Dat was omdat burger.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat wel, maar niet de vergelijking gemaakt
ik ken het, ook zonder verdovende middelenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Kennen jullie het gevoel dat je gewoon alleen bent en doet waar je zin in hebt. En dat je je dan beseft hoe blij je eigenlijk met je leven bent? Met de dingen die je doet en de dingen die je hebt bereikt?
Misschien komt het wel door de wijn en de wiet, maar ik voel me echt zo enorm gelukkig op het momentIk ga zo echt met een glimlach in slaap vallen
Komt me niet bekend voor, helaasquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Kennen jullie het gevoel dat je gewoon alleen bent en doet waar je zin in hebt. En dat je je dan beseft hoe blij je eigenlijk met je leven bent? Met de dingen die je doet en de dingen die je hebt bereikt?
Misschien komt het wel door de wijn en de wiet, maar ik voel me echt zo enorm gelukkig op het momentIk ga zo echt met een glimlach in slaap vallen
Heerlijkquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
ik ken het, ook zonder verdovende middelen
Ja dat heb ik wel eens, maar dan word ik later overvallen door een bepaald gevoel van eenzaamheid, en wil ik eigenlijk een lieve dame naast mequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
ik ken dat.. dat ultieme blije gevoel dat je het eigenlijk best wel tof en goed voor elkaar hebtquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dat is echt een geweldig gevoel. Ik ben de laatste dagen ook een soort van 'high'.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dan moet je jezelf even een schop onder je kont geven om aan te pakken wat je daarvan weerhoud.quote:
Dat weet ik dus nietquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan moet je jezelf even een schop onder je kont geven om aan te pakken wat je daarvan weerhoud.
Don't remind me of thatquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja dat heb ik wel eens, maar dan word ik later overvallen door een bepaald gevoel van eenzaamheid, en wil ik eigenlijk een lieve dame naast me
Dan moet je gaan uitzoeken wat het is. Neem daar de tijd voorquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat weet ik dus nietOf waardoor het komt/
Dat zal wel even gaan duren ben ik bang ja.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan moet je gaan uitzoeken wat het is. Neem daar de tijd voor
Komt wel goed hoor, Vin.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zal wel even gaan duren ben ik bang ja.
Oh daar ben ik ook helemaal niet bang voorquote:
Oh ja daar heb ik echt behoefte aanquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik wil jullie allemaal knuffelenzo een hele goeie knufflen die je nog een paar minuten na voelt gloeien omdat het een heuse echte gemeende knuffel was
Precies dit.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Komt wel goed hoor, Vin.Het zit hem vooral in de kleine dingen.
* Fera knuffelt meequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik wil jullie allemaal knuffelenzo een hele goeie knufflen die je nog een paar minuten na voelt gloeien omdat het een heuse echte gemeende knuffel was
Precies. Ik kan zo erg genieten van kleine, mooie dingetjes. Een vlinder die fladdert, een vogeltje dat fluit. Warm zonlicht op mijn gezicht.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Precies dit.
Wat ik nu bij mindfulness leer is om stil te staan bij de goede dingen. Bij een leuke gebeurtenis even stil gaan staan en je bedenken wat je denkt, wat je voelt, wat het met je lichaam doet en er gewoon van te genieten. Het hier en nu.
Ja, en dat maakt ons zo gelukkigquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Precies. Ik kan zo erg genieten van kleine, mooie dingetjes. Een vlinder die fladdert, een vogeltje dat fluit. Warm zonlicht op mijn gezicht.Tegenwoordig voel ik zelfs de regen graag op mijn huid.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja dat heb ik wel eens, maar dan word ik later overvallen door een bepaald gevoel van eenzaamheid, en wil ik eigenlijk een lieve dame naast me
Ik zie een match..quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Don't remind me of that![]()
Ik voel me nu even gelukkig zoals het nu is
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, en dat maakt ons zo gelukkig![]()
Wij zijn goed bezig
Ik word gewoon al blij van hoe lekker ik nu op de bank zit met een wijntje, een jointje en een sigaretje binnen handbereikquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Op de grond gaan liggen, waardoor Bogie altijd naar me toe rent en tegen me aan gaat liggen en dan lekker met hem knuffelen. Warm, zacht ... Word ik altijd even blij van.
Dat is ook wel chill, maar ik haal veel liefde uit dieren.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik word gewoon al blij van hoe lekker ik nu op de bank zit met een wijntje, een jointje en een sigaretje binnen handbereik
Oh ik beleef zo wel nu en dan wel leuke dingen hoor, en dat vind ik dan ook wel geweldig. Maar aan het eind van de dag heb ik niet zoiets van "hmm, dit was echt een geweldige dag" oid. Meestal althans.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Precies dit.
Wat ik nu bij mindfulness leer is om stil te staan bij de goede dingen. Bij een leuke gebeurtenis even stil gaan staan en je bedenken wat je denkt, wat je voelt, wat het met je lichaam doet en er gewoon van te genieten. Het hier en nu.
Ik heb hier helaas geen dieren.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is ook wel chill, maar ik haal veel liefde uit dieren.
Stoer beestquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb hier helaas geen dieren.
Maar de kat van mijn beste vriendin..Ik ben zijn peettante, whehe
![]()
Hij kan 'mama' zeggen
Wuttufuckquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
![]()
Hij kan 'mama' zeggen
op dit moment boobiesquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maarre Knetter, wat zie je dan?
Ja, ik weet niet of ik het filmpje hier kan posten. Dan moet ik hem namelijk van de facebook van mn beste vriendin halen. Maar we hebben eindelijk het bewijsquote:
Die zie ik ook. Dus de TT klopt niet.quote:
Dat is echt cool.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
![]()
Hij kan 'mama' zeggen
jij ziet mijn boobies nietquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die zie ik ook. Dus de TT klopt niet.
Oh je hebt bewijs?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet of ik het filmpje hier kan posten. Dan moet ik hem namelijk van de facebook van mn beste vriendin halen. Maar we hebben eindelijk het bewijs
Ja, dan klopt 'ie welquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij ziet mijn boobies niet
*gaat in KPD kijkenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij ziet mijn boobies niet
Ja, afgelopen week kon ze het eindelijk op film krijgen!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh je hebt bewijs?Dat is helemaal geniaal
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, afgelopen week kon ze het eindelijk op film krijgen!
Eerder waren we net te laat of deed ie dat natuurlijk niet meer voor de camera.
Iedereen verklaarde ons voor gek, want alleen zij, ik en haar vriend hadden het gehoord.
Sheldon, wat een bazennaam.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dit is 'm
[ afbeelding ]
Sheldon, vernoemd naar het karakter uit The Big Bang Theory, is gek op de spelletjes die 'zijn vader' speelt
Tis een foto geen filmpjequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dit is 'm
[ afbeelding ]
Sheldon, vernoemd naar het karakter uit The Big Bang Theory, is gek op de spelletjes die 'zijn vader' speelt
Nee die doet het nietquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
https://www.facebook.com/(...)vb.1363921998&type=2
Zien jullie 'm zo? Anders weet ik niet hoe het moet
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
quote:The page you requested cannot be displayed right now. It may be temporarily unavailable, the link you clicked on may have expired, or you may not have permission to view this page.
Deze inhoud is momenteel niet beschikbaarquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik zou ook niet weten hoe het moet hoorquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Op dat gebied ben ik echt een n00b
Slaap lekker buurmeisjequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Anyways, ik ga slapen.
Slaap lekker jullie
Trustenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Anyways, ik ga slapen.
Slaap lekker jullie
Blij dat ie niet op de grond gekukeld isquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:39 schreef fietsie het volgende:
Ik werd net wakker met iPad als baby in mijn armen: in slaap gekukeld....
Ja inderdaad....quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Blij dat ie niet op de grond gekukeld is
*zwaai*quote:
welke?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kijk 1x in ONZ uit verveling, wat een geniale reactie van jou
Ja joh, was veel makkelijker dan ik dacht.quote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja joh, was veel makkelijker dan ik dacht.Ik ben al een uur klaar of zo.
Hey Aldo.quote:
Lolly inquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Daar moet een... Nee.. Te makkelijk..
quote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:37 schreef AldoTheApache het volgende:
Rechterzij, want daar staat mijn nachtkastje. Dit is handig, want dan kan ik daar mijn piemol op leggen
woon jij in de buurt van die snackbar op de hoek bij jachtlaan in de buurt das toch de heze?quote:
Jij komt niet vaak in ONZ of wel?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die post van Topiek en computerprobleem ook
Randomness, I love itquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Lolly inik heb nog een lolly, nu heb ik zin in een lolly oh jippie ik heb nog een lolly
ik ga een lolly pakken
Ja, daar woon ik echt 300m vandaanquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:46 schreef Giertje het volgende:
[..]
woon jij in de buurt van die snackbar op de hoek bij jachtlaan in de buurt das toch de heze?
Nee, nooitquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jij komt niet vaak in ONZ of wel?
ik kom er ook zeldenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jij komt niet vaak in ONZ of wel?
ONZ is en blijft mooiquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, daar woon ik echt 300m vandaan
[..]
Nee, nooit
aah ja daar kwam ik vanaaf nog langs op weg naar een vriend van mequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, daar woon ik echt 300m vandaan
[..]
Nee, nooit
Ik heb zoveel bijnamen.quote:
zo op zijn tijd lurk ik daar nog wel eens meequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ONZ is en blijft mooiNet als KLB
Paint topics.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:49 schreef Giertje het volgende:
[..]
zo op zijn tijd lurk ik daar nog wel eens mee
ik vind het wel jammer dat je niet echt meer leuke paint topics hebt zoals vroeger met bijv onur de turk ik ging daar echt kapot om
ik heb het nooit zo op die paint topicsquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:49 schreef Giertje het volgende:
[..]
zo op zijn tijd lurk ik daar nog wel eens mee
ik vind het wel jammer dat je niet echt meer leuke paint topics hebt zoals vroeger met bijv onur de turk ik ging daar echt kapot om
Kut is dat hé. Heb ik ook wel eens, nja soortgelijks. Strompel je moe naar bed, lig je erin... klaarwakkerquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:48 schreef fietsie het volgende:
Ik zit hier rechtop in bed na een spontane in slaap val aktie: klaarwakker
Soms wel jaquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ONZ is en blijft mooiNet als KLB
Lol, hemelsbreed is het 150m ofzoquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:48 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah ja daar kwam ik vanaaf nog langs op weg naar een vriend van me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |