quote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Chef, trusten en tot morgen weer he
Vandaar dat 'ie naar Zuid-Amerika is getrokken.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
E_M is ongeveer net zo beleeft als de Duitsers tegenover de Joden tijdens de Kristalnacht.
De liefde!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
E_M is ongeveer net zo beleeft als de Duitsers tegenover de Joden tijdens de Kristalnacht.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vorige week nog.
Alleen ik ben blij met mezelf en blij met mijn leven.
En het stinkt hier niet naar pizzadozen. Eerder naar rook.
Ik studeer nu in een niet-randstadplaats en vind het inderdaad wel relaxt hier.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is wel stukken minder relaxt nu
Tevens heb ik het hele jaar nog geen pizza uit dozen gegeten
Truste, goed geschreven post. Erg goed. Godlike bijna.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:54 schreef Murdera het volgende:
Bedje. Kusjes allemaal.
Overigens lijkt het me echt kut als je jezelf niet als de mooiste der Gods scheppingen ziet.
5 minuten aan editing, waardeer dit godverdomme. Geen fout te bekennen.
Slaap lekker.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:54 schreef Murdera het volgende:
Bedje. Kusjes allemaal.
Overigens lijkt het me echt kut als je jezelf niet als de mooiste der Gods scheppingen ziet.
Slaap lekker.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:54 schreef Murdera het volgende:
Bedje. Kusjes allemaal.
Ik ben eigenlijk ook wel tevreden.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vorige week nog.
Alleen ik ben blij met mezelf en blij met mijn leven.
En het stinkt hier niet naar pizzadozen. Eerder naar rook.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Logisch gevolg wel ja.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:55 schreef twi het volgende:
[..]
Vandaar dat 'ie naar Zuid-Amerika is getrokken.
Hoelang ben je aan het reizen elke dag dan?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Utrecht, maar te laat ingeschreven bij de studentenhuisvester
Dus daar wonen zit er nog even niet in. Gelukkig reizen er veel uit deze buurt daarheen dus het reizen is nooit echt saai
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Slaap lekker.
Ik vind mezelf niet de mooiste, wel het best totaalpakket.
Mata was fout in de oorlog en naar Zuid-Amerika gevlucht.quote:
Maar goed dat mijn Joodsche opa niet meer leeft.quote:
Hij kwam uit Duitsland, seems legit indeed.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Mata was fout in de oorlog en naar Zuid-Amerika gevlucht.
Seems legit.
Persoonlijke aanvallen zijn niet nodig. Daarnaast beschreven we gisteren gewoon een bepaalde wereld. Ongeacht waar deze definitie uit voorkomt kan er gewoon logisch over worden nagedacht.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:41 schreef moneyfornothing het volgende:
De situatie was al niet volledig rationeel, dus dat gaat al niet op. Jij snapt zelf gewoon niet dat jij absoluut niet logisch aan het nadenken was en heel veel dingen over het hoofd zag, maar dat kan je toch niet zien omdat je geen idee hebt hoe het is om echt te leven in plaats van je constant te verschuilen.
En je kan niet zeggen dat gevoel er niet toe doet hier, want die hele fantasiewereld van jou is juist ontstaan omdat jij deze wereld niet eerlijk vind. Een gevoel! Dus ja, fucking onlogisch dit dat.
Wat maakt de motivatie nou uit voor het resultaat? Het punt is, als iemand mij vertelt dat ze van me houdt dan maakt het niet uit of het oprecht is. Tot het moment dat ik erachter kom dat het onoprecht is is er geen enkel verschil met de echte situaties.quote:• Meisje liegt benzin voor om eigen gewin. Onoprechte situatie, meisje heeft enkel een egoïstische motivatie.
• Meisje houdt oprecht van benzin, beide gelukkig. Maar ook weten beide dat de wereld waarin zij leven vol onoprechtheid zit, dus is er mogelijk twijfel aan elkaars oprechtheid. Dit kan met de tijd weggaan.
Ik heb een valide argument gemaakt waar geen speld tussen te krijgen is.quote:Zo kan ik er nog wel meer bij verzinnen, feit is dat als jij in een wereld vol mensen leeft gevoelens een rol zullen spelen. Jij weigert echter om in te zien dat gevoelens niet perse tot onlogica lijden, want jij denkt oh zo slim te zijn met je logische redeneringen en jouw perfecte wereld is immers perfect! Iedereen die anders beweert is een idioot en moet wel enorm onlogisch nadenken want ja, he, het kan toch niet zo zijn dat de grote benzin ongelijk heeft!
Dat heb je wel, helaas. Je wereld is niet perfect, je ziet enorm veel over het hoofd bij je beredenering, je praat over gevoelens dus er is al niet meer zoiets al een rationele situatie want er komt liefde in het spel. Aka, geen 100% rationele situatie mogelijk. Dus a. je kan niet zo tegen die situatie aankijken en het laten kloppen en b. je onderschat de waarde van gevoelens. De mens heeft nou eenmaal (normaliter) gevoelens, dus zullen ze ook een rol spelen in jouw perfecte wereld
Ongeveer 2 uur voor het college begint vertrekken en dan ben ik 10 minuten te vroeg, dus het is wel echt te lang. Maar ik heb wel bijna nooit huiswerk door het uur en kwartier heen en terug treinenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoelang ben je aan het reizen elke dag dan?
Ik zou echt niet meer lang willen reizen naar school. vond het altijd afschuwelijk en tijdverspilling.
Nee, ik was die Nederlands-Duitse negativiteit zat. Zo anders hier.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Mata was fout in de oorlog en naar Zuid-Amerika gevlucht.
Seems legit.
De kiloknaller, reclamestunter en kortingpakker.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Slaap lekker.
Ik vind mezelf niet de mooiste, wel het best totaalpakket.
Je hebt hem anders nog welquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:59 schreef El_Matador het volgende:
Nee, ik was die Nederlands-Duitse negativiteit zat. Zo anders hier.
Waarom zou iemand zich daar aan ergeren?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En nu weet ik weer waarom.
Als anderen elkaar "moppie" of "mannetje" noemen bijvoorbeeld, waarom zou je je DAAR in godsnaam aan storen? Wie help je ermee.
Ja godverdomme, en dan heb je nog mensen die een ander knuffelmeisje ofzo noemenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als anderen elkaar "moppie" of "mannetje" noemen bijvoorbeeld, waarom zou je je DAAR in godsnaam aan storen? Wie help je ermee.
Of dansmeisje, of projectje, etc.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 23:00 schreef twi het volgende:
[..]
Ja godverdomme, en dan heb je nog mensen die een ander knuffelmeisje ofzo noemenBah! Bah! Bah!
Nederlanders zeiken gewoon graag, waarom weet ik niet het voelt gewoon fijn.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Werken in de trein lukt mij nooit, werken lukt mij sowieso nooit zeg ik terwijl ik straks een nacht kan doorhalen omdat ik nog een deadline heb.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ongeveer 2 uur voor het college begint vertrekken en dan ben ik 10 minuten te vroeg, dus het is wel echt te lang. Maar ik heb wel bijna nooit huiswerk door het uur en kwartier heen en terug treinen
Daarvoor was het toch echt op de paarse overall.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |