Zoals ik eerder schreef; als die standaarddingen goed zitten, kan je scoren met de rest.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als beleefdheid alleen een manier is om te versieren, dan ben jij degene die nog een hoop heeft om te leren hoor.
Ik vind van niet. Zeker niet "over het algemeen". En ik ben een positieve optimist. Dat werpt zijn vruchten af.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Omdat mensen over het algemeen meer slechte dan goede eigenschappen hebben?
Volgens mij valt dat wel mee, eerder net zoveel goede als slechte.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Omdat mensen over het algemeen meer slechte dan goede eigenschappen hebben?
Dacht ik al.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik heb m niet gelezen.Maar ik zou je wel doen.
En dat mag ook wel eensggs gezegt worsden
Wel die van matador, en daar ben ik het mee eens.
Matador.
niets over mijjhen doen?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:46 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dacht ik al.![]()
Ik heb zelf niet eens de moeite genomen om hem na te lezen, moet je nagaan.![]()
Wel wil ik van deze gelegenheid gebruik maken om te zeggen dat benzin begon vandaag.
Dat zal dan wel. Ik heb zo te zien een ander wereldbeeld dan jij dus zullen we het nooit eens wordenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik vind van niet. Zeker niet "over het algemeen". En ik ben een positieve optimist. Dat werpt zijn vruchten af.
Persoonlijke aanvallen zijn niet nodig.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:46 schreef moneyfornothing het volgende:
Wel wil ik van deze gelegenheid gebruik maken om te zeggen dat benzin begon vandaag.
Nee hoor, ik zou je ook doenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:44 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Gelukkig hangt dat niet van die nutteloze post af.![]()
Toch.![]()
Ja, jij zit gevangen achter de pizzadozen in een zwartgallig gat waar je wat nieuwe mensen per maand (!) leert kennen en je dan al heel stoer voelt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat zal dan wel. Ik heb zo te zien een ander wereldbeeld dan jij dus zullen we het nooit eens worden
2 oktoooooooooooooooooooooooooooooooooooberrrrrrrrrquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:48 schreef Lokasenna het volgende:
Waarom heb je ineens typkanker gekregen murdera?
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:48 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wat zei ik dat niet? Dan dacht ik het weer alleen in plaats van ook te typen zeker.
Alcohol?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:48 schreef Lokasenna het volgende:
Waarom heb je ineens typkanker gekregen murdera?
Dat is geen persoonlijke aanval.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:48 schreef benzin het volgende:
[..]
Persoonlijke aanvallen zijn niet nodig.
wel leukquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:48 schreef benzin het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:48 schreef benzin het volgende:
[..]
mfn is veeeltege ver wegquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Alcohol?
Hij wordt gepijpt tijdens het FOK!ken?
Voor het geval je het nog niet wist ben ik nu student in een randstadplaats. Ik voel me niet stoer maar ik heb wel degelijk een vrij vol leven.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, jij zit gevangen achter de pizzadozen in een zwartgallig gat waar je wat nieuwe mensen per maand (!) leert kennen en je dan al heel stoer voelt.
De meeste mensen zijn heel normaal en hebben uiteraard wat slechte eigenschappen, maar meestal merk je daar niets van.
2 Oktober?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
2 oktoooooooooooooooooooooooooooooooooooberrrrrrrrr
[..]![]()
Ik miste jewdas heul neit leuk.
Pas op nu gaat hij de dat-is-niet-aardig-kaart spelen.quote:
Zonde wel.quote:
Hai lieverdquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:50 schreef Myraela het volgende:
Benzin, serieus. Ga lekker ergens anders zitten met je perfecte wereld en achterlijke gezeik.
Ow is dat nu?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Feest hier. We zijn bevrijd van de Spanjolen.
Dacht dat dat morgen was? Of heb je al voorpret.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eigenlijk bedoelde ik dit dus met die veel te lange post van net, mooie samenvatting.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:50 schreef Myraela het volgende:
Benzin, serieus. Ga lekker ergens anders zitten met je perfecte wereld en achterlijke gezeik.
Ohja, een vriend van mij is er nu ook dacht ikquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja.quote:
Nu is het ook feest.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dacht dat dat morgen was? Of heb je al voorpret.
Ik moest echt hardop lachen om deze post.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Voor het geval je het nog niet wist ben ik nu student in een randstadplaats. Ik voel me niet stoer maar ik heb wel degelijk een vrij vol leven.
Maar nog wel bij elke landelijke gelegenheid zingen dat we de Koning van Spanje altijd hebben geeerd.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat een prestatie!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Voor het geval je het nog niet wist ben ik nu student in een randstadplaats. Ik voel me niet stoer maar ik heb wel degelijk een vrij vol leven.
Welke stad zit je?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geen spijkerpoep marathon?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:53 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is de draaiorgelbijeenkomst al geweest?
Wat ben je toch een beleefde kerel.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:48 schreef El_Matador het volgende:
Ja, jij zit gevangen achter de pizzadozen in een zwartgallig gat waar je wat nieuwe mensen per maand (!) leert kennen en je dan al heel stoer voelt.
Ach, het is wel grappig hier.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ohja, een vriend van mij is er nu ook dacht ik
Hij was nog nooit in Leiden geweest in zijn eerdere leven, maar ach
Moet over 7 uur opstaan om te werken.quote:
Het zou je sieren als je je standpunten kunt beargumenteren zonder aan te vallen met pizzadozen, levenloze nerds, zolderblijvers etc etc. Korte opsomming wat ik zo gauw voorbij zag komen. Is het echt nodig zo aanvallend te zijn op mensen die jouw visie niet aanhangen?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat een prestatie!
Maar nog steeds zwartgallig dus. "Mensen hebben meer slechte dan goede eigenschappen".
Het is bovendien gelul. De meeste mensen hebben gewoon neutrale eigenschappen die er positiever of negatiever uitkomen naarmate de andere partij meer of minder positiviteit uitstraalt.
ga je zelf met een grafgezicht een ontmoeting aan, grote kans dat je het terugkrijgt.
Het is wel stukken minder relaxt nuquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:52 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik moest echt hardop lachen om deze post.
Ja Sziget was ook goed versieren, dat werkte ook niet.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:54 schreef El_Matador het volgende:
2 oktober 's avonds is een topfeest in NL. En goed versieren (heloef, beterebob, benzin?).
E_M is ongeveer net zo beleeft als de Duitsers tegenover de Joden tijdens de Kristalnacht.quote:
quote:
Chef, trusten en tot morgen weer hequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:54 schreef Murdera het volgende:
Bedje. Kusjes allemaal.
Overigens lijkt het me echt kut als je jezelf niet als de mooiste der Gods scheppingen ziet.
5 minuten aan editing, waardeer dit godverdomme. Geen fout te bekennen.
Utrecht, maar te laat ingeschreven bij de studentenhuisvesterquote:
Ik vorige week nog.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is wel stukken minder relaxt nu
Tevens heb ik het hele jaar nog geen pizza uit dozen gegeten
quote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Chef, trusten en tot morgen weer he
Vandaar dat 'ie naar Zuid-Amerika is getrokken.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
E_M is ongeveer net zo beleeft als de Duitsers tegenover de Joden tijdens de Kristalnacht.
De liefde!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
E_M is ongeveer net zo beleeft als de Duitsers tegenover de Joden tijdens de Kristalnacht.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vorige week nog.
Alleen ik ben blij met mezelf en blij met mijn leven.
En het stinkt hier niet naar pizzadozen. Eerder naar rook.
Ik studeer nu in een niet-randstadplaats en vind het inderdaad wel relaxt hier.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is wel stukken minder relaxt nu
Tevens heb ik het hele jaar nog geen pizza uit dozen gegeten
Truste, goed geschreven post. Erg goed. Godlike bijna.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:54 schreef Murdera het volgende:
Bedje. Kusjes allemaal.
Overigens lijkt het me echt kut als je jezelf niet als de mooiste der Gods scheppingen ziet.
Slaap lekker.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:54 schreef Murdera het volgende:
Bedje. Kusjes allemaal.
Slaap lekker.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:54 schreef Murdera het volgende:
Bedje. Kusjes allemaal.
Ik ben eigenlijk ook wel tevreden.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vorige week nog.
Alleen ik ben blij met mezelf en blij met mijn leven.
En het stinkt hier niet naar pizzadozen. Eerder naar rook.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Logisch gevolg wel ja.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:55 schreef twi het volgende:
[..]
Vandaar dat 'ie naar Zuid-Amerika is getrokken.
Hoelang ben je aan het reizen elke dag dan?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Utrecht, maar te laat ingeschreven bij de studentenhuisvester
Dus daar wonen zit er nog even niet in. Gelukkig reizen er veel uit deze buurt daarheen dus het reizen is nooit echt saai
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Slaap lekker.
Ik vind mezelf niet de mooiste, wel het best totaalpakket.
Mata was fout in de oorlog en naar Zuid-Amerika gevlucht.quote:
Maar goed dat mijn Joodsche opa niet meer leeft.quote:
Hij kwam uit Duitsland, seems legit indeed.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Mata was fout in de oorlog en naar Zuid-Amerika gevlucht.
Seems legit.
Persoonlijke aanvallen zijn niet nodig. Daarnaast beschreven we gisteren gewoon een bepaalde wereld. Ongeacht waar deze definitie uit voorkomt kan er gewoon logisch over worden nagedacht.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:41 schreef moneyfornothing het volgende:
De situatie was al niet volledig rationeel, dus dat gaat al niet op. Jij snapt zelf gewoon niet dat jij absoluut niet logisch aan het nadenken was en heel veel dingen over het hoofd zag, maar dat kan je toch niet zien omdat je geen idee hebt hoe het is om echt te leven in plaats van je constant te verschuilen.
En je kan niet zeggen dat gevoel er niet toe doet hier, want die hele fantasiewereld van jou is juist ontstaan omdat jij deze wereld niet eerlijk vind. Een gevoel! Dus ja, fucking onlogisch dit dat.
Wat maakt de motivatie nou uit voor het resultaat? Het punt is, als iemand mij vertelt dat ze van me houdt dan maakt het niet uit of het oprecht is. Tot het moment dat ik erachter kom dat het onoprecht is is er geen enkel verschil met de echte situaties.quote:• Meisje liegt benzin voor om eigen gewin. Onoprechte situatie, meisje heeft enkel een egoïstische motivatie.
• Meisje houdt oprecht van benzin, beide gelukkig. Maar ook weten beide dat de wereld waarin zij leven vol onoprechtheid zit, dus is er mogelijk twijfel aan elkaars oprechtheid. Dit kan met de tijd weggaan.
Ik heb een valide argument gemaakt waar geen speld tussen te krijgen is.quote:Zo kan ik er nog wel meer bij verzinnen, feit is dat als jij in een wereld vol mensen leeft gevoelens een rol zullen spelen. Jij weigert echter om in te zien dat gevoelens niet perse tot onlogica lijden, want jij denkt oh zo slim te zijn met je logische redeneringen en jouw perfecte wereld is immers perfect! Iedereen die anders beweert is een idioot en moet wel enorm onlogisch nadenken want ja, he, het kan toch niet zo zijn dat de grote benzin ongelijk heeft!
Dat heb je wel, helaas. Je wereld is niet perfect, je ziet enorm veel over het hoofd bij je beredenering, je praat over gevoelens dus er is al niet meer zoiets al een rationele situatie want er komt liefde in het spel. Aka, geen 100% rationele situatie mogelijk. Dus a. je kan niet zo tegen die situatie aankijken en het laten kloppen en b. je onderschat de waarde van gevoelens. De mens heeft nou eenmaal (normaliter) gevoelens, dus zullen ze ook een rol spelen in jouw perfecte wereld
Ongeveer 2 uur voor het college begint vertrekken en dan ben ik 10 minuten te vroeg, dus het is wel echt te lang. Maar ik heb wel bijna nooit huiswerk door het uur en kwartier heen en terug treinenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoelang ben je aan het reizen elke dag dan?
Ik zou echt niet meer lang willen reizen naar school. vond het altijd afschuwelijk en tijdverspilling.
Nee, ik was die Nederlands-Duitse negativiteit zat. Zo anders hier.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Mata was fout in de oorlog en naar Zuid-Amerika gevlucht.
Seems legit.
De kiloknaller, reclamestunter en kortingpakker.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Slaap lekker.
Ik vind mezelf niet de mooiste, wel het best totaalpakket.
Je hebt hem anders nog welquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:59 schreef El_Matador het volgende:
Nee, ik was die Nederlands-Duitse negativiteit zat. Zo anders hier.
Waarom zou iemand zich daar aan ergeren?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En nu weet ik weer waarom.
Als anderen elkaar "moppie" of "mannetje" noemen bijvoorbeeld, waarom zou je je DAAR in godsnaam aan storen? Wie help je ermee.
Ja godverdomme, en dan heb je nog mensen die een ander knuffelmeisje ofzo noemenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als anderen elkaar "moppie" of "mannetje" noemen bijvoorbeeld, waarom zou je je DAAR in godsnaam aan storen? Wie help je ermee.
Of dansmeisje, of projectje, etc.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:00 schreef twi het volgende:
[..]
Ja godverdomme, en dan heb je nog mensen die een ander knuffelmeisje ofzo noemenBah! Bah! Bah!
Nederlanders zeiken gewoon graag, waarom weet ik niet het voelt gewoon fijn.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Werken in de trein lukt mij nooit, werken lukt mij sowieso nooit zeg ik terwijl ik straks een nacht kan doorhalen omdat ik nog een deadline heb.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ongeveer 2 uur voor het college begint vertrekken en dan ben ik 10 minuten te vroeg, dus het is wel echt te lang. Maar ik heb wel bijna nooit huiswerk door het uur en kwartier heen en terug treinen
Daarvoor was het toch echt op de paarse overall.quote:
Nee hoor. Ik botvier het alleen op FOK!. Irl ben ik -bijna- net zo positief als iedereen om me heen, glimlachend en zich god voelend.quote:
PROJECTJE! AAAAAAAAAAAHHH HOE DENIGREREND BEN JE DAN?!?!?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Of dansmeisje, of projectje, etc.
Objectificatie van vrouwen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:01 schreef twi het volgende:
[..]
PROJECTJE! AAAAAAAAAAAHHH HOE DENIGREREND BEN JE DAN?!?!?
Je snapt het nog steeds niet en er zitten al 20 spelden in je argument maar jij wil ze niet zien, jammer joh.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:59 schreef benzin het volgende:
[..]
Persoonlijke aanvallen zijn niet nodig. Daarnaast beschreven we gisteren gewoon een bepaalde wereld. Ongeacht waar deze definitie uit voorkomt kan er gewoon logisch over worden nagedacht.
[..]
Wat maakt de motivatie nou uit voor het resultaat? Het punt is, als iemand mij vertelt dat ze van me houdt dan maakt het niet uit of het oprecht is. Tot het moment dat ik erachter kom dat het onoprecht is is er geen enkel verschil met de echte situaties.
Ik ga er vanuit dat zwaartekracht ontstaat door de kracht die een zware massa uitoefent. Maar misschien kom ik er later achter dat elfjes zorgen voor zwaartekracht. Tot die tijd is er geen verschil in het effect dat het op mij heeft. Tot ik weet hoe het echt zit word ik naar de aarde getrokken en ga ik er vanuit dat het om de massa gaat.
Het effect is hetzelfde, voor het effect maakt de motivatie geen bal uit.
Ik snap jouw punt wel, zoals ik gisteravond ook al tegen je zei. Alleen jouw punt is niet rationeel en logisch, maar gebaseerd op gevoelens. Dus op een bepaalde manier heb ik al erkend dat jouw beredenering vanuit gevoel deugdelijk is. Maar toen ging je allemaal roepen dat ik ongelijk had.
[..]
Ik heb een valide argument gemaakt waar geen speld tussen te krijgen is.
Er zullen gevoelen spelen in die wereld, maar dat heeft niets te maken met de discussie die we gisteren hadden.
Ik kan je verzekeren dat het allemaal veeeeeeul fijner voelt zonder.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Nederlanders zeiken gewoon graag, waarom weet ik niet het voelt gewoon fijn.
Of walvis, trammeisje, chickie, mossel, hossel.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Of dansmeisje, of projectje, etc.
Vergeet massagemeisje nietquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Of walvis, trammeisje, chickie, mossel, hossel.
Verschrikkelijk.
Ik reis nu ook een half uur, 20 minuten van deur tot deur met eigen vervoer.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Werken in de trein lukt mij nooit, werken lukt mij sowieso nooit zeg ik terwijl ik straks een nacht kan doorhalen omdat ik nog een deadline heb.
Ik wil max een uur reizen, maar ik reis nu maar een half uurtje.
Nu vind ik het allemaal nog helemaal geweldig en interessant, dus nu gaat het nog bijna vanzelfquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Werken in de trein lukt mij nooit, werken lukt mij sowieso nooit zeg ik terwijl ik straks een nacht kan doorhalen omdat ik nog een deadline heb.
Ik wil max een uur reizen, maar ik reis nu maar een half uurtje.
Ik snap het prima: jij snapt logica niet. Maar je geeft mij daarvan de schuld en dat irriteert me mateloos. Je bent me gewoon blind aan het aanvallen zonder echt een inhoudelijke discussie te voeren.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:02 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je snapt het nog steeds niet en er zitten al 20 spelden in je argument maar jij wil ze niet zien, jammer joh.
HeatWave?quote:
Massagemeisjequote:
Korter zou nooit erg zijn, ik reken elke minuut korter als langere slaaptijd.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:03 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik reis nu ook een half uur, 20 minuten van deur tot deur met eigen vervoer.
Maar ik vind het alsnog te lang.
Twi we moeten je iets vertellen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:04 schreef twi het volgende:
[..]
Tegen wie zeg jij dat dan, godverdomme? Ik heb het nog nooit gehoord
hehe, die komt niet meer in deze SC volgens mijquote:
Dat snap ik erg goed, maar het zou wel goed zijn voor je ontwikkeling van sociaal gedragquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:04 schreef Lokasenna het volgende:
En eigenlijk liever niet in een studentenhuis, dat is niet zo mijn ding. Dus waarschijnlijk blijf ik nog wel even hier.
Fuck, betrapt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:04 schreef twi het volgende:
[..]
Tegen wie zeg jij dat dan, godverdomme? Ik heb het nog nooit gehoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |