SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Lotusss: 29 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Voor de actuele, individuele, statistieken van deze SC kan je kijken op http://www.fokkingstats.com
Topicreeks: DEF SCHow'd you like to scrape the barnacles off of me rudder?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Slaap lekker broekiequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:55 schreef ErwinRommel het volgende:
deze ouwe klootzak gaat zo maar eens pitten, ik ben moe.
Mondje!!! voorligsteun en doe maar ff 30.quote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mondje!!! voorligsteun en doe maar ff 30.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
geen militair en geen huilie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Ga nu maar inleggen grootvaderquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mondje!!! voorligsteun en doe maar ff 30.
Mondje!!!!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:58 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Ga nu maar inleggen grootvader
quote:
Mooi pech, pak er maar 30quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ik doe beroep op mijn senioriteit
Ik kan nog niet eens 10 biertjes veilig overkrijgen, 30 zeer zeker nietquote:
hehe, in onze opleiding hadden wij een sergeant, krukrakken mochten we.quote:
Krikkrakken...quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hehe, in onze opleiding hadden wij een sergeant, krukrakken mochten we.
Ja, voorligsteun, en hij begon zijn militaire loopbaan heel wollig uit te leggen, en wij hadden armen als milkshakes
Lekker boeiequote:
Hij is oud. Hij mag het met krukken doen.quote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:03 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Hij is oud. Hij mag het met krukken doen.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:03 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Hij is oud. Hij mag het met krukken doen.
Soms is de waarheid hardquote:
oud. doch niet versleten, wat is dat in het Latijns btw??quote:
Zuurstoffles ernaast zodat hij na 10 pushups aan de beademing kanquote:
Ik ren de gemiddelde Nederlander er nog uit met mijn COPD dus dat is geen probleem, komt uiteindelijk aan op doorzetten en je plan trekkenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:05 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Zuurstoffles ernaast zodat hij na 10 pushups aan de beademing kan
Geen idee, heb maar één jaar Latijn (zonder s trouwens) gehadquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
oud. doch niet versleten, wat is dat in het Latijns btw??
In het Portugees ken ik het welquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Geen idee, heb maar één jaar Latijn (zonder s trouwens) gehad
quote:
Deze? Every Thing You Always Wanted to Know About Sex * But Were Afraid to Ask (1972) - IMDbquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:17 schreef Thaboel het volgende:
Weet iemand nog een leuke film? (hoeft geen actie/oorlog te zijn)
Ziekquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:20 schreef Nibb-it het volgende:
https://www.facebook.com/events/288882441221382/
Haha, baas. Toen ik die beschrijving op IMDB las schoot me te binnen dat we die ''control room during ejaculation'' scene gekeken hebben bij een biologieles op de middelbare schoolquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Deze? Every Thing You Always Wanted to Know About Sex * But Were Afraid to Ask (1972) - IMDb
En dan zien dat er vrienden van je op deelnemen hebben gedruktquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:20 schreef Nibb-it het volgende:
https://www.facebook.com/events/288882441221382/
Wij kregen de hele film te zien tijdens een dubbele les biologie. Hoofdstuk 'sexuele voorlichting'. Ja, duh, we waren nog niet op de hoogtequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:22 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Haha, baas. Toen ik die beschrijving op IMDB las schoot me te binnen dat we die ''control room during ejaculation'' scene gekeken hebben bij een biologieles op de middelbare school
Uhu..quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:23 schreef Thaboel het volgende:
[..]
En dan zien dat er vrienden van je op deelnemen hebben gedrukt
Slaap zequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:22 schreef samthegreat5 het volgende:
Tevens: morgen 0600 op, dus trustahhh.
Ow, als het geen kunst is, dan is het wel vrijheid van meningsuitingquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:26 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Maar de maker zit op de Hogeschool voor de Kunsten, dus het is vast kunstig, of zo!
Het is te diep voor ons.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, als het geen kunst is, dan is het wel vrijheid van meningsuiting
Of een brug te ver?quote:
Lijkt mij een (deels) goed ideequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:30 schreef Thaboel het volgende:
Kunnen ze dat soort mensen niet een keer stage laten lopen bij een uitzending ofzo?
Ja dat helaas wel. Het liefst geen training voor die lui. Kunnen ze eensch zien wat voor werk het echt is. Dat soort mensen roepen meestal ook om het hardst dat def wel een miljardje extra kan bezuinigen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Lijkt mij een (deels) goed idee
Moeten ze wel verplicht eerst de AMO doorlopen, anders kunnen ze nog een gevaar vormen voor onze troepen.
Ow, maar dat kan toch ook makkelijk, de Duitsers zullen ons echt niet aanvallenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:36 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ja dat helaas wel. Het liefst geen training voor die lui. Kunnen ze eensch zien wat voor werk het echt is. Dat soort mensen roepen meestal ook om het hardst dat def wel een miljardje extra kan bezuinigen.
En dan zien dat je de maker van de page herkent als iemand van je facebook feedquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:23 schreef Thaboel het volgende:
[..]
En dan zien dat er vrienden van je op deelnemen hebben gedrukt
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:47 schreef m.k het volgende:
[..]
En dan zien dat je de maker van de page herkent als iemand van je facebook feed
Zalm gegeten?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:52 schreef Cobra4 het volgende:
Bleghh, weer wakker. Nog maar een glas whisky naar binnen werken en dan maar weer slapen....
Medicijnquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:52 schreef Cobra4 het volgende:
Bleghh, weer wakker. Nog maar een glas whisky naar binnen werken en dan maar weer slapen....
Nee, griep.quote:
Niet prettig, ben je wel een week of zo mee onder de pannenquote:
quote:
Nee, zonde van de whisky.quote:
Sterke drank en asperine. Over twee dagen wil ik toch wel weer aan de bak zijn.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niet prettig, ben je wel een week of zo mee onder de pannen
Heb ik hier niet staan. Nog wel een fles rakiquote:
Ik hoop het voor je.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Sterke drank en asperine. Over twee dagen wil ik toch wel weer aan de bak zijn.
Oh, jij was ook ziek aan het worden, genoeg sterke drank, asperine en flink zweten. En pepers etenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:01 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Heb ik hier niet staan. Nog wel een fles raki
Elke dag wel een paar keer.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:05 schreef Nibb-it het volgende:
Je DM-file is door een technische storing stukgegaan. Hierdoor heb je mogelijk DM's gemist. Eventueel gemiste DM's kun je hier teruglezen.
Iemand anders die dit chronisch heeft?
Dagelijksquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:05 schreef Nibb-it het volgende:
Je DM-file is door een technische storing stukgegaan. Hierdoor heb je mogelijk DM's gemist. Eventueel gemiste DM's kun je hier teruglezen.
jaquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:05 schreef Nibb-it het volgende:
Kom op zeg 't is FOK!.... wees blij dat je kunt postenquote:
Een paar dagen geleden bestond mijn hele MyAt uit tt's met DM in de titel.quote:
Huh?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een paar dagen geleden bestond mijn hele MyAt uit tt's met DM in de titel.
Ik gok dat de Russen een cyveraanval uitvoeren.
Waarschijnlijk de harde kern van bokt.nlquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Huh?
De russen? of tweakers, of nog erger viva forum
C4 is nog een produkt uit de tijd van de koude oorlog hèquote:
Correct. (2x)quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
C4 is nog een produkt uit de tijd van de koude oorlog hè
Libelle..... brrrrr....quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Huh?
De russen? of tweakers, of nog erger viva forum
quote:
U is twee maal verwekt?quote:
Ook ziekquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:17 schreef Nibb-it het volgende:
Truste fokkertjes, ik ga lekker in bed m'n longen nog even oprochelen.
Ja, één keer door mijn ouders en één keer door een uitvinder.quote:
En we zijn toch al de hele avond aan het d/t-neuken het is tweemaalquote:
Beterschap Cobra, tot ooitquote:
captain morgan colaquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:19 schreef MaryMouse het volgende:
Met al die zieken hier ga ik maar aan het persen van extra sinaasappels en citroentjes, en gecombineerd met een goede scheut Captain Morgan Black rum zijn de zieken binnen DEF binnen no time weer op de been
* MaryMouse schuift Thaboel een groot glas met warme grog van 2 sinaasappeltjes, 1 citroen, een flinke lepel bruine suiker, en veel Captain Morgan Black, aangevuld met heet water toe, ow, en er zit ook een asperientje inquote:
Pff, wil jij die grog niet? Dan neem ik 'm nog wel.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:33 schreef Thaboel het volgende:
Asperine mag je houden! Haha
bedankt ik doe nog 1 peukie en ga ik ook tukken!
Ho ho! Asperine mag ze houden. De rest neem ik graag :pquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Pff, wil jij die grog niet? Dan neem ik 'm nog wel.
Ja zeg! Alles of niets hoor!quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:55 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ho ho! Asperine mag ze houden. De rest neem ik graag :p
Nog niet beter dusquote:
samequote:
Ik ben juist ziek in mn vrije weekquote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:52 schreef AchJa het volgende:
Ziek, zwak, misselijk slappe hap hier...
Niet aanstellen en aan die arbeit!
quote:
Puma is de enige die ik kan bedenken.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:42 schreef Schild het volgende:
Hangen hier nog (voormalig) KMS'ers rond?
quote:Beste meneer Huibers,
Via mijn collega's van het NCRV-programma Altijd Wat kreeg ik uw mail onder ogen, die u hebt gestuurd naar aanleiding van een uitzending over Kapitein Westerling. Ik heb uw mail met interesse gelezen.
Als redacteur van Debat op 2, het wekelijkse live discussieprogramma van KRO & NCRV op Nederland 2 (zaterdagavond, 21:10 uur), werk ik aan een uitzending over de daden van onze jongens, destijds in toenmalig Nederlands Indië. We willen daarbij diverse mensen vanuit diverse perspectieven de kans geven om in te gaan op het aanstaand nieuwe onderzoek naar de gebeurtenissen destijds. Is dat een goed idee, de gebeurtenissen van toen nog eens helemaal onderzoeken, of oprakelen, zoals sommigen zeggen?
Ik zou graag uw mening daarover horen. Wellicht mag ik u daar eens over bellen? Het helpt altijd om mensen met betrokkenheid tot het onderwerp en kennis van zaken te spreken voorafgaand aan een uitzending.
Ik verneem graag uw reactie.
Beste groet,
Ferdi Schrooten
Redacteur Debat op 2
KRO/NCRV elke zaterdagavond 21.10 uur, Nederland 2.
Ja die is inmiddels wel bekend hierquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:50 schreef Schild het volgende:
Je achternaam staat nog boven de mail ER, weet niet of je 't in de gaten had.
Dat ook nog eens, maar ook dat een nieuw onderzoek echt nutteloos is, mits de betrokkenen, overleden zijn. Dan zou je er eens over na kunnen gaan denken.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:53 schreef Thaboel het volgende:
Westerling bash van mensen die niet hebben ingelezen op het obderwerp.
Jij had de uitzending toch ook gezien?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:53 schreef Thaboel het volgende:
Westerling bash van mensen die niet hebben ingelezen op het obderwerp.
Thaboel kennende welquote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jij had de uitzending toch ook gezien?
Ik weet het niet meer, waren meerderen hier die die avond hebben zitten kijkenquote:
quote:
Nederlands-Indië, hoe fout waren wij?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:23 schreef Nibb-it het volgende:
In C&H was er een topic over dat nieuwe onderzoek, ooit.. ergens.. Weet jij die te vinden c4?
Beterschap C4quote:
Donsquote:
Een rechtgeaard militair slaapt onder zijn wollen deken ipv een laffe donsen dekbedquote:
Telt 20 jaar geleden ofzo ook mee?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 15:42 schreef Schild het volgende:
Hangen hier nog (voormalig) KMS'ers rond?
Topic killerquote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:23 schreef ErwinRommel het volgende:
Wat een fail
Is dat echt Minister Ivo Opstelten? Volgens mij is die persoon toch echt iemand anders![]()
'Onderzoek commissie-Cohen zo snel mogelijk'
Ha, thanks.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 16:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nederlands-Indië, hoe fout waren wij?
Posten.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:20 schreef Thaboel het volgende:
Moet de aflevering nog een keer bekijken kan het me namelijk niet herinneren. Zal even kijken want had op het roc een debat erover met ontzettend veel naslachwerk. Zal ff kijken of ik dat nog heb.
Staat op papier dus neequote:
Aloha!quote:
Nee, dan zul je weinig aan mij hebben idd...quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:33 schreef Schild het volgende:
[..]
Nah, moet iets weten over de modules bij de KMS, dus vrees van niet.
Zoals?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:33 schreef Schild het volgende:
[..]
Nah, moet iets weten over de modules bij de KMS, dus vrees van niet.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:50 schreef Nibb-it het volgende:
@MM, nou al eens naar het NIOD geweest?
OK, moest er ineens aan denken vanwege een aantal discussies die nu elders op het forum lopen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Zijn niet in het weekend open, en ik heb op dit moment geen project in de stad, dus kan ook geen lunchpauze gebruiken.
C&H zeker (* gaat al kijken)quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:39 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
OK, moest er ineens aan denken vanwege een aantal discussies die nu elders op het forum lopen.
Mijn naam is Haas.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
C&H zeker (* gaat al kijken)
Edit: Ah, die discussies, die ken ik wel ja. (Jij kickert!)
gaat verliezenquote:
Jouw naam is geen Haas, het is Nibb-itquote:
Schoonmaakmiddelen?quote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:28 schreef BredeBradda het volgende:
Godverdomme ook altijd gezeik![]()
Nu ga ik slapen, een goede nacht
Ik lees het. Ben benieuwd wat de reaktie van de NAVO gaat worden.quote:
Blablabla sterk veroordelen blablablaquote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik lees het. Ben benieuwd wat de reaktie van de NAVO gaat worden.
Rellen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik lees het. Ben benieuwd wat de reaktie van de NAVO gaat worden.
Een welgemeende 'foei'.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:49 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Blablabla sterk veroordelen blablabla
Denk het ook. Maar dit is wel het 3e incident al. Ben niet verbaast dat Turkije nu terugschoot.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:49 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Blablabla sterk veroordelen blablabla
Denk het nietquote:
quote:
Fuck.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Denk het ook. Maar dit is wel het 3e incident al. Ben niet verbaast dat Turkije nu terugschoot.
Bronquote:Rasmussen liet aan Davutoglu weten dat hij het incident in het zuidoosten van Turkije sterk veroordeelt.
Ja, en de vaagheden weer "Op de voet en me grote zorg volgt", en de VS is "Verontwaardigd".quote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:58 schreef jankaas020 het volgende:
En natuurlijk reacties vol met "Turkye strong" enzo..
Aljazeera "Turkisch Parliament to hold an emergency session on Thursday over Syria incident"quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:58 schreef jankaas020 het volgende:
En natuurlijk reacties vol met "Turkye strong" enzo..
Ik kijk naar Nieuwsuur, over neo-nazi's in Duitsland.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Aljazeera "Turkisch Parliament to hold an emergency session on Thursday over Syria incident"
Ze zenden nu live uit vanuit Atakya
Neo-nazi's zijn ook geen lieverdjesquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:06 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ik kijk naar Nieuwsuur, over neo-nazi's in Duitsland.
Denk het ook, en zullen dezelfde reaktie krijgen als de vorige keer denk ik.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:09 schreef Nibb-it het volgende:
De Turken gaan een wederom Artikeltje-4 pullen.
"It's highly unlikely that article 5 wil be invoked at this moment"quote:
AlJazeera is toch wel het nieuwe CNN als het om onrusten in het Midden-Oosten gaat.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:17 schreef Nibb-it het volgende:
http://www.aljazeera.com/watch_now/ Streampje voor de liefhebbert.
En dat was toch de zender waar ik aan vast geplakt zat met Joegoslavië en de 1st golfoorlog.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:19 schreef Nibb-it het volgende:
CNN is tegenwoordig 40% reclame en 60% schreeuwerige sensatie.
Ze zenden nu voetbal uit. Prioriteiten.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En dat was toch de zender waar ik aan vast geplakt zat met Joegoslavië en de 1st golfoorlog.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:28 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ze zenden nu voetbal uit. Prioriteiten.
Sukkot*quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:33 schreef Nibb-it het volgende:
Ondertussen ook zandmensen langs de Israëlische grens, schijnt. Gezellig, zo tijdens Shukot.
Zeikerd.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:33 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Sukkot*
Maar inderdaad gezellig ..
Oh, loofhuttenfeest. Gezellig al die spanning daar *not*quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:33 schreef Nibb-it het volgende:
Ondertussen ook zandmensen langs de Israëlische grens, schijnt. Gezellig, zo tijdens Shukot.
Welke waan, dat je een wijsneusje bent?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:34 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik kan je natuurlijk niet in de waan laten.
Dat je het straks verkeerd uitspreektquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:35 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Welke waan, dat je een wijsneusje bent?
Dan zeg ik toch Loofhuttenfeest, ben ik je mooi te snel af.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:37 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dat je het straks verkeerd uitspreekt
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:38 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Dan zeg ik toch Loofhuttenfeest, ben ik je mooi te snel af.
Ha! Well played my friend.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:38 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Dan zeg ik toch Loofhuttenfeest, ben ik je mooi te snel af.
Lekker boeiend, je weet wat er staat en waar het over gaat.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:39 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ha! Well played my friend.
Mag ook joh. Ik wou alleen even die ''h'' van jou daar corrigeren, is zeg maar gewoon ''soekot''.
Dat klopt, maar het was gewoon een vriendelijke correctie. No offense hoor..quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:41 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Lekker boeiend, je weet wat er staat en waar het over gaat.
Je moet gewoon zeggen dat Nibb-it een Sjagerijn isquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:42 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar het was gewoon een vriendelijke correctie. No offense hoor..
Oja, met welke PI ook al weerquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je moet gewoon zeggen dat Nibb-it een Sjagerijn is
Je bedoelt zeker chagrijn.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je moet gewoon zeggen dat Nibb-it een Sjagerijn is
Man, dat is een nummer uit je grootmoeders tijdquote:
Uit m'n ma's tijd. Behalve dat ze in de Sovjet Unie bijna niks aan Westerse muziek meekregen dus effectief niks wetenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 22:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Man, dat is een nummer uit je grootmoeders tijd
quote:
No commentquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:05 schreef MaryMouse het volgende:
Is het al op het USA news, NATO article 4 invoked by Turkey after Syrian attack?
Ik vraag alleen maar of het al op het nieuws is, niet om een meningquote:
Affirmativequote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik vraag alleen maar of het al op het nieuws is, niet om een mening
Kijk dat is een antwoordquote:
Vandaar ook dat Esses dit in z'n signature heeft staan:quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:14 schreef Sine_Pari het volgende:
Ook daar kan ik geen antwoord opgeven. De een is mijn CINC, en de ander kan het mogelijkerwijze worden. En ik denk niet dat het gepaast is als militair mijn mening op politiek topics te geven.
quote:Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
Ik vraag toch ook niet om je meningquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:14 schreef Sine_Pari het volgende:
Ook daar kan ik geen antwoord opgeven. De een is mijn CINC, en de ander kan het mogelijkerwijze worden. En ik denk niet dat het gepaast is als militair mijn mening op politiek topics te geven.
Met één verschil, Nederlandse Militairen dienen de Kroon. Zoals Sine zegt, de President van de USA is zijn CinC, ongeacht wie de President is. En hoeveel NL militairen ken jij die openlijk hun eventuele negatieve gevoelens t.o.v. het Nederlandse Koningshuis op een publiek forum zouden laten blijken?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:15 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Vandaar ook dat Esses dit in z'n signature heeft staan:
[..]
Pumatje.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Met één verschil, Nederlandse Militairen dienen de Kroon. Zoals Sine zegt, de President van de USA is zijn CinC, ongeacht wie de President is. En hoeveel NL militairen ken jij die openlijk hun eventuele negatieve gevoelens t.o.v. het Nederlandse Koningshuis op een publiek forum zouden laten blijken?
Ik denk niet dat die in de tussentijd al ontdekt heeft dat er zoiets als een quote alert bestaat hoorquote:
Ik bedoel niet omdat we dan het risico lopen om hem hiernaartoe te lokken, maar omdat die uitspraak nogal eh.. ondoordacht was (zacht gezegd)quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die in de tussentijd al ontdekt heeft dat er zoiets als een quote alert bestaat hoor
Nu wil ik natuurlijk een link naar de bewuste uitspraakquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:26 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik bedoel niet omdat we dan het risico lopen om hem hiernaartoe te lokken, maar omdat die uitspraak nogal eh.. ondoordacht was (zacht gezegd).
Een duidelijk geval van slappende honden wakker maken.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nu wil ik natuurlijk een link naar de bewuste uitspraak
Mag in dmquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:28 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Een duidelijk geval van slappende honden wakker maken.
quote:
Ik probeerde politiek correct te zijnquote:
Ik heb geen trouw beloofd aan de kroon, maar aan de gedachte erachter. Daarnaast, nee. Ik uit het niet, al helemaal niet om het wapen waar ik dien.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Met één verschil, Nederlandse Militairen dienen de Kroon. Zoals Sine zegt, de President van de USA is zijn CinC, ongeacht wie de President is. En hoeveel NL militairen ken jij die openlijk hun eventuele negatieve gevoelens t.o.v. het Nederlandse Koningshuis op een publiek forum zouden laten blijken?
Nu begrijp ik dus nogsteeds enkel Bahnhofquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Ik probeerde politiek correct te zijn
Je begreep wat ik bedoelde dus semantiekquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:30 schreef Esses het volgende:
[..]
Ik heb geen trouw beloofd aan de kroon, maar aan de gedachte erachter. Daarnaast, nee. Ik uit het niet, al helemaal niet om het wapen waar ik dien.
Nouja, de gedachte erachter is de wetten, regels en moraal van het land. Vooral aangezien hare majesteit alle wetten moet tekenen. Maar vanuit mijn wapen is het 100% not done. Zo heb ik ook al eens op de FP gezegd dat ik, mbt mijn persoonlijke mening situatie Friso, geen uitspraken doe met een verwijzing naa rde nota uit mijn signature.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je begreep wat ik bedoelde dus semantiek
Ik heb AlJazeera (English) opstaan, en Nibb-it riep daarstraks de de Weerneger op TV was. Ik was te laat, en die was zojuist weer op TV (met het weer), dus ik probeerde politiek correct te zeggen dat het iemand van Afrikaanse afkomst isquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:30 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Nu begrijp ik dus nogsteeds enkel Bahnhof
Bedankt, dacht even iets wereldwijds belangerijks te missen. Dus nietquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb AlJazeera (English) opstaan, en Nibb-it riep daarstraks de de Weerneger op TV was. Ik was te laat, en die was zojuist weer op TV (met het weer), dus ik probeerde politiek correct te zeggen dat het iemand van Afrikaanse afkomst is
Eh, maar dat is toch ook wat ik bedoel in mijn oorspronkelijke post? Sine wil zijn mening niet geven over zijn (mogelijk volgende) CinC, en dat gaat m.i. net zo op voor de meeste militairen t.a.v. het NL koningshuis.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:32 schreef Esses het volgende:
[..]
Nouja, de gedachte erachter is de wetten, regels en moraal van het land. Vooral aangezien hare majesteit alle wetten moet tekenen. Maar vanuit mijn wapen is het 100% not done. Zo heb ik ook al eens op de FP gezegd dat ik, mbt mijn persoonlijke mening situatie Friso, geen uitspraken doe met een verwijzing naa rde nota uit mijn signature.
Je denkt vanavond te ver door Sinequote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:34 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Bedankt, dacht even iets wereldwijds belangerijks te missen. Dus niet
Zal wel komen omdat ik me zit te ergeren over de slechte internet verbindingquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je denkt vanavond te ver door Sine
Zit je in het veld of zo?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:37 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Zal wel komen omdat ik me zit te ergeren over de slechte internet verbinding
Ow, geen goede wifi-verbinding dus.quote:
Was niet zo een gekke vraag hoor, zitten wel vaker in verweggiestan/zandbak te internetten.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:40 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ja, Sine komt even fok!ken vanuit de zandbak..
Eenschquote:
Ook Eenschquote:
Schijnt dat je het niet geheel eens bent met mij, dus waarom zal ik het eens zijn met jou?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:51 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Meh, niet de beste in ieder geval nee. Maar je bent het eens over Sean Connery?
George Lazenbyquote:
Hahaquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:54 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Schijnt dat je het niet geheel eens bent met mij, dus waarom zal ik het eens zijn met jou?Nee mee eens.
Ah, die had ik verdrongenquote:
Vond George Lazenby altijd nog stukken beter dan Daniel Craig. Lazenby leek te minste op een James Bond, en niet op een metrosexual pretty boyquote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:56 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Vond George Lazenby altijd nog stukken beter dan Daniel Craig. Lazenby leek te minste op een James Bond, en niet op een metrosexual pretty boy
Eenschquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:56 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Vond George Lazenby altijd nog stukken beter dan Daniel Craig. Lazenby leek te minste op een James Bond, en niet op een metrosexual pretty boy
Mooi dat hij eindelijk bij zijn maten begraven ligtquote:Op woensdag 3 oktober 2012 23:58 schreef Nibb-it het volgende:
http://www.wo2actueel.nl/(...)ate-Lewis-Curtis.htm
quote:
Ik denk dat de state sale tax 4.5% is, en die van de counties verschild nogal maar ligt rond de 2 a 3%quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:02 schreef MaryMouse het volgende:
@Sine hoeveel Tax betaal je bij jou in de State (federal + state tax) over bijvoorbeeld de aanschaf van een nieuwe vloer (parket/laminaat)?
't is hier nu 21%
quote:
Ik weet het eigenlijk helemaal niet meer. Weet nog wel dat collega's voor sommige dingen naar Alabama reden omdat ze dan goedkoper uit waren. Ow en omdat ik wat langer in Florida zat eens een carton of Camels daar gekocht, betaalde meer dan ik in Georgie moest betalen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:12 schreef Sine_Pari het volgende:
Weet enkel niet of dit voor alle producten is, want dacht dat benzine en tobacco ander tax sales hebben.
Ga je een houten vloertje laten leggen?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik weet het eigenlijk helemaal niet meer. Weet nog wel dat collega's voor sommige dingen naar Alabama reden omdat ze dan goedkoper uit waren. Ow en omdat ik wat langer in Florida zat eens een carton of Camels daar gekocht, betaalde meer dan ik in Georgie moest betalen.
Hier is per 1 oktober de BTW op 'luxe' artikelen (en dus ook benzine en zo) van 19% naar 21% gegaan. Dat is op een vloer van ¤5000 dus toch maar even ¤100 euro meer belasting.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:24 schreef m.k het volgende:
[..]
Ga je een houten vloertje laten leggen?
Overstromingen?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]grasvloertje (bamboe parket) gaat eruit, is vernield door wat overstromingen. Ga nu veilig voor laminaat.
quote:
Zal wel om iets typisch vrouwelijks zijn gegaan, als bv. een bad vol laten lopen, en dan aan de telefoon zitten en vergeten dat het water nog loopt.quote:
Dat is mij maar één keer overkomen, en dat was met mijn toenmalige vriend die mij net op tijd eraan hielp herinneren dat ik het bad aan het vollopen was. (En er geen verstoppingen zaten, en het overtollige water dus gewoon via de overloop wegliep)quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:40 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Zal wel om iest typisch vrouwelijks zijn gegaan, als bv. een bad vol laten lopen, en dan aan de telefoon zitten en vergeten dat het water nog loopt.
Ploppen met die hapquote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:44 schreef MaryMouse het volgende:
Dilemma, nog wel een *plop* of slapen? Hoef morgen pas om 10:00 (of 12:00) te beginnen. Hoef morgen maar 4 uur te werken.
Mooie dingenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Op vier hoog
![]()
Koppelstukken van de warmteunit bij mijn bovenburen waren losgesprongen. Ik werd wakker gebeld, en stond in een douche van 70+ graden. Kan parket (en gestucte muren) niet zo goed tegen. 2e keer was een of andere verstopping waardoor de afvoer in keuken/vaatwasser niet meer snel genoeg kon afvoeren. De snelste weg was om de vaatwasser te laten overstromen, maar daar bleek géén aquastop op te zitten, dus ik kwam er pas achter toen ik zag dat de muren schimmels vertoonde. Je wilt niet weten hoe de ondervloer, onderkant van parket eruit zat
Ditquote:
*plop*quote:
Ja zoietsquote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:45 schreef m.k het volgende:
[..]
Mooie dingen![]()
terugkomen van vakantie en zien dat er druppels uit het plafon komenomhoog lopen, ook druppels uit het plafon
aquarium op de derde verdieping was gaan lekken
Brandt & Levy Chilly & Orgeganoquote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:52 schreef m.k het volgende:
Boterham met pepersalami chili saus en .... .. mini tukjes
Ja daar heb je geluk gehad. Ik heb eens vergeten dat ik een bad liet vol lopen. En daar zat dus geen overloop in. En dus kon ik lekker dwijlen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat is mij maar één keer overkomen, en dat was met mijn toenmalige vriend die mij net op tijd eraan hielp herinneren dat ik het bad aan het vollopen was. (En er geen verstoppingen zaten, en het overtollige water dus gewoon via de overloop wegliep)
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:56 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja daar heb je geluk gehad. Ik heb eens vergeten dat ik een bad liet vol lopen. En daar zat dus geen overloop in. En dus kon ik lekker dwijlen.
Niet dat ik weet, en wil het ook niet zien.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Alle baden die ik gehad hebt hadden een overloop (en die werkt, mits afvoer niet verstopt). En ik heb geluk dat ik een hoge drempel heb tussen badkamer en de rest van het huis, want met de wasmachine heb ik ook wel eens mogen dweilen, was gelukkig door de hoge drempel niet de rest van het huis ingelopen.
Zo ranzig zijn de foto's van de overstromingen in mijn huis ook weer niet hoorquote:Op donderdag 4 oktober 2012 01:07 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, en wil het ook niet zien.
Niks mis met ikea hequote:Op donderdag 4 oktober 2012 00:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja zoiets. Maar die douche van 70+ graden was wel heel oncomfortable. Energiebedrijf heeft die muren netjes opnieuw op hun kosten gestuct. Maar de vloer daar heb ik geld voor gekregen. Twee maanden later gezeur met die afwasser/afvoer. Ach, ik geloof dat van wat de verzekering betaald de nieuwe vloer er best kan komen, maar het is zo'n gedoe
![]()
Hele huis, meubels en zo....
KLB klacht... ik snap niet dat mensen nadat ze al 12 jaar in een appartement wonen het er nog uit kunnen laten zien of ze er gisteren vanuit de IKEA catalogus ingetrokken zijn. En ja, die mensen ken ik echt (incl. kids)
Niets mis met ikea, wel wat mis met mensen bij wie ikea-meuk er na 12 jaar nog uitziet alsof ze het gisteren gekocht hebbenquote:
Gewoon strakke bazen dus die zorgen voor hun spullen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 11:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niets mis met ikea, wel wat mis met mensen bij wie ikea-meuk er na 12 jaar nog uitziet alsof ze het gisteren gekocht hebben
Hij is niet verneukt toch?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:06 schreef hoogvlieger het volgende:
Zo, hoe ff je ar-15 te verneuken:
Gewoon koffie, extra veel erin flikkeren. Buisman erbij, klaar. Sterke koffie. Filter vervangen, nog een keer doorlopen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:49 schreef BredeBradda het volgende:
Iemand: noem 's wat sterke koffie.
Espressoquote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:49 schreef BredeBradda het volgende:
Cappuccino met extra veel melk. Voor echte mannen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:49 schreef BredeBradda het volgende:
senseoquote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:49 schreef BredeBradda het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |