker staat aan de rechterkant.
wekker kan wel uit, haha als ik naar de wekker kijk, slaap ik op tijd, als ik andersom lig dan ben ik vrij.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:36 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
faalhaas is een faalpoes want weet niet dat wekker uit kan
Schattuggg!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:37 schreef DuTank het volgende:
Rechterzijde in de foetus houding kablam
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:35 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
de dikte is groter dan die van jou in de lengte
Krijgt je ballenknijper dan niet een vreemde vorm?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:35 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
de dikte is groter dan die van jou in de lengte
En kankerhard snurken erbijquote:Op woensdag 3 oktober 2012 08:30 schreef Nobu het volgende:
Op mijn rug natuurlijk, zoals iedere echte man.
Ditquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:41 schreef Rodawa het volgende:
Alle houdingen tot ik gewoon een keer in slaap val. Ik ga elke 5 minuten anders liggen.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 09:02 schreef Fopje het volgende:
Sowieso op mijn buik/zij en dan 1 been opgetrokken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/ffeamig]You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
Dag 26: Nog steeds heeft deze idioot niet door wie hier de oorzaak van is, ik heb al contact gemaakt met het thuisfront, die maken een sterkere narcose middel met als hoofdbestand Amnesia, het bovenstaande proefpersoon zal hier door ook niks meer kunnen herrinneren........quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:54 schreef humorduck28 het volgende:
Ik lig normaliter op mijn rechterzij, maar het is de vraag hoe ik wakker wortd. Soms lig ik zelfs helemaal andersom, met m'n benen naar de kussens en omgekeerd...![]()
lesbo?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:18 schreef CytiseChromatique het volgende:
Arm in arm met mijn fantasie-vriendin
lesbo én schizoquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:19 schreef CytiseChromatique het volgende:
[..]
Yes, en schizo, dus vandaar
ik zou graag diegene willen zijnquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:22 schreef CytiseChromatique het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ben ook naarstig op zoek naar een gelijke
Daar lig ik dan tussenin in mijn fantasiequote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:24 schreef Altair_Ibn-LaAhad het volgende:
[..]
ik zou graag diegene willen zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |