SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Lotusss: 29 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Voor de actuele, individuele, statistieken van deze SC kan je kijken op http://www.fokkingstats.com
Topicreeks: DEF SCHow'd you like to scrape the barnacles off of me rudder?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Slaap lekker broekiequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:55 schreef ErwinRommel het volgende:
deze ouwe klootzak gaat zo maar eens pitten, ik ben moe.
Mondje!!! voorligsteun en doe maar ff 30.quote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mondje!!! voorligsteun en doe maar ff 30.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
geen militair en geen huilie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Ga nu maar inleggen grootvaderquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mondje!!! voorligsteun en doe maar ff 30.
Mondje!!!!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:58 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Ga nu maar inleggen grootvader
quote:
Mooi pech, pak er maar 30quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ik doe beroep op mijn senioriteit
Ik kan nog niet eens 10 biertjes veilig overkrijgen, 30 zeer zeker nietquote:
hehe, in onze opleiding hadden wij een sergeant, krukrakken mochten we.quote:
Krikkrakken...quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hehe, in onze opleiding hadden wij een sergeant, krukrakken mochten we.
Ja, voorligsteun, en hij begon zijn militaire loopbaan heel wollig uit te leggen, en wij hadden armen als milkshakes
Lekker boeiequote:
Hij is oud. Hij mag het met krukken doen.quote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:03 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Hij is oud. Hij mag het met krukken doen.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:03 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Hij is oud. Hij mag het met krukken doen.
Soms is de waarheid hardquote:
oud. doch niet versleten, wat is dat in het Latijns btw??quote:
Zuurstoffles ernaast zodat hij na 10 pushups aan de beademing kanquote:
Ik ren de gemiddelde Nederlander er nog uit met mijn COPD dus dat is geen probleem, komt uiteindelijk aan op doorzetten en je plan trekkenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:05 schreef paintmeester het volgende:
[..]
Zuurstoffles ernaast zodat hij na 10 pushups aan de beademing kan
Geen idee, heb maar één jaar Latijn (zonder s trouwens) gehadquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
oud. doch niet versleten, wat is dat in het Latijns btw??
In het Portugees ken ik het welquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Geen idee, heb maar één jaar Latijn (zonder s trouwens) gehad
quote:
Deze? Every Thing You Always Wanted to Know About Sex * But Were Afraid to Ask (1972) - IMDbquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:17 schreef Thaboel het volgende:
Weet iemand nog een leuke film? (hoeft geen actie/oorlog te zijn)
Ziekquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:20 schreef Nibb-it het volgende:
https://www.facebook.com/events/288882441221382/
Haha, baas. Toen ik die beschrijving op IMDB las schoot me te binnen dat we die ''control room during ejaculation'' scene gekeken hebben bij een biologieles op de middelbare schoolquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Deze? Every Thing You Always Wanted to Know About Sex * But Were Afraid to Ask (1972) - IMDb
En dan zien dat er vrienden van je op deelnemen hebben gedruktquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:20 schreef Nibb-it het volgende:
https://www.facebook.com/events/288882441221382/
Wij kregen de hele film te zien tijdens een dubbele les biologie. Hoofdstuk 'sexuele voorlichting'. Ja, duh, we waren nog niet op de hoogtequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:22 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Haha, baas. Toen ik die beschrijving op IMDB las schoot me te binnen dat we die ''control room during ejaculation'' scene gekeken hebben bij een biologieles op de middelbare school
Uhu..quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:23 schreef Thaboel het volgende:
[..]
En dan zien dat er vrienden van je op deelnemen hebben gedrukt
Slaap zequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:22 schreef samthegreat5 het volgende:
Tevens: morgen 0600 op, dus trustahhh.
Ow, als het geen kunst is, dan is het wel vrijheid van meningsuitingquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:26 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Maar de maker zit op de Hogeschool voor de Kunsten, dus het is vast kunstig, of zo!
Het is te diep voor ons.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, als het geen kunst is, dan is het wel vrijheid van meningsuiting
Of een brug te ver?quote:
Lijkt mij een (deels) goed ideequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:30 schreef Thaboel het volgende:
Kunnen ze dat soort mensen niet een keer stage laten lopen bij een uitzending ofzo?
Ja dat helaas wel. Het liefst geen training voor die lui. Kunnen ze eensch zien wat voor werk het echt is. Dat soort mensen roepen meestal ook om het hardst dat def wel een miljardje extra kan bezuinigen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Lijkt mij een (deels) goed idee
Moeten ze wel verplicht eerst de AMO doorlopen, anders kunnen ze nog een gevaar vormen voor onze troepen.
Ow, maar dat kan toch ook makkelijk, de Duitsers zullen ons echt niet aanvallenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:36 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ja dat helaas wel. Het liefst geen training voor die lui. Kunnen ze eensch zien wat voor werk het echt is. Dat soort mensen roepen meestal ook om het hardst dat def wel een miljardje extra kan bezuinigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |